Cafe Bosco

- Ontbijt 09:00 - 1

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Om te lunchen is Bosco niet heel speciaal. Veel standaardgerechten. Ik had de soep met broccoli, witlof en mosterd en de clubsandwich met gerookte kip. De soep was lekker op smaak en de sandwich was verder ook prima maar niet bijzonder. De prijs-kwaliteitverhouding is gewoon goed.
Eveline M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Typisch middagje lunchen; broodje hummus, broodje mozzarella (met biet, weer eens wat anders), verse jus, cappuccino. Alles prima, bediening sympathiek, in z'n eenvoud gewoon een lekker lunchtentje.
Anouck V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Zondagavond rond 20.30 nog even een hapje gaan eten bij Bosco. Het was erg rustig en wij waren op 1 andere tafel de enige. Vooraf hadden we een charcuterie plateau met verschillende lekkere hammetjes, salami en mortadella, erg lekker! Bosco heeft een open keuken en daardoor zie je continu wat er in de keuken gebeurd, zeker als het rustig is. Personeel wat zit te eten van de hammetjes die ook op het bord gaan en in bakjes zit te grabbelen is niet erg hygienisch. Het personeel zag er ook niet erg verzorgd uit, zonde! Als hoofdgerecht hadden wij "Rib-eye" met gorgonzola saus, dit was erg lekker, al was het geen rib eye maar meer een runder lap. Overall prima eten, jammer dat het zo rustig was en daardoor het personeel waarschijnlijk ook even zijn/haar rust pakte.
S D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2014
Vorige week hier een broodje gegeten, lekker in de zon. Het broodje mozzarella met bieten en pesto was verrassend qua smaak en echt heel erg goed! Bediening lette op en was dus prima. Gewoon een prima plek om te lunchen of lekker van de zon te genieten.
Bramster .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2014
Vanavond heb ik voor het eerst bij Bosco gegeten. Mijn vriendin en ik hadden allebei de kabeljauw. Super lekker! Genoeg groenten en heerlijke gebakken aardappels. In dit geval is het jammer dat er een wisselende kaart is, want deze kabeljauw zou ik zo nog een keer bestellen.
Vriendelijke en aardige bediening! Gezellige plek waar we zeker nog een keer gaan eten!
Kuchendevis .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2014
Gezellig zaakje, maar koken kunnen ze niet. Men belooft lamsstoof maar je krijgt gewoon een ordinaire curry waarin meer vet dan vlees zit. Ik vond er ook nog een stronk broccoli in terug die de bediening verklaarde als deel uit makend van groente 'al dente' maar waar nog geen konijn van gecharmeerd zou zijn. Dan de rib eye, het vlees was best ok, maar helaas voorzien van een kledder huisgemaakte chutney met een penetrante citroen- komijn-smaak. Dit gecombineerd met zwartbruine 'frieten' (duidelijk niet de juiste aardappel gebruikt), snijbonen en niet nader te determineren groentestaven, al dente, gedrenkt in olie. De chocoladetaart moest het goedmaken, maar dit was feitelijk een zware chocolademousse op een koekje. Niet helemaal slecht, maar zoals bij de rest mist het allemaal een beetje een culinair evenwicht. Tot slot de bediening: meisje achter de bar is vriendelijk, maar jammer dat we door een lichtelijk nurkse lompe heer werden bediend. Al met al 'jammer'. Niks echt lekker, alleen het bier was wel goed.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Gezellige tent met prettige ambiance. Er hangen leuke dingen aan de muur. De keuken is open dus je kunt leuk turen naar wat de kok doet. Brand bier van de tap en prima bediening. Tot hier op orde allemaal, laat het eten maar komen! Helaas moet ik zeggen dat je dit beter weg kunt laten. Je kunt kiezen uit vier voor- en vier hoofd-gerechten, prima keuze mogelijkheid dus. Het lijkt frequent lijken te wisselen, omdat ze worden opgelepeld door de serveerster en niet op een kaart of op een bord aan de muur hangen. We waren met z'n vieren en hebben alle hoofd en bijna alle voorgerechten kunnen kiezen. Werkelijk alles wat we hebben geprobeerd wat op smaak gebracht was met zout, maar ook met knoflook, safraan, had bizarre hoeveelheden teveel. Mocht je je afvragen of dat kan doordat de kok per ongeluk is uitgeschoten voor het opdienen, dan heb je het mis, want een van de gerechten was een lamsstoof (oftewel voorbereid). De kabeljauw was aardig gegaard (iets te ver, maar had ik hem vergeven als hoeveelheid safraan in de pompoenpuree niet exorbitant was). Ook de combinatie van ingredienten is niet altijd even logisch. Tuinbonen (te rauw) met ravioli? Daarnaast zat er bij de vis gebakken pastinaak stengels met wederom exorbitant veel knoflook. Tenminste ik neem aan dat het pastinaak was, want het was door de garing en de hoeveelheid knoflook was deze niet meer te herkennen. Elk plateau uit de oven kreeg een sneeuwstorm aan zout voor zijn kiezen. Ik dacht dat het door de lichtinval zou zijn, maar in mijn mond beland bleek dit helaas niet het geval. Ik snap dit werkelijk niet. Ik hoop dat hij een off-day had.. Gezien de drukte en de positieve recencies, moet dit haast wel.. Erg jammer.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2014
Heerlijke tomatensoep met lekker brood als lunch. Waarom duurt het 30 minuten voordat me gevraagd wordt of ik wat wil drinken?? Was wel lekker geweest voor, tijdens of na de soep... Slechte service en ongeinteresseerde/ongemotiveerde mannelijke bediening of donderdagmiddag
Camilo S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2014
De uitsmijter was lekker en de pompoensoep ook, leuke zaak op een mooi opgeknapt pleintje in het bruisende oud west, heerlijke koffie en aardig meisje in de Bediening
Ajr .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Hier even een biertje gedronken en een hapje gegeten na een zware verhuisdag. Gezellig eetcafé, leuke sfeer en inrichting. Geen menukaart, maar een dagelijks wisselend menu dat door de bediening bij je aan tafel wordt verteld. Keuze uit een aantal voor- hoofd- en nagerechten. Handig, en lekker vers allemaal! Wij gingen als voorgerecht voor een bietencarpaccio met geitenkaas en pijnboompitten, en een salade met makreel. Eenvoudig, maar lekker. Hoofdgerecht rode mul met truffelaardappel en seizoensgroenten. Tafelgenoot nam de rib-eye. Hier zat wel érg veel vet aan, en er bleef weinig echt eetbaar vlees over. Maar de smaak scheen goed te zijn. Mooie, verse producten, en goed klaargemaakt. Simpele smaken. Al met een een leuk eetcafé, eten zeker niet slecht! Vooral de sfeer erg leuk en gezellig, en veel keus aan (speciaal)bieren van de tap.
Aize D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2013
Verrassend lekker geluncht! Funky Tosti een absolute aanrader! Daarnaast lekkere koffie, leuke, vlotte bediening en een leuke kijk in de keuken. Zeker een tentje op vaker terug te komen.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2013
Ik kan me helemaal aansluiten bij onderstaande recensie. Na een wandeling in het Vondelpark hier verder wezen kletsen onder het genot van lekkere koffie en taart. Het was zo gezellig dat we meteen ook bleven dineren. Bosco is een relaxte locatie waarin je je vrienden goed kunt verstaan. Ik heb een hekel aan plekken waar de akoestiek niet goed is, bij Bosco is deze wel goed. Kom zeker terug!
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2013
Het restaurant is prima geschikt ook voor als je naar het theater wilt gaan. Producten zijn vers van de dag, zodat je elke keer een ander menu hebt. We hebben gekozen voor de venkelsoep en ravioli met kaas. Beide zeer smaakvol en goed in balans qua smaak en kruiden. Porties zij prima, niet te groot, niet te klein.
Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Met mooi weer kun je ook nog lekker op het terras zitten.
Stefanos K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
Hier zondag geluncht; ik nam de Bosco Burger en mijn tafelgenoot de Club Sandwich. Goede burger (krokant broodje) met lekkere frieten erbij. Rijkelijk belegde Club Sandwich met wat chipjes er naast. Kan er lekker zitten, goede prijzen en vriendelijke bediening.
Ben benieuwd hoe het diner is!
Alma N.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2013
Je zit hier heerlijk. Je kan hier prima lunchen en het diner is ook goed. Iedere dag een ander menu, dus alles is vers. De bediening is erg vriendelijk. Ik zit hier graag!
JYGB .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2013
Super leuke plek waar je je gelijk thuis voelt. Het eten (lunch en diner) is altijd lekker, vers en met liefde bereid. De eigenaren Marieke en Tycho werken zelf hard mee en eigenlijk word je altijd vriendelijk geholpen. In de zomer is het terras uiteraard nog een pluspunt, want volledig in de zon. Bosco is en blijft één van mijn favorieten!
MattieZ .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2013
Wat een leuk restaurant. Bediening vlot en attent. Eten was verrassend goed. Deze kok kan echt koken. Heerlijke groenten, prima stukje vlees en vis voor mijn partner. Misschien niet het mooiste restaurant in Amsterdam, maar wel een goede plek om een heerlijk hapje te eten voor een eerlijke prijs. En ze hebben ook nog eens een terras waar je 's middags lekker in de zon je drankje kan gebruiken. Was een er prima
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2013
Vandaag heerlijk geluncht bij Bosco. Ze hebben een prima kaart met borrelhappen en broodjes. De salade van de dag, linzen met geitenkaas was overheerlijk. Hun terras staat rustig in het zonnetje op het hoekje van de bosboo, toussaintstraat.. Met een heerlijke glas pinot gris was het uitstekend vertoeven daar. Zeker een aanrader als je lekker in dd zon wilt lunchen vlakbij het centrum van Amsterdam.
Evelyn V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2013
Hier gegeten op een vrijdagavond: helemaal vol - lekker druk. Goeie sfeer, mooie ruimte. Ondanks volle bak, ongelooflijk attente bediening!! Vrolijk, alert, snel - echt top. Eten was goed. Gewoon goed! Rib eye 'rare' besteld en meestal komt zoiets dan tegen well done uit de keuken op drukke avonden - of als je met een groepje bent. Hier niet: super lekker en mals. Vooraf originele gerechten: mosseltjes zagen er lekker uit en pompoen-wortel soep was ook gewoon goed en lekker! Eetcafé zonder poespas, gewoon goed, goeie sfeer, er wordt 'oprecht gekookt' en die bediening: echt super goed. Hier kom ik graag terug!!
Ilolavie .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2013
Op donderdagavond 28 februari 2013 onverwachts een hapje gegeten bij Bosco. Een verrassende keuze! Geen standaard menukaart, maar een dame die persoonlijk het menu kwam doornemen. Kleine kaart, maar wel gevarieerd. Ook voor vega's erg lekkere dingen. Wij hebben alleen twee hoofdgerechten (ribeye met tapanade en risotto-koekjes met geitenkaas) gegeten, maar erg lekker. Bijzondere combinaties, en lekker garnituur met de vergeten groentes.
Bediening vriendelijk en ontspannen. Leuke uitleg over menu en wijnen. Bediening was aanwezig, maar zeker niet opdringerig.
Leuke tent om relaxed een hapje te eten met je lief, vrienden of familie. Wij komen zeker binnenkort terug!