Over restaurant Café Arnhem

Culinaire hotspot op de Korenmarkt

Ben jij al binnen geweest bij dé nieuwe hotspot van Arnhem? Hoogste tijd om hier een voet over de drempel te zetten! Je wordt hier door het vriendelijke personeel met open armen ontvangen, waardoor je meteen de huiskamersfeer ervaart waar ze om bekend staan. Trap af met een heerlijke biologische wijn die dankzij de klimaatkast de ideale temperatuur heeft bereikt en werp vervolgens een blik op de rijke kaart. Alle gerechten worden bereid met de meest verse en duurzame producten die afkomstig zijn van huisleveranciers in de omgeving en de vis zelfs van de beste visafslag van Europa: versmarkt Rungis in Parijs. Goed toeven hoor hier! Maar dat had je vast zelf ook al in de gaten...

Meer informatie over restaurant Café Arnhem

- Bar 10:00 - 02:00

Moreen W.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
gezellige sfeer, leuke muziek op de achtergrond en mooi interieur. Eten was erg lekker alleen wel lang wachten! Wij zaten om 20.15 uur aan tafel en om 23.00 uur pas aan het toetje. Verder een top avond gehad!
Vera D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Vanmiddag heerlijk geluncht. We kregen 3 gangen lunch,wauw wat fantastisch lekker en super mooi geserveerd. We werden bediend Door een hele vriendelijke dame, goede uitleg over de wijn bij elke gang.
Wij komen zeker nog een keer terug.
Is een absolute aanrader Café Arnhem.
R_Grosman .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Wij zijn op dit terras neergestreken om een drankje te doen en ook iets kleins te nuttigen. De locatie is prima. De service die wij hebben gehad, was erg slecht. De glazen van de vorige gasten werden niet opgeruimd en toen we dat herhaaldelijk hebben gevraagd, werden deze met irritatie weg gehaald. Toen we vroegen om een rietje voor mijn dochtertje, zei de serveerster: ' ook nog' . Dit hebben we nog nooit meegemaakt.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
We hebben een fantastische avond gehad. Eten was voortreffelijk, goede service en erg gezellig. Heerlijk eten en de wijn was super. Vooral dat je eerst mag proeven voordat je beslist welke wijn je neemt.
Kirsten J.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
'S avonds hier een lekker drankje gedaan met een borrelplateau. De wijn was erg goed en de bediening wist hier ook goed over te vertellen. Het borrelplateau vonden wij iets te duur voor de hoeveelheid. Voor de rest super sfeer en leuke bediening. Wij komen zeker terug !
Nicky V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Sinds wij naar Arnhem zijn verhuisd (+/-1,5 maand geleden) hebben we er een traditie van gemaakt om (indien mogelijk) wekelijks een speciaalbiertje te drinken op het terras van Café Arnhem. De reden dat wij keer op keer terugkomen is de goede sfeer en vriendelijke bediening die niet enkel je biertje bezorgen maar ook regelmatig een praatje komen maken of antwoord geven op onze vragen over deze (voor ons nog nieuwe) stad of over de speciaalbiertjes.
De persoonlijke benadering, het vriendelijke personeel en de gevarieerde bierkaart (waar 1 medewerkster alles vanaf weet en zo op het terras een ware lezing uit haar mouw schut) zorgen ervoor dat wij onze vrienden die ons vanuit buiten Arnhem bezoeken hier graag mee naartoe nemen.

Het enige minpuntje is de recente verhoging van de drankprijzen. Wij vonden 4 euro een mooi rond bedrag. De reden van de verhoging is ons door de assistent manager overigens wel netjes uitgelegd.

Het eten hebben wij nog niet uitgeprobeerd dus daar kunnen wij helaas nog niet over oordelen.

Al met al vinden wij Café Arnhem met haar fijne terras en vriendelijke bediening een absolute aanrader!
Chuanyan C.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
In de middag hier wezen lunchen. Normaal doen we alleen drankjes hier, in avond is het hier namelijk erg gezellig om te loungen en te zitten. Mooie zaak met pikante schilderijen aan de muren. Het duurde even voordat we konden bestellen. De bediening gaf aan dat ze met weinig mensen waren en dat het daardoor wat langer duurde. Er zou nog iemand snel komen om in te vallen. Hiervoor gaf ze ook excuses. Ik bestelde brood met biologische kroketten zonder de mosterdmayo en een verse jus. De kroketten waren lauw en niet echt krokant. Ik heb betere kroketten gehad. De mosterdmayo zat er helaas gewoon op dus ik kon de rest wegschrapen van mijn brood. Had erge honger dus heb het maar opgegeten. Want nog langer wachten had ik geen zin in. Jus was prima en werd vers achter de bar gemaakt. Prima plek voor een drankje maar kom voor het eten liever niet terug. Service was erg vriendelijk verder.
Hartelijk dank voor uw opbouwende kritiek, hier kunnen wij van leren. Fijn dat mijn collega's eerlijk waren en dat u wist waar u aan toe was. Jammer dat het eten niet was, wat u besteld en gehoopt had. Dit kunnen wij zeker beter. Wij hopen dat wij u weer terug mogen zien om te loungen met een drankje en dat u ons dan nog een keer een kans wilt geven om wat te eten.
Ljv .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Ik zie hieronder ietwat negatieve verhalen over de service.... daar herken ik mij niet in! Wij vonden de service juist top! (Of er is iets met de feedback gedaan, dat kan ook). Met name een blond meisje deed het top. Ze had goed door wanneer wij behoefte aan een volgend drankje of een borrelhap hadden.
Lekkere speciaalbiertjes, borrelhap vond ik niet zo bijzonder.. (we hadden bitterballen en kaas). Bij beiden was een soort mosterdmayonaise...ik heb liever mosterd!
We hebben buiten onder een heater gezeten, heel gezellig. Binnen vond ik het niet zo gezellig uit zien maar dat is dan ook een stijl waar je van moet houden.
Fijn dat u de service als prettig heeft ervaring. En over smaak valt inderdaad te twisten, maar wij zien u graag terug op ons verwarmde terras. Dank u wel voor de tijd die u voor ons genomen heeft.
MarcDd .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Wat een mooi bedrijf, je kan zien dat er niet bespaard is op de bouw en inventaris. Alles even mooi afgewerkt in Burlesque achtige stijl. Food & Drinks van een hoge kwaliteit. En zelfs in de winter is het hier lekker zitten op het terras, spannende bites en de goede Gin-tonics in huis. Top!
Hartelijk dank voor deze lovende woorden. We leren nog iedere dag en zijn blij als dit resulteert en zulke mooie woorden. Nogmaals dank.
Loesje77 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Met vier personen afgelopen zaterdag 'een borreltje gedaan'. We zaten nog niet en toen werd al gevraagd wat we wilden drinken en dat terwijl ze een zeer ruime borrelkaart hebben die je niet in een paar tellen bekeken hebt. Binnen vijf minuten drie verschillende dames (heeft niet iedere ober haar eigen tafels?) aan onze tafel gehad met de vraag of we iets wilden bestellen. Hoezo opdringerig? Daarnaast mocht het ook wat vriendelijker. Uiteindelijk de keuze gemaakt voor een lekker glas rode wijn en speciaal biertjes. We wilden er graag wat hapjes bij bestellen maar sloegen stijl achterover van de prijs. Vijf kaashapjes voor €6,00, vijf bitterballen voor € 5,00? Met alle respect... Er zijn betere en goedkopere alternatieven in Arnhem!
Hartelijk dank voor uw feedback. We gaan de opmerkingen zeker bespreken tijdens ons werk overleg. Wij werken continu aan de service en vinden het dan ook zeker jammer dat u niet geholpen bent zoals gewenst. Onze excuses hiervoor.
Rrvanderploeg .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Over het eten niets dan goeds, het was echter de bediening die behoorlijk wat ergernis gaf. 'S middags al voor een wijntje,.. Hadden ze vergeten door te geven en de reactie was niet proffesioneel. Bij het diner, wij hadden speciaal een vroege tijd, 18 u omdat wij om half negen naar een voorstelling gingen....3 gangen.. Was de ober het hoofdgerecht vergeten door te geven!! de 5 minuten wachttijd extra werd nog eens een half uur.de ober bood zijn excuses aan , maar wij hebben het nagerecht erg gehaast moeten wegwerken, bovendien te laat in het theater,dat doen we dus echt niet weer!
Goalmaniak .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Café Arnhem is wat betreft het concept een aanwinst voor Arnhem. Een hippe tent, waar een positieve vibe hangt. Het eten is van goed niveau en prijs kwaliteit verhouding is goed wat betreft de kwaliteit van het eten. Echter laat de bediening hier en daar een steek vallen. Het vullen van de glazen lijkt een lastige opgave voor een aantal medewerkers.
Maar, zoals gezegd, een gezellige eetgelegenheid en na het avondmaal een geschikte locatie om lekker te borrelen.
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat leuk dat u zich thuis voelde bij onze zaak en genoten heeft van de gerechten. We gaan uw opmerkingen bespreken tijdens ons volgende werk overleg. Tot ziens bij Café Arnhem!
Leroy V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Leuke tent om een cocktail te drinken. Best wel prijzig maar je zit op de korenmarkt.
Eten redelijk maar wel een leuke presentatie.
Bediening is druk met collega's bezig en heeft niet altijd tijd voor dorstige mensen.
Hartelijk dank voor uw feedback. We gaan de opmerkingen bespreken tijdens ons volgende werk overleg. Tot ziens bij Café Arnhem.
Marilene .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Vorige week samen met mijn vriend het tasting menu gegeten. En we hebben genoten. Alle gerechten waren erg lekker, vooral het hoofdgerecht met sucade en zwezerik. De bediening was oplettend en attent, als onze glazen bijna leeg waren werd er bijgeschonken en als we ons gerecht kregen kwam hij na een paar minuten informeren hoe het smaakte.
Zeker een aanwinst voor de Korenmarkt, een plaats waar je gezellig kan zitten, ook als je niet wil eten. Lekkere cocktails, koffie en wijn, wij hebben alles geproefd en komen zeker terug!
Samira A.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
goede service, vriendelijk personeel, mooi en sexy interieur. Het hoofdgerecht rode mul met garnalen was heerlijk. Kortom een perfecte avond uit. Bovenverdieping is zeer geschikt voor trainingen/bedrijfsuitjes. Kom zeker nog een keer terug
Ummels .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Heerlijk geluncht! Er was geen plek binnen dus door vriendelijke dame verzocht eventjes op het terras plaats te nemen. Binnen enkele minuten kwam ze ons halen. Enige consternatie inzake mijn bestelling werd helemaal goed gemaakt door de vriendelijke service van een van de leidinggevenden. Heerlijk gesmuld in een prettige ambiance. Prima vertoeven hier!
Mieke1975 .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2015
Lunchen kan je hier goed. Borrelen zou ik hier niet snel meer doen. De hapjes te duur en niet lekker. De bediening loopt soms wat rond als een kip zonder kop. Op onze wijntjes zeker 20 min. moeten wachten, ondanks dat het rustig was.
Max M.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Ontzettend lekker gegeten bij café Arnhem. Er hangt een prijskaartje aan de gerechten maar dat krijg je ook dubbel en dwars terug. De smaken komen werkelijk tot zijn recht en de uitstraling van het café is een echte aanwinst van de Korenmarkt.
Julia D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Allemachtig wat een vreselijk veel te dure tent is dit, eten is heel er goed maar niet in verhouding. Beetje hip trendy eet café voor zien en gezien worden. Bediening erg matig want het duurde echt veel te lang. € 4,20 voor een basic glaasje huiswijn. Mini kaas plankje 5 kleine stukjes kaas met 3plakkiets vijgenboom. ..bijna €13. Of je wel helemaal goed bent vraag je je af. Nee voor ons niet meer, we hebben geld zat, maar ik krijg er hier weinig voor terug. Oh ja, de koude airco lucht bezorgt je snel en stijve nek, erg jammer een zeer oncomfortabel. Tot nooit.
ElaineTamar .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Afgelopen zondag ben ik hier voor het eerst met mijn vriend geweest. We hebben heerlijk buiten gezeten onder de heaters, lekker warm! Wij werden vriendelijk benaderd door een jonge dame, wij bestelde eerst 2 cappuccino, deze stonden zeker binnen 5min op tafel. Het zag er schitterend uit, je ziet dat ze bezig zijn met latte art en dit lukt aardig! We bestelde later 2 lunchgerechten, mijn vriend het broodje kroket en ik de zalm salade. Echter zalig! Wij komen zeker terug, ga zo door Cafe Arnhem!