Café Bedier

• Mastercard , Pin
  • Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras
Appels E.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
We kwamen hier toevallig terecht gisteren op weg naar het Vondelpark. Gelegen naast een ander restaurant, dat uitpuilde, bij Bedier was het een stuk rustiger, wel zo prettig. Hoewel het cafe aan de Amstelveense Weg ligt en de tafeltjes zowat tegen de geparkeerde auto´s aanstaan was het hier toch absoluut niet lawaaierig. Snelle en vriendelijke bediening en een leuke sfeer zowel binnen als buiten. Er is een hele kleine kaart en de keuken gaat om 21.00 uur dicht dus dit is eigenlijk meer een eetcafe dan een restaurant. Verrassend flammkuchen op de kaart, pizza uit de Elzas, was erg lekker. Helaas had de biefstuk, de dagschotel, een ietwat aangebrande smaak, die hadden we eigenlijk terug moeten sturen. Jammer want verder was alles oke.
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Ik was vanmiddag bij Café Bedier, op deze mooie dag, gezellig op het terras. Ik werd snel bediend door een uiterst vriendelijke man. Mijn bestelling, koffie, kwam snel. Ik heb meteen een broodje kroket besteld. De kroket kwam spoedig en het was lekker en mooi netjes geserveerd. café Bedier is een aanrader, gezellig en goed gesitueerd.
Dimitri H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2014
Een mooie en gezellige buurtkroeg aan de rand van het vondelpark. Door de week vind je vaak zakenmensen die een borrel drinken aan het einde van de middag, maar ook s' avonds en in het weekend is het gezellig met buurtbewoners.
Een gezellige kroeg maar met exceptioneel goed "cafe" eten. De burger is fantastisch (mijn favoriet) maar ook de salade caprese is een aanrader. Ik kom hier graag voor een hapje en een borrel.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Leuk ietwat verscholen zaakje bij het Vondelpark. Betaalbaar en gezellig, vriendelijke bediening. Wij namen een lunch, o.a. pizza (flammkuchen) en broodje hambrger, lekker!
Wij hebben goed gegeten! Zeker een aanrader.
Bart76 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
Prima voor de lunch. Simpel en niet pretentieus. De prijzen zijn OK en de service is goed. De 'banken' zitten alleen niet erg lekker.