Café Ari

142-A Nieuwe Binnenweg 3015 BG Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Café Ari

Rotterdams hoogtepunt

Wie een beetje thuis is in de Rotterdamse horeca, herkent ongetwijfelt de naam Ger Koedam en zijn horeca-hoogtepunten. Café Ari op de hoek van de Nieuwe Binnenweg en de Mathenesserlaan, zet de horecatraditie van een goede sfeer en een prettige en comfortabele ambiance voort. Een breed publiek zal zich hier zeker thuis voelen. Café Ari is een ontdekking voor iedereen die van sfeer, gezelligheid en goed eten en drinken houdt. Bovendien heeft Café Ari elke week een wisselend menu met de verse en natuurlijke producten. Komt dat proeven!

Meer informatie over restaurant Café Ari

Jouw recensie over het restaurant Café Ari

Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Juney D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
We hebben genoten van de gerechten & leuke, vriendelijke bediening. Er werd gevraagd of het hoofdgerecht / dessert opgediend mocht worden, maar vervolgens duurde het echter nog wel een poos voor de maaltijden arriveerden.
Ankie V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Eetcafe Ari is inmiddels onze favoriete zaak voor een gezellige avond bijkletsen onder het genot van lekkere gerechten en glazen wijn. Met of zonder de AH restaurantactie komen zeker regelmatig terug hier.
Gert '.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Gezellig eetcafe, heerlijk gegeten, leuke verschillende gerechten, open keuken, die aan het eind van de avond, geweldig goed schoongemaakt werd, ook belangrijk.
Heerlijk toetje, en heel gezellig en ongedwongen personeel.
Linda M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wat een geweldig personeel! Zo vriendelijk, je voelt je echt welkom.
Eten is heerlijk en je hebt veel keuze. Gezellige avond gehad bij Ari.
Myrthe S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Vriendelijk personeel en lekker gegeten. Vooral de bavette was erg geslaagd. Vlees was erg mals. Porties waren groot . Aan het einde van de avond zaten we goed vol.
Aad S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gezellig café met mensen van allerlei pluimage. Lekkere muziek van een DJ na 22.00. uur. Jules Deelder kwam ook nog even langs. Voor herhaling vatbaar. Mijn vriendin vond het ook erg leuk.
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
In een ongedwongen,gezellige sfeer genoten van lekker eten. De bedieningen was informeel, vriendelijk en werkte hard om de vele gasten het naar de zin te maken. Rotterdam op z'n best !
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Goed eten, voor een redelijke prijs. Altijd gezellig, eigenaar maakt het gezellig voor je. Buitenterras ook zeer geslaagd.
ineke.van.trierum .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Gezellige sfeer (er was net een verjaardag van een jazzlegende), leuke bediening, kwaliteit van het eten iets te scherp (kipsate - mijn rosé viel geheel weg-/spareribs), iets te zout (soep) en de schnitzel iets aan de droge kant.
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Gezellig buiten gezeten bij Ari onder een grote luifel waar eventueel de verwarming aan kan,leuke locatie.
Heerlijke saté gegeten,aanrader!
minnemee .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Zoals we de vorige keer bij "Ari" hebben gegeten, was het ook deze keer een feest. Ongedwongen; gezellig, sfeervol!! Met dank aan Albert!!
Laura Z.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Leuk Rotterdams eetcafé met een goede keuken. De bediening had een persoonlijke benadering wat leuk was. Als je buiten wilt zitten, zit je aan een drukke straat wat wat minder geslaagd is.
GeorgeTesd .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Een zeer geanimeerd restaurant met uitstekende bediening. Prima kwaliteit /prijs verhouding .AH Restaurant actie gaf de keus uit een keuze menu,die royaal is. Ook zonder ah actie komen we graag terug.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Voor de eerste keer kennisgemaakt met café Ari. Het op een schoolbord geschreven AH menu zag er prima uit. We kozen alle twee voor de carpaccio. Minpuntje hierbij was dat hij bij mij op een kokendheet bord kwam. De smaak was verder prima, maar warme borden en carpaccio ..........
Het hoofdgerecht de rib eye was prima. Sausje apart erbij, zo hoort dat, en een mooie groente combi, frietjes en mayo, maakten het helemaal compleet. Mijn partner koos de gamba's en rijst in een pittig sausje. Ook prima. Het dessert bestond voor ons beide uit de cheesecake met frambozen saus en slagroom. Ach laten we het even niet over calorieën hebben............
Resumerend. We hebben een zalige avond gehad bij Ari. Prima eten voor een prima prijs. Vriendelijk personeel in een leuke kroeg.
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Via AH kaart hier terecht gekomen. Zeer vriendelijk ontvangst en de bediening tijdens onze aanwezigheid. Open keuken geeft goed beeld hoe ze te werk gaan. Echt geweldig gegeten, niet alles van de AH menu kaart besteld maar ook a la carte.
Echt top restaurant waar we zeker terug komen, echte aanrader.
Annamaria F.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Leuk , ongedwongen sfeer. Als je buiten zit, is het wel druk, je zit tenslotte midden in Rotterdam. Vriendelijke bediening. Met AH spaaractie gegeten. Ik heb een voorgerecht van de keuze menu uitgezocht. Dat was op, ik mocht daarom van de a'la cart kiezen. Het eten is smakelijk, leuk opgediend, de porties zijn niet te groot.
Ik ben een chocolade-freak, dus eet het veel - de chocolade orgasme is voortreffelijk en bijzonder. Een leuke avondje uit.
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Gewoon lekker gegeten. Goede sfeer en vriendelijk en kundig personeel. We zijn bij Ari al eerder geweest en zullen zeker nog terugkomen.
Truus B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Door Ahzegels getriggerd bij Ari gegeten. Verrassend Rotterdams, leuk!!
De kaart is uitgebreid en gevarieerd. Bediening prima, relaxed en kleine missertjes werden sympatiek hersteld.

Enigszins verwarrend is wel het "protocol" rondom het ahmenu! Een ahmenu kost 30,- en het tweede is gratis. Een ahmenu heeft keuze uit 3 voor-, 3 hoofd- en 2 nagerechten. Prima tot zover!
Je mag ook van de "gewone" kaart eten maar dan geldt "het duurste als een bijbetaler"...

We namen twee desserts en twee hoofgerechten van de ahkaart en 1 voorgerecht. Van de gewone kaart slechts 1voorgerecht, nl pompoensoep (25 ct duurder dan de soep van de ah kaart).
Toch moest er worden bijbetaald: voor de soep (buiten de kaart) en voor het tweede hoofdgerecht (gamba's).
Als je een ahmenu aanbiedt met keuzemogelijkheden en beiden nemen de duurste herechten is het dus 30 euro voor 2. Maar neemt een persoon iets goedkopers dan betaal je meer??? Ik vimd dat KROM.
Ik had een leuke avond, heb lekker gegeten (hoewel het duurste gerecht, de gamba's, verreweg het minst lekker was....) maar omdat jullie feedback vragen... bij deze!
Freek N.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Uitstekende keuken en fantastische gastheer. Dat alles in een ongedwongen en relaxen sfeer. Het bezoeken meer dan waard.