Café Belge

Grote Markt 9 2800 Mechelen België Kaart

Menu's

Nieuwjaarsmenu € 75

Prijs per persoon. Exclusief dranken. De 31/12 voor het diner.

Het restaurant vraagt om een aanbetaling van € 37,5 om de reservering te bevestigen.

Dit menu bestaat uit: Voorgerecht + + Hoofdgerecht + Nagerecht

• Voorgerecht
    • Glaasje cava met hapje van de Chef
    • Mousse van gerookte makreel met een sausje van tuinkruiden
  • Hoofdgerecht
    • Hertenkalffilet met wildjus, witloof en appeltje met veenbessen & amandelkroketjes
    • Of Victoriabaars met fijne groentjes,mousseline saus en hertoginnen aardappeltjes
  • Nagerecht
    • Dessertenpallet van de chef
    • Glaasje cava op de Grote Markt

Vooraf inschrijven is gewenst, bij inschrijving vragen we om de helft van het totaalbedrag cash te voldoen

Over het restaurant Café Belge

GROTE MARKT - Aan de Grote Markt (Mechelen) naast de imposante Sint-Romboutskathedraal kunt u restaurant Cafe Belge vinden. In dit oude pand met moderne inrichting kunt u terecht voor mooi geserveerde Europese (Frans-Belgisch) gerechten.

PARTIJEN - Naast dineren, is Cafe Belge ook uitermate geschikt voor bijvoorbeeld een zakelijke bijeenkomst of een feest. Het restaurant heeft meerdere ruimtes voor een verschillend aantal mensen. Waarvoor u ook kiest; op elke plek in het pand kunt u genieten van de historische kenmerken.

TERRAS - Mocht het mooi weer zijn dan kunt u uitwijken naar buiten. Vanaf hier heeft u prachtig zicht op de Grote Markt en het stadhuis.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Café Belge

Non-stop service: van 11u tot 22u (elke dag)

Alleen gasten die het restaurant bezocht hebben kunnen hun recensies geven
Karen V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Ze zoeken een oplossing om in een historisch pand toch een tochthall te maken, want bij vrieskou is een gordijn echt onvoldoende.
Ann D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Ik had gekozen voor de stoverij met varkenswangetjes met witloofsalade en frietjes.
De varkenswangetjes waren okay. Niets op aan te merken.
De witloofsalade: ik ben een grote liefhebber van witloof. Op de menu stonden verschillende gerechten die mij wel aanstonden. Het was de witloofsalade die me uiteindelijk voor de varkenswangetjes heeft laten kiezen. Wat hier precies geserveerd wordt als zijnde witloofsalade weet ik nog steeds niet. Het was een witte substantie (room - kaas - mayonaisse?????) met hier en daar een stukje witloof in. Niet lekker.
De frietjes zagen eruit en smaakten alsof ze alleen de voorbak gehad hadden. Vettige, smaakloze subsanties zonder enige kleur.
Mijn vriendin had vispannetje genomen en dat was wel lekkker.
Agnes E.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
foutjes kan iedereen overkomen.Ze gewoon toegeven was blijkbaar moeilijk voor 1 persoon ,de andere was OK .
Dus algemeen OK.
Eva T.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Lange wachttijd. Saignant was doorbakken, kritiek wordt niet aanvaard, spijtig. De ragout was lauw, niet warm.
Leen D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Bediening was vriendelijk, ze kwamen vrij snel opnemen, café is zeer gezellig.
Helaas moest er heel lang gewacht worden, hapjes 30 minuten na servering van aperitief, meer dan 1 uur erna moeten wachten op ons hoofdgerecht. Toen we aankwamen en bestelden, zat er nochthans niet veel volk.
Gerechten waren goed maar niet helemaal naar verwachting, steak bleu gevraagd saignant gekregen en frieten waren nauwelijks gefrituurd. De rest was okey (in totaal 3 gerechten).
Peggy P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
We hadden een vispannetje genomen maar kwam uit de diepvries. De vis was droog en saus geschift.
Waren teleurgesteld.
Kristof M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Vlotte en vriendelijke service in een sfeervol interieur. En nog lekker eten ook!
Filip En Katrien D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Een gezellige zaak waar je terecht kan voor een simpele spaghetti of croque maar ook voor een lekker stukje vlees. Uitgebreide kaart en een topbediening. Ook heel kindvriendelijk. Ons dochtertje kreeg zelfs een 2de kinderstoel om haar popje mee in te zetten :D wij komen zeker terug!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Lekker eten, maar te lang wachten (> 1 uur) op vijf hoofdgerechten (waarvan twee dezelfde), terwijl er niet veel andere eters aanwezig waren.

Geen mogelijkheid om een cadeaubon te laten aanmaken.
Guy M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijke eerlijke keuken, een aanrader.
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Met familie uitgebreid gegeten. Verschillende gerechten genomen en over de ganse lijn slechts 2 min puntjes. De scampi's met lookboter zijn aan de flauwe kant. Extra kruiding en look was welkom. Het brood was te lang op voorhand gesneden waardoor de versheid verloren gaat. Voor de rest was alles dik in orde. Vriendelijke bediening en lekkere, royale gerechten voor een aanvaardbare prijs.
Erwin L.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Uitstekende bediening en voortreffelijke maaltijden!!!
Gabor M.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Supervriendelijke en vlotte bediening.Heel lekker en gezellig gedineerd met vrienden. Prijs kwaliteit is helemaal ok.
Beslist een aanrader, wij komen terug!!
Sarah C.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Super vriendelijk ontvangst, bediening en heel lekker gegeten! Wij komen terug!
Sara V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Lekker gegeten en supervriendelijke bediening! Zeker de suggesties waren een schot in de roos! Tot binnenkort
Bart P.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
We waren ietwat gehaast en konden dus niet optimaal genieten van de aanwezige diensten. Op een andere keer doen we dit graag nog eens over.
Femke J.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Goed voorzien op kinderen. Maar net daarom erg jammer van de open trap naar beneden, vlakbij de speelhoek. Verder goed meegevallen.
Eric C.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Bon repas léger de midi avant de visiter la ville
Filip En Katrien D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Supervriendelijke en vlotte bediening. En vooral lekker gegeten. Ook heel kindvriendelijk. Met een kindje van 1 jaar is het niet altijd simpel om iets te vinden waar je niet wordt buitengekeken, maar hier staat een leuk tafeltje met kleurpotloodjes, toiletten zijn voorzien met een verschoontafel en het personeel begint niet te zuchten als de kleinste teveel lawaai maakt of rond loopt. In tegendeel, ze entertainen hen gewoon lekker mee :)! Zeker een aanrader!!!
Sigrid V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
De inrichting was heel aangenaam en gezellig , super! Op vlak van eten iets minder, omdat we bijna geen saus hadden bij vol au vent, vooral droge stukken kip. En niet zoals ze beloven op menu dat er sowieso per portie frietjes of dergelijke bijzitten. Wij hadden voor 3 personen 1 portietje frieten.