Cafe Bakker

Heuvel 45 5038 CS Tilburg Nederland Kaart

Over restaurant Cafe Bakker

Bieren van eigen bodem

Café Bakker is een borrelcafé met de focus op bieren van eigen bodem. Als eerste café onder de rivieren kiest dit café voor het vernieuwende pilsmerk van Grolsch: Kornuit. Maar waarom dan ‘Bakker’? Het pand werd vroeger behuisd door bakkerij Van Erven, vandaar deze knipoog naar het verleden. Geniet hier van lekkere happen, goede bieren, een warme sfeer en producten van hoge kwaliteit!

Meer informatie over restaurant Cafe Bakker

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 02:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marlouke V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Frank Rita V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Het was erg gezellig. Het eten was uitstekend en ook de bediening was erg leuk. De zaak straalt veel gezelligheid uit. Het is een echte aanrader
Cosi2016 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Super lekker gegeten, goede bediening! Leuke ontvangst. Ruime eetgelegenheid. prima, voor herhaling vatbaar. enige minpuntje is dat het erg rumoerig was.
Liejan60 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ontvangst heel leuk met een welkombordje op naam. Veel aandacht van het zeer vriendelijke personeel. voor- en nagerecht geserveerd als proeverij; hoofdgerecht ook verrassend opgediend, met name de kip!
Kortom, een goeie kennismaking!
Bram-mulder1 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wij waren zeer tevreden over het eten en de vriendelijke bediening maar voor ons 60plus iets te druk (vrijdagavond} maar toch nog lekker na zitten borrelen met de vele speciale biertjes
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heel gastvrij ontvangen! Lekker gegeten, royale porties en uitstekend rekening gehouden met dieet vanwege allergie! Kortom een aanrader om hier te gaan eten.
Marjonvs .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Leuke plek met verstand van bier. Aparte gerechten en goed niveau. We komen zeker nog een keer terug en raden het aan bij anderen.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het was ronduit geweldig. Bediening TOP, sfeer goed heel attent. Zag er schoon en verzorgd uit. Komen zeker terug Uitstraling café was goed. Producten van het klooster Abdij. Perfect allemaal
Aartsjes .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben met 8 personen gebruik gemaakt van de AH actie. Leuke setting, gezellige sfeer en vriendelijke bediening die de tijd neemt om gerechten of drank uit te leggen. Voorgerecht : origineel gepresenteerde; en zeer smakelijke proeverij met voor elk wat wils, Hoofdgerecht: 4 keuzes, deze waren alle 4 heerlijk, de kip werd erg leuk gepresenteerd! Nagerecht: proeverij met heerlijke toetjes. Wij hebben een zeer geslaagde avond gehad, dus wij komen zeker terug!
Ingrid.mayvis .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Wij hebben lekker gegeten bij Cafe Bakker maar we vonden het 1+1 3-gangenmenu gratis van de AH-zegels niet goed toegepast. Voor het voor- en nagerecht konden wij niet van de kaart kiezen maar kregen we een plank met door het cafe gekozen hapjes. Alleen het hoofdgerecht konden we van de kaart kiezen.
Robriannehuijsmans .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Fijne ambiance, rustig prettige bediening.
Niet te dicht op elkaar.

Waarom zoveel tekens als het kort en eerlijk moet zijn?
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Met 5 personen gegeten, waaronder één vegetariër. Werd rekening mee gehouden. Bediening prima. Kwaliteit van alle gerechten was goed. Opdienen van de meerdere kleine voor- en nagerechten op gezamenlijke plank is geen probleem, maar hierbij wat ons betreft één verbeterpunt: alle porties per persoon presenteren en niet 2 personen één gerecht gezamenlijk laten delen. Prima avond gehad.
Eline O.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
We werden hartelijk en leuk ontvangen, met een persoonlijk naambordje. Ik vind het idee van proeverijtjes als voor- en nagerecht top, vooral de voorgerechten vonden wij erg lekker! Mijn zus had als hoofdgerecht een tajine, erg lekker gekruid met Raz ElHanout. Ik had de "beercan-chicken" gekozen, want ik was gewoon TE benieuwd, maar deze vond ik wel een beetje tegenvallen (maar misschien had ik zelf beter moeten informeren, dan had ik geweten dat het gewoon een hele kip met een blik bier erin was). Ik vond de kip wel erg mals, maar qua kruiden erg saai, je proeft nauwelijks iets van het bier. Dus klinkt spannender dan het is, maar als je van echte pure kipsmaak houdt zonder poespas, is dit hartstikke lekker. Het toetje vond ik niet erg speciaal, ze hebben gewoon een plankje gemaakt van het gebak dat ze overdag serveren bij de koffie (vermoed ik); brownie (lekker van smaak, maar een beetje "gummy" qua structuur, dat was zonde), cheesecake (heerlijk!) en twee bolletjes ijs met slagroom (saai, maar wel gewoon lekker). Voor een menu'tje dat normaal 34 (!!) euro kost mag voor mij aan het toetje ook iets meer aandacht besteed worden (liever een echt dessert dan alleen maar gebak met ijs), maar verder zijn we heel snel en vriendelijk bediend, dat was echt top. Drank vond ik trouwens ook redelijk duur, we dronken verschillende bokbiertjes (van de tap!) die gemiddeld zo'n 5,30 kostten (0,3l). Vind ik erg veel geld, maar ik zie dit soort prijzen tegenwoordig vaker.
PattiH .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Lekker gegeten met de AH restaurantactie. Normaal zou je voor het 3 gangenmenu 34,50 moeten betalen stond op de bon. Dat zou echt veel te duur zijn. Mijn heerlijke kabeljouwfilet kost 16,50 zagen we op de kaart. Dat zou betekenen dat het voor en nagerecht (proeverijtjes) samen 18 euro zou moeten kosten. Voorgerecht was wel voldoende en lekker, maar nagerecht was 2 hele kleine stukjes brownie, een schaaltje met 3 bolletjes ijs en slagroom en 1 heel klein stukje cheesecake, voor 2 personen! Dat was echt een tegenvaller.
Milena R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Met een groep vriendinnen een weekendje weg & hier gereserveerd met de AH actie. Kon maar tot 8p, maar met z'n 9e komen was geen probleem. Superlekker gegeten! Heel leuk dat je een proeverij van voorgerechten kreeg, houden wij van. Hoofdgerecht was ook heel goed evenals het dessert. Bediening was supervriendelijk & heel behulpzaam. Heel leuk dat we bedankt werden voor de gezelligheid op de bon ;) Zeker een aanrader als je goed, lekker en niet te duur wil eten! Wij hebben genoten
F.beersmans .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Eigenlijk meer een gelegenheid voor jongelui. Erg origineel met die kip, en dan nog wel een hele kip! Het eerste uur was het erg rumoerig (café!).
Knarffo .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het restaurant is goed toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Een aantal tafels zijn te hoog voor rolstoelgebruikers. in onze elektrische rolstoel kunnen we omhoog dan is er wat hoogte betreft geen probleem. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het vlees werd op verzoek extra gesneden.
Lisanne B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Prima eten en een heel gezellige tent, maar wel duur voor een eetcafé. Ik zou er wel terug komen voor een borrel maar niet om uit eten te gaan.
Kimenrob .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Sfeervol, Gezellig en heerlijk gegeten.. Lekkere speciaalbiertjes die je niet overal kan krijgen. Vriendelijke en behulpzame bediening.. Een aanrader dus
ManonvanMeerkerk .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
We zijn geweest met zes volwassenen en vier kinderen met de AH actie. Als voor en nagerecht kregen een proeverij. Heerlijke gerechtjes en een leuke manier van presenteren. Hoofdgerechten waren goed op smaak en zeer mals vlees. Ook de kindermenu's waren goed verzorgd en groot genoeg voor de kleinste en grootste. Bij het verrassingstoetje mochten de kinderen zelf hun toetje versieren bij de koks in de keuken.
Goede ontspannen sfeer. Setting is heel relaxed en doet aan als een oude bierbrouwerij/ oud café.