Café Boulevard

31-206933299

Meer informatie over restaurant Café Boulevard

Marion O.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
De kwaliteit van het eten was prima. Doordat er een paar grote groepen waren duurde het heel lang voordat wij het hoofdgerecht kregen. Daarvoor kwam de bediening zich wel verontschuldigen. We hadden een AH-kaart.
Natalie V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Het was erg rustig maar wijn die per glas geschonken werden van de beperkte wijnkaart was op, we werden continu vergeten door de bediening, Er was ook een gerecht op. De voorgerechten waren prima, de hoofdgerechten vielen behoorlijk tegen. We hadden beide de entrecote, die bijna helemaal rood was, dat is gewoonlijk geen probleem maar dan moet het vlees wel zo goed zijn dat het mals is. De taaie entrecotes bevatten relatief veel niet eetbare delen. Hierover geklaagd bij de vraag " En heeft het gesmaakt?" de bediening zou het navragen, maar is er niet op teruggekomen.... Nou dan komen wij ook niet terug.... Ook het afrekening ging weer traag we moesten lang op de spinmachine wachten.... omdat een deel van het personeel ondertussen aan de bar zat.... De nagerechten waren overigens prima!!!
MonicaMH .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wij hebben gisteren in Uw restaurant genoten van een heerlijk drie-gangen menu. In dit geval gebruik makend van de AH-aktie. Maar we zijn al meerdere keren in verschillende samenstelling bij u geweest en altijd tot grote tevredenheid. Prima kok.
Annetje P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gezellig, informeel restaurant. Door de ah actie kwamen we hier terecht en we gaan zeker terug. Gerechten waren erg lekker en er was genoeg, je komt er niet met honger vandaan. Kortom een aanrader!!
Annelies T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We kregen het AH-menu. Dit was prima en het eten smaakte heerlijk. Onze kinderen van 13 en 15 (goede eters) hadden de hamburger besteld, maar deze was wel erg groot (XXL). Als we dit geweten hadden, hadden we er 1 gedeeld. Liever hadden we 2 kleinere burgers gehad. Verder niets dan lof; zeker een plaats om eens terug te gaan !
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Drankjes duurde erg lang, we moesten zelfs een 2de keer vragen. Gerechten kwamen redelijk vlot en waren niet bijzonder maar oké. De wildpate was heerlijk, net als de kalkoensalade. Mosselen waren iets te lang gekookt waardoor ze wat droog waren. De ribeye was een nogal taai stukje vlees. Als toetje hadden we de chocolade mousse die een erg hard buitenkantje had maar de citroenmeringuetaart was heerlijk. Bediening was vriendelijk maar wisten helaas weinig tot niets te vertellen over de vele Jopen biertjes (heerlijk!) van de tap.
Arjen H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Lekkere gerechten, niet heel bijzonder, maar wel goed. Prettige plek om bij te praten, lekker te drinken en daar ook nog bij te eten.
Federo .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Porties verschillen nogal in hoeveelheid. Heerlijk gegeten met vriendelijke bediening. Bij het AH-3-gangen menu helaas geen optie met vis als hoofdgerecht.
Patrick R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Erg smakelijk en verzorgd AH menu. Genoeg keuze uit divere gerechten. Bediening was ook prima Voor herhaling vatbaar en ook de locatie is leuk gelegem.
Jay B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Een rustig restaurant, in plaats van een in het drukke Amsterdamse centrum.
Het bedieningpersoneel gaat ook heel netjes en kundig met de aanwezige gasten om.
ElStopp .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Eenvoudige, maar heerlijke gerechten in grote porties. Zelfs te groot voor één van onze vrienden, die een grote eter is! Vriendelijk personeel en een gezellige sfeer. Voor herhaling vatbaar.
Amber V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Via Albert Heijn actie hier gegeten. Erg vriendelijk personeel, leuke sfeer. Eten was ook erg lekker. Zeker een aanrader!
Sanne H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
We zaten prima bij Boulevard Café en bediening was snel en aardig. Het AH 3-gangen menu vonden wij redelijk prijzig. Twee desserts citroen merengue en sticky toffee pudding waren erg goed, en twee van ons hadden mosselen die prima bevielen. De voorgerechten waren echter vrij standaard en hoofdgerecht groentetaart was veel te zout en te simpel om uiteindelijk op een menu van €35,- uit te komen.
Roelof B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Mijn vriendin en ik waren hier met de AH-restaurantzegels, er was goede keuze voor ons: bij elk gerecht 4 opties.
Wij hebben hier een mooie avond gehad. (En ook nog interessante wandeling terug naar het Centraal Station over de Panamalaan en Piet Heinkade, veel interessante architectuur!)
Zoninmijnhartje .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Erge leuke locatie en het personeel vriendelijk en enthousiast.
Het eten was top en smaakte goed.
Locatie geschikt voor jong en oud.
Voordeel op zondag gratis paerkeren en dat in Amsterdam
HinkeV .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Met z'n zessen gegeten met de AH-restaurant actie. Er was een speciaal AH keuzemenu met voor elk wat wils.
We hebben allemaal lekker gegeten en de porties waren meer dan voldoende.
Tim B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Wij hebben hier het ah 3-ganagenmenu gegeten. Kosten 35 euro. Mijn gerechten los (carpaccio, hamburger, zomertijd) zijn a la carte 28.50. Kortom niks 2e menu gratis, 2e menu voor 6.50. Heel vreemd vind ik dat.
Mijn zwangere vriendin vroeg of het mogelijk was om als voorgerecht ipv de kaaskroketten (enige dat geschikt is voor zwangeren) de garnalenkroketten (1 euro duurder a la carte) te krijgen. Bij navraag in de keuken was het antwoord: nee, dat kan niet. Nou snap ik dat je wilt vast houden aan je menu, maar je kunt ook creatief meedenken: toeslag van 1 euro, salade maken, verzin iets, toch? Maar het ergste was dat ze zeiden dat de pate ook geschikt was voor zwangeren en dat er dus wel een keuze is. De serveerster bleef volhouden dat er geen lever in de paté zat. Leek ons onwaarschijnlijk en na 3x aandringen ging ze het nogmaals bij de keuken navragen ze zou de paté nemen als het klopte en anders toch de kaaskroketten. Het werden dus kaaskroktten voor mijn vriendin.
Overige gerechten: carpaccio (dik gesneden, zonder mayonaise, olie of dressing) en zalmsalade waren niet verrassend maar redelijk. Kaaskroketten waren niet echt warm. Hoofdgerechten (mosselen, hamburger (spek te hard uitgebakken, bijna zwart) en vegetarische hamburger waren oké. Beetje wat je er van verwacht, goede smaak, niet bijzonder verder. Toetjes waren erg teleurstellend. De aardbeien met extreem zoete slagroom waren oké, zomerijs smaakte chemisch, maar de citroen meringue taart was echt slecht. De merengue was een soort marshmallow en de bodem heel zompig.
Positief waren de uitstraling en 8 soorten Jopenbier op tap. Wat mij betreft absoluut geen aanrader ivm matige kwaliteit eten en teleurstellende service.
Anivi .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Met de AH restaurantactie hier heerlijk gegeten. De service was prima, vriendelijke bediening. Het weer liet het toe om buiten op het gezellige en ruime terras te zitten.