Meer informatie over restaurant Café Boulevard

Jouw recensie over het restaurant Café Boulevard

Hans P.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Prettige ambiance, relaxte sfeer, hartelijke bediening en lekker eten. In het kader van de AH-actie was de menukeuze niet heel ruim maar wel voldoende gevarieerd.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Wij eten hier vrij regelmatig, je krijgt goed te eten grote porties en van goede kwaliteit wij hadden mosselen gekookt in joppiebier dat is verrukkelijk, onze buiken zaten helemaal vol, het dessert was te veel voor ons we hadden als dessert een koffie verkeerd en een mint thee genomen ,het is aanbevelings waardig
Lennie V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
De ontvangst was zeer goed en vriendelijk. We kregen een mooie tafel toegewezen, de bediening, het eten en de drank was zeer goed te noemen. Zeker voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Het eten was prima en de bediening heel goed. We gingen met de Albert Heijn actie dus de prijs was heel redelijk.
Ik zou hier terugkomen.
Jeannette M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
De maaltijd was matig. Er zaten te veel spiertjes in het vlees. Dat werd afgedaan met de opmerking dat hoort nu eenmaal in het vlees. Dat is een antwoord waar je niet blij van wordt.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het eten is prima je krijgt veel voor een redelijke prijs, de mosselen gekookt in jopi bier is een aanrader, de bediening is vriendelijk en behulpzaam,wij komen hier ook wel zonder de À.H. Actie zo fijn vinden wij het om daar te eten.
Selma R.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Het eten was lekker alleen het voorgerecht was erg veel waardoor ik mijn hoofdgerecht niet helemaal op kreeg. En erg jammer van het vlees, het was voor een deel erg rauw. De verse groenten zijn wel altijd erg lekker.
Mirjam-Purmerend .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Gisteravond met de AH-actie hier met vrienden gegeten in dit oude 'douane kantoor voor vee' voor waar ooit de veemarkt in Amsterdam Oost was. Ontvangst was hartelijk en informeel, bedienend personeel jong, misschien wat 'underdressed' in korte broek, maar wat ons betreft geen probleem. Voor de AH actie was een aparte kaart opgesteld met voor elk wat wils, zowel in de voor- als hoofd- als nagerechten. Bediening was zeer vlot, ook toen de zaak wat voller raakte in de loop van de avond. Bij een compleet gevuld restaurant staan de tafels misschien iets te dicht op elkaar. De kwaliteit van het eten was prima en ruimschoots voldoende. Het is een restaurant waar wij misschien niet zo snel terecht zouden zijn gekomen, zonder de AH-actie, maar wij komen hier graag een keer terug!
Michelle05 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Weer lekker gegeten bijd Boulevard. Garnalenkroketten vooraf, hamburger met heel veel groente en een lekere koffie na. We komen er niet voor niets al jaren . Heel vriendelijke bediening en ook al hebben ze geen dienst dan komen ze toch nog even langs je tafel om een praatje te maken.
Anno W.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Hebben hier met twee personen lekker gegeten. Minpuntje is dat als je eerst een drankje neemt, daarna de bestelling doorgeeft, je niet gelijk een schaaltje brood krijgt. Nu kregen wij ons eten, inclusief papat en alles en daarbij, totaal overbodig, een schaal brood met pestosaus! Dat hadden wij liever bij de borrel gehad. Het eten was goed, had misschien iets mooier op het bord geserveerd kunnen worden, maar ala.
marion Z.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wij hebben er heerlijk gegeten met onze ah kortingsbonnen.
Het driegangenmenu was goed. Er was aan iedereen gedacht.
Zeer aan te bevelen.
joke W.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk gegeten, vlotte bediening maar een korte broek in de horeca???
Misschien als je in een strandtent werkt maar wel een keurige bediening, dat
maakt het wel weer goed.
Zeker een aanrader.
Wil P.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Dit was de tweede keer dat ik gebruik maakte van de Albert Heijn actie. Boulevard springt er echt uit met keuzemogelijkheden en de kwaliteit van het eten. Een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Uitstekend gegeten,de bediening is zeer vriendelijk,je krijgt veel en goed te eten,tegen redelijke prijzen,we hebben eerst op het terras gezeten,we werden daar ook op onze wensen bedient, het is een aanrader, om daar vaker naar toe te gaan
Jeremy S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We hebben erg lang moeten wachten elke keer voor we geholpen werden .
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Vond het fijn dat er verse groenten en fruit werd geserveerd, super
en bediening heel aardig
we zullen hier dan ook wel een keer terugkomen
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Het eten was prima en de bediening precies zoals wij dat prettig vinden: attent maar niet opdringerig, informeel maar toch zakelijk, snel maar niet zo dat je het gevoel hebt dat je gauw weg moet.
Sjoerd G.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Restaurant is gezellig ingericht, alleen stond de verwarming afgesteld op meer bezoek. Voor de vrijdag was het bepaald niet druk. Eten is goed, bediening vriendelijk maar weinig ervaren. Bleek achteraf dat je bij de carpaccio en salade zelf om de olie moet vragen. Ook bleek er na het openen van de wijn, buiten de huiswijnen, een echte wijnkaart te bestaan. Met als compliment naar de keuken en bediening: het eten wordt goed warm en lekker vlot geserveerd.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Het was een drukke avond, maar alles verliep vlekkeloos en het was heel gezellig. Knap, want gezien de drukte dacht ik dat zal wel even duren. Maar het was prima. De gerechten zijn altijd prima.
Rose J.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Prima gegeten met de AH-actie. Ruime porties en goede kwaliteit. De service zou wellicht meer aandacht kunnen gebruiken, maar het was best druk en ze stonden maar met z'n tweeën en deden erg hun best. Een derde persoon zou veel verschil hebben gemaakt