Cafe BLVD

Meer informatie over restaurant Cafe BLVD

7,2
Nathaly T.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Proeverij is ineens ,zonder te melden bij de reservering, verdwenen. Men gokt er gewoon op dat mensen toch blijven zitten om te eten. Wij kwamen, net als de tafel van 10 personen naast ons, voor de Proeverij!
Geen stijl! Wij zijn dus naar een ander restaurant gegaan.
Sanitaire voorziening is erg vies!
Anneke J.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Afgelopen zondag werden we bij restaurant de tramhalte weggestuurd omdat de chef kok het ineens niet meer aandurfde om glutenvrij te koken. Duidelijk bij de reservering aangegeven of dit kon het aanwoord was ja.
Toen dit gebeurde heb ik meteen cafe blvd gebeld of wij terecht konden met 10 volwassen en twee kleine kindjes en of ze voor 1 persoon glutenvrij konden koken. Ja Zeiden ze. Wij zijn er meteen heen gegaan. Alles stond klaar. Ze hadden nog speciaal glutenvrij brood gehaald. Wij hebben een proeverij a la carte gedaan (onbeperkt kleine gerechtjes). Alle gerechtjes op eentje na konden glutenvrij gemaakt worden. Echt super gedaan. Dit restaurant is een echte aanrader. Je kunt hier heerlijk lunchen, dineren en borrelen en het uitzicht is mooi.
Fijne_proever_ .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Tijdens een borrel aten wij hier met zo'n 15 personen. Het eten was gewoon goed! De bediening was niet allemaal even vrolijk en je moet een beetje tegens het Limburgse taaltje kunnen. Ik zou hier zó teruggaan. Hopelijk dan een keertje in de zomer met misschien wel een terras aan de Maas?!? Ik hoop het :)
Justeatit .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Een van mijn favoriete plaatsjes om te lunchen in Venlo. Ik kies altijd voor de Dry Aged Hamburger. De burger is rijkelijk belegd, het vlees super mals en de frietjes heerlijk krokant! Echt een aanrader.

Bediening is wel aanwezig, maar je moet wel vaak zelf initiatief nemen om service te krijgen. Toch blijven ze altijd correct en vriendelijk.

Qua locatie super gelegen. Alleen is het restaurant aan wat vernieuwing toe. Van lampen die al werkelijk maanden kapot zijn tot krakkemikkige tafels en stoelen. Een klein beetje liefde zal Café BLVD zekers goed doen!

Voor alsnog zeg ik graag: Tot de volgende keer!
Debby K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Heerlijk gegeten op de Boulevard. Italiaanse bol met warm beenham is écht een aanrader. Goede sfeer, lekker muziekje en lekker warm binnen! Als ik dan toch een minpuntje moet noemen is het het toilet. De weg er naartoe is moeilijk te vinden (half Door de keuken), het is er erg lawaaierig en niet netjes (wel schoon).
RoelvdB .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Gisteren gegeten bij Cafe BLVD. Om met het positieve verhaal te beginnen: het eten was oke. Niet heel bijzonder, maar ook zeker niet slecht.
Wat mij echter bij binnenkomst ontzettend stoorde was dat er mensen in het restaurant zaten te roken (zelfs personeel), niet meer van deze tijd. Oké voor in de kroeg maar wat mij betreft niet in een restaurant. Door een maas in de wet schijnt dit mogelijk te zijn. Je zit onder een "zomeroverkapping". Weliswaar helemaal dicht net als ieder ander restaurant maar toch reden om gewoon binnen te paffen.
De hygiene in het restaurant was onder de maat, voor deze prijsklasse. Tafels net niet schoon, menukaarten vies en afgebrokkeld en de wc's zo vies dat ik er mijn hond nog niet zou uitlaten. De bediening was vrij ongeïnteresseerd. Onze bestelling werd opgenomen door een serveerster met een poetsdoek die zo vies was dat je er soep van zou kunnen trekken.
De locatie van het restaurant is leuk aan de binnenhaven in Venlo. Het eten is oké maar er dient nodig gepoetst te worden, personeel dient beter hun best te doen en roken: aub buiten.
Veerle16 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Je kunt hier prima eten voor een schappelijke prijs.
In een prettige omgeving met leuk uitzicht aan de Maas.
De bediening houdt niet over. Weinig attent en veel lijkt te veel gevraagd.
Weinig eigen initiatief en je moet om veel vragen. Dit wordt dan niet altijd gedaan (bijv. citroentje in de cola, honing bij de Muntthee).