Café – Bistro ’t Wapen

Notaris D'aumerielaan 17 2811 HS Reeuwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Café – Bistro ’t Wapen

Een avondje (h)eerlijk en betaalbaar eten. In Café-Bistro ’t Wapen zit je altijd goed. Een vaste zomer- en winterkaart en daarnaast seizoensproducten zoals asperges, mosselen en wild. De kinderen hebben hun eigen kaart en dat geldt ook voor vegetariërs. Een kaart die overigens niet alleen voor vegetariërs het nodige lekkers biedt. De Chateau Briand van het Waards Rund is het vermelden waard: er zijn mensen die speciaal hiervoor naar ’t Wapen komen.

Meer informatie over restaurant Café – Bistro ’t Wapen

Jouw recensie over het restaurant Café – Bistro ’t Wapen

Esther V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Vriendelijke bediening, niet opdringerig. Lekker gegeten.
Aan de voorkant ziet het restaurant er zeker niet aantrekkelijk uit, binnen is het sfeervol en in de zomer kun je heerlijk aan de plas zitten. Wij komen zeker een keer terug.
Jolijn S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
De sfeer is prima! Service ook! Eten kwam wat snel achter elkaar.. hierdoor zaten we ook snel vol en hadden geen ruimte
Meer voor dessert.
Goed rekening gehouden met
Glutenallergie
aensvanlon .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
De wachttijd was abnormaal. Zeg je er iets van dan hoor je dat de capaciteit van de keuken niet groot genoeg is, zorg er dan voor dat dat verbetert.
De patat was slecht, korte stukjes die veel te hard gefrituurd waren.. De soep en het dessert waregoed.
De bar was direct naast het restaurantgedeelte wat betekent veel lawaai.
Coralien B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Het eten was niet fantastisch, maar goed. Het uitzicht over het water is heerlijk. Op de verhoging buiten werd helaas veel gedronken en waren mensen luidruchtig en stond de muziek hard.
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Wij werden vriendelijk geholpen en het eten was heerlijk ,mooie plek tafeltje aan de plas.
Je mocht 2 gangen kiezen, wij kozen voor heerlijke soep en een ander lunchgerecht ,je kon ook kiezen voor een dessert en geen soep. Wij hebben samen voor €17.- geluncht echt super.
bukman85 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Wij zaten een minuut of toen een stel binnenkwam met een volwassen Golden Retriever en een tafel kregen toegewezen naast ons. Deze hond zat / lag op het pad tussen de tafels, bijna onder één van onze stoelen en hij kreeg een bak water. Luid werd deze leeg geslurpt. Het nagerecht hebben we maar vergeten. Er was plaats achter en onder de tafel van het stel, het gangpad, We weten dat honden welkom zijn in het Wapen van Reeuwijk, maar wel op een andere plek, niet naast onze tafel en stoel.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten met een mooi uitzicht op de Reeuwijkse plassen
Bediening was vriendelijk
Geen uitgebreide menukaart maar voldoende keus
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Wij hebben hier gegeten met de AH-bonnen. We mochten uit de hele kaart kiezen. We hebben heerlijk gegeten. ook een vegetarische kaart ! Ik had daar zelf iets uit gekozen. De bediening is vriendelijk en oplettend.
Carla R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Is het net niet. Na 6 jaar geleden een slechte ervaring te hebben gehad toch maar weer eens gaan eten.
Werden ontvangen door de eigenaar die ons aan wees waar we konden gaan zitten. Liep niet mee en vroeg ook niet of we alvast iets wilde drinken. Na 5 a 10 min kwam een serveerster om onze drankjes op te nemen. Eten is prima, maar niet meer dan dat. De bestelde karaf water kwam niet. Personeel is vriendelijk, maar de eigenaar straalt weinig enthousiasme uit. Maar misschien had hij zijn avond niet. Ik voelde mij niet echt een welkome gast.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Voor het eerst, maar zeker niet voor de laatste keer hier gegeten. Leuke ontvangst in een ongedwongen sfeer en mooie locatie aan het water. Top!!!!
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Top! Lekker eten! Super dat onze hond mee mag! Gezellig restaurant. Rustig zitten eten! Bediening is goed! Welkom zijn tevreden!
arie S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
het was allemaal lekker en goed goede be diening en pretig ontvangst we zaten lekker digtbij het raam we konden lekker naar buiten kijken naar de regen
anja V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het was de eerste keer in 't Wapen van Reeuwijk en zeker niet de laatste keer. Het eten was lekker en een vriendelijke bediening!
Leendert V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk gegeten, menu is zeer gevarieerd.
De Thaise soep was verrukkelijk gevolgd door een heerlijke biefstuk, en afgesloten met een heerlijke suikerwafel met slagroom en aardbeien
Helma C.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Geen apart menu. Maar mochten alles van de kaart kiezen. Geweldig!!
Personeel was vriendelijk en snel. Was een geweldige avond.
Ad E.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten goede prijs- kwaliteitsverhouding Erg vriendelijk een meegaan personeel , tafelgenoten vroegen om een stroganoffsaus voor bij het hoofdgerecht , deze stond niet op de menukaart maar werd zonder problemen gemaakt KLASSE !!!! karaf water gevraagd, geen probleem en zonder extra kosten. uitstekend!!!
Tanya W.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Lekker gegeten, heel lang op het hoofdgerecht moeten wachten, er bleek iets fout te zijn gegaan in de keuken. Dames van de bediening hadden dit qua alertheid en communicatie zeker anders moeten oppakken, we kregen uiteindelijk een drankje aangeboden, maar met twee kleine kinderen is anderhalf uur tussen de gangen echt niet handig. De vleesgerechten moesten terug naar de keuken omdat ze te gaar waren (medium / rare besteld). Vegetarisch en toetjes waren goed.
Mariska J.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Via de AH restaurantactie bij Cafe-Bistro 't Wapen gegeten. We mochten uit de hele kaart kiezen. Teveel lekkere gerechten op het menu, maakte het kiezen erg moeilijk! Heerlijk gegeten.
Angenieta Kaatee D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Persoonlijk vond ik het erg donker en warm. Was gezellig maar toch
Bediening was oké, maar niet meer dan dat.
Eten was prima .
Hoeveelheid ook prima.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Voorgerecht van mijn vrouw en ik heel goed.
Hoofdgerecht van mijn vrouw heel goed. Mijn hoofdgerecht slecht. Hamburger aangebrand/zwart en broodje heel oud (viel uit elkaar).
Nagerecht beide goed.