Meer informatie over restaurant Café Boulevard

Michelle05 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Weer lekker gegeten bijd Boulevard. Garnalenkroketten vooraf, hamburger met heel veel groente en een lekere koffie na. We komen er niet voor niets al jaren . Heel vriendelijke bediening en ook al hebben ze geen dienst dan komen ze toch nog even langs je tafel om een praatje te maken.
Anno W.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Hebben hier met twee personen lekker gegeten. Minpuntje is dat als je eerst een drankje neemt, daarna de bestelling doorgeeft, je niet gelijk een schaaltje brood krijgt. Nu kregen wij ons eten, inclusief papat en alles en daarbij, totaal overbodig, een schaal brood met pestosaus! Dat hadden wij liever bij de borrel gehad. Het eten was goed, had misschien iets mooier op het bord geserveerd kunnen worden, maar ala.
marion Z.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wij hebben er heerlijk gegeten met onze ah kortingsbonnen.
Het driegangenmenu was goed. Er was aan iedereen gedacht.
Zeer aan te bevelen.
joke W.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk gegeten, vlotte bediening maar een korte broek in de horeca???
Misschien als je in een strandtent werkt maar wel een keurige bediening, dat
maakt het wel weer goed.
Zeker een aanrader.
Wil P.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Dit was de tweede keer dat ik gebruik maakte van de Albert Heijn actie. Boulevard springt er echt uit met keuzemogelijkheden en de kwaliteit van het eten. Een aanrader.
sonjatakes .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Uitstekend gegeten,de bediening is zeer vriendelijk,je krijgt veel en goed te eten,tegen redelijke prijzen,we hebben eerst op het terras gezeten,we werden daar ook op onze wensen bedient, het is een aanrader, om daar vaker naar toe te gaan
Jeremy S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We hebben erg lang moeten wachten elke keer voor we geholpen werden .
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Vond het fijn dat er verse groenten en fruit werd geserveerd, super
en bediening heel aardig
we zullen hier dan ook wel een keer terugkomen
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Het eten was prima en de bediening precies zoals wij dat prettig vinden: attent maar niet opdringerig, informeel maar toch zakelijk, snel maar niet zo dat je het gevoel hebt dat je gauw weg moet.
Sjoerd G.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Restaurant is gezellig ingericht, alleen stond de verwarming afgesteld op meer bezoek. Voor de vrijdag was het bepaald niet druk. Eten is goed, bediening vriendelijk maar weinig ervaren. Bleek achteraf dat je bij de carpaccio en salade zelf om de olie moet vragen. Ook bleek er na het openen van de wijn, buiten de huiswijnen, een echte wijnkaart te bestaan. Met als compliment naar de keuken en bediening: het eten wordt goed warm en lekker vlot geserveerd.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Het was een drukke avond, maar alles verliep vlekkeloos en het was heel gezellig. Knap, want gezien de drukte dacht ik dat zal wel even duren. Maar het was prima. De gerechten zijn altijd prima.
Rose J.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Prima gegeten met de AH-actie. Ruime porties en goede kwaliteit. De service zou wellicht meer aandacht kunnen gebruiken, maar het was best druk en ze stonden maar met z'n tweeën en deden erg hun best. Een derde persoon zou veel verschil hebben gemaakt
Tess L.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heel gezellig en fijn restaurant. Als gezin werden we vriendelijk verwelkomd en er werd mee gedacht zodat we het ons en onze dochter van 1 zo prettig mogelijk konden maken. Zij vond het er ook heel leuk.
We hadden een AH Restaurant actie diner, wat erg leuk was om zo kennis te maken met Boulevard. Drie gangen was wel veel voor ons, dus zorg dat je trek hebt!
De pannenkoek kon aangepast worden voor onze dochter, heel fijn. Een aanrader!
Paustovsky K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Aanrader. Goed eten, prettige sfeer.
Met AH-actie gegeten. Aparte kaart maar wel ruime keus. Kaaskroketten (dat is echt de goede spelling in het Nederlands) heerlijk, salade goed, maar wel erg veel kalkoen.
Mosselen goed en meer dan genoeg. Saladegarnering lekker, maar in dit seizoen kan tomaat wel weggelaten: echte Wasserbombe. Entrecote goed. Jammer dat bord niet voorverwarmd is: groente was in tel al koud. Frieten en rozemarijnaardappeltjes erg lekker.
Heel prettige bediening (maar er valt meer te drank te verkopen door daar beter op te letten).
Benedikt K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Zeer kindvriendelijke en gastvrije bediening.
Heerlijke verse bereiding van het eten en veel huisgemaakte producten.
Zeer ruime porties, voor de kinderen iets te groot.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met twee personen hier gegeten met gebruik van de AH-restaurantactie.
Het was vrijdagavond en behoorlijk druk in het restaurant.
We kozen een flesje wijn uit en vroegen er een karafje kraanwater bij. Dit vormde geen probleem.

Het was een aangepast AH-menu waar uit kon worden gekozen, maar met redelijk wat keuze.
Vooraf namen beide personen de huisgemaakte kaascroquetten, waar brood bij werd geserveerd. De kroketten waren behalve lauw ook niet lekker. Het leek wel of er smeerkaas in was gedaan. Nee dat was geen goed begin.

Als hoofdgerecht nam de een de vega hamburger van de vegetarische slager met blauwe kaas, de ander nam de gewone (vlees) hamburger met blauwe kaas. Hoewel blauwe kaas normaal gesproken een uitgesproken smaak heeft konden we hem hier niet ontdekken. Vergeten? Los daarvan viel de smaak van de rest ook erg tegen.

Het nagerecht was de sticky toffee cake. Dit was eigenlijk nog het beste gerecht, jammer van die erg luchtige slagroom. Was dit echte slagroom of kwam het toch uit een spuitbus? We kregen het idee van het laatste.

Voor zo’n AH-driegangenmenu werd 35 Euro gerekend. Als we de prijzen van de gerechten gewoon los optelden kwamen we op 28,50 Euro. Vreemd.

Dit is een restaurant waar ze ons niet meer terug zullen zien.
G B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Wij waren erg tevreden over het restaurant, de bediening was goed , en vriendelijk, waren er nog nooit geweest, en komen zeker nog een keer graag terug.
Gr. Familie Brugman.
j_verdaasdonk .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gisterenavond via de AH-actie hier gegeten. Een aanrader! Goede menukeus voor iedereen, vriendelijke bediening! Kwaliteit prima!
Rietje G.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het eten was heerlijk, ook hoefden we niet lang te wachten. Een beetje verloren voelden we ons bij binnenkomst waar niemand ons opving dus we stonden maar een beetje te wachten. Verder helemaal top, een aanrader!
Michelle U.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Waren met z'n tweeën met de AH restaurantacite. Lekker eten, vriendelijke bediening, rustige sfeer. Zeker een aanrader. Kom nog wel eens een keer terug.