Café – Bistro ’t Wapen

Notaris D'aumerielaan 17 2811 HS Reeuwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Café – Bistro ’t Wapen

Een avondje (h)eerlijk en betaalbaar eten. In Café-Bistro ’t Wapen zit je altijd goed. Een vaste zomer- en winterkaart en daarnaast seizoensproducten zoals asperges, mosselen en wild. De kinderen hebben hun eigen kaart en dat geldt ook voor vegetariërs. Een kaart die overigens niet alleen voor vegetariërs het nodige lekkers biedt. De Chateau Briand van het Waards Rund is het vermelden waard: er zijn mensen die speciaal hiervoor naar ’t Wapen komen.

Meer informatie over restaurant Café – Bistro ’t Wapen

Jouw recensie over het restaurant Café – Bistro ’t Wapen

Joke R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We waren hier voor het eerst, hiertoe aangezet door de de ah-actie. Vriendelijke ontvangst, tafeltje aan het raam, zoals gevraagd. Het eten was goed; wat meer groente behalve beetjes bij de hertenbiefstuk was welkom geweest. Voorgerecht cevichevan zeebaars was lekker. Wel fijn dat we ondanks ah-actie van de kaart konden eten. Jammer dat de crème brule op was, maar voor de koffie die in plaats daarvan namen, werd ook 50% korting gegeven. Tien we aankwamen om 19.00 uur zat het restaurant gezellig vol, maar we waren wel de laatsten die vertrokken om 21.15 uur. Vroeg gaan eten is het advies......
Annemieke R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wij hebben dit restaurant specifiek uitgekozen omdat er gekozen mocht worden van de hele menukaart. Tevens vonden wij het erg leuk dat er een speciale vegetarische menukaart was. Dit kwam goed uit omdat we met twee vegetariërs waren, maar uiteindelijk aten we alle vier vegetarisch! De keuze uit vegetarische gerechten was enorm in vergelijking tot andere restaurants die mee deden aan de Albert Heijn actie.
Het restaurant was sfeervol ingericht, de bediening was prettig (niet te opdringerig, maar ook niet zo dat je lang moet wachten). Het eten was erg lekker, vooral door de vegetarische sushi was ik erg verrast, normaal houd ik niet zo van sushi, maar deze was heel lekker!
65nico .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
prima en ga zeker terug en heerlijk gegeten met goede kwaliteit en voldoende keus in gezellige ambiance en goede sfeervolle omgeving
Annemieke R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten en wat een prettige bediening. Lekkere en aparte gerechten. Groot pluspunt is ook dat er gratis water geschonken wordt.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Goede bediening heeft het allemaal in de gaten hoe het is .
Geweldig eten goede Kok zo door gaan .
Bedankt voor deze gezellige avond waar jullie aan hebben bij gedragen .
Bart05 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Leuke bistro gelegen aan de reeuwijkse plassen. Vriendelijke ontvangst en voldoende keuze op de kaart. Gerechten zijn goed verzorgd en voldoende voor een gemiddelde eter. Zullen daar zeker nog een keer terugkeren.
erik V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Ontvangst en eten perfect .
We waren met 9 personen en hadden 5 kaarten van AH.
Voor de 9e hoefde we maar half geld te betalen met een AH kaart TOP.
C A D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We zijn keurig ontvangen heerlijk gegeten en het heel erg naar ons zin gehad Ga zo verder. We hebben er echt van genoten en voor meer herhalingen.
Patricia W.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heel gezellig restaurant, je hebt echt het gevoel dat je in een grote woonkamer zit te eten. Heel knus! Personeel is heel vriendelijk en het eten was echt heerlijk!! We mochten zelf een 3-gangen menu samenstellen en betaalden de helft. Was heel veel keus op de kaart! Wij komen zeker nog eens terug!
Marja H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
vriendelijk personeel, fijne ruimte, voldoende plaats tussen de andere gasten, maaltijden goed, viergangen, niets mis mee. ruime sortering op de kaart. wij komen zeker terug.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Vriendelijke bediening, niet opdringerig. Lekker gegeten.
Aan de voorkant ziet het restaurant er zeker niet aantrekkelijk uit, binnen is het sfeervol en in de zomer kun je heerlijk aan de plas zitten. Wij komen zeker een keer terug.
Jolijn S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
De sfeer is prima! Service ook! Eten kwam wat snel achter elkaar.. hierdoor zaten we ook snel vol en hadden geen ruimte
Meer voor dessert.
Goed rekening gehouden met
Glutenallergie
aensvanlon .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
De wachttijd was abnormaal. Zeg je er iets van dan hoor je dat de capaciteit van de keuken niet groot genoeg is, zorg er dan voor dat dat verbetert.
De patat was slecht, korte stukjes die veel te hard gefrituurd waren.. De soep en het dessert waregoed.
De bar was direct naast het restaurantgedeelte wat betekent veel lawaai.
Coralien B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Het eten was niet fantastisch, maar goed. Het uitzicht over het water is heerlijk. Op de verhoging buiten werd helaas veel gedronken en waren mensen luidruchtig en stond de muziek hard.
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Wij werden vriendelijk geholpen en het eten was heerlijk ,mooie plek tafeltje aan de plas.
Je mocht 2 gangen kiezen, wij kozen voor heerlijke soep en een ander lunchgerecht ,je kon ook kiezen voor een dessert en geen soep. Wij hebben samen voor €17.- geluncht echt super.
bukman85 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Wij zaten een minuut of toen een stel binnenkwam met een volwassen Golden Retriever en een tafel kregen toegewezen naast ons. Deze hond zat / lag op het pad tussen de tafels, bijna onder één van onze stoelen en hij kreeg een bak water. Luid werd deze leeg geslurpt. Het nagerecht hebben we maar vergeten. Er was plaats achter en onder de tafel van het stel, het gangpad, We weten dat honden welkom zijn in het Wapen van Reeuwijk, maar wel op een andere plek, niet naast onze tafel en stoel.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten met een mooi uitzicht op de Reeuwijkse plassen
Bediening was vriendelijk
Geen uitgebreide menukaart maar voldoende keus
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Wij hebben hier gegeten met de AH-bonnen. We mochten uit de hele kaart kiezen. We hebben heerlijk gegeten. ook een vegetarische kaart ! Ik had daar zelf iets uit gekozen. De bediening is vriendelijk en oplettend.
Carla R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Is het net niet. Na 6 jaar geleden een slechte ervaring te hebben gehad toch maar weer eens gaan eten.
Werden ontvangen door de eigenaar die ons aan wees waar we konden gaan zitten. Liep niet mee en vroeg ook niet of we alvast iets wilde drinken. Na 5 a 10 min kwam een serveerster om onze drankjes op te nemen. Eten is prima, maar niet meer dan dat. De bestelde karaf water kwam niet. Personeel is vriendelijk, maar de eigenaar straalt weinig enthousiasme uit. Maar misschien had hij zijn avond niet. Ik voelde mij niet echt een welkome gast.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Voor het eerst, maar zeker niet voor de laatste keer hier gegeten. Leuke ontvangst in een ongedwongen sfeer en mooie locatie aan het water. Top!!!!