Cafe Blek

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 02:00
Ilona1982 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
gezellige buurtplek met lekkere bieren op tap. de bediening is netjes en er is genoeg te doen voor de kinderen. goede prijs kwaliteit verhouding
Joannegroen .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Met 15 internationale collega's genoten van lekker eten, ongedwongen sfeer, vriendelijk personeel dat moeiteloos engels sprak. Na een week vergaderen en dineren in fancy restaurants vond iedereen dit een verademing. De diversiteit aan bier vond gretig aftrek. Een absolute aanrader, ook voor zakelijke groepen
Feedbacktijger .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Het begon heel ongedwongen. Een drankje op het terras met lekkere oude borrelkaas erbij en prima bediening. We bestelden de kip sate en besloten die binnen op te eten. Deze had direct al een vieze bijsmaak. Een bedorven smaak die volgens mij in de satesaus zat. De kip zelf leek niet helemaal gaar, of té gummie. Teruggestuurd dus. 'Ik zal het melden' en 'wilt u iets anders bestellen' volgden. Mij was de eetlust vergaan. Koffie/ thee van het huis kon, maar wij wilden zo snel mogelijk weg. De rekening dus maar. Daar stond tot mijn oprechte verbazing, álles op vermeld. Op de vraag of ze daar nog iets aan konden doen (vrij vriendelijk en normaal verzoek) was het antwoord 'nee, helaas'. Na wat aandringen werd er overlegd met de keuken en was de uitkomst dat wij onze borreldrankjes van het huis kregen....Kortom, een verpest etentje wat neerkwam op 34,- voor friet en kaasblokjes. Hier gaan wij nooit meer naar toe.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Heel blij met ons buurt cafe. Prettige bediening, vroeg open, (11:00). Altijd praatje, altijd gezellig. Eten is gewoon prima, niet bijzonder maar erg geschikt (ook qua prijs) als je even een avondje niet wilt koken. Terras is super groot en fijn, binnen de knusse uitstraling van een buurt cafe.
L S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2013
Gezellig ongecompliceerd buurt eetcafé. Erg vriendelijke, hartelijke mensen. Eenvoudige kaart (bord aan de wand) met vier of vijf gerechten. We aten mosselen in een witte wijn- en groentesaus. Met drie sausjes, lekkere friet en portie sla. Tafelgenoot had spareribs met dezelfde bijlagen. Prima prijs-kwaliteit-verhouding: lekker gegeten voor een vriendelijke prijs.
Is er nog wat aan de akoestiek te doen ? Met drukte aan de bar is het moeilijk converseren aan tafel. Daarom bij 'decor' een bescheiden cijfer.
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
Een mooi nieuw bruin café, met lekker veel bieren op tap. Niet de standaard bieren, maar ook wel wat bijzonders zoals Karmeliet of Brand up. Heerlijke wijn, zowel rood als wit. Erg lekker eten. Duidelijk huisgemaakt en vers. Top service. Wij komen hier vaker!
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Goede winterse stampotten, heeeeerlijk. Verder altijd goede aanspraak en lekkere pannenkoeken voor de kinderen. Frisse kroeg met OK hap en veel potentie
Viandebovine .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2013
Hèhè, eindelijk een tent waar je gewoon ouderwets goed geholpen wordt. Dit is een café zonder hippe flauwekul, mét een riant aanbod aan tapbieren en goed eten voor als je geen zin meer hebt om naar huis te gaan. Kan de beste overkomen, toch?
Artis De Partis .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Kroegvoer is een aparte categorie in het culinaire spectrum. Sommige kroegen vergallopperen zich aan te pretentieus geknutsel, sommigen blijven teveel hangen op het niveau van de terrarium-verwarmde nacho's. Cafe Blek schiet perfect raak in het midden! Een weinig uitgebreide kaart, maar wat ze hebben is kwalitatief goed en puik geprijsd. De huisgemaakte spareribs zijn goedkoper dan de spareribexpress, en een keer of 4 lekkerder. Van het verschil in prijs koop je een lekker bokbiertje en geef je de knapperige barvrouw een knipoog. Geluk kan soms zo eenvoudig zijn!