Café Belge

Grote Markt 9 2800 Mechelen België Kaart

Over het restaurant Café Belge

GROTE MARKT - Aan de Grote Markt (Mechelen) naast de imposante Sint-Romboutskathedraal kunt u restaurant Cafe Belge vinden. In dit oude pand met moderne inrichting kunt u terecht voor mooi geserveerde Europese (Frans-Belgisch) gerechten.

PARTIJEN - Naast dineren, is Cafe Belge ook uitermate geschikt voor bijvoorbeeld een zakelijke bijeenkomst of een feest. Het restaurant heeft meerdere ruimtes voor een verschillend aantal mensen. Waarvoor u ook kiest; op elke plek in het pand kunt u genieten van de historische kenmerken.

TERRAS - Mocht het mooi weer zijn dan kunt u uitwijken naar buiten. Vanaf hier heeft u prachtig zicht op de Grote Markt en het stadhuis.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Café Belge

Non-stop service: van 11u tot 22u (elke dag)

Alleen gasten die het restaurant bezocht hebben kunnen hun recensies geven
Sigrid V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
De inrichting was heel aangenaam en gezellig , super! Op vlak van eten iets minder, omdat we bijna geen saus hadden bij vol au vent, vooral droge stukken kip. En niet zoals ze beloven op menu dat er sowieso per portie frietjes of dergelijke bijzitten. Wij hadden voor 3 personen 1 portietje frieten.
Paolo V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Meer dan een uur wachten op je hoofdgerecht. Dat lijkt me niet de bedoeling. Als er dan vervolgens 4x gezegd wordt "We zijn ermee bezig...." en je krijgt nog je eten niet...... Uiteindelijk een kopje koffie ter compensatie, maar we zullen hier niet meer snel terug komen.
Michele S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Simpele gerechtjes zonder poespas. Hoewel de ober er alleen voor stond, was hij zo vriendelijke om toch nog een Cafe glacé te maken. Hij was jammer genoeg niet super maar is hem vergeven.
Marijke O.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
De bediening was zeer vriendelijk, het eten erg lekker, we werden snel bediend. Het enige minpuntje vond ik zelf de deur naar buiten, die niet goed afsluit, waardoor deze door sommige klanten niet goed werd gesloten...het was nog een frisse avond, dus zijn we deze verschillende keren moeten gaan sluiten.
Falke V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Patti C.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Vooral de verlichting is te hard. Dat geeft een weinig intieme , koude sfeer. Muziek kan ook beter. Bediening vriendelijk. Keuken goed..
ken T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Problemen met toiletgeur in heel het restaurant
marieke B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heel leuke inrichting, heerlijk eten en vriendelijke bediening.
Enige (grote) minpunt: deur die recht uitkomt op het restaurant waardoor ontzettend veel koude telkens binnenkwam.
Proberen oplossen met gordijn maar sas zou veel beter zijn.
Serina W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Lekker eten. Zeer vriendelijke bediening.
Luc D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
We kwamen binnen en kregen te horen dat er reeds drie gerechten niet meer beschikbaar waren. Na onze bestelling bleek dan ook nogmaals dat er slechts 2 x stoofvlees was en niet de 5 die besteld waren.
Het war er ook redelijk koud en veel tocht.
Hetgeen we kregen was van een degelijke kwaliteit.
Op het einde hadden we verwacht dat er iets ging gedaan worden ter compensatie van de ontbrekende gerechten, doch dit gebeurde niet.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Een warm onthaal, vriendelijke en correcte bediening, de gerchten zijn mooi gepresenteerd en héél lekker.
An J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Agnus beaf is niet hetzelfde als steak! De kwaliteit van het vlees was niet denderend.
De bereidingswijze ronduit slecht. Saignant en a point waren net hetzelfde... Jammer!
Sabrina S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Op niets iets aan te merken alleen de geur van het toilet overschaduwde wel de rest.
Zouden ze iets aan moeten doen...
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Lekker eten maar er was een grote groep mensen aanwezig die rumoerig waren en veel binnen en buiten liepen. Hierdoor was het koud binnen en erg druk.
De tafel van Pascale V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
De kwaliteit van de gerechten liet te wensen over, er was geen sfeer, koffie om 21.30u bestellen ging niet meer.
Ik raad dit zeker niet aan aan vrienden
Ronald K.
Niet voor herhaling vatbaar
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Het eten was prijs-kwaliteit zeker OK. De muziek stond iets te luid (om nog een gesprek met je zakenpartners te kunnen voeren) maar werd op vraag wat stiller gezet.
David F.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Gezellig n lekker meer moet het niet zijn
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
vriendelijke bediening!
Tony D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het eten was lekker ! Hoofdgerecht kon iets warmer. Men heeft dit echter zéér positief rechtgezet na melding !
Ontzettend vriendelijk en beleefd personeel !!!
karolien B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Wij hadden dit restaurant online geboekt en wisten niet wat ons te wachten stond. Eindresultaat : we gaan zeker terug. Het eten was ZEEEEER lekker, ontvangst en service zeer goed en de inrichting is mooi.