Café Atrium

6,9
7,2
Rubicon .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Tegen 8 uur hier naar binnen gestengeld en een daghap besteld. Een kwartier gewachten toen maar zelf de wijn aan de bar proberen te bemachtigen. De student-kelnerin was tegelijkertijd bij de tafel aangekomen...Dit terwijl de tafel tegenover mij tijdens het wachten in delen werd opgeruimd met een soort van ijzeren logistieke insteek, first things first. Als solo-daghap-gast sta je niet bepaald boven op de afvinklijst. Er was ook geen "superieur" te bekennen die op subtiele wijze de tekortkomingen van de dames zou kunnen corrigeren. Nu het eten; hier ga je ook niet van glimlachen. Het kipfiletje was nog okay, de patat, geprezen als zelfgemaakt, had niets bezonders qua smaak en de rauwkost was te nat, te warm, te weinig en alles behalve vers, knapperig. De spuitfles mayonaise had het erbarmelijke genoegen, door met zijn indrukwekkende aanwezigheid, het geheel nog op te vrolijken met mogelijke salvo's smeuigheidstroost, bij behoefte natuurlijk. Bij het afsluitende dispuutje werd ingezet op het eigengemaakte karakter van de patat en rauwkost; tegenwerpingen werden gewoon overhoord. Het blijft moeilijk voor veel horecawerkers een aanval goed te pareren en iets met de gevoelens van een gast te doen. Enkele weken geleden heb ik op dezelfde lokatie in gezelschap van een vriendin wel een goede daghap gegeten en een mooie avond doorgebracht. Het blijft in Enschede een mikado-spel waar je met een bang hart aan het volgende culinaire stokje begint. Zij gegroet.
AnnekeHenk .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Weer heerlijk gegeten bij het Atrium. Sinds de overname is het hier top.
De bediening is uitermate vriendelijk en niets is teveel gevraagd om het de gasten naar de zin te maken. Inmiddels hebben we al heel veel van de kaart geproefd. Toch blijft het elke keer weer moeilijk een keus te maken want het is allemáál zo lekker.
Vanavond hebben we de champignons in bierbeslag gehad en ossenhaaspuntjes: verrukkelijk! Hoe het allemaal kan voor die prijs snappen we niet maar terugkomen, dat doen we.

O en trouwens: de huisgemaakte frieten zijn volgens ons de de lekkerste van heel Enschede!
Etienne W.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Vanaf m'n 10 de kom ik hier al en ik heb door de jaren heen veel wisselingen gezien - sommige goed, andere een stuk minder. Eind 2015 hebben ze een frisse start gemaakt en zijn ze terug bij de (naar mijn idee) echte eetcafé kaart met simpele, smaakvolle en betaalbare gerechten. Sindsdien zijn we er nu 4 keer geweest en de kwaliteit is goed en constant en ze hebben een leuke variatie aan hamburgers (de pulled pork is een echte aanrader) en smaakvolle klassieke gerechten zoals Fish & Chips (lekker krokant van buiten en precies goed van binnen - met eigen gemaakte friet). Leuk om even lekker en ontspannen te eten voor een schappelijke prijs (hoofdgerechten kosten rond de 10 euro en de voorgerechten 5-10).
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Eetcafe in centrum van Enschede wat helaas net onder de maat is qua eten. Hele vriendelijke en nette bediening in een leuke kroeg maar niveau maaltijden blijft achter.