Café Brasserie Het Heerenhuis

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Duur
margien34 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Met zn zessen gegeten, heel wisselend, proeverij vooraf was lekker,soepen waren veel te zout,uiensoep was niet te eten, hoofdgerecht vis ,borden waren niet verwarmd, vis ging wel, eronder veel te grote stukken sla. Hoofdgerecht tournedos was goed, lekkere saus. Bij gerechten, harde spruiten, gegratineerde aardappelen, ene bakje teveel tijm, verder weer teveel zout. Prijs kwaliteit is niet in verhouding.
Miranda J.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk gegeten, vooraf geitenkaasbitterballen en als hoofdgerecht hert met succade, lekker wild met een bijpassende wijn die het afmaakte. Zeker een aanrader!
Elma P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Een restaurant met een gezellige ambiance en vriendelijk personeel.
De borden zijn mooi opgemaakt en de ossenhaasbiefstuk was verrukkelijk en betaalbaar.
Judith T.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Het eten was heerlijk! Degenen waarmee ik aan tafel zat vonden dat ook super!

Vooraf op het terras nog wat gedronken met bittergarnituur enz. De wijnen en bier was ook lekker!

De serveersters waren snel en netjes met serveren en zéér vriendelijk .....

Gezellig sfeervol interieur!

Zéker een aanrader om daar weer te dineren en/of lunchen!!!

Sbakkermartin .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
De lunchgerechten waren heerlijk. De borden waren mooi opgemaakt. Er was gewerkt met verse ingrediënten. Er was een ruime keuze op de kaart.
Brendam .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Genoten, alles klopte qua smaken. Vakkundig personeel, vriendelijk en de sfeer voelde ontspannen en gezellig. Wij komen zeker terug
Bart.hekkert .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Ter gelegenheid van onze 'veelste' huwelijksdag een tafel gereserveerd bij Het Heerenhuis. Rustige plek met rozenblaadjes op tafel en een extra bloemetje. Medewerksters die ons op een persoonlijke manier ontvingen en feliciteerden en met prima service en zorg omringden. Prima gedaan. Het eten was prima. Ik ken het Heerenhuis al van een regelmatige lunch met vrienden en ook dan is alles prima. Al met al een aanrader.
Rafiman .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Mooi & rustige locatie. Uitstekend bereikbaar en ruim voldoende parkeerplaatsen op eigen terrein. Goede en vriendelijke bediening. Mooie wijnen en HEERLIJKE gerechten. Super gezellig!
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
heerlijk gegeten bij het Herenhuis
vooraf pastrami met groene asperges en honing mosterd mooie combi
daarna een verrukkelijke tournedos precies goed gemaakt
dit alles met een mooie grüner veltliner erbij
heel vriendelijke bediening in een mooie entourage
een top avond vlak bij de molens
Agnes B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Gisteren heerlijke kalfshaas gegeten met een bijpassende wijn en goede bediening. We kijken nu al uit naar het mooie weer, zodat we lekker op het terras kunnen gaan zitten.

Zeker voor herhaling vatbaar.
Karinkim .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Met mooi weer een heerlijk terras met de zon tot zeker 19:00 uur.
De gerechten van de maand besteld en heerlijk. Helaas was 1 hoofdgerecht verkeerd. Maar dit is super snel hersteld.
Eten is voldoende, genoeg keuze.
Ook al eens geluncht en heerlijk belegde brood. Zakenrelatie had de saté, ook prima.
Neldirkmaat .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
WE waren om 18.30 binnen. Voorgerecht kwam om 19.15. Hierna moesten we om het hoofdgercht vragen welke pas om 21.00u kwam. Bij navraag bleek ons bestelbonnetje op de grond te liggen? Dit kan toch niet? De kabeljauw (waar was de citroen) was smakeloos evenals de biefstuk. Ook de patat was discutabel. Mayo was op het bord gelegd ipv in een apart schaaltje. De sla was niet lekker aangemaakt en bijna geen garnituur. Als 'troost' ontvingen we een kop koffie! Kortom. Veel geld betaald voor een slechte maaltijd. We vonden het zonde van het geld!
Francinehendriks .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Lunch was prima, goed verzorgd en een prettige sfeer. Kortom, geen aanmerkingen op het eten. Kleine opmerking over het decor. Ik vond de bloemen op tafel er verre van vers uitzien.
Hettydek .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Wij waren met 7 man en hebben allemaal heerlijk gegeten.
De dag menu's werden in het engels verteld. Heel fijn voor onze engelstalige gast. Soms wat lang op drinken wachten. Personeel was uiterst vriendelijk.
Chris209 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Heerlijk gegeten. Voorgerecht proeverij was heerlijk. Het was iets te druk voor de bediening, iemand extra in de bediening was beter geweest.

Bjorn131 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Super lekker gegeten
Het personeel is erg vrolijk
De ligging is ideaal (1minuut van mij huis af )
En de decoratie in het restaurant is ook erg mooi.
Eadeboer53 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Het was de eerste keer dat wij hier waren sinds de verbouwing in 2014 en waren aangenaam verrast door de entourage. Leuk, ruim, sfeervol. Een open keuken is een leuk gezicht en geeft blijk van vertrouwen. De bediening was vlot en prettig.
De hoofdgerechten, lamshaas voor mijn tafelgenote en de tournedos met jus voor mij, waren prima en werden mooi gepresenteerd. Over de voorgerechten zijn wij iets minder enthousiast. De smaak van eend in de terrine kwam niet echt naar voren en het gerecht van lam was van een zodanige omvang dat een hoofdgerecht bijna overbodig was.
JokeMarkx .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Het is altijd goed toeven in het Heerenhuis. Gezellige bediening, uitgebreide kaart en heerlijke specialiteiten (op de borden).
Gfaberlos .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Heerlijk geluncht, het duurde wel lang voordat de bestelling werd opgenomen, zeker een 1/2 uur. De serveerster was lang aan de telefoon.
Martinusj .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
We hebben alleen een hoofdgerecht gehad en dat was van prima kwaliteit en ook mooi opgemaakt. Bediening vlot, aardig en betrokken.
Prima sfeer in restaurant.