Café Brasserie Het Heerenhuis

- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Café Brasserie Het Heerenhuis

Jan Paul B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Toch echt een parel in het Zaanse horecaspectrum. Altijd uiterst vriendelijke en attente bediening. En gelukkig wordt dit kennelijk door een grote groep mensen zo gewaardeerd: ook op een dinsdag is het gewoon vol.
David B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Vriendelijk mensen goed sfeer en natuurlijk lekker eten.
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Was zakelijke lunch. Ruimte om rustig even kaart te bekijken, Wachttijd op voor- en hoofdgerecht was precies goed. Eten was top.
Marjan S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Lekkere lunch;
Een andere plek in de zaal was beter geweest omdat er wat veel “gezellige herrie” was bij een grote groep.
Verder was het prima hoor.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk gegeten.
In een gezellige omgeving.
Uitgebreide menu kaart.
Met heerlijke gerechten.
En zeer vriendelijke bediening.
Ria L.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Gezellige locatie,vriendelijke bediening,ruime keuze in lunchgerechten.Je voelt je welkom
Bij warm weer,fijn terras.Kortom een aanrader!!!!
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
We zaten bij het raam en dat was enkel glas. het tochtte behoorlijk. Je zou bijna je jas aanhouden. De uiensoep was goed en het servies mooi.
Mijn vriend had een Tournedos. Het was mooi opgemaakt maar het vlees had de omvang van een dobbelsteen. Op de vraag of alles gesmaakt had maakten wij een opmerking over de omvang van het vlees dat het wel erg klein was geweest werd niet gereageerd. Ook bij de betaling van de rekening werd dezelfde vraag gesteld met hetzelfde antwoord en ook hier werd niet op gereageerd. Er werd nog net niet gezegd oh fijn....
Deze zaak heeft mooie gerechten maar na afloop kun je beter even langs de Febo gaan. Voor ons geen herhaling
Rita S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Vond het erg jammer dat er niemand ons bij het verlaten van het restaurant gedag zei. Zelfs de serveerster niet die we een redelijk hoge fooi hadden gegeven.
Anton F.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Een prettige ambiance met een goede keuken. Vlotte bediening en een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.
Mathijs1507 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Samengevat: supervriendelijk personeel en heel lekker eten!
De semi-open keuken biedt vanaf sommige tafels een leuke aanblik en oogt goed georganiseerd. Wij zaten met drie personen en werden keurig en snel geholpen door de attente bediening. We hebben geen moment lang hoeven wachten op onze gerechten terwijl de zaak toch bijna vol zat. Chapeau!
De hoofdgerechten (hazerug & pasta met zalm) vonden we van goede kwaliteit. En ook de bijgerechten zijn erg smaakvol. De nagerechten (dame-blanche & bombe van mangotaartje) werden wisselend beoordeeld. Maar dat was waarschijnlijk meer een kwestie van smaak.
De sfeer in het restaurant is gemoedelijk en gezellig, de ruimte rond de tafels is prima. Je kijkt niet snel op het bord van de buren.
Het was onze tweede bezoek in het afgelopen jaar en voorlopig ook niet het laatste.
Team van Het Heerenhuis; bedankt voor weer een leuke en smaakvolle zaterdagavond!
W.K. K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Helaas was de wijn, die wij bestelden er niet. Erg weinig saus/jus bij het vlees. Extra gevraagd, mijn man kreeg een andere jus.
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Vriendelijke bediening lekker eten
irene M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Al vaker bij Het Heerenhuis gegeten en ook deze maal een prima ervaring. Vriendelijk personeel, een uitgebreide kaart en heerlijke wijnen.
M T.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Zeer teleurgesteld voor wat je krijgt voor je geld.
Maya R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Echt lekker gegeten. Goede porties, snelle bediening, fijne ambiance kortom een topper
Andrea S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Smaakvol eten!
MCordes C.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Heerlijk, ontspannen en gezellig gegeten. Maar we zijn niet anders gewend van het Heerenhuis.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Bediening precies op tijd aanwezig, niet opdringerig.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Leuke locatie, fijne sfeer, ontspannen bediening, verrassend mooi menu. En een passende maatvoering. Nagerecht heerlijk maar misschien net iets te overdadig...Maar als dat het is?
Laura O.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
De tournedos was erg klein voor de prijs en er lag een dikke laag zout op. Ook de kruidenboter was te zout. Tevens was er een stukje glas uit de poot van van wijnglas.
Erg teleurstellend allemaal voor de prijs die je moet betalen.