Café & Bar Dakota's

Lang

Jouw recensie over het restaurant Café & Bar Dakota's

Will V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
tweede kerstdag een !!! ik zeg een wit wijntje en een portie bitterballen ( uitgelopen , gebakken in oud vet )
afrekenen 17.70......!!!
een glasje wijn schijnt 10,75 te kosten.
SCHANDALIG!!!!
Uit Utrecht M.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Restaurant is centraal gevestigd op Schiphol met uitzicht op het promenadeterras. De bediening is vlug, we zitten net en één van de dames komt de dranken al opnemen. Iets te snel van het goede. Ze komt terug als we de keuze hebben gemaakt voor het hoofdgerecht.

De hoofdgerechten komen snel op tafel. Komt op mij over alsof alles al staat te pruttelen in grote pannen. De fish & chips, de goat cheese pasta en de chicken saté zijn oké. Niet hele grote porties, maar lekker van smaak.

Het restaurant heeft géén sterrenstatus en de bediening is weinig vriendelijk. Maar gezien de ligging van het restaurant en het uitzicht wel een bezoekje waard.
Gerrit M.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Cocktails staan op de kaart vermeld maar zijn niet beschikbaar. Personeel is chagrijnig en onverschillig. Als je ze ziet want meestal zijn ze in geen velden of wegen te bekennen.
Intens slechte zaak.
Uit Utrecht M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2014
Eten met de hectiek van Amsterdam Schiphol Airport in je kielzog. We komen hier met enige regelmaat. In het interieur veel verwerkt van oude vliegtuigen, maar ook dat gaat vervelen en kan hier en daar wel een opfrisbeurt gebruiken.

De bediening is vriendelijk en redelijk spraakzaam, zeker als je als gast zelf begint met het gesprek zoals wij.

We bestellen de lasagna Dakota; de smaak is oké, maar het gerecht maakt een ingezakte indruk. Verder nog de pasta courgette en de kipsaté met frites op een mooi groot langwerpig bord. De hoeveelheid is voor mij oké, maar een grote eter heeft hieraan niet genoeg.

Bij het afrekenen schrikt ik van de prijs van de wijn, die staat voor euro 6,25 op de rekening. Voor een normale chardonnay "iets" te veel van het goede. Al met al een prima plek voor een bijzonder diner.