Cafe Bakker

Heuvel 45 5038 CS Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant Cafe Bakker

Bieren van eigen bodem

Café Bakker is een borrelcafé met de focus op bieren van eigen bodem. Als eerste café onder de rivieren kiest dit café voor het vernieuwende pilsmerk van Grolsch: Kornuit. Maar waarom dan ‘Bakker’? Het pand werd vroeger behuisd door bakkerij Van Erven, vandaar deze knipoog naar het verleden. Geniet hier van lekkere happen, goede bieren, een warme sfeer en producten van hoge kwaliteit!

Meer informatie over restaurant Cafe Bakker

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 02:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Vriendelijke onthaal en uitstekende service. Erg attent op de peperallergie. De chef kwam overleggen en had zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht voor die ene persoon aangepast. Bierproeverij attent met goede uitleg
Birgit D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben een reuze gezellige avond gehad met lekker eten en drinken en een erg leuke en vriendelijke bediening! Zonder de actie waren we hier wellicht nooit gaan eten, maar het was zeker voor herhaling vatbaar. Ze gaan ons terug zien!
L V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij hebben prima gegeten en het personeel was vriendelijk en opmerkzaam. Storend was wel dat er erg veel groepen luidruchtig aan het borrelen waren. Toen er 10 man tegen onze tafel geplakt kwam staan zijn we gaan verzitten. De muziek stond ook erg hard. Uiteindelijk zijn we buiten gaan zitten omdat we elkaar niet meer konden verstaan. Tip; maak een duidelijk eet en een duidelijk borrel gedeelte. Ruimte is groot genoeg hiervoor.
Frans0308 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
plezierige ontvangst; bij het menu hoort een plank die je samen deelt als voorgerecht en het toetje idem, het hoofdgerecht kies je individueel; een leuke manier van presenteren en lekker om zo van alles wat te eten; het is een grand café en daarom is er wat drukte om je heen, maar zeker niet vervelend; een aanrader!
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Originele formule: voor- en nagerecht worden elk gepresenteerd op één plankje als soort van proeverij. Vriendelijke en attente bediening. Adresje om te onthouden.
Pieter Mark C.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Verrassend aangekleed, presentatie erg origineel en vakkundig, kwaliteit superb en een ontspannen, geslaagde avond uit voor gezelschap met diverse leeftijden
PattiH .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijke lunch in de vorm van een proeverij (soep, 3 verschillend belegde halve broodjes en een stuk cheesecake) en fijne bediening. Met AH bon nog lekker voordelig ook!
Elizabeth A.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten in gezellig cafe.
We vonden het alleen erg remoerig qua geluid en dat maakte het wat onrustig en onprettig om met elkaar te praten.
chiara89 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Het eten was heerlijk en leuk geserveerd, gezellig sfeer en een uitgebreide bierkaart! Wel redelijk prijzig en we moesten lang wachten op ons eten.
Nic B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Hartelijke ontvangst, gezellige ruimte, wel wat meer voor groepen dan stelletjes. Het eten was top en ik werd erg enthousiast van alle verschillende bieren. We gaan er zeker nog een keer heen met vrienden.
deliadewaard .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten en het personeel was erg vriendelijk.
Evelien C.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Het was heerlijk! Zeker een aanrader. Vooral de diamanthaas was super!
Het enige nadeel is dat de brownie droog was.
Voor herhaling vatbaar ????????
Koka .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Vriendelijk ontvangst. Ze hadden een naambordje op tafel gezet. Heel leuk. Voorgerecht was een proeverij van alle voorgerechten. Vooral de tonijn en bruchetta sprongen eruit. Superlekker. We bestelden de diamanthaas en de tajine als hoofdgerecht. Bijzonder lekker en mooi opgediend. Heerlijke frieten bij de biefstuk. Dessert kwam ook op een plank als een proeverij. Hier waren we minder enthousiast over. Alleen de cheesecake vonden wij lekker. Wel weinig voor 2 personen. Ijs was wel wat veel en de chocoladecake vonden we droog. Maar overall waren we heel tevreden. Gezellige embiance en lekkere biertjes.
Marlouke V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
AH menu kost 34,95. Dit is het zeker niet waard. Het tweede menu is dan wel gratis maar de prijs van het geboden menu is zeker niet meer dan 20 euro. Geen keuze in voor- en nagerecht.
Voorgerecht was goed, keuze hoofdgerecht beperkt (4 gerechten) en nagerecht was zeer simpel.
Niet voor herhaling vatbaar
Frank Rita V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Het was erg gezellig. Het eten was uitstekend en ook de bediening was erg leuk. De zaak straalt veel gezelligheid uit. Het is een echte aanrader
Cosi2016 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Super lekker gegeten, goede bediening! Leuke ontvangst. Ruime eetgelegenheid. prima, voor herhaling vatbaar. enige minpuntje is dat het erg rumoerig was.
liejan60 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ontvangst heel leuk met een welkombordje op naam. Veel aandacht van het zeer vriendelijke personeel. voor- en nagerecht geserveerd als proeverij; hoofdgerecht ook verrassend opgediend, met name de kip!
Kortom, een goeie kennismaking!
bram-mulder1 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wij waren zeer tevreden over het eten en de vriendelijke bediening maar voor ons 60plus iets te druk (vrijdagavond} maar toch nog lekker na zitten borrelen met de vele speciale biertjes
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heel gastvrij ontvangen! Lekker gegeten, royale porties en uitstekend rekening gehouden met dieet vanwege allergie! Kortom een aanrader om hier te gaan eten.
marjonvs .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Leuke plek met verstand van bier. Aparte gerechten en goed niveau. We komen zeker nog een keer terug en raden het aan bij anderen.