Café Banka

Bankastraat 91 2585 EJ Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Café Banka

Inge V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Volgens weersvoorspellingen laatste mooie avond voor terras. Het was gezellig druk op het terras. We hebben allebei voor de ossenhaassaté gekozen; de smaak was heerlijk en vlees was lekker zacht. We misten alleen een stokje in de saté. Bij de saté werd patat en salade geserveerd. Patat was goed van smaak en de salade lekker vers. Voor deze prijs kan je nog lekker onverwacht blijven eten. Zijn we in de buurt komen we zeker nog een keer langs.
MartinB160 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Fantastisch terras in de avondzon op een gezellig stuk in de Bankastraat. Na het borrelen toch maar besloten om ook een hapje te eten. De ossenhaassate die ik heb gegeten overtrof mijn verwachtingen, een grote portie en het werd goed rare opgediend, zoals ik had gevraagd. Ook lekkere friet met ruim satesaus en mayo. Voor herhaling vatbaar.
Jaco K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Doorverwezen door het hotel naar dit Restaurant Cafe omdat we wat wilden drinken voorafgaand aan een restaurant bezoek.
Het oogt als een ouderwets bruin cafe en dat is het ook. Zomers kan je buiten op een groot terras zitten, in de winter in het voorgedeelte (serre) of aan of naast de bar.
We bestelden een rode wijn en kregen een heerlijke cabernet sauvignon in een prachtig mooi en groot wijnglas. Dan wordt het pas echt leuk om een wijntje te drinken! De bestelde hapjes, brood met tapenade en aiolie en spinaziekroketjes waren top.
Voor een cafe een enorme aanrader. En de bediening is super hartelijk.
Wellicht komen we bij een volgend bezoek aan Den Haag nog een keer langs en proberen we de eetkaart uit!
Ruud N.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2013
Niet te geloven, maar dit is nu de derde keer dat ik hier een lunch met collega's heb genomen, maar iedere keer zijn de gerechten perfect, voel je je buitengewoon welkom door het vriendelijke personeel en je wordt op je wenken bediend. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Beetje saai maar iedere keer bestel ik de omelet die iedere keer met liefde wordt bereid. Broodjes die collega's bestelden zien er gevarieerd en lekker uit en ook van hen alleen maar lof. Het is een klein erg gezellig cafeetje met voorin een apart gedeelte.