Café Barrera

6,6

Jouw recensie over het restaurant Café Barrera

Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Na aantal drankjes en bitterballen op prima terras in de zon, blijven hangen om te eten, want gezellige inrichting binnen. Als je Cafe heet, mag je niet teveel verwachten van de kwaliteit.
frank D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Bruin eetcafé met een alleraardigste jonge serveerster. Het eten is echter matig, zo niet slecht. Hoewel men eenvoudige kost serveert, weet men deze toch nog zodanig te bereiden dat je geen zin hebt om je bord leeg te eten. Hamburger was saai en smakeloos, schnitzel groot maar ook te vet en daardoor niet lekker en erg machtig. Ook de standaard fabrieksfriet was niet lekker. Volgens mij meer een tent om een biertje te drinken dan te eten.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Eindelijk eens aangelegd. Jaren langs gelopen. Zag er altijd al gezellig uit. Wellicht te. Liepen er weer eens langs oogen viele op een bordje aan de muur met de dag happen. Lamskoteletten met friet en sla en confit de canard met in ganzenvet gebakken aardappeltjes en sla. We dachten allwbei die durft. Dat is niet makkelijk. Vanaf 4 uur geserveerd. Een glas wijn erbij zou geweldig zijn, maar een van ons mag dat tijdelijk niet. Dan maar een wieckse wite. Paste wonderwel. Jammer genoeg waren de porties confit verschillend. Hebben we onderling opgelost. Maar heerlijk! Ook de aardappeltjes smaakten voortreffelijk. Eigenlijk is het eten een 8 waard. Doen we een volgende keer als de kwaliteit gehandhaafd blijft! Komen graag terug op deze mooie plek. Overigens ziet het sanitair er voortreffelijk uit. De bank was ergonomisch een van de beste van de laatste tijd.