Speciale deals

Over het restaurant Café Brasero Steak & Grill

Café Brasero staat in Zeist en omstreken bekend als het adres voor BBQ gerechten van hoge kwaliteit. Het vlees is speciaal geselecteerd en uitsluitend afkomstig van dieren die een goed leven hebben gehad. Ook de vis, de groente en het fruit worden met grote zorgvuldigheid uitgezocht. Alles moet vers zijn. Vandaar de compacte, maar gevarieerde kaart. Bij ieder gerecht wordt naar wens een bijpassend drankje geserveerd. Met of zonder alcohol, er is volop keus.

Glas champagne

Vrijdag en zaterdag 16:00-01:00

Jouw recensie over het restaurant Café Brasero Steak & Grill

wil V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
ga er nooit meer naar toe heb nog nooit zo lang op een drankje half uur en eten voorgerecht 1uur diner weer 1uur toetje wat sneller
Gerda H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het personeel verexcuceerde zich constand,wijn te laat eten al op , verkeerd frisdrank in geschonken,het albert heijn menu vinkten ze aan op een placemat, misschien een idee om op te schrijven op zwart bord aan wezig op locatie .
Uitserveren ging voor de mensen langs ,er werd gevraagd alles even aan te geven bij afruimen van tafel.
SvAgt V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Fantastische ,(dry aged!) steak bij brasero in zeist, en goede wijn, en top vriendelijke bediening! Echt een aanrader!
Fleur L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
heerlijk eten! Bediening erg professioneel, zat erg vol en toch hebben de twee dames dit samen goed weten te doen. Door de drukte wel wat weinig ruimte.
Louis M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Zeist kan wel een tent als dit gebruiken. Mag wat minder grof allemaal maar al met al: top bereidingen van vlees, goed op smaak en lekkere friet. De groenten die bij een burger komen mogen ook wel bij de andere gerechten. Laatste punt: zet wat meer vegetarisch op de kaart en wellicht een mooi stuk noordzeevis.
w.stegeman .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Eten was prima, alleen de keuze van het soort frites kan ik niet volgen, n.l. korte dunne stukjes. Volgens de eigenaar is dit een bewuste keuze. In de zaak hangt en gezellige sfeer.
Kim en Sabine vervulden hun gastvrouwrol met verve.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Eten was heerlijk
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Leuke vriendelijke bediening.
En we hebben hier heerlijk gegeten,echt een aanrader.
aj.koster .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Om 19.00 een tafel gereserveerd na een half uur wachten kwam het bestelde drankje, daarna weer drie kwartier wachte voor het voorgerecht, om 21.15 kwam het hoofdgerecht. Ook de koffie duurde erg lang. Daarna 3 keer vragen om de rekening die ook niet goed was. Kortom geen ontspannend etentje. De kok zei iedereen komt tegelijk maar dat is altijd tussen 18.00 en 20.00 weet je dat?????.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Top !!! Heerlijk gegeten! !!! Echt aanrader!!!!
Goeie kok en aardige bedoening !!!
Leuke inrichting die gezellig aandoet.
José V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We waren wat vroeger dan we gereserveerd hadden maar dat was geen probleem. We werden keurig ontvangen en zeer hartelijk. Hierna volgde een duidelijke uitleg van de AH actie. Er word rekening gehouden met de wensen die er zijn (geen kaas) alleen was er bij het voorgerecht net te veel sla en ik had het idee dat de carpazzio niet helemaal goed was (vreemd smaakje) hoofdgerecht hadden we een Fire burger (beetje veel fire maar smaken verschillen) en de spareribs. De smaak sweet was heerlijk. De spareribs waren oke. De frietjes en groente/sla waren prima. Als toetje een soepje van rood fruit en een crème brulee. Er zat teveel kaneel in het soepje en de creme brulee was nog iets te vloeibaar maar wel lekker. De inrichting is somber maar prima en ze draaien super leuke muziek (niet te hard zodat je elkaar nog kunt verstaan)
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Het eten was erg goed. Patat had wel iets minder zout gemogen. De sfeer was rustig, maar dat komt waarschijnlijk doordat wij er op een woensdagavond gegeten hebben. Als het vol zit is het er denk ik erg gezellig. Zeker een aanrader dus.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Lekker gegeten. Gezellige entourage, lekkere wijn. De porties vlees waren voor ons, senioren, aan de (te?) grote kant. Visgerechten waren er niet. Jammer dat aan mijn tafelgenoot, die een glas kraanwater wilde, gemeld werd dat "we dat niet hebben". Minpuntje. Overigens waren we tevreden.
Joshje D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
We moesten iets wat lang wachten op ons voorgerecht, terwijl het toch niet zo heel druk was. Aan de andere kant geeft dit wel de kans om van een lange avond uit te genieten ;) Eten was heerlijk!
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Bij binnenkomst moesten we een tijdje wachten. Niet omdat het druk was, maar omdat het bedienend personeel met de kassa bezig was.
De steak tartaar was boven verwachting, maar de ceviche van zal van mijn partner bestond uit een aantal stukjes van zalm op de rand van het bord en in het midden van het bord een salade in een extreem zuur dressingsoepje, alsof zij de zalm zélf moest garen in het zuur.

De hoofdgerechten, een New York Shell steak en een lady steak smaakten uitstekend, hoewel de New York Shell Steak medium rare was besteld en medium is geserveerd.

De desserts -een soepje van rood fruit met ijs en slagroom en een huisgemaakte wafel met fruit, slagroom en ijs, waren weer dik in orde.

Brasero heeft het inzicht om hét steak house van Zeist te worden. Ik raad de eigenaar aan om dan eerst bij Just Meet in Leiden te gaan eten.
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heel gezellig, lekker eten, vriendelijke bediening. Top!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Slechte service, na het serveren van het eten is er niemand meer geweest om te vragen of we nog iets wilde drinken. En zo druk was het niet.

De aanbevolen biefstuk die zonder vet zou zijn zat vol vet. Ondanks met nadruk aangegeven was dat de biefstuk plein geserveerd moest worden, zat er toch zwarte peper over. Mijn partner had de zoete spareribs, deze werden aangebrand geserveerd en de sla die erbij hoorde was er niet bij.

Bij het afrekenen is er sorry gezegd, ook dat de schuld van de biefstuk met de stukken vet bij de serveerster lag. Helaas was niets hiervan terug te zien op de rekening, gewoon de volle mep betalen. Dat was eens maar nooit meer!
christa C.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Ben hier al 4 keer geweest en iedere keer heerlijk gegeten. Personeel heel erg aardig en wat zo leuk is , ze kennen me bij naam en dat is zo leuk.
Silvie O.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijke verse zalm bij het voorgerecht en mooie sesamolie in de salade. Ook mooie hamburger. Frites mogen wat knapperig zijn. Lekker gevarieerde saus en smeersel bij de broodjes. Alles mooi opgemaakt. Jammer dat je voor een kan water moet betalen. Maar heerlijk gegeten met tango muziek op de achtergrond.
Hendrik Jan H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Om te onthouden en nog eens te bezoeken. Alleen de buitenkant ziet er niet uit! Maar laat je niet afschrikken.

Mw. M. Heeren