Café Blossom

Zaterdag 09:30 - 17:00
Zondag Gesloten

Brit62 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Bij binnenkomst viel gelijk op dat het een echt familiecafe is, zeer jonge kinderen tot vijftigers. Wij konden gelijk plaatsnemen. We kregen direct een ice tea rooisbos geserveerd. E.e.a. werd ons uitgelegd, zoals dat er vier gangen kwamen met bijpassende thee en daarbij een uitleg over de smaak en herkomst. Vrij snel werd er een warm gerechtje (soort quiche) neergezet. Na 5 minuten wachten hebben we het met onze handen opgegeten omdat het anders koud werd en we niet precies wisten wat de bedoeling was en of er nog iemand zou komen om iets te vertellen. Toen we het op hadden kwam een zeer vriendelijke serveerster kijken en constateerde dat er iets fout was gegaan, want we hadden geen bordjes, geen bestek, servetten en ook de bijbehorende thee waren ze vergeten. De drie rondes die daarop volgden gingen goed. Brood met roomkaas en zalm, brood met oude kaas, aubergine en hummus. Derde ronde kleine scones met clotted cream en jam en tenslotte een flinke punt chocoladetaart, allemaal erg lekker. Allemaal met bijpassende thee. Zou ik teruggaan? Moeilijk. 17,50 p.p. is niet duur. Bediening vriendelijk, maar een beetje te veel gestressd door de drukte. Akoestiek was vreselijk, we moesten onze zinnen steeds herhalen, ik ben dan wel wat ouder maar mijn kinderen hebben jonge goed oren. Ik vond het denk ik te rommelig, op één of andere manier zat er geen ritme/samenwerking bij het personeel. Dat merk je als klant. De meisjes van de bediening waren vriendelijk dus daar ligt het niet aan. Ik zou zeggen met z'n allen om de tafel en duidelijk de taken verdelen.
JR R.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
We hebben een heerlijke lunch gehad. De sandwich met oude kaas, humus en geroosterde groente was super en de warme quiche helemaal geweldig. De sfeer bij Blossom vonden we relaxed en de bediening goed, snel en vriendelijk. Kortom echt een aanrader, wij komen er zeker terug!!
Sjors V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Erg vriendelijk personeel bij binnenkomst! Kaart is heel leuk met allerlei verschillende ontbijt en lunchdingetjes, van cheesecake tot belegde broodjes. Snee desem met warme geitenkaas was heerlijk! Interieur is wel fris maar oogt goedkoop, en de banken langs het raam zitten verschrikkelijk! Toch een aanrader voor een goeie kop koffie met iets erbij!
Saskia N.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
We waren er alleen voor een kopje koffie omdat onze rondleiding in het Vredespaleis wat later begon maar onze trein vertraging had. Daardoor hadden we alleen tijd om even binnen te wippen voor koffie en niet meer voor de lunch zoals we gehoopt hadden. Een uitstekend kopje koffie! En we werden ook verleidt om er iets lekkers bij te kiezen. Ik vroeg of de Cheese-cake een smaakje had? " Ja, Abrikoos": was het antwoord. Helaas was het Framboos. Ik ben niet zo'n frambozen fan maar het was desondanks lekker. Het was gewoon een verspreking die ons allemaal wel eens overkomt. Niet echt duur en een mooie kwaliteit. Volgende keer Den Haag gaan we Blossum nog wat uitgebreider proeven!
HaagseSmullers .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Verzorgde een diner voor een grote groep. Heerlijk gegeten in gezellige ambiance, overwegend lichte en frisse inrichting, hier zie je wat je eet. Vlotte en zeer vriendelijke bediening door leuke jonge mensen. Fantastische dessertbuffet met heerlijke cheesecake, chocoladetaart, roomijs en vers fruit. Hier ga ik zeker eens lunchen of gewoon weer eens zo'n lekkere taartpunt oppeuzelen.
Ilsesn .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2014
Heerlijke koffie en appeltaart maar de onaardige, wat arrogante bediening van gisteren doet mij besluiten hier niet meer heen te gaan. Er wordt geen gedag gezegd maar slechts aangegeven dat we aan t door ons gekozen tafeltje niet mogen gaan zitten. Vervolgens houdt het meisje van de bediening het dienblad met hete koffie boven de kinderwagen waarin mijn baby ligt te slapen. Dat ik de wagen wegtrek en haar daarop wijs werd me niet in dank afgenomen. Ze "is er erg goed in", zo'n dienblad vasthouden, gaf ze aan. Prima, maar liever niet boven mijn baby.
Beste Ilse,
Jammer dat het zo is gegaan. Goed dat je ons wijst op het serveren boven een kinderwagen. Wij hebben nu een regel gemaakt dat wij dat niet meer serveren boven kinderen en kinderwagens.
Wij hopen dat je ondanks deze ervaring toch nog een keer bij Blossom komt.

Reactie van proever:

Dank voor de reactie, Blossom, dat kan ik zeer waarderen. Zo ook jullie nieuwe regel, heel fijn. We komen zeker weer een keer van de koffie en taart genieten.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Groepsarrangement geboekt bij Blossom. Als voorafje heerlijke prei-mosterd soep gegeten. Daarna diverse sandwiches, met lekkere garnering: bvb kaas met aubergine en uien-compote. Als dessert verschilde taarten gedeeld: met name de cheesecake, carrot-cake en chocoladetaart sprongen er uit. De appeltaart was een beetje flauw en de andere cakes waren enigzins aan de droge kant. Al bij al tevreden over het eten! Iets minder enthousiast over de bediening:
Omdat dit een groepslunch betrof had Blossom mij enkele dagen ervoor nog gebeld, ik heb toen het aantal personen doorgegeven (één minder dan oorspronkelijk gepland). Desondanks beweerde Blossom dat ik dit niet gezegd had, na enigzins aangedrongen te hebben hoefde ik uiteindelijk toch niet extra te betalen. Jammer dat men niet meteen het woord van de klant gelooft!
femke0312 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Hoewel wat luidruchtig is de bediening zeer aardig en de verse taarten overheerlijk! Wel reserveren voor een lunch want het zit bijna altijd vol na half 1.
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Naar Blossom kom ik speciaal voor de koffie en taartjes. Alles huisgemaakt en de koffie/cappuccino is echt heerlijk. De zaak straalt persoonlijkheid en vriendelijkheid uit en ook de bediening is zeer gastvrij. Absoluut een aanrader in Den Haag!
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2014
Gisteren hier gelunched met vrienden die hier heel vaak eten. De lunchroom ligt in een mooie buurt van Den Haag en draait denk ik goed op het personeel van de diverse ambassades die hier allemaal vlak om de hoek zitten. Ook het mooie plein 1813 en het vredespaleis zijn hier vlakbij.
Bij binnenkomst werden onze vrienden hartelijk verwelkomd door de serveerster die zij blijkbaar al vaker aan hun tafeltje hadden gehad. Het is een mooie ruimte die groot aan doet en de tafeltjes staan lekker verspreid, zodat je niet bij elkaar op schoot zit. De lunchkaart is niet uitgebreid. Ik bestelde het broodje met roodkorstkaas, champignons en truffelolie uit de oven. Dit bleken 2 grote sneden stokbrood met gesmolten kaas erover en daarover wat gebakken champignons. Lekker, maar een beetje kaal. Ik had me er iets meer bij voorgesteld. Ook de omelet en de tonijnsalade van mijn tafelgenoten zagen er weliswaar smakelijk, maar wat simpeltjes uit. Na afloop nog een cappuccino besteld en hier werd ik positief door verrast; wat een heerlijke koffie en precies goed gemaakt! Kortom een prima zaak als je een eenvoudig broodje wilt eten in een leuke omgeving voor een redelijke prijs. Of als je zin hebt in een hele goede cappuccino!
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Ik was er al zo vaak langs gereden, ook al eerder een keer geprobeerd te lunchen, toen zat t vol, maar vandaag was t raak. Met 2 vriendinnen gezellig lunchen. De slagroom op de warme chocolade melk was verdwenen, er werd om extra slagroom gevraagd, dit was geen probleem, de cappucino was niet hoogstaand. Maar de tosti wint de prijs van de beste tosti van Nederland. Werkelijk heerlijk, super lekker brood, dik belegd echt heerlijk! Nog een kopje thee er achteraan, was een ruime keuze. De bediening hoorde de bestelling van mijn vriendin niet, ook liet ze per ongeluk de tosti's van t bord op tafel vallen. Veel verontschuldigingen en een extra glimlach. Ik denk dat de bediening de voorgaande Iens commentaren heeft gelezen want ze doen echt hun best. Vriendelijke mensen. Ik hou van dit decor, maar het moet je smaak zijn.
Nelleke P.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2014
Lekker eten, wel leuk aangekleed met veel roze, maar de bediening vind ik minder. Op zich wel okay, maar ze zullen echt niet klantgerichter/klantvriendelijker zijn dan strikt noodzakelijk. Jammer.
Jessica H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2014
Samen met een vriendin hier gaan lunchen omdat we zulke goede verhalen hadden gehoord. De zaak oogt als een soort kantine en is erg luidruchtig. Zo luidruchtig dat de bediening tot 2 keer toe moest vragen wat we wilden bestellen. Het menu werd op tafel gesmeten. (de leestafel zaten we aan want meer plek was er niet) De bediening loopt met een verbeten gezicht rond......moe? geen zin?.......Broodje eiersalade en broodje tonijnsalade besteld. Brood was erg lekker.....de eiersalade had een flinke ontmoeting met kerrie gehad en zag daarom erg geel en smaakte verder nergens naar. De tonijnsalade was, ook door de erg zoute kappertjes, veel te zout (en ik hou van zout, maar dit was over de top) We hebben snel onze broodjes opgegeten en zijn weggegaan op zoek naar een tentje dat wel hospitaliteit uitstraalt.....deze tent gaan we aan niemand aanraden!
Maidenofmay .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
Met twee personen geluncht bij Blossom. Tafeltjes vrij dicht op elkaar; men liep telkens tegen mijn stoel aan. Lekkere kaart met voldoende keuze. Heerlijke salade geitenkaas met notenbrood gegeten. Wat de bediening betreft: geen lachje kon eraf. Tafeltje was bezaaid met kruimels van onze voorgangers maar werd niet schoongemaakt. Jammer, want het eten is prima!
Amanda .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2013
Heerlijke high tea gehad! Smaakvolle hapjes en een indrukwekkende chocoladetaart die we uiteindelijk niet meer op konden. Theewater werd voldoende bijgevuld en de bediening was buitengewoon vriendelijk.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2012
Laatste tijd ben ik hier meerdere keren geweest. Voor koffie, lunch en om wat uurtjes te werken (gratis Wifi en stroom). Zeer goede bediening, vers uit eigen keuken (ook de taart :p), heerlijke koffie en leuke sfeer. Aanrader!
Groenger .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2012
Bij binnenkost om kwart voor twaalf waren er nog veel tafeltjes vrij, maar drie kwartier later zat het helemaal vol. Veel zakelijke lunchers, uit verschillende landen. Leuke sfeer. Vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. Alles wordt in eigen keuken bereid, uit ingredienten van hoge kwaliteit, met zorg en liefde. Ik had een salade met geroosterde groenten, die geserveerd werd met geweldig lekker brood van Menno. Als nagerecht had ik een stuk overheerlijke appeltaart. Mijn tafelgenoot heeft genoten van een ontbijtplankje en een geweldige cheesecake. Beslist een aanrader. We zullen beslist nog eens gaan, maar dan reserveren we vooraf.
Makan Makan .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2012
High Tea: heel smakelijk! Alles was vers e/o zelfgemaakt. Alleen echt afgemeten porties. Dus "bonbons"= 2 chocolaatjes. Misschien wel zo eerlijk om het zo op de site te vermelden. Het glaasje bubbels is niet als optie aangeboden. Tip voor de bediening: vaker vragen mbt heet water bijvullen en of het naar wens is, tekst en uitleg bij de thee maakt het nog interessanter. En.. een gewone zwarte thee toevoegen! Kussentjes op de plastic stoelen: in de zomer is het wat plakkerig. Airco of ventilator aan het plafond is ook altijd een goede investering als je wilt dan mensen sneller komen e/o langer blijven.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Als je zin hebt in een lekkere lunch, broodje, salade of een weekspecial steekt deze zaak boven de rest uit. Altijd vers, en heerlijke producten. Lekkere koffie, goede service en een super gezellig en licht interieur. Mijn favoriete lunch plek in Den Haag. Nu ook met mooie binnen tuin voor aankomende zomers