Over het restaurant Café Brasero Steak & Grill

Café Brasero staat in Zeist en omstreken bekend als het adres voor BBQ gerechten van hoge kwaliteit. Het vlees is speciaal geselecteerd en uitsluitend afkomstig van dieren die een goed leven hebben gehad. Ook de vis, de groente en het fruit worden met grote zorgvuldigheid uitgezocht. Alles moet vers zijn. Vandaar de compacte, maar gevarieerde kaart. Bij ieder gerecht wordt naar wens een bijpassend drankje geserveerd. Met of zonder alcohol, er is volop keus.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Café Brasero Steak & Grill

Busstation Zeist
  • : Parkeergarage de Luifel of Voorheuvel

Dinsdag, woensdag en zondag 16:00 -23:00
Donderdag 16:00-24:00
Vrijdag en zaterdag 16:00-01:00

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Catering , Duits gesproken , Engels gesproken , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
6,9
gerard V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Twee tafeltjes van 2 in het midden strak tegen de rugleuning van andere tafels vind ik ongepast.
Gemoedelijke sfeer. Iets rustiger muziek.
Romy_Z .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Leuk restaurant, vriendelijke bediening en heerlijk eten!
Ik heb hier gegeten met een Groupon actie, hierdoor een beperkter menu, maar nog genoeg keuze. Het eten is vers en wordt mooi geserveerd. Ik vind dat het decor iets onder doet aan de kwaliteit van het eten, maar de sfeer is goed.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Recent ben ik een nog groter fan geworden van Brasero. Ik was er al een aantal keer geweest voor hun geweldige burgers, die al een aanrader zijn op zich, maar afgelopen keer probeerde ik ter variatie eens de housesteak. De steak was ongelofelijk mals en perfect bereid.
De chef heeft ontzettend veel passie en kennis van zaken en is niet te beroerd om wat over jouw stukje vlees te komen vertellen.
De bediening is vlijtig en altijd in voor een gezellig praatje.
Al met al een super leuke tent voor een ontspannend etentje.
Mirjam L.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
We hebben een heerlijke porterhouse steak gegeten en deze was botermals en uitzonderlijk goed van smaak. De Chef kwam persoonlijk het vlees presenteren en gaf een mooie uitleg hierover.Precies goed doorgegeven en lekker knapperig aan de buitenkant. De service was correct en vlot. De bijlagen en de wijnen waren heerlijk.echt een top tent en een aanwinst voor Zeist. Super gezellig personeel en hier krijg je nog eens persoonlijke aandacht.
N 8.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Afgelopen week wezen eten bij Café Brasero Steak & Grill. Een typisch geval van "men had een leuk idee, ziet er leuk uit, maar in de uitvoering is nog héél véél te verbeteren". Wachttijd op zowel de drankjes als alle gangen was veel te lang. Daarnaast hebben wij ons verbaasd dat zowel aan onze eigen tafel als letterlijk de andere tafels er veel misging (foute gerechten, garing, verschil in tijd van uitserveren, etc.). Hoofdgerecht v.w.b. het vlees was prima, bijgerechten niet. Hopelijk met een aantal in onze ogen makkelijk te verbeteren zaken snel op een beter niveau.
Rein D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het was een prima avond, maar de service was wat verwarrend. De bediening haalde onze tafel en die van de buren een paar keer door elkaar. Daarnaast waren de side dish van het hoofd gerecht niet opgenomen waardoor dit deels te laat kwam. Iedereen was overigens erg vriendelijk en behulpzaam.
Daan W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Eigenaar heeft duidelijk veel passie (vooral toen hij het te bereiden stuk vlees kwam showen) en de sfeer was goed bij binnenkomst, al viel het direct op dat het helemaal leeg was (terwijl de andere restaurants in de straat op dat moment bomvol zaten).

Ons werd wel duidelijk waarom: het ontbeert het personeel helaas wat aan professionaliteit (ondanks hun vriendelijkheid). Enkele voorbeelden:
- geen voorraadkennis (slechts 4 soorten bier maar ze wist niet dat er 1 op was);
- 1 serveerster vertelde zelfs dat ze wel weer moest wennen omdat ze 7 jaar geleden voor het laatst in de horeca had gewerkt..
- fles wijn besteld maar na 10 minuten nog niks op tafel (bediening bleef continu met elkaar kletsen), vervolgens werd de fles wijn direct half leeg geschonken in 2 glazen zonder te checken of hij wel goed was
- de tafels stonden scheef en overal lagen pinda's (past niet echt bij dit prijsniveau)

Het eten was wel echt top dus met wat training aan het personeel (en marketing) heeft het absoluut potentie!
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Eten was top, marinade top, vlees uitstekend en heerlijke pils.
Prettig restaurant om lekker te genieten van vlees of vis
Jeroen E.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten met bijzonder goede service. De chef kwam voor de bereiding aan tafel om te laten zien welke stukken vlees hij voor ons had gesneden. Bediening was erg vriendelijk en stond continu klaar voor ons, zonder zich op te dringen. In dit restaurant zet men nog een stapje extra voor de gast.
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Bij Brasero gegeten met een groep vrienden in aparte ruimte boven. Zeer geschikt voor een groep van 15-20 man, met eigen bar, veel privacy en leuke inrichting. Wij hadden een mix van gerechten die op de kaart staan, zoals steak tartare en ceviche van zalm als voorgerecht, en dry aged beef en bavette als hoofdgerecht. Uitstekend klaargemaakt, al kan de presentatie van de vleesgerechten nog wat beter. Voor een groep hongerige mannen prima, maar ik denk dat een kritischer publiek daar wel een opmerking over zal maken. Desondanks: heerlijk gegeten voor een heel erg redelijke prijs. Mooie toevoeging aan de restaurants in Zeist.