Café Boulevard

31-206933299

Meer informatie over restaurant Café Boulevard

Paustovsky K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Aanrader. Goed eten, prettige sfeer.
Met AH-actie gegeten. Aparte kaart maar wel ruime keus. Kaaskroketten (dat is echt de goede spelling in het Nederlands) heerlijk, salade goed, maar wel erg veel kalkoen.
Mosselen goed en meer dan genoeg. Saladegarnering lekker, maar in dit seizoen kan tomaat wel weggelaten: echte Wasserbombe. Entrecote goed. Jammer dat bord niet voorverwarmd is: groente was in tel al koud. Frieten en rozemarijnaardappeltjes erg lekker.
Heel prettige bediening (maar er valt meer te drank te verkopen door daar beter op te letten).
Benedikt K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Zeer kindvriendelijke en gastvrije bediening.
Heerlijke verse bereiding van het eten en veel huisgemaakte producten.
Zeer ruime porties, voor de kinderen iets te groot.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met twee personen hier gegeten met gebruik van de AH-restaurantactie.
Het was vrijdagavond en behoorlijk druk in het restaurant.
We kozen een flesje wijn uit en vroegen er een karafje kraanwater bij. Dit vormde geen probleem.

Het was een aangepast AH-menu waar uit kon worden gekozen, maar met redelijk wat keuze.
Vooraf namen beide personen de huisgemaakte kaascroquetten, waar brood bij werd geserveerd. De kroketten waren behalve lauw ook niet lekker. Het leek wel of er smeerkaas in was gedaan. Nee dat was geen goed begin.

Als hoofdgerecht nam de een de vega hamburger van de vegetarische slager met blauwe kaas, de ander nam de gewone (vlees) hamburger met blauwe kaas. Hoewel blauwe kaas normaal gesproken een uitgesproken smaak heeft konden we hem hier niet ontdekken. Vergeten? Los daarvan viel de smaak van de rest ook erg tegen.

Het nagerecht was de sticky toffee cake. Dit was eigenlijk nog het beste gerecht, jammer van die erg luchtige slagroom. Was dit echte slagroom of kwam het toch uit een spuitbus? We kregen het idee van het laatste.

Voor zo’n AH-driegangenmenu werd 35 Euro gerekend. Als we de prijzen van de gerechten gewoon los optelden kwamen we op 28,50 Euro. Vreemd.

Dit is een restaurant waar ze ons niet meer terug zullen zien.
G B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Wij waren erg tevreden over het restaurant, de bediening was goed , en vriendelijk, waren er nog nooit geweest, en komen zeker nog een keer graag terug.
Gr. Familie Brugman.
j_verdaasdonk .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gisterenavond via de AH-actie hier gegeten. Een aanrader! Goede menukeus voor iedereen, vriendelijke bediening! Kwaliteit prima!
Rietje G.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het eten was heerlijk, ook hoefden we niet lang te wachten. Een beetje verloren voelden we ons bij binnenkomst waar niemand ons opving dus we stonden maar een beetje te wachten. Verder helemaal top, een aanrader!
Michelle U.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Waren met z'n tweeën met de AH restaurantacite. Lekker eten, vriendelijke bediening, rustige sfeer. Zeker een aanrader. Kom nog wel eens een keer terug.
Anna P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
ik vond het een beetje jammer dat het een speciaal menu was, want kim ging voor de sateh, maar die stond er niet op. De hamburger was heel goed, maar niet mijn eerste keus. Verder was het prima.
Lisanne Z.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Snelle & vriendelijke service, lekker eten met veel aandacht in de gerechten. Erg gezellig ingericht. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Marion O.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
De kwaliteit van het eten was prima. Doordat er een paar grote groepen waren duurde het heel lang voordat wij het hoofdgerecht kregen. Daarvoor kwam de bediening zich wel verontschuldigen. We hadden een AH-kaart.
Natalie V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het personeel is zeer professioneel, klant- en servicegericht. Het eten is superlekker en de wachttijden tussen de gerechten is perfect. Ik en mijn tafelgenoten hebben genoten van deze heerlijke avond. Een echte aanrader.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Het was erg rustig maar wijn die per glas geschonken werden van de beperkte wijnkaart was op, we werden continu vergeten door de bediening, Er was ook een gerecht op. De voorgerechten waren prima, de hoofdgerechten vielen behoorlijk tegen. We hadden beide de entrecote, die bijna helemaal rood was, dat is gewoonlijk geen probleem maar dan moet het vlees wel zo goed zijn dat het mals is. De taaie entrecotes bevatten relatief veel niet eetbare delen. Hierover geklaagd bij de vraag " En heeft het gesmaakt?" de bediening zou het navragen, maar is er niet op teruggekomen.... Nou dan komen wij ook niet terug.... Ook het afrekening ging weer traag we moesten lang op de spinmachine wachten.... omdat een deel van het personeel ondertussen aan de bar zat.... De nagerechten waren overigens prima!!!
MonicaMH .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Ik heb coeliakie en moet glutenvrij eten. Zowel telefonisch als bij aankomst werd gezegd dat er glutenvrij brood was.
Het voorgerecht komt. Een lekkere salade. Geen bestek! Moesten we om vragen. Veevolgens zie ik dat mij tafelgenote brood heeft en ik niet. Ik vraag hoe het zit. Moest nagevraagd, helaas het is op?! Fles wijn werd op tafel gezet maar niet ingeschonken, heb ik nog niet eerder meegemaakt. Hoofdgerecht: ik kan aangeven wat ik wil, later blijken de huisgemaakte frieten niet glutenvrij en ook de sausen niet. Het hoofdgerecht komt en wederom geen bestek! Het eten was erg lekker! Ook de mensen waren aardig, maar allemaal erg slordig wat mijn cijfer sterk beinvloed heeft. Wij zaten op een verhoging en de trapleuning zat los. Erg hachelijk, zeker als je, zoals ik, slecht ter been bent en de leuning echt nodig hebt. Toen ik er wat van zei, kreeg ik de reactie: ja dat weet ik! Bij binnenkomst was er een grote groep mensen die een borrel had. Gelukkig ginggen deze na een uurtje weg want was erg lawaaierig. Al met al niet een gelegheid waar ik snel naar terug zal gaan alhoewel het eten lekker was en goed bereid, maar ik verwacht tochniets meer!
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wij hebben gisteren in Uw restaurant genoten van een heerlijk drie-gangen menu. In dit geval gebruik makend van de AH-aktie. Maar we zijn al meerdere keren in verschillende samenstelling bij u geweest en altijd tot grote tevredenheid. Prima kok.
Annetje P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gezellig, informeel restaurant. Door de ah actie kwamen we hier terecht en we gaan zeker terug. Gerechten waren erg lekker en er was genoeg, je komt er niet met honger vandaan. Kortom een aanrader!!
Annelies T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We kregen het AH-menu. Dit was prima en het eten smaakte heerlijk. Onze kinderen van 13 en 15 (goede eters) hadden de hamburger besteld, maar deze was wel erg groot (XXL). Als we dit geweten hadden, hadden we er 1 gedeeld. Liever hadden we 2 kleinere burgers gehad. Verder niets dan lof; zeker een plaats om eens terug te gaan !
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Drankjes duurde erg lang, we moesten zelfs een 2de keer vragen. Gerechten kwamen redelijk vlot en waren niet bijzonder maar oké. De wildpate was heerlijk, net als de kalkoensalade. Mosselen waren iets te lang gekookt waardoor ze wat droog waren. De ribeye was een nogal taai stukje vlees. Als toetje hadden we de chocolade mousse die een erg hard buitenkantje had maar de citroenmeringuetaart was heerlijk. Bediening was vriendelijk maar wisten helaas weinig tot niets te vertellen over de vele Jopen biertjes (heerlijk!) van de tap.
Arjen H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Lekkere gerechten, niet heel bijzonder, maar wel goed. Prettige plek om bij te praten, lekker te drinken en daar ook nog bij te eten.
Federo .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Porties verschillen nogal in hoeveelheid. Heerlijk gegeten met vriendelijke bediening. Bij het AH-3-gangen menu helaas geen optie met vis als hoofdgerecht.
Patrick R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Erg smakelijk en verzorgd AH menu. Genoeg keuze uit divere gerechten. Bediening was ook prima Voor herhaling vatbaar en ook de locatie is leuk gelegem.