Café Bloem

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Café Bloem

Alana H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ik ben hier met vrienden geweest, maar zal niet snel meer terug gaan. Het eten is niet bijzonder goed, en de service is erg onervaren. De combinatie hiervan maakt voor een wat teleurstellend bezoek.
Bertus11 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Gezellig eetcafé waar ik graag kom. Prijs/kwaliteit is uitstekend en verdient een dikke 8. Gemoedelijke sfeer, leuke muziek, heerlijk biertje er bij. Aanrader.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Vandaag met mijn vriendin hier gegeten op het terras. Lekker in de zon. Eten en drinken viel echter tegen. Glas van de cola zat vol lippenstift vlekken, glas van de la chouffe was kapot (barst). Ook het eten (zuurvlees met friet) viel tegen. Vlees was vettig en friet was gebakken in oud frituurvet.
bpanelissen .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Heel leuk eetcafe bij de markt in Sittard. Het eten(drie-gangen) was erg goed. Een lekker gevulde tomatensoep. Daarna had mijn vrouw de spare-ribs die lekker gegaard waren. Ik had de surf en turf genomen, gamba's waren lekker gegaard en de ossehaas was supermals. Nagerecht een huisgemaakte tiramisu en mijn vrouw had de chocolade-verrassing. Eten was heel lekker, de bediening is er erg vriendelijk en vlot. Echt een aanrader!
fam-willems .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
We eten regelmatig een hapje bij eetcafe Bloem. Het is er altijd druk, de gerechten zijn van constante kwaliteit. Meestal nemen we een tapasschotel, salade of broodje. Ook de bediening is vriendelijk en attent.
Gaston B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2012
Je hebt eetcafe's en eetcafe's. Bij Bloem in Sittard hebben ze het begrepen. Onverwacht terecht gekomen en totaal geen spijt. Geen grte smakeloze borden en porties. Goed op smaak, mooi geproportioneerd en verzorgd. Aanrader voo een betaalbaar avondmaal in een ''eetcafe''.