Café Brasserie Het Heerenhuis

- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Matthijs B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Voorgerecht duurde iets te lang. Tussen de gerechten was prima.
Wellicht een idee om een amuse of broodje direct na of met de drankjes te serveren.
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Gezellige locatie, prima gegeten.
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Vond het eten vrij flauw en zeer weinig.
De patat die we erbij kregen was heel klein schaaltje met zijn vieren, nou eet ik geen patat maar met zijn 3 was het nog zeer weinig. Ik denk 20 patatjes en dan was het op.
Voor de prijs was het slecht.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
De tournedos waren goed, maar wij hadden 2x zeetong die heel erg slecht gefileerd was, er zaten nog allerei graten in. De vis zelf was ook smakeloos bereid. Als reactie op ons commentaar werd gezegd dat 2 andere gasten hem uitstekend vonden, hierna werden we bijna genegeerd. Bij de gerechten zat ook een aardappeltaartje, deze smaakte erg muf. We zaten in de serre en vonden het verschrikkelijk koud, maar volgens de serveerster was het warm genoeg. Wij komen hier regelmatig, maar vooral de service en reactie als het eten een keer niet goed is viel ons heel erg tegen.
Floortje V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Ik ben er geweest het herenhuis .
Dit horeca etablissement ademt stijl uit .
De carpaccio salade was goed in smaak en ik heb een leuke herinnering
Personeel is beschaafd en onbevangen tegelijk .
Mvg : Simon
wmvolger .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Het kerstdiner was top! Kwaliteit super en verrassend. De bediening was voorkomend en plezierig. Volgend jaar met kerstmis zijn wij zeker weer van de pRtij
Simon R.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Gezien de prijzen zou je iets culinairs verwachten, maar de (voor)gerechten zitten wel erg simpel in elkaar (een beetje saai). Twee keer werd een bestelling vergeten en moesten we die nog eens doen, terwijl het niet overdreven druk was.
Injo .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
In december jl. 2016 hier gegeten met het hele team. We waren met 30 personen en hebben allen voortreffelijk gegeten. Vriendelijke bediening en alle gerechten kwamen op goede temperatuur op tafel. Een aanrader, dus ook voor grote groepen.
margien34 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Met zn zessen gegeten, heel wisselend, proeverij vooraf was lekker,soepen waren veel te zout,uiensoep was niet te eten, hoofdgerecht vis ,borden waren niet verwarmd, vis ging wel, eronder veel te grote stukken sla. Hoofdgerecht tournedos was goed, lekkere saus. Bij gerechten, harde spruiten, gegratineerde aardappelen, ene bakje teveel tijm, verder weer teveel zout. Prijs kwaliteit is niet in verhouding.
Miranda J.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk gegeten, vooraf geitenkaasbitterballen en als hoofdgerecht hert met succade, lekker wild met een bijpassende wijn die het afmaakte. Zeker een aanrader!
Elma P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Een restaurant met een gezellige ambiance en vriendelijk personeel.
De borden zijn mooi opgemaakt en de ossenhaasbiefstuk was verrukkelijk en betaalbaar.
Judith T.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Het eten was heerlijk! Degenen waarmee ik aan tafel zat vonden dat ook super!

Vooraf op het terras nog wat gedronken met bittergarnituur enz. De wijnen en bier was ook lekker!

De serveersters waren snel en netjes met serveren en zéér vriendelijk .....

Gezellig sfeervol interieur!

Zéker een aanrader om daar weer te dineren en/of lunchen!!!

sbakkermartin .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
De lunchgerechten waren heerlijk. De borden waren mooi opgemaakt. Er was gewerkt met verse ingrediënten. Er was een ruime keuze op de kaart.
brendam .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Genoten, alles klopte qua smaken. Vakkundig personeel, vriendelijk en de sfeer voelde ontspannen en gezellig. Wij komen zeker terug
bart.hekkert .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Ter gelegenheid van onze 'veelste' huwelijksdag een tafel gereserveerd bij Het Heerenhuis. Rustige plek met rozenblaadjes op tafel en een extra bloemetje. Medewerksters die ons op een persoonlijke manier ontvingen en feliciteerden en met prima service en zorg omringden. Prima gedaan. Het eten was prima. Ik ken het Heerenhuis al van een regelmatige lunch met vrienden en ook dan is alles prima. Al met al een aanrader.
Rafiman .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Mooi & rustige locatie. Uitstekend bereikbaar en ruim voldoende parkeerplaatsen op eigen terrein. Goede en vriendelijke bediening. Mooie wijnen en HEERLIJKE gerechten. Super gezellig!
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
heerlijk gegeten bij het Herenhuis
vooraf pastrami met groene asperges en honing mosterd mooie combi
daarna een verrukkelijke tournedos precies goed gemaakt
dit alles met een mooie grüner veltliner erbij
heel vriendelijke bediening in een mooie entourage
een top avond vlak bij de molens
Agnes B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Gisteren heerlijke kalfshaas gegeten met een bijpassende wijn en goede bediening. We kijken nu al uit naar het mooie weer, zodat we lekker op het terras kunnen gaan zitten.

Zeker voor herhaling vatbaar.
karinkim .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Met mooi weer een heerlijk terras met de zon tot zeker 19:00 uur.
De gerechten van de maand besteld en heerlijk. Helaas was 1 hoofdgerecht verkeerd. Maar dit is super snel hersteld.
Eten is voldoende, genoeg keuze.
Ook al eens geluncht en heerlijk belegde brood. Zakenrelatie had de saté, ook prima.
neldirkmaat .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
WE waren om 18.30 binnen. Voorgerecht kwam om 19.15. Hierna moesten we om het hoofdgercht vragen welke pas om 21.00u kwam. Bij navraag bleek ons bestelbonnetje op de grond te liggen? Dit kan toch niet? De kabeljauw (waar was de citroen) was smakeloos evenals de biefstuk. Ook de patat was discutabel. Mayo was op het bord gelegd ipv in een apart schaaltje. De sla was niet lekker aangemaakt en bijna geen garnituur. Als 'troost' ontvingen we een kop koffie! Kortom. Veel geld betaald voor een slechte maaltijd. We vonden het zonde van het geld!