Café Ari

142-A Nieuwe Binnenweg 3015 BG Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Café Ari

Rotterdams hoogtepunt

Wie een beetje thuis is in de Rotterdamse horeca, herkent ongetwijfelt de naam Ger Koedam en zijn horeca-hoogtepunten. Café Ari op de hoek van de Nieuwe Binnenweg en de Mathenesserlaan, zet de horecatraditie van een goede sfeer en een prettige en comfortabele ambiance voort. Een breed publiek zal zich hier zeker thuis voelen. Café Ari is een ontdekking voor iedereen die van sfeer, gezelligheid en goed eten en drinken houdt. Bovendien heeft Café Ari elke week een wisselend menu met de verse en natuurlijke producten. Komt dat proeven!

Meer informatie over restaurant Café Ari

Voordelig
Arco B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Heerlijk eten tegen een eerlijke prijs. Goede service met een gezellig Rotterdamse sfeer. Hier komen we zeker weer terug.
Nils S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk eten in een gezellig cafe, met leuke bediening!
Alleen stond de (goede) muziek net iets te hard voor een rustig gesprek.
Maar verder alleen maar positief's te melden.
Tip: De bouillabaisse is echt heerlijk!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Vooral het personeel dat er al wat langer werkt is erg gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. Goed, simpel eten tegen een leuke prijs. De sfeer is top, maar Ari is dan ook een Rotterdams begrip.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Prima eetcafe met fijne Rotterdamse sfeer. Geen haute cuisine maar eerlijk eten zonder poespas. Horecatijger Koedam weet wel hoe je je gasten tevreden laat vertrekken en weer terugkeren!
Koos D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
ober was attent en zeer vriendelijk. er is een A.H. menu maar er mocht ook gecombineerd worden met de "gewone"kaart. dus keuze is zeer ruim. super lekker gegeten. dit is een aanrader!!!
Alma V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We hebben lekker gegeten. Leuk om in een echt Rotterdams café te sfeer te proeven. Hartelijke gastheer en een gezellige sfeer.
Dennis_dewitte .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Lekker gegeten bij café Ari. Personeel was heel vriendelijk en deden het leuk.
Daarnaast zag het restaurant er leuk uit, een klein gezellig Rotterdams restaurant café
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Gisteravond met zijn tweeën de eerste helft van de avond heerlijk gegeten bij Café Ari in Rotterdam. Een ontdekking!
We hebben gebruik gemaakt van de AH Restaurantactie. Keuze was mogelijk uit het speciale AH-menu en de volledige kaart; enige voorwaarde was dat één van de twee voor- hoofd- en nagerechten uit het speciale AH-menu was. Daar was trouwens een mooie keuze in.
Gestart met een carpaccio (AH-menu) en een uiensoep. Beide heerlijke voorgerechten, goed op smaak.
Als hoofdgerecht een vleespannetje met gekookte aardappelen en een kogelbiefstuk met frites (AH-menu). Vleespannetje was heerlijk; lekkere stukjes mals gegaard vlees, goed op smaak gebracht, heerlijke gekookte aardappelen. Kogelbiefstuk was prima; het uiterst malse vlees smaakte zo goed dat de bijgeleverde pepersaus niet gebruikt is. Ook frietjes waren goed. Een speciale vermelding voor het groentegarnituur op het bord: haricots verts met tomaat. Lekker beetgaar, met een heerlijk wat zoetig sausje. Afgesloten met een Dame Blanche (AH-menu) en een lekker stukje appeltaart met een goede kop koffie.
Dat samen met drie heerlijke glaasjes wijn (totaal), gratis kraanwater en een fles Pellegrino, maar ook en vooral een gezellige, informele bediening maakte deze avond voor ons tot een ontspannen topavond. Voor een eetcafé ruimschoots bovengemiddeld en aan te raden.
Joyce T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Wij hebben lekker gegeten bij Ari. De ontvangst was in eerste instantie matig, barpersoneel kan wel goede avond zeggen terwijl ze een drankje voor een ander inschenken. (Beter dan niets zeggen). De rest van het personeel is heel vriendelijk en gezellig. Het eten smaakte goed, behalve de patat, volgens mij was deze niet vers. Het dessert was heerlijk. Het is een leuke centrale plek, echt Rotterdams, we komen zeker terug.
Anne-Minke H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Wij ervaarden Een intieme, gemoedelijke sfeer, een flinke lunch en een vrolijke zeer gastvrije gastheer. Een ideaal plekje voor lunch, maar ik denk ook zeker voor dineren. Wij hebben genoten.
R_Bos .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Via de AH actie bij Ari terecht gekomen. Lekker gegeten in een gezellig sfeer! Leuk dat je "aan het werk" wordt gezet. Je moet 1 AH menu van het krijtbord kiezen en het andere menu mocht van de gewone kaart gekozen worden. Erg gezellige en frivole mensen in de bediening. Voor herhaling vatbaar!
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Wat ontzettend leuk dat we buiten het AH arrangement ook enkele andere gerechten mochten uitkiezen van de kaart. Bediening was attent en snel. Als voorgerecht hadden wij carpaccio en als hoofdgerecht de zalmfilet (vis van de dag) en een sate Ari. Beide gerechten waren prima verzorgd en goed op smaak! Als dessert hadden we cheesecake en een chocolade verrassing! Om Je vingers bij af te likken!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Met de A.H kaart gegeten bij Ari, het eten was goed, de bediening was uitstekend. Wij zouden iedereen aanraden om daar te eten.
Elkevandijk .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Bediening heel vriendelijk, eten was gewoon goed. We zaten op het terras, daar was het wel laawaaiig ( druk kruispunt), maar ook vermakelijk om te zien wat er allemaal gebeurt.
Hb734778 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het eten was lekker en voldoende. Er was voldoende keuze. Wat ik leuk vond is dat je zowel binnen als buiten kon zitten en toch beschut.
CvdS_te_R .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Als onregelmatige bezoeker drinken we wel eens een wijntje cafe Ari. Helemaal niks mis mee …gewoon een gezellig eetcafé met leuke bediening.
Gisteren besloten we om daar ook een hapje te eten, maar dat was allesbehalve een succes. Niet alleen de prijs kwaliteit-verhouding sloeg nergens op, ook de service was bedroevend.
Voor een geitenkaassalade moet meer dan €10 euro worden afgerekend terwijl de hoeveelheid niet veel voorstelt. Hetzelfde geldt voor een bordje carpaccio dat vele male kleiner is dan wat je gewend bent te krijgen.
Ook het hoofdgerecht (tournados) haalde niet de kwaliteit en de hoeveelheid die je voor de prijs (€ 25) mag verwachten … bij de Argentijn krijg je meer voor minder geld.
De service was ronduit bedroevend. Ondanks dat het behoorlijk stil was (vakantietijd) en er redelijk wat personeel rondliep hebben we meer dan een uur moeten wachten tussen voorgerecht en hoofdgerecht.
Dat terwijl we toch regelmatig de kok bij zijn familie/vrienden op het terras zagen zitten.
Ik zat met mijn rug naar de keuken, maar mijn vrouw had de indruk dat het met de bestelling niet helemaal goed was gegaan en dat het daarom zo lang duurde. Dat kan natuurlijk gebeuren, maar meldt dat dan even of zeg bij het bestellen van de koffie: Die zijn van het huis.
Kortom … beperk het tot een drankje want een hapje eten kun je beter ergens anders doen.
ElsPost .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Prima ontvangst, zeer hartelijke mensen, zijn in voor een grapje. Flexibiliteit in de bestelling. Goede sfeer. Lekker gegeten. Ik weet nu tenminste wie Ari is. Chocolade orgasme was erg lekker echter ik had er meer tam/tam omheen verwacht! Een prima keuze voor AH-restaurantactie. 1x AH-driegangenmenu + 1x vrije menukeuze
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Gewoon goed: Gezellig restaurant/café, informele sfeer, erg gastvrije bediening, lekker eten met keuze uit een goed gevarieerde kaart. We hebben heerlijk buiten gezeten.
Waanders49 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Gezellig eetcafe met leuke bediening en goed eten kwamen hier voor het eerst en kom zeker nog wel terug.
Gewoon gaan je krijgt er geen spijt van!
Carla C.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
We werden vriendelijk ontvangen het was niet druk dus we konden zelf een plekje zoeken we begonnen met een oude borrel en korenwijn.
Er werden menu borden neer gezet en er werd uitgelegd hoe en wat je kon doen met het AH menu we konden het mixen met het week menu leuk, we namen een maal Vitelo Tonato mijn partner nam een lente ui soep met Roquefort de vitelo was erg mooi opgemaakt en rosé kalfsvlees en was erg smaakvol, de soep was goed op smaak en de kaas niet overheersend.
toen kwam de scholfilet met heerlijke verse friet met mayo en een salade en voor mijn partner een kogel biefstuk met peper saus met een salade en ook friet de schol filet vond ik wat minnetjes verder was alles goed, Het dessert was een overheerlijke Dame Blance en een puur chocolade krokante koek met kersen en sinaasappel vulling smeuïg en dat toetje heette Orgasme het bracht inderdaad een smaak explosie te weeg super lekker, twee koffie na de bediening was vrolijk/amicaal gezellig op naar het Hotel heerlijk avondje.