7,8 /10
59 recensies

Over het restaurant Café Brasero Steak & Grill

Café Brasero staat in Zeist en omstreken bekend als het adres voor BBQ gerechten van hoge kwaliteit. Het vlees is speciaal geselecteerd en uitsluitend afkomstig van dieren die een goed leven hebben gehad. Ook de vis, de groente en het fruit worden met grote zorgvuldigheid uitgezocht. Alles moet vers zijn. Vandaar de compacte, maar gevarieerde kaart. Bij ieder gerecht wordt naar wens een bijpassend drankje geserveerd. Met of zonder alcohol, er is volop keus.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 24
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 2 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 6
    Fles mineraalwater
  • € 4
    Glas wijn
  • € 19
    Fles wijn
  • € 5
    Glas champagne
  • € 28
    Fles champagne
  • € 2,3
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Café Brasero Steak & Grill

Hoe kom je er?

  • Openbaar vervoer
    Busstation Zeist
  • : Parkeergarage de Luifel of Voorheuvel

Openingstijden

Dinsdag, woensdag en zondag 16:00 -23:00
Donderdag 16:00-24:00
Vrijdag en zaterdag 16:00-01:00

Services

7,8 /10
  • 10
    8
  • 9
    11
  • 8
    19
  • 7
    10
  • < 7
    11
Eten
8
Service
7,7
Decor
7,5
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Redelijk
54/59 recensies

Jouw recensie over het restaurant Café Brasero Steak & Grill

Richard V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Eindelijk weer een goed stuk vlees gegeten, complimenten! En leuke bedienen, topavond gehad, kom hier graag snel weer terug
jip55 .
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
10
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
  • Online gereserveerd
uitstekend bediendend personeel, wij zessen hadden lekker eten. Helaas is de akoestiek slecht. De vette en rokerrige keuken walmen kwamen tot voor in het restaurant.
Thatch22 .
Expertproever
(7 recensies)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
4
Service
8
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
  • Online gereserveerd
Jammer voorgerecht, zeker niet lekker, uiensoep, was zeer onsmakelijk, net water. Dus niet op gegeten. Verklaring van de kok " de uiensoep was net gemaakt en eigenlijk niet af! Maar dan kan niet serveren toch??? Heel vreemd.
Hoofdgerecht redelijk, slappe friet, helaas op koude borden, dus alles snel koud. Desert was lekker.


Nee wij gaan er niet meer heen.
Jannie G.
(0 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
  • Online gereserveerd
Eten was lekker, maar het vlees kon wel wat warmer
Violaviola .
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
  • Online gereserveerd
Wij hebben hier gisteren gegeten met de ah restaurant actie en zijn zeer tevreden. We werden meteen bij binnenkomst zeer hartelijk ontvangen en dat bleef de hele avond zo. Het eten was beslist veel beter dan eetcafé niveau, zeer goed vlees, met zorg bereidde voorgerechten, heerlijke huiswijn. (Alleen de taugé-achtige garnering hoefde van ons niet.) Aan het eind nog even gesproken met de eigenaresse, en haar mooie vlees-rijpingskast bewonderd. Brassero is echt een aanwinst voor Zeist, wij komen zeker terug!
anauke .
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
  • Online gereserveerd
het eten was niet de prijs waardig, veel te duur , Als ik het vergelijk met de andere restaurants waar ik via U hebt gegeten en altijd goed was, was dit toch de minste.
Alexandra V.
Meesterproever
(12 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie! Goede bediening. Enig minpuntje is dat het na verloop van tijd erg rokerig binnen werd doordat de afzuiging het niet kon bolwerken.
montagne101 .
Expertproever
(8 recensies)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
2
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gegeten, 3 gangenmenu. Ontvangst was vriendelijk, het oogt niet onprettig. Menu op de placemat. redelijk simpele voorgerechten en hoofdgerechten.
De uiensoep leek op een broodsoep 4 stukken brood, de ceviche van zalm was waterig en te zuur.
De patat bij hoofdgerecht was slap en niet gaar. Dit ook gemeld, werd nieuwe aangeboden, maar geen behoefte meer. De crème brûlée was waterig en het korstje niet knapperig. Al met al had de kok zeker niet zijn beste dag. De wijn was goed.
Alfredheibloem H.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
  • Online gereserveerd
Zeer vriendelijk personeel en eten was lekker, hebben een wijn van de maand die ook per glas wordt verkocht maar de prijs hiervan is stevig
Bart V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
  • Online gereserveerd
We zijn wezen eten i.c.m. de AH Restaurantactie. Ze gingen hier vervelend mee om. Sommige gerechten werden uitgesloten, anderen werd de hoeveelheid verminderd, frisdrank kwam uit gezinsflessen en zat geen prik in, spareribs waren plaatselijk verbrand. Uiteindelijk redelijk gegeten, we komen niet voor een tweede keer.
Jeroen N.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
2
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Voorgerecht tartaar was goed klein beetje flauw van smaak, hoofdgerecht mixed grill was zeer slecht zwart en verkoold vlees de chef moet zich schamen dat die het zo de keuken uit laat gaan! Heb er foto's van jammer dat ik die niet kan uploaden,
En er wordt best vaak wat vergeten zoals de friet en salade dat was het geval bij ons en bij 2 anders tafels om ons heen..
Nagerecht was op zich wel lekker maar niet wat ik ervan verwacht had ik had de Clafoutis besteld en dat is een kersentaartje alleen zat hier appel ipv kers in terwijl het het goede seizoen was voor de kers.. Het stond ook niet op de kaart dat dit met appel was ipv kersen
Restaurant
Jammer dat u het zo heeft ervaren. Graag verzoeken wij u de foto's naar info@cafebrasero.nl te sturen. Tevens is het verwonderlijk dat u niet ter plekke heeft geklaagd dat de mixed grill verkoold zou zijn.
wil V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
6
Service
6
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
  • Online gereserveerd
ga er nooit meer naar toe heb nog nooit zo lang op een drankje half uur en eten voorgerecht 1uur diner weer 1uur toetje wat sneller
Gerda H.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
  • Online gereserveerd
Het personeel verexcuceerde zich constand,wijn te laat eten al op , verkeerd frisdrank in geschonken,het albert heijn menu vinkten ze aan op een placemat, misschien een idee om op te schrijven op zwart bord aan wezig op locatie .
Uitserveren ging voor de mensen langs ,er werd gevraagd alles even aan te geven bij afruimen van tafel.
SvAgt V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
  • Online gereserveerd
Fantastische ,(dry aged!) steak bij brasero in zeist, en goede wijn, en top vriendelijke bediening! Echt een aanrader!
Fleur L.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
heerlijk eten! Bediening erg professioneel, zat erg vol en toch hebben de twee dames dit samen goed weten te doen. Door de drukte wel wat weinig ruimte.
Louis M.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
10
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
  • Online gereserveerd
Zeist kan wel een tent als dit gebruiken. Mag wat minder grof allemaal maar al met al: top bereidingen van vlees, goed op smaak en lekkere friet. De groenten die bij een burger komen mogen ook wel bij de andere gerechten. Laatste punt: zet wat meer vegetarisch op de kaart en wellicht een mooi stuk noordzeevis.
w.stegeman .
Expertproever
(6 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
  • Online gereserveerd
Eten was prima, alleen de keuze van het soort frites kan ik niet volgen, n.l. korte dunne stukjes. Volgens de eigenaar is dit een bewuste keuze. In de zaak hangt en gezellige sfeer.
Kim en Sabine vervulden hun gastvrouwrol met verve.
Ineke V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
  • Online gereserveerd
Eten was heerlijk
Peter L.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
  • Online gereserveerd
Leuke vriendelijke bediening.
En we hebben hier heerlijk gegeten,echt een aanrader.
aj.koster .
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
  • Online gereserveerd
Om 19.00 een tafel gereserveerd na een half uur wachten kwam het bestelde drankje, daarna weer drie kwartier wachte voor het voorgerecht, om 21.15 kwam het hoofdgerecht. Ook de koffie duurde erg lang. Daarna 3 keer vragen om de rekening die ook niet goed was. Kortom geen ontspannend etentje. De kok zei iedereen komt tegelijk maar dat is altijd tussen 18.00 en 20.00 weet je dat?????.
We gebruiken cookies om je te voorzien van de best mogelijke gebruikservaring. Hiernaast is het ook zo dat je gegevens beheerd en verwerkt worden door La Fourchette SAS. Wil je meer weten , lees dan onze cookie policy en onze privacy statement. Door op deze website te surfen ga je akkoord met deze voorwaarden en aanvaard je het gebruik van deze cookies.