Meer informatie over restaurant Café - brasserie Huszár

- Ontbijt 11:00 - 17:00

Jouw recensie over het restaurant Café - brasserie Huszár

Lekkerbek626 .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Voor het eerst hier gegeten vanavond met één ander persoon. Sjofele inrichting en wat grootschalig en 'toegankelijk' ingericht. Bevindt zich ijn het pand van een oude staalfabriek. Ook mogelijk om buiten op een boot te borrelen/eten. Wij kozen voor binnen. Een gemêleerd gezelschap van onder andere toeristen, studenten van de TU etc. De ontvangst was vlot en vriendelijk! Lekker knapperig brood met kruidenboten vooraf en als voorgerecht de proeverij van verschillende voorgerechten. Heerlijk! Als hoofdgerecht de Zalm Wellington. Precies goed gaar! Lekker patates erbij en groenten. Het is hier mogelijk om wat je over hebt in te laten pakken! Het restaurant is nogal geïnspireerd door biologisch en vegetarische keuken. Aanrader.
Henriette S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
We waren hier vanavond. 6-4-'18 om mijn verjaardag te vieren met een etentje met mijn zus. Helaas was de hoofdmaaltijd met de viskoekjes veel te zout, wat we direct hebben gemeld, maar hier werd niets aan gedaan; het was alleen doorgegeven aan de leidinggevende, die het aan de keuken zou doorgeven. We hebben het niet helemaal opgegeten, omdat het echt te zout was en we ook de heek erin niet konden terugvinden, alleen kleine stukjes zalm. De groente was wel heerlijk! Bij de afrekening werd er totaal geen compensatie gegeven, en moesten we zelfs de koffie bij het dessert betalen. Wij vonden dit een slechte service van de leiding, omdat de vis echt veel te zout was en wij daarom hier niet meer terug zullen komen! Ook moesten we al etend onze tafel een meter aan de kant schuiven om anderen de ruimte te geven; verder was het erg gehorig om rustig met elkaar te praten! Alles samen een tegenvallende ervaring daar!
Willemijn T.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Heb een paar keer koffie gedronken en gelunched bij Huszar en dat was gezellig en prima verzorgd. Maar vandaag was ik minder blij want ik had gistermiddag per email gereserveerd maar hoorde niets terug. Toen ik vandaag belde bleek er geen plek voor mij te zijn vanavond en ik vond het erg slordig dat ik dit niet over mail had teruggekregen. En dat terwijl op de site bij reserveren alleen het mailadres staat.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Afgelopen zaterdag hier voor het eerst gegeten. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en naar onze plaats gebracht. Het duurde lang voordat we een menukaart kregen. Wel werd er meteen gevraagd of we brood met kruidenboter wilden. Dat hebben we gedaan, maar hadden hier achteraf spijt van. Het brood was ontzettend droog. Het duurde ook weer erg lang voor ons hoofdgerecht op tafel stond. Ik zelf had de maaltijdsalade met parelcouscous. Het was erg jammer dat de gegrilde aubergine ijskoud was, waardoor hij ook niet meer naar gegrilde aubergine smaakte. Op de kaart stond dat er peultjes bij de salade zouden zitten, maar dit bleken boontjes te zijn. Dit was door de bediening niet aangeven. Wat verder opviel was dat er veel ouders met kleine kinderen waren. Dat is op zich prima, maar dit leek meer een restaurant in een dierentuin dan een restaurant waar je rustig wat kunt eten. Deze zaak heeft zeker potentie, maar is het op dit moment op een heleboel punten net niet.
Pietje P.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Lekker en niet duur gegeten. Restaurant/brasserie zit in een mooi industrieel pand. Uitgebreide bierkaart en lokale producten. Een aanrader.
wklj .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Hier onlangs geluncht met een paar collega's. Aangenaam verrast door de bediening, de locatie en de prijs/kwaliteit verhouding. De broodjes zalm met dilledressing waren enorm en lekker. (alleen een beetje zand in de salade - jammer) De bierkaart met speciaalbieren bestaat uit allemaal kleine brouwerijen.
Op vrijdagavond geprobeerd te reserveren voor zondagavond. Ze zaten al vol wat een goed teken is. We gaan hier snel een keer dineren.
adbroeders .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Mooi industrieel pand met prima ambiance en sfeer. Leuke gevarieerde kaart met verantwoorde (vaak biologische) streekproducten.
Bediening is zeer vriendelijk en alert. Akoestiek is wel wat rumoerig, maar verder prima uitvalsbasis voor lekker etentje.
voswegen .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Ambiance en atmosfeer zijn prima in deze brasserie in een mooi gebouw met geschiedenis op een prachtige locatie.
De gerechten waren middelmatig, prima maar niet top.
Maaltijdsalade waren niet bijzonder.
Personeel erg vriendelijk.
Boris_Delft .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Lekker gegeten buiten op de boot, een erg mooie locatie bij lekker weer.
Ik heb een biologische hamburger met friet gegeten, de burger was nog behoorlijk rauw, dat was jammer, maar verder lekker.
Ze hebben ook veel leuke vegetarische gerechten op de kaart.
Vriendelijke bediening!
JR R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij hebben er gelunched met ons zoontje (3jr). Wij hadden een vegetarische sandwich en een koolrabi-mosterdsoep. Beide waren lekker. Ons zoontje had een pannenkoek; deze zag er ouderwets goed uit en smaakte hem (en ons) goed. Het restaurant is erg leuk en origineel ingericht. Ook leuk en praktisch is de speelhoek voor kinderen. De bediening was goed en snel, maar het afruimen van de tafel duurde bij ons wat lang. Tip dus om daar op te letten. Wij komen zeker een keer terug!
KaatjevanKooten .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Schitterend karakteristiek pand, wij zaten in een knus hoekje bij een boekenkast. Ik had de kaasfondue besteld en deze was echt ongelooflijk lekker, de lekkerste die ik ooit heb gegeten. Er kwam voldoende groente, brood en friet bij, ik kreeg het niet op. Mijn tafelgenoot had de burger en was hier ook enthousiast over. Het was een zeer luxe broodje met veel beleg en friet ernaast (die friet was ook al zo heerlijk). Het is eigenlijk een eetcafé maar dan met minder voor de hand liggende gerechten maar wel met dezelfde prijzen.
Ik kom zeer zeker terug voor de kaasfondue.
Arch_ .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Karaktervol pand met leuke inrichting. Vooral de enorme kastenwand brengt veel sfeer in het restaurant. Erg fijn dat een deel van het zitgedeelte verhoogd is zodat je ook verder van het raam af goed zicht hebt op de Schie. De bediening was vriendelijk maar kwam wel een beetje onervaren over. Eten was erg goed in orde. Kaart heeft originele gerechten afgewisseld met de meer standaard gerechten waardoor er voor iedereen iets bij zit. Ikzelf had de auberginecarpaccio vooraf en die smaakte naar meer. De tarte tartin van rode en gele biet was een geslaagd hoofdgerecht. Afgesloten met een stuk cheesecake die lekker van smaak was alleen qua textuur iets te korrelig. Ook mijn tafelgenoten waren zeer tevreden over de gerechten. Al met al een restaurant om vaker terug te komen.
Donzter .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Super locatie, vlak in het centrum van Delft, heerlijke gerechten, het brood (zelf gebakken) is fantastisch. Goed eten met goede bediening. Betaald parkeren, genoeg parkeerplaatsen.
MJ1985 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Op een zondagavond gegeten met een groepje van vijf, waaronder een peuter. Zeker kindvriendelijk: er waren meerdere kinderen in een soort speelhoekje aan het ravotten en die zaten niemand in de weg. Erg fijn voor de ouders! Mooi pand, als ik het goed heb een oude fabriek. Het industriële karakter is ook binnen goed doorgevoerd, terwijl het zeker niet ongezellig is. Uitgebreide kaart met speciaalbiertjes (die waren erg lekker) en een overzichtelijke dinerkaart. De burger was er één zoals je in veel meer eetcafés kunt krijgen. Keurig, maar geen omweg waard. Ik ben het eens met één van de andere recensenten dat de garnering wat karig was (weinig groenten), wel ruim voldoende frietjes. Vriendelijke, vlotte en attente bediening. Al met al een prima adres voor een snelle hap buiten de deur!
D-vid D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Gisteren alleen gegeten in Huszár. De entourage is erg leuk. Met name de achterwand met oude kasten bevalt me erg goed. Ik heb de Huzaren burger besteld. Deze was zeer smakelijk alleen was er geen enkele groente bijgevoegd. Toen de vriendelijke bediening mij vroeg of alles naar wens was, heb ik dit kenbaar gemaakt. Er werd direct voorgesteld mij een salade te serveren. Toen ik afrekende bleek dit niet op de rekening te staan. Dit soort service zorgt ervoor dat mensen terugkeren naar het restaurant. Hulde.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Samen met een vriendin gegeten gisteravond. Allebei hadden we de burger, die erg lekker was. De bediening was zeer vriendelijk en attent.
Olav V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Café huszar is een erg fijn restaurant met vriendelijke bediening. Er ging wat mis... Andere kaas op een hoofdgerecht dan de bedoeling was bijvoorbeeld, maar dat werd goed gemaakt door de zeer vriendelijke bediening.
De wijn, wit, was lekker. We hadden verschillende voorgerechten, ook voor vegetariërs een feest. De vegetarische hoofdgerechten waren toch veel met geitenkaas, niet zo origineel. De burger en eendenborst waren lekker, alleen de losse rucola op de eend voegde weinig toe qua smaak. Al met al zeker een aanrader!
citihall .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Hebben er vrijdagavond gegeten. Eerst buiten gezeten, heel mooi, maar vanwege de wind toch maar naar binnen. Voorgerecht en hoofdgerecht gegeten. Kaart ziet er leuk uit, veel soorten bier, het beloofd wat. Moet tot mijn spijt meedelen dat ik (wij) de gerechten wat minnetjes vonden.
Ik had gevulde tomaatjes met pestomayonaise en buffelmozzarella geserveerd op brood. Kreeg één dikke plak brood met twee grove tomaten gevuld met pesto en twee dunne plakjes mozzarella. Weinig smaak. De bietjessoep was goed en smakelijk. Hoofgerecht parelhoen en zeewolf was beneden de maat. Parelhoen was niet gaar ( vgls de serveerster hoorde dat zo), maar daar was mijn vrouw niet blij mee. Ikzelf vond de zeewolf benedenmaats en met weinig smaak bereid. Alleen de kaasfondue was goed.
Zoals gezegd, de kaart beloofd meer dan wat je krijgt.
Mijn schoonzus had hier eerder geluncht en daar was ze wel tevreden over. Vandaar haar keuze om hier opnieuw naar toe te gaan.
De bediening was prima, vlot, keurig en bovendien vriendelijk. Daar bestaat geen twijfel over. De fles rode en witte wijn was een prima aanbevolen keuze. Dus dat zit wel goed.
Decor is prima. Heel gezellig oud gebouw met ambiance en je kunt ook buiten zitten. Niets mis mee.
Vanwege het eten zou ik ze niet aanbevelen!
aelzerman .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Heerlijk geluncht op de zonnige boot van Huszár!

Ik had behoorlijke trek nam een salade geitenkaas met bietencarpaccio en basilicum geserveerd met brood en roomboter. Het was werkelijk om te smikkelen! Ik had expres salade "groot" besteld omdat ik het eten bij Huszár altijd heerlijk vind. Wat mij betreft had de salade dan ook echt wat groter mogen zijn (meer sla/ een groot goed gevuld bord). Nu twijfelde ik een tijdje of ik niet per ongeluk salade "klein" had gekregen. Er zou ook wat meer brood bij mogen. Alles is gewoon te lekker om net te weinig te hebben! :-)

We komen zeker terug naar het gezellige Huszár! We kregen na deze lunch ook meteen weer zin in jullie Diner!
Niels M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Dit is een restaurant wat qua eten op een eetcafe lijkt. Niet bijzonder maar gewoon ok. De menukaart en prijzen pretenderen iets meer, maar dat maken ze niet waar. Gewoon, ok.