Over restaurant Café Brasero Steak & Grill

Café Brasero staat in Zeist en omstreken bekend als het adres voor BBQ gerechten van hoge kwaliteit. Het vlees is speciaal geselecteerd en uitsluitend afkomstig van dieren die een goed leven hebben gehad. Ook de vis, de groente en het fruit worden met grote zorgvuldigheid uitgezocht. Alles moet vers zijn. Vandaar de compacte, maar gevarieerde kaart. Bij ieder gerecht wordt naar wens een bijpassend drankje geserveerd. Met of zonder alcohol, er is volop keus.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Café Brasero Steak & Grill

Busstation Zeist
  • : Parkeergarage de Luifel of Voorheuvel

Zondag t/m woensdag 16:00 -23:00
Donderdag 16:00-24:00
Vrijdag en zaterdag 16:00-01:00

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Catering , Duits gesproken , Engels gesproken , Open op zondag , Terras , Wi-Fi