Café Ari

142-A Nieuwe Binnenweg 3015 BG Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Café Ari

Rotterdams hoogtepunt

Wie een beetje thuis is in de Rotterdamse horeca, herkent ongetwijfelt de naam Ger Koedam en zijn horeca-hoogtepunten. Café Ari op de hoek van de Nieuwe Binnenweg en de Mathenesserlaan, zet de horecatraditie van een goede sfeer en een prettige en comfortabele ambiance voort. Een breed publiek zal zich hier zeker thuis voelen. Café Ari is een ontdekking voor iedereen die van sfeer, gezelligheid en goed eten en drinken houdt. Bovendien heeft Café Ari elke week een wisselend menu met de verse en natuurlijke producten. Komt dat proeven!

Meer informatie over restaurant Café Ari

n.verburg2 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het etem was prima alleen veel te duur voor 2 stokjes sate met patat en salade dat was 10,25 euro dat vindt ik te duur, de soep was heerlijk goed gevuld en het dessert waren 2 bolletjes ijs met slagroom . niet voorherhaling vatbaar
Puck V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekker gegeten en goede service! Ze hielden rekening met allergieën. We mochten combineren met de gewone kaart dus mijn vriend heeft heerlijke spareribs op en ik had een lekkere kogelbiefstuk.
Abdelali A.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Aardige bediening, heerlijk gegeten voor een voordelige prijs. Het is een aanrader. We komen zeker terug met de hele groep.
Rebecca D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Hele vriendelijke bediening! Heerlijk Rotterdams op een prachtige lokatie. We hebben heerlijk gegeten en raden het zeker aan!
Ankie V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk 3-gangen menu gegeten via AH restaurantactie. Lekkere Carpaccio, malse biefstuk en prima kipsate en tenslotte een Orgasme. Dit toetje was het enige dat een beetje tegen viel. Tamelijk droge cake met binnen in wat kersen geflankeerd door een beetje slagroom. De Chardonnay die we tijdens het diner hebben gedronken was heerlijk en ook de Franse koffie en de gewone koffie werden met een lach geserveerd door de uiterst vriendelijke en gezellige obers. We komen zeker nog eens terug.
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
We eten regelmatig bij Ari en zoals altijd was het weer geweldig. Van de eerste tot de laatste gang alles goed verzorgd.
De service is persoonlijk en ik vind dat leuk, vooral niets veranderen.
Amalia A.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Was met ahein voucher bij cafe Ari gaan eten. Sfeer was goed. Keuze menu was ook goed. Aardige bediening maar had wat vaker langs mogen komen om bv te vragen of we nog wat wilden drinken glazen waren allang leeg.... Daar kunnen ze op verdienen nu allebei maar 1 drankje op. Er hing een vreemde soort rioolachtige geur in de zaak....die ook heeel sterk op toilet aanwezig was. Het eten was gemiddeld...frietjes waren goed...salade bij het gerecht was ook goed...carpaccio ook... Maar sate en schol filet matig. Desert had ik chocolade orgasme.... Nou dat was een bonk pure chocolade met bitterkoekjes amaretto smaak erin... Was aardig maar zeker geen naam als orgasme waardig. Was keihard had er een lepel bij zodat de stukjes over tafel vlogen. Al met al.... Wij gaan er niet nog eens eten... Het kan veel beter ook in een eetcafé. En doe iets aan de geur.... Dat is echt niet lekker!
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij Ari. Gepassioneerde eigenaar welke niet voor een praatje verlegen zit. Vooral het chocolade orgasme is een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Met de AH-bonnen hier gegeten. Het was erg rustig in de zaak en daardoor ook wat frisse temperatuur. De carpaccio was wat aan de koude kant, maar smaakte verrukkelijk. Hoofdgerecht duurde wat lang (mn voor de kinderen), maar was het wachten meer dan waard. De kinderen smulden van de spare-ribs en onze sate en kogelbiefstuk was ook voortreffelijk van smaak en gaarheid. Een echte aanrader. Prijs kwaliteit is zonder de AH-bon ook meer dan prima.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Arco B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Heerlijk eten tegen een eerlijke prijs. Goede service met een gezellig Rotterdamse sfeer. Hier komen we zeker weer terug.
Nils S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk eten in een gezellig cafe, met leuke bediening!
Alleen stond de (goede) muziek net iets te hard voor een rustig gesprek.
Maar verder alleen maar positief's te melden.
Tip: De bouillabaisse is echt heerlijk!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Vooral het personeel dat er al wat langer werkt is erg gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. Goed, simpel eten tegen een leuke prijs. De sfeer is top, maar Ari is dan ook een Rotterdams begrip.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Prima eetcafe met fijne Rotterdamse sfeer. Geen haute cuisine maar eerlijk eten zonder poespas. Horecatijger Koedam weet wel hoe je je gasten tevreden laat vertrekken en weer terugkeren!
Koos D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
ober was attent en zeer vriendelijk. er is een A.H. menu maar er mocht ook gecombineerd worden met de "gewone"kaart. dus keuze is zeer ruim. super lekker gegeten. dit is een aanrader!!!
Alma V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We hebben lekker gegeten. Leuk om in een echt Rotterdams café te sfeer te proeven. Hartelijke gastheer en een gezellige sfeer.
dennis_dewitte .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Lekker gegeten bij café Ari. Personeel was heel vriendelijk en deden het leuk.
Daarnaast zag het restaurant er leuk uit, een klein gezellig Rotterdams restaurant café
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Gisteravond met zijn tweeën de eerste helft van de avond heerlijk gegeten bij Café Ari in Rotterdam. Een ontdekking!
We hebben gebruik gemaakt van de AH Restaurantactie. Keuze was mogelijk uit het speciale AH-menu en de volledige kaart; enige voorwaarde was dat één van de twee voor- hoofd- en nagerechten uit het speciale AH-menu was. Daar was trouwens een mooie keuze in.
Gestart met een carpaccio (AH-menu) en een uiensoep. Beide heerlijke voorgerechten, goed op smaak.
Als hoofdgerecht een vleespannetje met gekookte aardappelen en een kogelbiefstuk met frites (AH-menu). Vleespannetje was heerlijk; lekkere stukjes mals gegaard vlees, goed op smaak gebracht, heerlijke gekookte aardappelen. Kogelbiefstuk was prima; het uiterst malse vlees smaakte zo goed dat de bijgeleverde pepersaus niet gebruikt is. Ook frietjes waren goed. Een speciale vermelding voor het groentegarnituur op het bord: haricots verts met tomaat. Lekker beetgaar, met een heerlijk wat zoetig sausje. Afgesloten met een Dame Blanche (AH-menu) en een lekker stukje appeltaart met een goede kop koffie.
Dat samen met drie heerlijke glaasjes wijn (totaal), gratis kraanwater en een fles Pellegrino, maar ook en vooral een gezellige, informele bediening maakte deze avond voor ons tot een ontspannen topavond. Voor een eetcafé ruimschoots bovengemiddeld en aan te raden.
Joyce T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Wij hebben lekker gegeten bij Ari. De ontvangst was in eerste instantie matig, barpersoneel kan wel goede avond zeggen terwijl ze een drankje voor een ander inschenken. (Beter dan niets zeggen). De rest van het personeel is heel vriendelijk en gezellig. Het eten smaakte goed, behalve de patat, volgens mij was deze niet vers. Het dessert was heerlijk. Het is een leuke centrale plek, echt Rotterdams, we komen zeker terug.