Cafe Bakker

Heuvel 45 5038 CS Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant Cafe Bakker

Bieren van eigen bodem

Café Bakker is een borrelcafé met de focus op bieren van eigen bodem. Als eerste café onder de rivieren kiest dit café voor het vernieuwende pilsmerk van Grolsch: Kornuit. Maar waarom dan ‘Bakker’? Het pand werd vroeger behuisd door bakkerij Van Erven, vandaar deze knipoog naar het verleden. Geniet hier van lekkere happen, goede bieren, een warme sfeer en producten van hoge kwaliteit!

Meer informatie over restaurant Cafe Bakker

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Cafe Bakker

yolandamaijen .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Het was een erg gezellig, lekker etentje waarbij we het voor- en nagerecht op planken kregen om samen van te smullen. Het duurde wel een beetje lang voordat het allemaal besteld was. Maar toen het eenmaal liep, ging het als een trein! voor herhaling vatbaar!
Daphne M.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Geweldige salade voor een goede prijs. Personeel is klantgericht en vraagt of alles naar wens is. Producten zijn vers en met zorg bereid. Sfeer is informeel, een fijne plek voor hapje en drankje.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Het eerste bezoek tijdens de AH-restaurantactie was uitstekend bevallen waardoor we besloten hadden vaker hier te gaan dineren. De reservering was uitgedrukt met een lei met daarop mijn naam. Het eten was weer subliem... en de bediening uitstekend! De bavette en de vis waren van uitstekende kwaliteit.
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Helaas slechte ervaring met de bediening. Ze vergat drie afzonderlijke bestellingen, terwijl we haar wel continue met collega's zagen kletsen. De manager merkte ons ongenoegen en gaf zijn welgemeende excuses, wat 't wel goedmaakte!
Nina K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Bij binnenkomst stond er een bordje op tafel met mijn naam, dat was al leuk! We hebben een proeverij van voorgerechten en nagerechten op en als hoofdgerecht een diamant haas. Heerlijk gegeten, leuke sfeer en fijne bediening. We komen zeker terug!
Nico M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hadden geboekt via de AH-restaurantactie, zoals veel van de andere bezoekers (laatste weekend!).
Voorgerecht was gevarieerd maar, met uitzondering van de makreel, niet bijzonder.
Hoofdgerechten vielen wat tegen, in het vispannetje overheerste de roomsaus, en de kip op een blikje bier was verbrand. Ook de dikke frieten hebben we wel beter gegeten. Nagerecht was ook niet geweldig: teveel ijs, chocoladetaartje was erg droog en de slagroom was waterig.
Het idee van de plankjes werkt in de praktijk ook niet zo goed, ze zijn wat klein om met 2 personen tegelijk van te eten.
Helma M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het is wat aan de prijzige kant voor een eetcafé, wel goed gegeten.
Muziek mag iets zachter tijdens het eten.
Het welkomsbordje met je naam erop vind ik een leuke persoonlijk touch
Renée V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijke malse haas en goede kip gegeten! We gaan zeker nog een keer terug, want het eten was erg lekker. Goede wijn gedronken en verschillende bieren kunnen proeven wat ook erg positief is voor ons! Het is niet ver fietsen en we zaten op een gezellig drukke plek.
bramh .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het is een cafe dus rumoerig, maar gezellig. Eten wordt leuk georesenteerd en is van prima kwaliteit. Ik had kip op een bierblikje, origineel!
Adriaan D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wat een leuk verrassend concept en wat een vlotte, informatieve bediening. Zo gezellig, samen eten van de plankjes. Een aanrader.
2310mariaNNe .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten (AH actie).
De maaltijden waren heerlijk van smaak en ruim voldoende.

Als ik een overheerlijke diamant Haas zou uitserveren dan zou ik dat op voorverwarmde borden doen.
Zodat zo'n lekker stuk vlees niet zo snel afkoelt.
De rouwkost salade zou ik dan appart serveren in een schaaltje.
En niet op hetzelfde bord.

De nagerechtjes waren ook heerlijk.
Zeer vriendelijk en attente bediening.
Mia M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij hebben enorm genoten, werd op een leuke manier opgediend,
was levendig en veel te zien, maar vonden dat niet erg .
De gerechten waren heerlijk van smaak,
en een leuke bediening,
zeker voor herhaling vatbaar.
romabo .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker gegeten in levendige ambiance. Goede gerechten voor redelijke prijs. Geeft zeker aanleiding om hier nog eens terug te gaan.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Vriendelijke onthaal en uitstekende service. Erg attent op de peperallergie. De chef kwam overleggen en had zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht voor die ene persoon aangepast. Bierproeverij attent met goede uitleg
Birgit D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben een reuze gezellige avond gehad met lekker eten en drinken en een erg leuke en vriendelijke bediening! Zonder de actie waren we hier wellicht nooit gaan eten, maar het was zeker voor herhaling vatbaar. Ze gaan ons terug zien!
L V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij hebben prima gegeten en het personeel was vriendelijk en opmerkzaam. Storend was wel dat er erg veel groepen luidruchtig aan het borrelen waren. Toen er 10 man tegen onze tafel geplakt kwam staan zijn we gaan verzitten. De muziek stond ook erg hard. Uiteindelijk zijn we buiten gaan zitten omdat we elkaar niet meer konden verstaan. Tip; maak een duidelijk eet en een duidelijk borrel gedeelte. Ruimte is groot genoeg hiervoor.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
plezierige ontvangst; bij het menu hoort een plank die je samen deelt als voorgerecht en het toetje idem, het hoofdgerecht kies je individueel; een leuke manier van presenteren en lekker om zo van alles wat te eten; het is een grand café en daarom is er wat drukte om je heen, maar zeker niet vervelend; een aanrader!
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Originele formule: voor- en nagerecht worden elk gepresenteerd op één plankje als soort van proeverij. Vriendelijke en attente bediening. Adresje om te onthouden.
Pieter Mark C.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Verrassend aangekleed, presentatie erg origineel en vakkundig, kwaliteit superb en een ontspannen, geslaagde avond uit voor gezelschap met diverse leeftijden
PattiH .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijke lunch in de vorm van een proeverij (soep, 3 verschillend belegde halve broodjes en een stuk cheesecake) en fijne bediening. Met AH bon nog lekker voordelig ook!