Cafe & Bar Celona Enschede

• Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa card
Erg voordelig
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Ontbijtbuffet op zaterdag ochtend. Broodjes/croissantjes kaas/vlees jam . Glas jus d'orange. €2.95. Dat is nog eens een leuk en lekker begin van de winkeldag. Kopje koffie of thee moet je apart betalen. Broodjes heerlijk vers, bediening supervriendelijk.
Rety .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Het doordeweekse ontbijt is echt enorm slecht. Keuze uit 2 broodjes: wit en zaden en een croissant. De broodjes waren erg droog. Zoet beleg was honing en nutella en hartig was kaas en 1vleessoort. Geen ei, jus d'orange of iets dergelijks. Met twee personen hebben we het karige ontbijt aangevuld met sinaasappelsap en ieders twee koffie. We kwamen uit op 23€ voor een slecht ontbijt. Voor ons is het duidelijk, eens maar nooit weer.
Mic80 .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Het eten is altijd goed. Heerlijke en kleurrijke cocktails. Verschillende soorten kaarten met genoeg keuze in tapas, eigengemaakte ice tea en nagerechten.

Wij komen er altijd voor de sfeer. Personeel is erg vriendelijk en het decor past bij deze tijd.
Dag Mic80,

Bedankt voor de leuke reactie, het is fijn om te horen dat u het bij ons naar uw zin heeft.

Groetjes Team Celona