Over het restaurant Café Brasero Steak & Grill

Café Brasero staat in Zeist en omstreken bekend als het adres voor BBQ gerechten van hoge kwaliteit. Het vlees is speciaal geselecteerd en uitsluitend afkomstig van dieren die een goed leven hebben gehad. Ook de vis, de groente en het fruit worden met grote zorgvuldigheid uitgezocht. Alles moet vers zijn. Vandaar de compacte, maar gevarieerde kaart. Bij ieder gerecht wordt naar wens een bijpassend drankje geserveerd. Met of zonder alcohol, er is volop keus.

Glas champagne

Vrijdag en zaterdag 16:00-01:00

Jouw recensie over het restaurant Café Brasero Steak & Grill

Richard V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Eindelijk weer een goed stuk vlees gegeten, complimenten! En leuke bedienen, topavond gehad, kom hier graag snel weer terug
jip55 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
uitstekend bediendend personeel, wij zessen hadden lekker eten. Helaas is de akoestiek slecht. De vette en rokerrige keuken walmen kwamen tot voor in het restaurant.
Thatch22 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Jammer voorgerecht, zeker niet lekker, uiensoep, was zeer onsmakelijk, net water. Dus niet op gegeten. Verklaring van de kok " de uiensoep was net gemaakt en eigenlijk niet af! Maar dan kan niet serveren toch??? Heel vreemd.
Hoofdgerecht redelijk, slappe friet, helaas op koude borden, dus alles snel koud. Desert was lekker.

Nee wij gaan er niet meer heen.
Jannie G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Eten was lekker, maar het vlees kon wel wat warmer
Violaviola .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wij hebben hier gisteren gegeten met de ah restaurant actie en zijn zeer tevreden. We werden meteen bij binnenkomst zeer hartelijk ontvangen en dat bleef de hele avond zo. Het eten was beslist veel beter dan eetcafé niveau, zeer goed vlees, met zorg bereidde voorgerechten, heerlijke huiswijn. (Alleen de taugé-achtige garnering hoefde van ons niet.) Aan het eind nog even gesproken met de eigenaresse, en haar mooie vlees-rijpingskast bewonderd. Brassero is echt een aanwinst voor Zeist, wij komen zeker terug!
anauke .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
het eten was niet de prijs waardig, veel te duur , Als ik het vergelijk met de andere restaurants waar ik via U hebt gegeten en altijd goed was, was dit toch de minste.
Alexandra V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie! Goede bediening. Enig minpuntje is dat het na verloop van tijd erg rokerig binnen werd doordat de afzuiging het niet kon bolwerken.
montagne101 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gegeten, 3 gangenmenu. Ontvangst was vriendelijk, het oogt niet onprettig. Menu op de placemat. redelijk simpele voorgerechten en hoofdgerechten.
De uiensoep leek op een broodsoep 4 stukken brood, de ceviche van zalm was waterig en te zuur.
De patat bij hoofdgerecht was slap en niet gaar. Dit ook gemeld, werd nieuwe aangeboden, maar geen behoefte meer. De crème brûlée was waterig en het korstje niet knapperig. Al met al had de kok zeker niet zijn beste dag. De wijn was goed.
Alfredheibloem H.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Zeer vriendelijk personeel en eten was lekker, hebben een wijn van de maand die ook per glas wordt verkocht maar de prijs hiervan is stevig
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
We zijn wezen eten i.c.m. de AH Restaurantactie. Ze gingen hier vervelend mee om. Sommige gerechten werden uitgesloten, anderen werd de hoeveelheid verminderd, frisdrank kwam uit gezinsflessen en zat geen prik in, spareribs waren plaatselijk verbrand. Uiteindelijk redelijk gegeten, we komen niet voor een tweede keer.
Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Voorgerecht tartaar was goed klein beetje flauw van smaak, hoofdgerecht mixed grill was zeer slecht zwart en verkoold vlees de chef moet zich schamen dat die het zo de keuken uit laat gaan! Heb er foto's van jammer dat ik die niet kan uploaden,
En er wordt best vaak wat vergeten zoals de friet en salade dat was het geval bij ons en bij 2 anders tafels om ons heen..
Nagerecht was op zich wel lekker maar niet wat ik ervan verwacht had ik had de Clafoutis besteld en dat is een kersentaartje alleen zat hier appel ipv kers in terwijl het het goede seizoen was voor de kers.. Het stond ook niet op de kaart dat dit met appel was ipv kersen
Jammer dat u het zo heeft ervaren. Graag verzoeken wij u de foto's naar info@cafebrasero.nl te sturen. Tevens is het verwonderlijk dat u niet ter plekke heeft geklaagd dat de mixed grill verkoold zou zijn.
wil V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
ga er nooit meer naar toe heb nog nooit zo lang op een drankje half uur en eten voorgerecht 1uur diner weer 1uur toetje wat sneller
Gerda H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het personeel verexcuceerde zich constand,wijn te laat eten al op , verkeerd frisdrank in geschonken,het albert heijn menu vinkten ze aan op een placemat, misschien een idee om op te schrijven op zwart bord aan wezig op locatie .
Uitserveren ging voor de mensen langs ,er werd gevraagd alles even aan te geven bij afruimen van tafel.
SvAgt V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Fantastische ,(dry aged!) steak bij brasero in zeist, en goede wijn, en top vriendelijke bediening! Echt een aanrader!
Fleur L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
heerlijk eten! Bediening erg professioneel, zat erg vol en toch hebben de twee dames dit samen goed weten te doen. Door de drukte wel wat weinig ruimte.
Louis M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Zeist kan wel een tent als dit gebruiken. Mag wat minder grof allemaal maar al met al: top bereidingen van vlees, goed op smaak en lekkere friet. De groenten die bij een burger komen mogen ook wel bij de andere gerechten. Laatste punt: zet wat meer vegetarisch op de kaart en wellicht een mooi stuk noordzeevis.
w.stegeman .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Eten was prima, alleen de keuze van het soort frites kan ik niet volgen, n.l. korte dunne stukjes. Volgens de eigenaar is dit een bewuste keuze. In de zaak hangt en gezellige sfeer.
Kim en Sabine vervulden hun gastvrouwrol met verve.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Eten was heerlijk
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Leuke vriendelijke bediening.
En we hebben hier heerlijk gegeten,echt een aanrader.
aj.koster .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Om 19.00 een tafel gereserveerd na een half uur wachten kwam het bestelde drankje, daarna weer drie kwartier wachte voor het voorgerecht, om 21.15 kwam het hoofdgerecht. Ook de koffie duurde erg lang. Daarna 3 keer vragen om de rekening die ook niet goed was. Kortom geen ontspannend etentje. De kok zei iedereen komt tegelijk maar dat is altijd tussen 18.00 en 20.00 weet je dat?????.