Café & Bar Dakota's

Postbus 75041 1117 ZN Schiphol Nederland Kaart
31-206034607

Meer informatie over restaurant Café & Bar Dakota's

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Mark uit Utrecht ..
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Restaurant is centraal gevestigd op Schiphol met uitzicht op het promenadeterras. De bediening is vlug, we zitten net en één van de dames komt de dranken al opnemen. Iets te snel van het goede. Ze komt terug als we de keuze hebben gemaakt voor het hoofdgerecht.

De hoofdgerechten komen snel op tafel. Komt op mij over alsof alles al staat te pruttelen in grote pannen. De fish & chips, de goat cheese pasta en de chicken saté zijn oké. Niet hele grote porties, maar lekker van smaak.

Het restaurant heeft géén sterrenstatus en de bediening is weinig vriendelijk. Maar gezien de ligging van het restaurant en het uitzicht wel een bezoekje waard.
Gerrit M.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Cocktails staan op de kaart vermeld maar zijn niet beschikbaar. Personeel is chagrijnig en onverschillig. Als je ze ziet want meestal zijn ze in geen velden of wegen te bekennen.
Intens slechte zaak.
Mark uit Utrecht ..
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2014
Eten met de hectiek van Amsterdam Schiphol Airport in je kielzog. We komen hier met enige regelmaat. In het interieur veel verwerkt van oude vliegtuigen, maar ook dat gaat vervelen en kan hier en daar wel een opfrisbeurt gebruiken.

De bediening is vriendelijk en redelijk spraakzaam, zeker als je als gast zelf begint met het gesprek zoals wij.

We bestellen de lasagna Dakota; de smaak is oké, maar het gerecht maakt een ingezakte indruk. Verder nog de pasta courgette en de kipsaté met frites op een mooi groot langwerpig bord. De hoeveelheid is voor mij oké, maar een grote eter heeft hieraan niet genoeg.

Bij het afrekenen schrikt ik van de prijs van de wijn, die staat voor euro 6,25 op de rekening. Voor een normale chardonnay "iets" te veel van het goede. Al met al een prima plek voor een bijzonder diner.
Elisabeth W.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Wij eten hier met een groepje vriendinnen een paar keer per jaar. De eerste keren prima, vistrio met friet, heerlijk. Tegenwoordig lijkt het "vistrio" te bestaan uit een reepje zalm dat eruit ziet alsof het is overgebleven van iets anders (en ook zo smaakt), met wat garnalen die nog bevroren zijn en naar modder smaken (en wat het 'trio' dan is, dat wist de bediening ook niet). Simpele vragen om een drankje of mayo bij de frieten worden genegeerd. Garnalen bevroren, terug. We willen graag mayo bij frietjes. Garnalen weg en terug (waterig; opgewarmd in de magnetron?), frieten koud, zonder mayo. Mayo komt als frieten weer koud zijn. Nieuwe frietjes komen dan pas weer als de vis koud is. Drankje komt vervolgens pas als eten al op is. Bediening is lomp en onvriendelijk, het is niet heel druk, dus ze staan vooral met elkaar te kletsen. Denkt niet mee, werkt niet mee. Na drie keer vis en frieten terugsturen hebben we het er maar bij gelaten. Echt niet leuk uit eten, je bent de hele maaltijd bezig met proberen een serveerster te bereiken om alles wat koud is en wat ontbreekt onder de aandacht te brengen. Wij gaan dus voortaan ergens anders heen. Jammer, want het is een leuke plek.
Kiki &.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2013
Met een collega gegeten. Eten (hamburger) smaakte prima. Geen poespas, gewoon lekker. Ze zitten naast het panoramadek. Toen wij er zaten was het al vroeg donker, maar wanneer het nog licht is, zie je de vliegtuigen opstijgen en landen. Ga in de lente/zomer zeker nog een keertje met 2 kids die gek zijn van vliegtuigen. Leuk!
Susan1976 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2012
Zeer slechte bediening, stonden te kletsen, ipv klanten te helpen. We hadden keuze uit 3 vieze tafels. Nadat we gingen zitten werden eerst de andere, lege, tafels schoongemaakt. Onze werd pas leeg gemaakt bij bestellen. We moesten zelf om het schoonmaken vragen toen ons eten er eindelijk was. Alles duurde veel te lang, niet handig als een vlucht moet halen.
Het eten was zeer middelmatig en kwam niet tegelijkertijd. Lasagna had waarschijnlijk de hele dag al ergens op iemand staan wachten. Pasta was flauw en lauw en de sateh was ook niet echt heel lekker.
Ik eet zeer regelmatig op Schiphol, maar hier nooit meer.