Café Brasero Steak & Grill

Steynlaan 61 3701 EC Zeist Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

Over het restaurant Café Brasero Steak & Grill

Café Brasero staat in Zeist en omstreken bekend als het adres voor BBQ gerechten van hoge kwaliteit. Het vlees is speciaal geselecteerd en uitsluitend afkomstig van dieren die een goed leven hebben gehad. Ook de vis, de groente en het fruit worden met grote zorgvuldigheid uitgezocht. Alles moet vers zijn. Vandaar de compacte, maar gevarieerde kaart. Bij ieder gerecht wordt naar wens een bijpassend drankje geserveerd. Met of zonder alcohol, er is volop keus.

Glas champagne

Donderdag 16:00-24:00
Vrijdag en zaterdag 16:00-01:00

Tim D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Het eten was erg goed. Patat had wel iets minder zout gemogen. De sfeer was rustig, maar dat komt waarschijnlijk doordat wij er op een woensdagavond gegeten hebben. Als het vol zit is het er denk ik erg gezellig. Zeker een aanrader dus.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Lekker gegeten. Gezellige entourage, lekkere wijn. De porties vlees waren voor ons, senioren, aan de (te?) grote kant. Visgerechten waren er niet. Jammer dat aan mijn tafelgenoot, die een glas kraanwater wilde, gemeld werd dat "we dat niet hebben". Minpuntje. Overigens waren we tevreden.
Joshje D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
We moesten iets wat lang wachten op ons voorgerecht, terwijl het toch niet zo heel druk was. Aan de andere kant geeft dit wel de kans om van een lange avond uit te genieten ;) Eten was heerlijk!
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Bij binnenkomst moesten we een tijdje wachten. Niet omdat het druk was, maar omdat het bedienend personeel met de kassa bezig was.
De steak tartaar was boven verwachting, maar de ceviche van zal van mijn partner bestond uit een aantal stukjes van zalm op de rand van het bord en in het midden van het bord een salade in een extreem zuur dressingsoepje, alsof zij de zalm zélf moest garen in het zuur.

De hoofdgerechten, een New York Shell steak en een lady steak smaakten uitstekend, hoewel de New York Shell Steak medium rare was besteld en medium is geserveerd.

De desserts -een soepje van rood fruit met ijs en slagroom en een huisgemaakte wafel met fruit, slagroom en ijs, waren weer dik in orde.

Brasero heeft het inzicht om hét steak house van Zeist te worden. Ik raad de eigenaar aan om dan eerst bij Just Meet in Leiden te gaan eten.
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heel gezellig, lekker eten, vriendelijke bediening. Top!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Slechte service, na het serveren van het eten is er niemand meer geweest om te vragen of we nog iets wilde drinken. En zo druk was het niet.

De aanbevolen biefstuk die zonder vet zou zijn zat vol vet. Ondanks met nadruk aangegeven was dat de biefstuk plein geserveerd moest worden, zat er toch zwarte peper over. Mijn partner had de zoete spareribs, deze werden aangebrand geserveerd en de sla die erbij hoorde was er niet bij.

Bij het afrekenen is er sorry gezegd, ook dat de schuld van de biefstuk met de stukken vet bij de serveerster lag. Helaas was niets hiervan terug te zien op de rekening, gewoon de volle mep betalen. Dat was eens maar nooit meer!
christa C.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Ben hier al 4 keer geweest en iedere keer heerlijk gegeten. Personeel heel erg aardig en wat zo leuk is , ze kennen me bij naam en dat is zo leuk.
Silvie O.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijke verse zalm bij het voorgerecht en mooie sesamolie in de salade. Ook mooie hamburger. Frites mogen wat knapperig zijn. Lekker gevarieerde saus en smeersel bij de broodjes. Alles mooi opgemaakt. Jammer dat je voor een kan water moet betalen. Maar heerlijk gegeten met tango muziek op de achtergrond.
Hendrik Jan H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Om te onthouden en nog eens te bezoeken. Alleen de buitenkant ziet er niet uit! Maar laat je niet afschrikken.

Mw. M. Heeren
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Fantastische keuken en bediening, heerlijke wijn en een super gezellige tuin om in te eten. Prijs-kwaliteit prima in balans. Kortom: een aanrader!
Emma F.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Op wat kleine dingen na (zoals het missen van het fruit bij het dessert etc). Er hangt een leuke sfeer. Bij de bediening mag er wat meer pit in en wat attenter.
K. S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten wordt in de keuken op houtskool bereid, erg leuk om te zien. De maaltijden zijn overvloedig. We hebben genoten van het gezellige terras aan de achterkant.
Mick 7.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Hier wezen eten met een Groupon dinerbon, maar zelf een foutje gemaakt maar werd keurig en attent opgelost door de eigenaar/bediening.
Als vooraf een heerlijke uiensoep gegeten en een steak tartare Brasero, beide zeer smakelijk.
Als hoofdgerecht een Angus burger Classic en een steak (iets steviger van structuur, iets meer vet) maar wel botermals. Je kwam er zelfs doorheen met een normaal mes ipv. een daarvoor bestemd steakmes. Heerlijk van smaak, miste wel wat zout en peper op het vlees. Las zojuist in andere recensies dat het vlees naturel wordt geserveerd, zodat je het zelf naar eigen smaak kunt zouten/peperen. Helaas stond er op onze tafel geen p+z stelletje :-(
Heerlijke met een verse bereide salade, zelf gesneden verse friet! Topper! Fijn om dat terug te zien, word ik zeer blij van.

Lekkere rosé wijn geschonken.
Als dessert huisgemaakte wafel en clafoutis met vanille-ijs en vers fruit en echte slagroom. Mooie presentaties en opmaak van de borden.

Als met al een leuke avond beleefd en lekker gegeten.
Begreep dat ze met te weinig personeel stonden, duurde het soms wat langer voordat je iets kon bestellen (ze eten je arm maar drinken je rijk was nu niet van toepassing).
Restaurant verdient zeker een echte kans!!!
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Hartstikke lekker gegeten op het kleine terras achter het restaurant. Rijkbelegde plank met charcuterie. Hoofdgerechten met goed vlees en mooie gegrilde groenten. Prima avond.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
AH rest actie - menu was goed en mogelijkheid om andere gerechten tegen bijbetaling te bestellen. Voorgerecht chevise van zalm was erg lekker. Vlees was goed gegrild en zoals verzocht op de juiste gaarheid. lekker buiten gegeten op het terras. Bediening was vlot en vriendelijk.
R V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Heerlijke malse steak van de houtskoolgrill gegeten. Deze werd geserveerd met verse gegrilde groente waaronder asperges. Wij zaten achter op een super gezellig terras en er was keurige bediening. Ook serveren ze heerlijke wijn. Wij komen snel terug
Rodney B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Gisteren heerlijk gegegeten, steak goed bereid met lekkere verse frietjes en verse salade. Lekker lokaal Zeister bier, en voor de kids lekkere verse gerechten. Bediening was erg vriendelijk. Een echte aanrader!
Gert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Lekker terrasje en prima gegeten. Beetje weinig zalm (chevice). Steak smaakte prima. Het kaasplankje (4€ extra) was ruim voldoendr.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Het vlees was supermals maar nagenoeg smakeloos. ook de kruidnboter was niet echt vol van smaak.
Wij hadden de AH actie .Mijn man had een staek van 300 gram maar daar moesten wij dan wel het verschil voor bij betalen.
Moetsen voor 2 personen ruin 60 euro afreken ondanks de korting van AH tweede diner gratis.
Voor ons eens maar nooit meer
Geachte mevrouw Van Campen,

Het AH menu is een uitgebreid maar ook weer een beperkt menu. Dit houdt in dat niet alle steaks hierin beschikbaar zijn. Als extra service maken we dit mogelijk tegen een bijbetaling. Het kan niet zo zijn dat u dan een een steak buiten het menu besteld dat dit dan gratis moet zijn. Tevens wijs ik u erop dat we de steaks serveren met weinig zout en peper. Niet iedereen houdt van teveel peper en zout. Hiervoor hebben wij peper en zout molens op tafel staan. Wij geven de keuze aan onze gasten om dit er zelf op te doen. Daarnaast doen wij geen andere kruiden op de steaks omdat dit de smaak van het goede malse vlees teniet doet. Wij vinden uw recensie ongepast en misplaatst.
Rick D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Helaas een slechte ervaring. Hamburger rauw en koud, na aangeven werd de hamburger verder verhit maar kreeg hetzelfde bord terug incl de inmiddels koude garnituren. Voorgerechten kwamen niet verder dan matig en ook het dessert rood fruit soep was niet veel soeps met harde vruchten uit blik. Wij komen hier niet meer terug.