Cafe Brasserie De Patrijs

Voorstraat 66 4486 AL Colijnsplaat Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Cafe Brasserie De Patrijs

B-vis .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Eerst dag vakantie en hier gegeten.

We zaten buiten en waren de enige tafel.
Direct nadat we plaats genomen hadden kwam er meteen een zeer vriendelijke damenaar ons toe.

Drankjes besteld deze werden snel bezorgt.
Ze serveren er een 3 gangen menu voor €15.50.
Hierin van een ruime keuze.

Voor deze prijs was het allemaal heerlijk.
Zeker de saté!

Op tafel stond ruim friet en salade.

Regelmatig kwam de dame naar buiten om te vragen of alles naar wens was en of we nog iets nodig hadden.

Binnen zaten nog enkele tafels en het was er knus.

Wij hebben met z'n vijven heerlijk en gezellig gegeten.

Dit is mede te danken aan de zeer vriendelijke bediening.

Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Buiten een drama vanwege wespen, binnen gezellige ambiance niveau gezellige buurkroeg met een streepje voor. Bediening vriendelijk en behulpzaam. Als we daar weer eens op vakantie zouden zijn zouden we zeker nog een mosselpannetje bestellen!
SyHellen .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Gezellige tent op prima lokatie, maar beperkte kaart en medium eetcafé kwaliteit. Het -overigens erg vriendelijke - personeel (en de kok?) lijken zich meer om de stamgasten aan de bar te bekommeren dan om de enkele eters. Prima voor een snelle hap, maar voor een echt etentje zou ik verder kijken.
Maurits D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2013
Om kort te gaan, locatie is top, eten is goed, service is vriendelijk, maar wat duurde het lang zeg. We kwamen voor een lunch, maar het werd bijna een diner. Terwijl het niet heel druk was... tussentijds nog vragen om een drankje. Maar het eten was prima, goede porties, geen poespas, prima.
Prillevitz .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2012
Een van de oudste horeca gelegenheden van het eiland Noord Beveland,geweldige ambiance en gesitueerd aan de eveneens sfeervolle voorstraat.
Enorme keuze aan biersoorten.
Vriendelijke en ongedwongen sfeer.