Meer informatie over restaurant Café Boulevard

Jouw recensie over het restaurant Café Boulevard

Auk D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Prima keuze ook in vegetarische gerechten
Iris K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Echt super lekker gegeten en zeker een aanrader om bij terug te komen. Ondanks dat we niet alles konden bestellen, overtrof het onze verwachtingen.
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekker gegeten, zowel voor de vlees eter als de vegetariër (veganist misschien ook nog wel mogelijk?). Een rustige zondag avond en vriendelijke bediening. Wij zaten bovenin, 1 trap omhoog, het was wel een beetje fris.
Ingmarie J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was erg lekker, vers en goed klaargemaakt. Niet te veel en niet te weinig. Leuke lokatie. Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een leuke plek om in een gemoedelijke sfeer lekker te eten. De garnalenkroketjes waren heerlijk en de flexibiliteit van de keuken was zeer aangenaam (daggroente bij het hoofdgerecht in plaats van sla). De wijn (tussen 3,50 en 4,75 per glas) vonden we wat zuinigjes ingeschonken. Tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht zat weinig tot geen tijd; laatste hap naar binnen, de borden waren nog niet weg en daar stond de vrolijke jongeman al met de volgende ronde...Met de AH actie hebben we genoten van een mooi menu en een goede sfeer.
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Geweldige, vriendelijke service , goed eten
Hilde M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Lekker en gezellig gegeten in een leuk café-restaurant, de vierde keer al en we gaan er zeker weer heen!
info406 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten. De meringe, die ik had verwacht croccant te zijn, bleek een crème van eischuim. De lichtje buiten en lichten binnen harmonieerden op een ideale manier. Een aanrader.
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Ondanks het feit dat wij hier met de AH bonnen hebben gegeten werd er niet beknibbeld op de kwaliteit, noch op je kwantiteit.
gerdatijmen .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
heerlijk gegeten erg gezellig, personeel is vriendelijk.Was een geslaagde avond.we komen nog wel weer terug.vlees
mosselen alles was lekker.
P.L. V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het eten was heerlijk, leuk restaurant. Er waren niet veel mensen en wat jammer was is dat het personeel dus meer tijd had voor elkaar dan voor de gasten, we moesten zelfs flink ons best doen om aandacht te vragen .
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Café Boulevard heeft een prettige bediening, prima eten en een aangename, rustige sfeer.
Heerlijk om een avond door te brengen met vrienden.
M S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Uitleg van Kaart is aan te bevelen en geduld bij uitleg zodat er geen fouten worden gemaakt.
Opletten dat ze je eten niet vergeten komen wel steeds vragen voor drinken . Bij ons lag het nog onder de salamander zeker was gort droog de hamburger. Staat op kaart medium (word ook niet gevraagd ) Dus het is meer café mag zich geen restaurant noemen misschien eet café. Nog 1 advies serveer nooit alles op 1 bord salade met dressing en patat en je hamburger zodat je patat slap en nat word en zorg dat de aardappels geschild zijn. We hoopte ons feest daar te kunnen geven maar helaas dit word het niet.
Misschien hadden wij toevallig pech.
Mariska R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
In de jaren 90tig waren we al eens in dit restaurant geweest, nu op herhaling met de AH bon. De gerechten waren niet bijzonder maar de prijs/kwaliteitverhouding is in orde. De entourage is gezellig! De Rioja die ze schenken vond ik erg lekker. Al met al een gezellige avond en we vertrokken als laatste!
ANNA M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten.Desert was heel erg lekker-toffe cake-jammie...Hele fijne avond gehad,alles was naar onze wensen.Prima.Dank
Chris C.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Vriendelijk ontvangen, lekker eten, goede bediening. Aangenaam sfeer en goede prijs kwaliteitsverhuiding. Leuk avond uit!
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Ik kom al meer dan 25 jaar regelmatig in Boulevard. Deze keer waren we met zijn vieren en maakten we gebruik van de AH-actie. Het menu bood niet enorm veel keus maar er was voor iedereen wat lekkers bij. De bediening was uitermate vriendelijk en voorkomend. Ook toen het nog heel druk werd. Prima restaurantje.
Kim R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Jammer dat het menu is ingekort ivm de AH actie. Er leek ook wat te weinig personeel te zijn voor de hoeveelheid tafels die bezet waren maar overall wel heel vriendelijk en behulpzaam.
M S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Gemoedelijk
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Prettige ambiance, relaxte sfeer, hartelijke bediening en lekker eten. In het kader van de AH-actie was de menukeuze niet heel ruim maar wel voldoende gevarieerd.