Cafe Bolle

Piusplein 8 5038 WL Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant Cafe Bolle

Bolle is een all-day grand-café. Wij serveren vanaf 10:00 uur een uitgebreid assortiment aan lunchgerechten en vanaf 17:00 bieden wij bolle barfood aan. Onze uitgebreide lunchkaart biedt een ruime keuze, voor ieder wat wils. Lekkere tosti’s, broodjes, salades, soepen en al een kijkje in de keuken van onze ‘barfoods’ die op de avond geserveerd worden.

Vanaf 17:00 hebben wij iets nieuws bij Café Bolle: Barfood! Nieuwe en oude bekende gerechten in een kleinere portie. Delen, proeven en genieten! Wil je veel verschillende barfoods bestel dan onze ‘Barfoodplank’, een verzameling van diverse lekkernijen van onze kaart. Smullen!

Tip: Een heerlijk avondje uit met vrienden, familie of collega’s! Genieten van een Film & Food Menu. Voor € 23,00 p.p. kunt u naar de film en krijgt u een heerlijk, wisselend 3 gangen keuzemenu.

Neem ook eens een kijkje op onze website of onze Facebookpagina! www.facebook.com/cafebolle en www.cafe-bolle.nl, tot snel!

Meer informatie over restaurant Cafe Bolle

Maandag t/m Zaterdag

7,2

Jouw recensie over het restaurant Cafe Bolle

Ilse S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Jammer Bolle, wij vonden het niet allemaal smakelijk
V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Jammer dat er niet veel gewone tafels met stoelen waren als je klein van postuur bent zijn hoge tafels en stoelen
geen uitkomst.
Omdat we een barbeque plank er bij hadden moesten we buiten gaan zitten(niet erg)maar was niet erg aangenaam qua temperatuur.
Ed.tikken .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
De wijn- merlot - was pure bocht en dat voor 5 VIJF euro!
Nooit meer! Met de klacht werd niets gedaan: sorry, was het enige wat er uitkwam.
K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Er hangt een gezellige sfeer in Café de Bolle. Helaas was de bediening niet helemaal goed ingelicht over het eten en moest vaak terug om dingen te vragen. Zo zou er bijvoorbeeld een 'groenteplank' komen voor de vegetariër, maar dit bleek gewoon de curry te zien. Verder moesten 5 mensen van 1 plank delen, maar dit was erg lastig, aangezien de tafels niet groot genoeg waren om de plank op het midden te zetten. Verder waren de spareribs en kinderpannekoek erg smaakloos. Al met al een fijne sfeer, maar (en de prijs is ook zeker niet hoog hoor) een hoge kwaliteit van het voedsel is het niet. De nacho's zijn overigens wel een aanrader!
Desirée V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Met 15 personen gaan eten daar en vooraf gereserveerd, we kregen 1 menulijst waar we met 15 personen moesten doen. Duurde uur voor we het konden bestellen... drank bestelling kwamen ze vaak mee. Eten zelf was heerlijk erg grote porties en leuk gepresenteerd
Serenagouda .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Wij hadden voor de Bolbqq gekozen. Heel leuk op echte kooltjes. Toen de speklap erop ging waren een aantal mensen op het terras niet blij met ons. De rook bleef ook wel flink onder parasol hangen. Eyen was goed, worstje vond ik niet lekker. Bediening kon beter, we zagen ze niet veel voorbij komen.
VIvan V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Vandaag gegeten op het terras bij café Bolle
Terras drukte: 1/4 gevuld met gasten.

Helaas duurde het ongeveer 25 minuten voordat er iemand van het personeel bij ons aan tafel kwam om drinken op te nemen. Daarna hebben we ruim 20 minuten zitten wachten tot onze 3 drankjes gebracht werden. Daarna wat gegeten de kwaliteit van het eten was goed. Helaas wel een wat minimale portie. Wij zijn geen grote eters maar hadden na het hoofdgerecht nog steeds trek. Gedurende het eten nog wat te drinken besteld helaas duurde dit wederom erg lang maarliefst 30 minuten om drie drankjes te brengen aan tafel.
Wij hadden daarna spreekwoordelijk onze buik vol en hebben netjes betaald en afgerekend. Helaas hebben wij ergens anders een desert genuttigd omdat we geen zin hadden om nog een keer zo lang te moeten wachten. Voor ons geen herhaling bij café bolle.
Thom G.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Afgelopen week een geslaagde pubquiz mogen houden bij Cafe Bolle. Vooraf hebben we met 50 man gezellig kunnen eten en genoten van een aantal lekkere gerechten. Toen eenmaal iedereen aanwezig was had men ook binnen de kortste keren het eten klaar. Gedurende de avond was het verder erg gezellig en hebben we genoten van een hapje en een drankje. Verder complimenten voor het vriendelijke personeel, de communicatie vooraf en tijdens de avond verliep erg goed en ook wat betreft de geboden mogelijkheden/flexibiliteit waren we erg blij.

Nogmaals bedankt voor de topavond!
V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
slechte kwaliteit van het eten,vergeten bon,te weinig personeel en lang wachten!!!!excuses voor te weinig personele bezetting hadden ze eerder mogen geven.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Even wat gegeten bij Bolle voordat we naar de film zouden gaan. Vriendelijke bediening, ze waren wel met wat weinig man waardoor het iets langer duurde allemaal.
Biertjes waren prima en eten was goed.. klein probleempje met een van de hoofdgerechten (vlees net te koud) maar werd direct opgelost en netjes afgehandeld.
Corina O.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Erg Lekker gegeten,we hadden beide de Kogelbiefstuk deze was lekker mals. vriendelijke bediening. We waren vrij vroeg op de avond aanwezig dus het was nog lekker rustig.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Gebruik gemaakt van diner-film arrangement. Tafel online gereserveerd. Goede ontvangst. Alles in orde. Echt een aanrader. En met Pathé aanbod van parkeren bij Heuvelpoort oom nog lekker gemakkelijk.
Izabella P.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Het eten is goed, de gerechten zijn smakelijk en royal. Bier is ia alle soorten en maten. Wijn is matig van kwaliteit.
Het is eenvoudig, gezellig. De bediening is vriendelijk, snel en attent. Een goede 7+.
Nicole E.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
In het weekend ben ik hier met mijn vriendinnen gaan eten. Barstoelen vind ik al niet het prettigst om op te zitten. We hadden onze gerechten besteld en we kregen niet ieder een bord, maar het eten werd geserveerd op één grote houten plank. Dit was niet in verhouding met de tafel, waardoor we onze borden niet goed meer kwijt konden. Verder was het aanbod friet en salade veel te minimaal. We zijn echt met honger naar huis gegaan. Het personeel was vriendelijk, maar hebben we steeds zelf aan moeten halen om ons te helpen.
Voor ons zeker niet nog een keer.
Karoline K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Lekker, goed en heel veel gegeten in een prettige ambiance.
Leuke bediening. Mag iets vlotter. Maar ....ze waren erg behulpzaam.
Irma J.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
prima als vooraf aan de escape
porties waren groot , en erg smakelijk, dus nagerecht was ook echt niet nodig
Prettige bediening
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
We hadden het food en film arrangement. Naast het lekkere eten werd extra aandacht besteed aan de timing van de gerechten zodat we de film wel zouden halen!
Raoul V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Boll is sfeervol. Hartje Tilburg. Prima ontvangst. Goed gegeten met vrienden van vroeger onder het genot van een heerlijk biertje.
aboutbloom .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Heerlijk geluncht op het terras. Helaas moesten we wel even wachten totdat iemand de bestelling kwam opnemen, terwijl het vrij rustig was. Dat vond ik tegenvallen. Waar ik ontzettend tevreden mee ben is het eten. De chef heeft het eten precies bereid volgens onze wensen. Dit komt zelden voor, bravo. Het eten was zorgvuldig en vers bereid. Onze verwachtingen waren overtroffen. Over het decor kon ik niet een zekere mening over vormen. Er was niets bijzonders over op te merken. Op het terras blijkt ook dat het erom gaat dat er zo veel mogelijk mensen passen. Het gaat niet zo zeer om hoe het is ingericht. Dit vind ik toch enigszins jammer.