Cafe Bolle

Maandag t/m Zaterdag

6,9
Aboutbloom .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Heerlijk geluncht op het terras. Helaas moesten we wel even wachten totdat iemand de bestelling kwam opnemen, terwijl het vrij rustig was. Dat vond ik tegenvallen. Waar ik ontzettend tevreden mee ben is het eten. De chef heeft het eten precies bereid volgens onze wensen. Dit komt zelden voor, bravo. Het eten was zorgvuldig en vers bereid. Onze verwachtingen waren overtroffen. Over het decor kon ik niet een zekere mening over vormen. Er was niets bijzonders over op te merken. Op het terras blijkt ook dat het erom gaat dat er zo veel mogelijk mensen passen. Het gaat niet zo zeer om hoe het is ingericht. Dit vind ik toch enigszins jammer.
Chrismerkx .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Eten is goed voor een kroeghap. Uitleg van de kaart is nodig. Het is een kroeg en blijft een kroeg. her en der dan ook behoorlijke doodbier geur van, waarschijnlijk, de vorige avond. Prijs okay.
Fam-met-2-kinderen .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
We hebben hier laatst met 4-en gegeten. Het was te weinig en erg koud. Verder had ik zelf een gerecht besteld wat omschreven werd als schaal en schelpdieren. Ik kreeg een schaal met ijsblokjes waarop diverse koude! Vissoorten lagen. 2 gamba's, een paar schelpjes, 2 haringen en gerookte zalm!! Tsja, dat was het dus niet. Het is weer meegenomen en ik kreeg een bijna rauwe kipsate. Ik moest alles betalen omdat ze vonden dat het gerecht goed bereidt was. Ik heb aangegeven dat dit niet op de kaart stond. Wel kregen we een drankje. Hier gaan we niet meer terug. Het bedienend personeel deed erg zijn best.
Tyas V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Met een club vrijwilligers, ruim 20 man, hier voor de lunch gegeten. We werden zeer vriendelijk ontvangen en goed geholpen. We hebben eenvoudige maar lekkere broodjes besteld en gekregen. Ook de rekening was positief.
Sofie P.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Ik heb hier laatst gegeten en de kaart was niet erg uitgebreid. Ondanks de weinige keuze prima gegeten, nadat ons eten eerst vergeten was. De bediening was wel vriendelijk en heeft het prima opgelost.
Veronique M.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2014
Ruim een jaar geleden bij Café Bolle geweest. Het was een oud bruin café en is nu helemaal vernieuwd naar een modern café. We hebben hier heerlijk genoten van de nieuwe kaart. Ze hebben sinds kort een nieuw concept ze noemen het Barfood. Een erg leuk idee! Allemaal wat kleinere gerechten die je gezellig kunt delen met je gezeldschap. Het zijn geen tapas maar verschillende kleine gerechten. Zo hebben wij in totaal 6 verschillende gerechtjes gehad, erg lekker! Naast ons zat ook een tafel te smullen van de Barfoodplank. Dit is een plank met verschillende proeverijen van de kaart. Dit is wat wij de volgende keer zeker gaan nemen.
De service en bediening was super! Over een paar weken ga ik weer naar Tilburg met een paar vriendinnen, Café Bolle gaan we zeker bezoeken!
Christinelefleur .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Cafe Bolle staat in Tilburg bekend als een van de primo uitgaanscafes in de stad waar we met onze vereniging veel zijn gaan borrelen wat hier uitermate geschikt is te doen. Als restaurant staat het wat minder bekend maar dit is ook niet verkeerd. Ik heb hier heel vaak gegeten tegen een keurige studentenprijs en onlangs weer met mijn oude dispuut een lekker hapje gesmikkelt. De kip was gewoon lekker mals en de aardappeltjes lekker vers geschilt. Top!
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2013
Na een lange tijd niet meer bij café Bolle geweest te zijn toch maar weer eens binnengestapt. Wat eens een café met oude houten vloer en klaptafeltjes was is niet meer, Bolle is helemaal opgeknapt, jammer van de decoratie maar gelukkig zijn de Tv's van de muur. Zoals vanouds lekkere biertjes op de kaart. Kaart is wat kleiner geworden maar biedt nog steeds voldoende te kiezen. Nadat ik me verkeken had op hoeveel honger ik had én de grootte van de porties, kreeg ik mijn burger niet meer op. Na gevraagd te hebben of ik hem dan mee mocht nemen kreeg ik deze binnen no time netjes verpakt terug, top! Wanner we weer in Tilburg zijn komen we zeker weer een keer langs.
Myrna E.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2012
De heerlijkste tosti-sausjes hebben ze hier! En ook lekkere tosti's haha. Sfeer en decor is niet veel bijzonders... Maar wij hebben dan ook alleen op het terras gezeten dus veel kan ik er niet van zeggen. Bediening niets op aan te merken.