Café Bar Le Duc

Korenbrugstraat 5 5211 EG Den Bosch Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Café Bar Le Duc

Just K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Een prima eetcafé. Goeie spareribs, heerlijk bier en ruime keus. Personeel dat je je thuis laat voelen. Dé plek voor een basis maaltijd tegen een faire prijs en van goede kwaliteit. En had ik al genoemd dat er een mooi bier bij kan?
Sjonnie33 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Altijd fijn vertoeven daar. Mooie speciaalbieren uit eigen brouwerij maar ook van diverse andere brouwers. Ook met de kwaliteit van de keuken is niets mis.. heerlijke borrelhapjes en meer dan prima eetcafé gerechten. Tot snel
MaartenVanOijen .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Na een middagje bier drinken besloten ook een hapje te eten hier. Service was prima en het eten was heerlijk voor een mooie prijs. Verwacht geen exceptionele gerechten. Maar heerlijke eetcafé gerechten. De saté en de hamburger krijgen een dikke voldoende!