Café Ari

142-A Nieuwe Binnenweg 3015 BG Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Café Ari

Rotterdams hoogtepunt

Wie een beetje thuis is in de Rotterdamse horeca, herkent ongetwijfelt de naam Ger Koedam en zijn horeca-hoogtepunten. Café Ari op de hoek van de Nieuwe Binnenweg en de Mathenesserlaan, zet de horecatraditie van een goede sfeer en een prettige en comfortabele ambiance voort. Een breed publiek zal zich hier zeker thuis voelen. Café Ari is een ontdekking voor iedereen die van sfeer, gezelligheid en goed eten en drinken houdt. Bovendien heeft Café Ari elke week een wisselend menu met de verse en natuurlijke producten. Komt dat proeven!

Meer informatie over restaurant Café Ari

Arie D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Een gemoedelijk Rotterdams volks restaurant met goede gevarieerde gerechten en zeer goede service.
Jule Deelder was duidelijk aanwezig in het cafe en op de menu kaart.
minnemee .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Via de AH-actie gereserveerd. Ari blijft een lekker, gezellig Rotterdams eetcafé. De bediening gedraagt zich als mens. Ongedwongen maar zeer correct. Wij gaan terugkomen bij Ari.
Trigger C.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Met de AH-actie gegeten. Wat ons betreft komen we zeker nog eens terug. Prijs-kwaliteit verhouding was goed, De gerechten waren voor de AH-actie voor ons prima en konden dus makkelijk en snel onze keuze maken, Het nagerecht was klein en dat was maar gelukkig! Een kleine bom met suikers...., maar overheerlijk! De vriendelijke bediening was correct en dacht mee. We konden gelukkig met goed weer op het terras eten met op de achtergrond een levendige straat.
Ankie V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Weer eens met mijn broer heerlijk gegeten bij Ari met een AH dinerbon. Het is inmiddels echt ons favoriete restaurant geworden en dat komt vooral door de amicale en prima bediening. Daarnaast smaakte de carpaccio, kipsate, schnitzel en dame blanche natuurlijk ook uitstekend. We komen zeker snel weer terug.
Mireille V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Helaas was onze reservering niet goed door gekomen maar dit was totaal geen probleem. Mochten zelf een tafeltje uitzoeken. Bediening was super. De muziek die werd gedraaid was zeer aangenaam. Eten was super goed. Totaal geen klachten
Comensales .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Authentieke Rotterdamse avondje uit met 2 koppels, extra gunstig dankzij de AH coupons, en een fantastische avond beleefd bij Café Ari!
De kwaliteit van de gerechten had een 10 kunnen verdienen, maar dat redden ze nét niet omdat ze weinig alternatieven hadden voor iemand in onze gezelschap met gluten en koemelk intolerantie. Op zich ruime keuze binnen het menu, maar dat was vooral door het weglaten van sauzen en bijgerechten, in plaats van vervangen door iets anders.
Verder was de bediening supervriendelijk, attent, en de heerlijke gerechten kwamen aan tafel met de juiste snelheid: snel genoeg om de tempo erin te houden, maar ook niet zo snel dat er geen tijd was om te genieten van de levendige sfeer in het terras.
Klein minpuntje: toen wij een tweede fles wilden bestellen van dezelfde wijn, bleek deze op te zijn, maar dat mocht de avond absoluut niet verpesten.
De carpaccio en de vitello tonnato waren heerlijk, de gamba's met een pittige bereiding onvergetelijk, en de cheesecake een van de betere die ik ooit geproefd heb. Zeker een aanrader!
cvbijnen .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Het eten was heerlijk, compliment aan de kok . De bediening is goed erg vriendelijk.
Zou zeker hier weer gaan eten als ik in Rotterdam ben.
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Erg leuk typisch Rotterdams restaurant. Geweldige bediening. Het AH menu spelregels werd duidelijk uitgelegd.
Mosterdsoep is een aanrader. Laat wel wat ruimte over voor de dessert bommen.
Elske V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Met de AH actie een heerlijke avond gehad bij Café Ari! De actie werd duidelijk uitgelegd, het keuzemenu heeft van alles wat. Alle gerechten waren heerlijk en de porties zijn goed. Dank voor het lekkere eten en het gezellige personeel, zeker een aanrader!
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Eten was lekker goede snelle bediening en hing een leuke sfeer
jan S.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Je voelt je er gezien en op je gemak en goed voedsel!
n.verburg2 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het etem was prima alleen veel te duur voor 2 stokjes sate met patat en salade dat was 10,25 euro dat vindt ik te duur, de soep was heerlijk goed gevuld en het dessert waren 2 bolletjes ijs met slagroom . niet voorherhaling vatbaar
Puck V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekker gegeten en goede service! Ze hielden rekening met allergieën. We mochten combineren met de gewone kaart dus mijn vriend heeft heerlijke spareribs op en ik had een lekkere kogelbiefstuk.
Abdelali A.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Aardige bediening, heerlijk gegeten voor een voordelige prijs. Het is een aanrader. We komen zeker terug met de hele groep.
Rebecca D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Hele vriendelijke bediening! Heerlijk Rotterdams op een prachtige lokatie. We hebben heerlijk gegeten en raden het zeker aan!
Ankie V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk 3-gangen menu gegeten via AH restaurantactie. Lekkere Carpaccio, malse biefstuk en prima kipsate en tenslotte een Orgasme. Dit toetje was het enige dat een beetje tegen viel. Tamelijk droge cake met binnen in wat kersen geflankeerd door een beetje slagroom. De Chardonnay die we tijdens het diner hebben gedronken was heerlijk en ook de Franse koffie en de gewone koffie werden met een lach geserveerd door de uiterst vriendelijke en gezellige obers. We komen zeker nog eens terug.
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
We eten regelmatig bij Ari en zoals altijd was het weer geweldig. Van de eerste tot de laatste gang alles goed verzorgd.
De service is persoonlijk en ik vind dat leuk, vooral niets veranderen.
Amalia A.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Was met ahein voucher bij cafe Ari gaan eten. Sfeer was goed. Keuze menu was ook goed. Aardige bediening maar had wat vaker langs mogen komen om bv te vragen of we nog wat wilden drinken glazen waren allang leeg.... Daar kunnen ze op verdienen nu allebei maar 1 drankje op. Er hing een vreemde soort rioolachtige geur in de zaak....die ook heeel sterk op toilet aanwezig was. Het eten was gemiddeld...frietjes waren goed...salade bij het gerecht was ook goed...carpaccio ook... Maar sate en schol filet matig. Desert had ik chocolade orgasme.... Nou dat was een bonk pure chocolade met bitterkoekjes amaretto smaak erin... Was aardig maar zeker geen naam als orgasme waardig. Was keihard had er een lepel bij zodat de stukjes over tafel vlogen. Al met al.... Wij gaan er niet nog eens eten... Het kan veel beter ook in een eetcafé. En doe iets aan de geur.... Dat is echt niet lekker!
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij Ari. Gepassioneerde eigenaar welke niet voor een praatje verlegen zit. Vooral het chocolade orgasme is een aanrader.
joswal .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Met de AH-bonnen hier gegeten. Het was erg rustig in de zaak en daardoor ook wat frisse temperatuur. De carpaccio was wat aan de koude kant, maar smaakte verrukkelijk. Hoofdgerecht duurde wat lang (mn voor de kinderen), maar was het wachten meer dan waard. De kinderen smulden van de spare-ribs en onze sate en kogelbiefstuk was ook voortreffelijk van smaak en gaarheid. Een echte aanrader. Prijs kwaliteit is zonder de AH-bon ook meer dan prima.