Café Belge

Grote Markt 9 2800 Mechelen België Kaart

Over het restaurant Café Belge

GROTE MARKT - Aan de Grote Markt (Mechelen) naast de imposante Sint-Romboutskathedraal kunt u restaurant Cafe Belge vinden. In dit oude pand met moderne inrichting kunt u terecht voor mooi geserveerde Europese (Frans-Belgisch) gerechten.

PARTIJEN - Naast dineren, is Cafe Belge ook uitermate geschikt voor bijvoorbeeld een zakelijke bijeenkomst of een feest. Het restaurant heeft meerdere ruimtes voor een verschillend aantal mensen. Waarvoor u ook kiest; op elke plek in het pand kunt u genieten van de historische kenmerken.

TERRAS - Mocht het mooi weer zijn dan kunt u uitwijken naar buiten. Vanaf hier heeft u prachtig zicht op de Grote Markt en het stadhuis.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Café Belge

Non-stop service: van 11u tot 22u (elke dag)

Alleen gasten die het restaurant bezocht hebben kunnen hun recensies geven
Guy M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijke eerlijke keuken, een aanrader.
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Met familie uitgebreid gegeten. Verschillende gerechten genomen en over de ganse lijn slechts 2 min puntjes. De scampi's met lookboter zijn aan de flauwe kant. Extra kruiding en look was welkom. Het brood was te lang op voorhand gesneden waardoor de versheid verloren gaat. Voor de rest was alles dik in orde. Vriendelijke bediening en lekkere, royale gerechten voor een aanvaardbare prijs.
Erwin L.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Uitstekende bediening en voortreffelijke maaltijden!!!
Gabor M.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Supervriendelijke en vlotte bediening.Heel lekker en gezellig gedineerd met vrienden. Prijs kwaliteit is helemaal ok.
Beslist een aanrader, wij komen terug!!
Sarah C.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Super vriendelijk ontvangst, bediening en heel lekker gegeten! Wij komen terug!
Sara V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Lekker gegeten en supervriendelijke bediening! Zeker de suggesties waren een schot in de roos! Tot binnenkort
Bart P.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
We waren ietwat gehaast en konden dus niet optimaal genieten van de aanwezige diensten. Op een andere keer doen we dit graag nog eens over.
Femke J.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Goed voorzien op kinderen. Maar net daarom erg jammer van de open trap naar beneden, vlakbij de speelhoek. Verder goed meegevallen.
Eric C.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Bon repas léger de midi avant de visiter la ville
Filip en Katrien D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Supervriendelijke en vlotte bediening. En vooral lekker gegeten. Ook heel kindvriendelijk. Met een kindje van 1 jaar is het niet altijd simpel om iets te vinden waar je niet wordt buitengekeken, maar hier staat een leuk tafeltje met kleurpotloodjes, toiletten zijn voorzien met een verschoontafel en het personeel begint niet te zuchten als de kleinste teveel lawaai maakt of rond loopt. In tegendeel, ze entertainen hen gewoon lekker mee :)! Zeker een aanrader!!!
Sigrid V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
De inrichting was heel aangenaam en gezellig , super! Op vlak van eten iets minder, omdat we bijna geen saus hadden bij vol au vent, vooral droge stukken kip. En niet zoals ze beloven op menu dat er sowieso per portie frietjes of dergelijke bijzitten. Wij hadden voor 3 personen 1 portietje frieten.
Paolo V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Meer dan een uur wachten op je hoofdgerecht. Dat lijkt me niet de bedoeling. Als er dan vervolgens 4x gezegd wordt "We zijn ermee bezig...." en je krijgt nog je eten niet...... Uiteindelijk een kopje koffie ter compensatie, maar we zullen hier niet meer snel terug komen.
Michele S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Simpele gerechtjes zonder poespas. Hoewel de ober er alleen voor stond, was hij zo vriendelijke om toch nog een Cafe glacé te maken. Hij was jammer genoeg niet super maar is hem vergeven.
Marijke O.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
De bediening was zeer vriendelijk, het eten erg lekker, we werden snel bediend. Het enige minpuntje vond ik zelf de deur naar buiten, die niet goed afsluit, waardoor deze door sommige klanten niet goed werd gesloten...het was nog een frisse avond, dus zijn we deze verschillende keren moeten gaan sluiten.
Falke V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Net 2 dagen open en er liep vanalles fout : verkeerde voorgerechten gebracht, te veel voorgerechten gebracht, gerechten niet koud genoeg, saus bij vlees vergeten opdienen, verschillende gerechten niet meer beschikbaar,... Ze deden hun best en we hadden wel begrip voor het feit dat ze net 2 dagen open waren maar er liep zo veel fout dat het lachwekkend werd. Ze hebben een deel gecompenseerd in de rekening wat zeer correct is.
Patti C.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Vooral de verlichting is te hard. Dat geeft een weinig intieme , koude sfeer. Muziek kan ook beter. Bediening vriendelijk. Keuken goed..
Ken T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Problemen met toiletgeur in heel het restaurant
marieke B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heel leuke inrichting, heerlijk eten en vriendelijke bediening.
Enige (grote) minpunt: deur die recht uitkomt op het restaurant waardoor ontzettend veel koude telkens binnenkwam.
Proberen oplossen met gordijn maar sas zou veel beter zijn.
Serina W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Lekker eten. Zeer vriendelijke bediening.
Luc D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
We kwamen binnen en kregen te horen dat er reeds drie gerechten niet meer beschikbaar waren. Na onze bestelling bleek dan ook nogmaals dat er slechts 2 x stoofvlees was en niet de 5 die besteld waren.
Het war er ook redelijk koud en veel tocht.
Hetgeen we kregen was van een degelijke kwaliteit.
Op het einde hadden we verwacht dat er iets ging gedaan worden ter compensatie van de ontbrekende gerechten, doch dit gebeurde niet.