Café B.for

Sint Amorsplein 4 6211 GT Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Café B.for

B voor Bourgondisch

De B in B.For zou net zo goed kunnen staan voor Bourgondisch! Ze hebben een mooie kaart gespitst op Noord-Europa zoals de gravad lax, Frankfurter worsten en echt Maastrichtse konijnstoof. En ook André Rieu hoort bij Maastricht vandaar het André Rieu menu. Het baksteen, leer en hout van het knusse restaurant staat in fijn contrast met het grote, lichte terras. Tot diep in de nacht kun je hier nog naborrelen!

Meer informatie over restaurant Café B.for

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Aangenaam verrast. We kwamen hier naar aanleiding van de recensies op Iens. De inrichting is modern, maar warm, medewerkers vriendelijk en attent. Precies op het goede moment bij je aan tafel, met de juiste vragen of opmerkingen. Kunnen nog wel wat zaken in Maastricht iets van leren. Ik nam de tete de veau en mijn partner de pasta met scampi. Mijn vlees was lekker, anders dan ik het zelf maak (geleerd van mijn moeder) maar prima. Voor mij een bakje rauwkost en friet erbij, beetje fantasieloos, maar daar kom je overheen. De pasta was uitermate lekker met een royale hoeveelheid scampi. Ook onze tafelgenoten vonden hun gerechten lekker. De biefstuk werd zeer goed gewaardeerd. Kortom, goed.
R B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Wij hebben hier vanavond gegeten, bizarre ervaring gehad, we bestelden beide een rib eye , de ribeye van mijn vrouw was duidelijk niet goed stonk letterlijk !
Werd terugestuurd naar de keuken ,mevr u krijgt een nieuwe, na 10 minuten stond er weer een ribeye op tafel mijn vrouw constateerde vrijwel meteen dit is dezelfde ! , proeven en ja hoor
Een dergelijke minachting naar een klant hebben wij nog nooit meegemaakt
De ober had geen enkel weerwoord behalve een excuus , of een gratis drankje we hebben mijn deel betaald en de drankjes en zijn vertrokken
Dus zeer negatieve ervaring wat ons betreft cijfer 0
Zo ga je niet met klanten om
inge B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
De Iens waardering is totaal niet waargemaakt! Standaard gerechten met weinig bijlagen. Service was heel vriendelijk
Arnoud S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Zeer prettige bediening. lekker gerechten, goede keus en veel streekgerechten. prima locatie in de oude binnenstad. en uistekend pris kwaliteit verhouding. Van harte aangeraden!
Sven C.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Supervriendelijke bediening. Heerlijke biefstuk en saté. Diverse bieren van de tap. Bananensplit en Dame Blanche dessert zelfs overheerlijk!!
lisa M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Vaste plek om te lunchen. Erg lekkere gerechten, zoals de verschillende flatbreads. Ook de salades zijn lekker en grote porties. Erg leuk dat je de verschillende gerechten kunt delen en zo veel smaken uit kunt proberen. Goede prijs en vriendelijke bediening.
lisa M.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Heerlijke lunchgerechten! De flatbreads met carpaccio en pulled pork zijn erg lekker. Ook de salades zijn groot en lekker. Leuk dat je gerechten kunt delen en zo van alles wat kunt proeven. Grote porties. Vriendelijke bediening.
Selina87 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Gezellig restaurant in hartje Maastricht. Het eten was heerlijk. Het toetje voor twee personen besteld. Volgens de kaart is dit een dessert waarvan je vrolijk wordt en dat klopt helemaal! Goede en snelle bediening. We hebben tot laat in de avond op het terras gezeten.
JuliaKamp .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Gisteravond met 5 personen bij B.for gegeten. Echt een aanrader! Alle gerechten waren even lekker. Zelf had ik het Let’s share hoofdgerecht om met twee personen (of meer) te delen. Dit gerecht bestaat uit verschillende soorten vlees, vis en groeten met frites. Heerlijk en ontzettend leuk opgediend. De sfeer op het terras en in het café zelf is heel gezellig en de bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Hier zullen we zeker terug komen!
Christiaan W.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Wat een heerlijke zaak. Fantastisch eten, bere gezellig, waanzinnige bediening!... Ok minpuntje.... Op het terras aan het raam zit je misschien wel erg krap.... Maar echt... B for..... B there!!
Nicolette K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Gisteren lekker gegeten hier. Met z'n 2 samen het hoofdgerecht met alle vleesgerechten op 1 schaal. Net te veel voor ons maar prima kwaliteit vlees en garnalenspies. Lekkere groenten erbij. Keuze uit nagerechten minimaal en niet iets van onze smaak bij.
Jan Willem B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
B.For was vroeger een studentencafe, maar het roer is al zo'n 2 jaar helemaal om. Een prachtig industrieel design binnen, een gigantisch terras en een heel degelijke kaart. De tent zit afgeladen vol voor de lunch, altijd een goed teken. Ik koos voor de verandering een vegetarische lunch-salade; eentje met couscous, tabouleh, asperges en een rode bietencreme. Werkelijk heerlijk. De zaak is sfeervol met vriendelijke bediening. Zeker een aanrader als je in hartje stad een leuke plek zoekt.
Kelly N.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Heerlijke konijn op Maastrichtse wijze gegeten. Interieur is top, met een leuke vriendelijke bediening. B.for ligt op een goede locatie in het hartje van Maastricht.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Niks mis mee, goede prijs kwaliteit verhouding. Alleen jammer dat de muziek steeds harder stond naarmate het later werd.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Wat een gezellig restaurant en goed eten. Het was nog te koud voor het terras, want de plaatsen onder heaters waren vol. De verrassing was erg groot en dus ook onze cijfers. Zelf gegaan voor lokale specialiteit: konijn. We hebben het in het Tefaf menu gekozen. Relatief erg goedkoop en zeker omdat het erg goede kwaliteit was. Ja leuke verrassing en wat een ongelofelijk leuk team wat duidelijkere klant nog hoog heeft staan!
MaJac .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Wat een gezellig restaurantje! Nadat we 's middags wat gedronken hadden op het terras, besloten daar 's avonds ook te eten. Omdat het oudejaarsavond was, konden we wel reserveren naar konden ze geen tafel vrijhouden. Eerste tafel die vrijkwam als we binnen waren, was voor ons.
Toen we aankwamen kregen we gelijk een tafel. Supervriendelijk en vrolijk personeel. Vooraf een 'plankske' voor 2. Van alle voorgerechten en klein beetje. Erg lekker, alleen de uiensoep was niet echt warm. En ergens was toch niet goed doorgekomen dat we niet van kaas houden. Geen kaas bij de uiensoep, maar wel op de carpaccio.
Als hoofdgerecht voor mij een lekkere biefstuk (met iets te veel peper maar niet storend) en voor vriendlief saté. Hij is een grote eter, maar eigenlijk was het te veel. Net als de biefstuk met lekkere en veel groente erg ruim was. Kortom, lekker grote porties. Als dessert een dame blanche, leuk gedaan met de warme chocoladesaus apart in een bakje. Vond de keuze in desserts wel beperkt, slechts 2 verschillende desserts stonden op de kaart.
Personeel was kwam regelmatig vragen of alles in orde was. Waren vrolijke mensen die ondanks dat ze hard en lang werken (12 uur op een dag), de gastvrijheid hoog in het vaandel hebben staan! Het was zelfs geen probleem om de fles bubbels die we meegenomen hadden om het nieuwe jaar mee in te luiden, voor ons koud te zetten!
Wij hebben een leuke avond gehad en komen zeker nog eens terug.
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Gastvrije ontvangst. Lekker eten en attente bediening.
Als voorgerecht het plankje met selectie van alle voorgerechten genomen. Erg lekker!
Pim S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Gastvrij onthaal met een glimlach. Prijs - kwaliteitsverhouding was goed. Gezellige sfeer, niet te druk, maar aandacht voor de klant.
Ash H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Normaal plaats ik nooit recenties, maar na het lezen van 2 onderstaande recenties wil ik ook mijn ervaring over b.for delen. met mijn vrouw gegeten, ik had de spare ribs van hert, deze waren zo mals dat ze van het bot vielen, en er zat wel degelijk een glaze overheen! echt heerlijk! mijn vrouw had de lasagne, normaal erg karig maar deze was zeer goed gevuld met veel vlees en groente, heerlijk opsmaak en mooi gepresenteerd!
enigste nadeel was dat ik tot 2x toe minimaal een kwartier zonder drank heb gezeten, en de bediening het te druk had met kletsen achter de bar dan dat ze tijd voor ons hadden! maar het heerlijke eten heeft het goed gemaakt!
Rowena B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Mijn ervaring met Bfor is super goed!
Heerlijke lunch en avondeten.. broodje carpaccio is echt een aanrader!
Goede prijs kwaliteit verhouding
Gezellig pleintje om te zitten tenminste niet zo overvol als het vrijtof waar het soms echt massa productie is...daarbij vind ik het Personeel Super vriendelijk & een goede service.
Binnen ziet het er gezellig en knus uit..
ik vind het echt een aanrader!