Meer informatie over restaurant Café - brasserie Huszár

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Ontbijt 11:00 - 17:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
adbroeders .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Mooi industrieel pand met prima ambiance en sfeer. Leuke gevarieerde kaart met verantwoorde (vaak biologische) streekproducten.
Bediening is zeer vriendelijk en alert. Akoestiek is wel wat rumoerig, maar verder prima uitvalsbasis voor lekker etentje.
Voswegen .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Ambiance en atmosfeer zijn prima in deze brasserie in een mooi gebouw met geschiedenis op een prachtige locatie.
De gerechten waren middelmatig, prima maar niet top.
Maaltijdsalade waren niet bijzonder.
Personeel erg vriendelijk.
Boris_Delft .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Lekker gegeten buiten op de boot, een erg mooie locatie bij lekker weer.
Ik heb een biologische hamburger met friet gegeten, de burger was nog behoorlijk rauw, dat was jammer, maar verder lekker.
Ze hebben ook veel leuke vegetarische gerechten op de kaart.
Vriendelijke bediening!
Rebekka-Jurgen .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij hebben er gelunched met ons zoontje (3jr). Wij hadden een vegetarische sandwich en een koolrabi-mosterdsoep. Beide waren lekker. Ons zoontje had een pannenkoek; deze zag er ouderwets goed uit en smaakte hem (en ons) goed. Het restaurant is erg leuk en origineel ingericht. Ook leuk en praktisch is de speelhoek voor kinderen. De bediening was goed en snel, maar het afruimen van de tafel duurde bij ons wat lang. Tip dus om daar op te letten. Wij komen zeker een keer terug!
KaatjevanKooten .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Schitterend karakteristiek pand, wij zaten in een knus hoekje bij een boekenkast. Ik had de kaasfondue besteld en deze was echt ongelooflijk lekker, de lekkerste die ik ooit heb gegeten. Er kwam voldoende groente, brood en friet bij, ik kreeg het niet op. Mijn tafelgenoot had de burger en was hier ook enthousiast over. Het was een zeer luxe broodje met veel beleg en friet ernaast (die friet was ook al zo heerlijk). Het is eigenlijk een eetcafé maar dan met minder voor de hand liggende gerechten maar wel met dezelfde prijzen.
Ik kom zeer zeker terug voor de kaasfondue.
Arch_ .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Karaktervol pand met leuke inrichting. Vooral de enorme kastenwand brengt veel sfeer in het restaurant. Erg fijn dat een deel van het zitgedeelte verhoogd is zodat je ook verder van het raam af goed zicht hebt op de Schie. De bediening was vriendelijk maar kwam wel een beetje onervaren over. Eten was erg goed in orde. Kaart heeft originele gerechten afgewisseld met de meer standaard gerechten waardoor er voor iedereen iets bij zit. Ikzelf had de auberginecarpaccio vooraf en die smaakte naar meer. De tarte tartin van rode en gele biet was een geslaagd hoofdgerecht. Afgesloten met een stuk cheesecake die lekker van smaak was alleen qua textuur iets te korrelig. Ook mijn tafelgenoten waren zeer tevreden over de gerechten. Al met al een restaurant om vaker terug te komen.
Donzter .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Super locatie, vlak in het centrum van Delft, heerlijke gerechten, het brood (zelf gebakken) is fantastisch. Goed eten met goede bediening. Betaald parkeren, genoeg parkeerplaatsen.
MJ1985 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Op een zondagavond gegeten met een groepje van vijf, waaronder een peuter. Zeker kindvriendelijk: er waren meerdere kinderen in een soort speelhoekje aan het ravotten en die zaten niemand in de weg. Erg fijn voor de ouders! Mooi pand, als ik het goed heb een oude fabriek. Het industriële karakter is ook binnen goed doorgevoerd, terwijl het zeker niet ongezellig is. Uitgebreide kaart met speciaalbiertjes (die waren erg lekker) en een overzichtelijke dinerkaart. De burger was er één zoals je in veel meer eetcafés kunt krijgen. Keurig, maar geen omweg waard. Ik ben het eens met één van de andere recensenten dat de garnering wat karig was (weinig groenten), wel ruim voldoende frietjes. Vriendelijke, vlotte en attente bediening. Al met al een prima adres voor een snelle hap buiten de deur!
D-vid D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Gisteren alleen gegeten in Huszár. De entourage is erg leuk. Met name de achterwand met oude kasten bevalt me erg goed. Ik heb de Huzaren burger besteld. Deze was zeer smakelijk alleen was er geen enkele groente bijgevoegd. Toen de vriendelijke bediening mij vroeg of alles naar wens was, heb ik dit kenbaar gemaakt. Er werd direct voorgesteld mij een salade te serveren. Toen ik afrekende bleek dit niet op de rekening te staan. Dit soort service zorgt ervoor dat mensen terugkeren naar het restaurant. Hulde.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Samen met een vriendin gegeten gisteravond. Allebei hadden we de burger, die erg lekker was. De bediening was zeer vriendelijk en attent.
Olav V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Café huszar is een erg fijn restaurant met vriendelijke bediening. Er ging wat mis... Andere kaas op een hoofdgerecht dan de bedoeling was bijvoorbeeld, maar dat werd goed gemaakt door de zeer vriendelijke bediening.
De wijn, wit, was lekker. We hadden verschillende voorgerechten, ook voor vegetariërs een feest. De vegetarische hoofdgerechten waren toch veel met geitenkaas, niet zo origineel. De burger en eendenborst waren lekker, alleen de losse rucola op de eend voegde weinig toe qua smaak. Al met al zeker een aanrader!
Theodorus T.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Bij Huszar voel je de passie om het de gast naar de zin te maken. Originele inrichting, prettige bediening, goed eten en ook nog eens speciale Hollandse biertjes. Dit moest ik mijn collega uit Amerika laten zien, voelen en proeven. Nog steeds praat ze er over dat ze 'the most fantastic cheese fondue ever' met vers stokbrood en rauwkost heeft gegeten. Ik ga hier niet vertellen dat Amerikanen de neiging hebben om te overdrijven...
Citihall .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Hebben er vrijdagavond gegeten. Eerst buiten gezeten, heel mooi, maar vanwege de wind toch maar naar binnen. Voorgerecht en hoofdgerecht gegeten. Kaart ziet er leuk uit, veel soorten bier, het beloofd wat. Moet tot mijn spijt meedelen dat ik (wij) de gerechten wat minnetjes vonden.
Ik had gevulde tomaatjes met pestomayonaise en buffelmozzarella geserveerd op brood. Kreeg één dikke plak brood met twee grove tomaten gevuld met pesto en twee dunne plakjes mozzarella. Weinig smaak. De bietjessoep was goed en smakelijk. Hoofgerecht parelhoen en zeewolf was beneden de maat. Parelhoen was niet gaar ( vgls de serveerster hoorde dat zo), maar daar was mijn vrouw niet blij mee. Ikzelf vond de zeewolf benedenmaats en met weinig smaak bereid. Alleen de kaasfondue was goed.
Zoals gezegd, de kaart beloofd meer dan wat je krijgt.
Mijn schoonzus had hier eerder geluncht en daar was ze wel tevreden over. Vandaar haar keuze om hier opnieuw naar toe te gaan.
De bediening was prima, vlot, keurig en bovendien vriendelijk. Daar bestaat geen twijfel over. De fles rode en witte wijn was een prima aanbevolen keuze. Dus dat zit wel goed.
Decor is prima. Heel gezellig oud gebouw met ambiance en je kunt ook buiten zitten. Niets mis mee.
Vanwege het eten zou ik ze niet aanbevelen!
Aelzerman .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Heerlijk geluncht op de zonnige boot van Huszár!

Ik had behoorlijke trek nam een salade geitenkaas met bietencarpaccio en basilicum geserveerd met brood en roomboter. Het was werkelijk om te smikkelen! Ik had expres salade "groot" besteld omdat ik het eten bij Huszár altijd heerlijk vind. Wat mij betreft had de salade dan ook echt wat groter mogen zijn (meer sla/ een groot goed gevuld bord). Nu twijfelde ik een tijdje of ik niet per ongeluk salade "klein" had gekregen. Er zou ook wat meer brood bij mogen. Alles is gewoon te lekker om net te weinig te hebben! :-)

We komen zeker terug naar het gezellige Huszár! We kregen na deze lunch ook meteen weer zin in jullie Diner!
Niels M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Dit is een restaurant wat qua eten op een eetcafe lijkt. Niet bijzonder maar gewoon ok. De menukaart en prijzen pretenderen iets meer, maar dat maken ze niet waar. Gewoon, ok.
Arm .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Na onze wandeling door de oude binnenstad van Delft kwamen we langs een heel leuk restaurantje waar ik 's avonds wel heen wilde. maar moeie voeten allebei dus gingen we naar het restaurant bij de passanten haven.Zag er simpel uit van buiten vonden we. Maar wat een verrassing. Leuk, druk, gezellig. Goede kaart , bieren van de tap en lekkere wijn. Prima gegeten allebei eendenborst. En wij nemen nooit een toetje maar we zwichtten voor de citroen Tiramisu.. een om te delen was geen probleem.
Ellema .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2015
Voor de lunch had ik een heerlijke spinaziesoep, mmm. t Was alleen wel weinig, geen want t was niet echt een gevulde maaltijdsoep. Dus nog een naanbrood met tomaten en rode ui erbij besteld. Was ook heerlijk, maar zou ook als enkel lunchgerecht te weinig zijn geweest. En ik ben een 'normale' eter. En twee gerechtjes is dan eigenlijk weer net teveel. Iets grotere portie zou van mij wel mogen. De falafel van mijn tafelgenoot was ook erg lekker. Bediening zou wat sneller mogen. Maar voor de smaak wil ik wel terugkomen.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Als toerist moet je even omlopen voor Huszar, dus blijft het lekker een pareltje voor de plaatselijke Delftenaar. Maar zoek je eens iets anders als toerist, dan is het omlopen wel de moeite waard. Mooi uitzicht, zo ongeveer waar Vermeer zijn Gezicht op Delft heeft geschilderd (maar dat herken je nu niet meer, hoor), en gezellig om te zitten, zowel binnen als buiten. Toevallig kwamen wij hier 2x kort achter elkaar, een keer binnen om te lunchen en een keer diner buiten op de terrasboot. De huisgemaakte falafel bij de lunch is een aanrader, net als de hamburger voor diner - wel op een schamel boterhammetje geserveerd. En vraag gerust naar de 'verwenwijn', dat is echt een verwennerij voor de tong. Heerlijk!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Eindelijk hier gegeten, terwijl het al lang op het lijstje stond. Waarom. Om de plek en het gebouw, de geschiedenis, de cultuur. De vorige keer waren we bij Bacinol 2 voor het bezoek aan een tentoonstelling en bekeken de glas-in-lood ramen van kunstenaar V.Huszar in het trappenhuis. Aangename architectuur, leuke sfeer en fantastisch uitzicht over het water. Gisteravond eerst wat gedronken aan de hoge tafel bij het raam om van het licht en roeiers te genieten. Portie goede bitterballen van Holtkamp. Toen we besloten te blijven eten, bleken alle tafeltjes al gereserveerd te zijn, maar het aardige personeel wist toch nog een tafeltje vrij te maken. Het voorgerecht van bietencarpaccio was heerlijk en ook de zeebaars voortreffelijk. Fijne ingrediënten, bakjes gebakken aardappelen en frites op tafel. Een hele leuke kaart met bieren.
Het dessert Veramisu (gemaakt door kokkin Vera) verrukkelijk lichtvoetig. Als klap op de vuurpijl een groot glas Irish Coffee met een ruime hoeveelheid whiskey. Wij komen hier zeker terug!
Zwarteveen .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Met vier vriendinnen vanmiddag genoten van een heerlijke en uitgebreide high tea. Vooral de gevulde champignons en de bacon met tomaat en geitenkaas waren erg lekker. Voor de prijs (€ 17,50 pp) hoef je het zeker niet te laten. Vriendelijke bediening die ons regelmatig voorzagen van nieuw gekookt water voor de thee. Ook erg leuk dat er naast munt ook tijm en salie werd aangeboden om thee van te trekken. En dat was nog lekker ook.