Café Binnen Buiten

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Thijs M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Met mijn vriendin hierheen gegaan om in de zon op het terras een broodje te eten en wat te drinken. Het was redelijk druk, dus de wachttijd was wat langer; alle begrip. Maar 50 minuten vind ik echt te veel voor 2 broodjes. Daar komt bij dat de j'us de orange 3,20 euro kost en wordt geserveerd in een erg klein glaasje. Ook het broodje kaas vond ik erg basic. Geen boter, 2 plakjes kaas en een tomaatje. Dat kan stukken beter!
Hj T.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Heerlijke Boeuf Bourgignonne gegeten bij Binnen Buiten en meteen 1 van de eerste buitenavonden gepakt. Heerlijk onder de gaslampen alle indrukken opdoen. Ontzettend leuke bediening en zeer attent. Vooraf een KOM tomatensoep die er mocht zijn. Dikke aanrader!!!
Emeline R.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Omdat het bij ons om de hoek is hebben we het nog een keer geprobeerd. Ze hebben de kaart iets aangepast en dit keer waren onze broodjes boven verwachting goed. Wellicht dat we binnenkort ook de dinerkaart proberen.
Martyn L.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Kom hier graag om een biertje te drinken en tot laat op terras hangen. In principe is het een kroeg met een top terras en een prima kaart. Ik las enkele recensies over dat de service niet okay zou zijn of het eten niet voortreffelijk was en heb wel eens naast mensen gezeten die op een vrijdag avond - vol terras - zaten te piepen dat ze geen komkommer op hun burger hadden gekregen. Wat mij betreft is dit de ideale tent waar je prima kunt eten als je blijft hangen na de borrel. En het personeel werkt snoeihard om iedereen snel te bedienen, zelfs die piepers...
Camilla S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Cafe binnen buiten is ren cafe dus eigenlijk is het plaatsen van een eet-recensie in mijn ogen niet echt terecht.
Maar de reden waarom ik graag naar deze plek kom maakt hem wel terecht! Ze serveren hier namelijk een heerlijk broodje met makreel. Echt een aanrader
Daarnaast is het terras een hele fijne plek om te genieten van de zon.
Dus ben je in de buurt maak dan zeker hier een stop!
IsabelleMunnik .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Ik kom al velen jaren in Binnen Buiten, een ontspannen en gezellige kroeg. Meestal hielden we het bij drankjes, de gerechten waren eerder een soort veredelde studentenhap. Maar! Daar is sinds kort verandering in gekomen, er is een nieuwe kok en dat is te merken.
De salade nicoise was perfect. Knapperige boontjes, verse tonijn (rare!), heerlijke dressing en krokante frietjes erbij. Een aanrader!!
Nadur .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2014
Met een uitzondering daargelaten, vervelend personeel. Hooghartig en onbeleefd. We hadden brood met tapenade besteld en kregen in plaats van tapenade een vreemd en smakeloos koriandermengsel. Meteen na de eerste hap gemeld bij de bediening (de vriendelijke uitzondering onder het personeel), ze zou het doorgeven aan de keuken. Even later kwam ze vertellen dat het inderdaad geen tapenade was maar iets anders. Vervolgens nogmaals aan een (minder sympathiek) lid van de bediening gevraagd of we alsnog de tapenade konden krijgen die we besteld hadden, waarop ze ons toesnauwde; 'dat hadden jullie dan maar eerder moeten melden want nu is het brood op' en zonder onze reactie verder af te wachten liep ze meteen weg. Om een kwartier later van verderop op het terras naar onze tafel te schreeuwen dat ze het brood van de rekening had gehaald... Het personeel was niet bekend met de weekspecials en konden ons hier niets over vertellen - behalve de summiere informatie die op het krijtbord stond. Helaas was het eten wat daarna volgde ook niet al te best. Een maaltijdsalade met tonijn, was helaas nogal klein voor een maaltijdsalade, de tonijn was ontzettend droog en zo door gebakken dat deze helemaal wit was (van binnen en buiten). Als bijgerecht werd er patat geserveerd die op zich niet slecht was alleen wel veel te zout. Dit cafe zit op een leuke locatie en heeft een fijn terras, maar met zulk eten en leden van het personeel die zich zo gedragen valt het dan uiteindelijk toch tegen. Ook jammer dat een deel van het personeel het hierbij voor het andere personeel dat wel vriendelijk is verpest; daardoor krijgt de service een slechter cijfer.
Balthazar78 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2014
Van de week een Heerlijke rib eye gegeten voor twee personen! Dit met een zak friet, huisgemaakt mayonaise en een emmer bearnaisesaus. Vooraf garnalenkroketjes gegeten en die is ook huisgemaakt. Dat zie je niet veel in cafe's en daar heb je toch echt wel skills voor nodig! de bediening is vlot en gezellig. Ik ben geen fan van bordeaux wijnen maar bestelde toch een fles. Prima keus. Wij komen terug!
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
Voor onze gezamelijke boottocht van het smidtje zijn wij
netjes met een grote groep (31)ontvangen voor koffie, thee,chocomelk end.
De serveersters waren vriendelijk en correct bij het bedienen en het cafe keurig en schoon op deze zondagmorgen 11 uur.
Emeline R.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Voor een drankje is het een leuke tent maar de borrel happen zijn niet erg boeiend. De bediening is vriendelijk maar het eten is onder niveau. De frieten smaken naar oud frituurvet en de sate saus was waterig en had weinig smaak.
Sascha W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2013
Leuke bruine kroeg om biertjes te drinken maar om een lekker hapje te eten hoef je hier niet aan te kloppen. Ik heb zelf de kipsate besteld en deze was echt niet te eten. Echt een smakeloos stuk rubber, deed me denken aan de voorverpakte diepvries kipsate. Mijn vriendin had de burger en vond deze ook niet echt lekker, erg vet en doordrenkt met saus. Bediening was ongeïnteresseerd, werden niet gegroet en aan een tafel geholpen bij binnenkomst terwijl het totaal niet druk was en de barvrouw aan de bar in gesprek was met een vriend. Voor de drankjes hebben wij elke keer zelf naar de bar moeten lopen of moeten zwaaien voor aandacht. Leuke bruine kroeg om zelf aan de bar je bier te bestellen maar zeker niet meer dan dat.
Machiel L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
Gister met z'n twee heerlijke ribeye gegeten voor 2 personen met een super Bearnaisesaus gehad een huisgemaakte frites en mayonaise.

Ook de hapjes kaart is zeer de moeite waard en zeker de ossenworst van slagerij de Wit
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2013
Eindelijk weer eens erg lekker gegeten in mn stafcafeetje. Ik liet het vaak bij bitterballen en een pizza bij de buren. Vorige week de hamburger gegeten en eerlijk gezegd is het de lekkerste in de wijde omtrek! Ik kan er niks anders van maken: goeie dikke juicy rosé gebakken burger van goed vlees met heerlijke toppings. Mn wingman had een parelhoentje die ook zeer goed smaakte Bediening vind ik nog steeds gezellig en rap van tong. Ik blijf graag terug komen!
Koerd D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Gisteren met vier personen hier gegeten. Drie maal de hamburger en een maal de vegaburger. De bediening was ok, maar niet attent. We moesten vaak lang wachten totdat we geholpen werden. De burgers waren aangebrand van buiten en te rauw van binnen. De burgers werden geserveerd op keihard getoaste broodjes. Al met al niet echt een aanrader.
Proever1986 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Afgelopen week geweest voor een biertje en avondeten. Bediening was niet echt vriendelijk, maar prima voor een kroeg. Eten was onder niveau. Carpaccio salade besteld die totaal niet bijzonder was, weinig smaak. Kipsate was echt smerig. Kip was vooral veel blokken vet en heel glazig. Salade was onder de maat en zaten verrotte stukjes komkommer in en de patat was niet normaal zout. De patat hebben we laten staan, want die was echt echt echt niet te eten. Later hoorde we onze buren er ook over klagen, dus het was niet eenmalig (dus niet per ongeluk uitgeschoten met zout).
TE1 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2012
Binnen Buiten is het hele jaar door een leuke kroeg. Goed zon-terras in de zomer, maar ook gezellig in de winter.
Vorige week begonnen met een paar vrienden aan de bar. Goed getapte biertjes van een vriendelijk barpersoneel. Als barfood hadden we brood met aioli en gebakken merquez worstjes. Beide lekker, al waren de worstje nogal aan de erg vette kant.
Na de nodige biertjes aan de biefstuk en (zogenaamd Wagyu) hamburger. Allemaal smakelijk, zoals je in een kroeg kunt verwachten, maar ook niet meer dan dat.
Dus: terugkomen voor de sfeer en als je er lekker in zit, bestel je op een gegeven moment een goede kroeghap.
ElzaK .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2012
Gezellig terras waar de zon (indien aanwezig) lang schijnt. Prima biefstuk en saté. Soms wat onvriendelijke bediening, maar zeker niet altijd.
Pelutje .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
Heerlijke plek voor een biertje op het terras met een simpel maar lekker broodje. Zeer leuk cafe. De lunch gerechten zijn ook zeer goed te doen. De bediening daarentegen kan nog wel wat aan gesleuteld worden, deze zijn meer met zichzelf bezig dan de zaak.