Café Ari

142-A Nieuwe Binnenweg 3015 BG Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Café Ari

Rotterdams hoogtepunt

Wie een beetje thuis is in de Rotterdamse horeca, herkent ongetwijfelt de naam Ger Koedam en zijn horeca-hoogtepunten. Café Ari op de hoek van de Nieuwe Binnenweg en de Mathenesserlaan, zet de horecatraditie van een goede sfeer en een prettige en comfortabele ambiance voort. Een breed publiek zal zich hier zeker thuis voelen. Café Ari is een ontdekking voor iedereen die van sfeer, gezelligheid en goed eten en drinken houdt. Bovendien heeft Café Ari elke week een wisselend menu met de verse en natuurlijke producten. Komt dat proeven!

Meer informatie over restaurant Café Ari

Wim V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Mooie avond gehad in een gezellige ambiance en met mooi uitzicht (kruising Nieuwe Binnenweg-Mathenesserlaan) en mooi weer, gebruikmakend van de AH-actie. Lekkere drankjes (huiswijn wit en rood), goed eten (mosterdsoep en tomatensoep vooraf, hoofdgerecht kipsaté en runder ribeye met lekkere garnering, en dessert sorbet [op speciaal verzoek gemaakt, staat niet op de kaart :-)] en chocoladeorgasme). Afgesloten met kopje koffie. Kortom: weer een avondje genieten!!
Laura Z.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Leuk Rotterdams eetcafé met een goede keuken. De bediening had een persoonlijke benadering wat leuk was. Als je buiten wilt zitten, zit je aan een drukke straat wat wat minder geslaagd is.
GeorgeTesd .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Een zeer geanimeerd restaurant met uitstekende bediening. Prima kwaliteit /prijs verhouding .AH Restaurant actie gaf de keus uit een keuze menu,die royaal is. Ook zonder ah actie komen we graag terug.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Voor de eerste keer kennisgemaakt met café Ari. Het op een schoolbord geschreven AH menu zag er prima uit. We kozen alle twee voor de carpaccio. Minpuntje hierbij was dat hij bij mij op een kokendheet bord kwam. De smaak was verder prima, maar warme borden en carpaccio ..........
Het hoofdgerecht de rib eye was prima. Sausje apart erbij, zo hoort dat, en een mooie groente combi, frietjes en mayo, maakten het helemaal compleet. Mijn partner koos de gamba's en rijst in een pittig sausje. Ook prima. Het dessert bestond voor ons beide uit de cheesecake met frambozen saus en slagroom. Ach laten we het even niet over calorieën hebben............
Resumerend. We hebben een zalige avond gehad bij Ari. Prima eten voor een prima prijs. Vriendelijk personeel in een leuke kroeg.
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Via AH kaart hier terecht gekomen. Zeer vriendelijk ontvangst en de bediening tijdens onze aanwezigheid. Open keuken geeft goed beeld hoe ze te werk gaan. Echt geweldig gegeten, niet alles van de AH menu kaart besteld maar ook a la carte.
Echt top restaurant waar we zeker terug komen, echte aanrader.
Annamaria F.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Leuk , ongedwongen sfeer. Als je buiten zit, is het wel druk, je zit tenslotte midden in Rotterdam. Vriendelijke bediening. Met AH spaaractie gegeten. Ik heb een voorgerecht van de keuze menu uitgezocht. Dat was op, ik mocht daarom van de a'la cart kiezen. Het eten is smakelijk, leuk opgediend, de porties zijn niet te groot.
Ik ben een chocolade-freak, dus eet het veel - de chocolade orgasme is voortreffelijk en bijzonder. Een leuke avondje uit.
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Gewoon lekker gegeten. Goede sfeer en vriendelijk en kundig personeel. We zijn bij Ari al eerder geweest en zullen zeker nog terugkomen.
Truus B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Door Ahzegels getriggerd bij Ari gegeten. Verrassend Rotterdams, leuk!!
De kaart is uitgebreid en gevarieerd. Bediening prima, relaxed en kleine missertjes werden sympatiek hersteld.

Enigszins verwarrend is wel het "protocol" rondom het ahmenu! Een ahmenu kost 30,- en het tweede is gratis. Een ahmenu heeft keuze uit 3 voor-, 3 hoofd- en 2 nagerechten. Prima tot zover!
Je mag ook van de "gewone" kaart eten maar dan geldt "het duurste als een bijbetaler"...

We namen twee desserts en twee hoofgerechten van de ahkaart en 1 voorgerecht. Van de gewone kaart slechts 1voorgerecht, nl pompoensoep (25 ct duurder dan de soep van de ah kaart).
Toch moest er worden bijbetaald: voor de soep (buiten de kaart) en voor het tweede hoofdgerecht (gamba's).
Als je een ahmenu aanbiedt met keuzemogelijkheden en beiden nemen de duurste herechten is het dus 30 euro voor 2. Maar neemt een persoon iets goedkopers dan betaal je meer??? Ik vimd dat KROM.
Ik had een leuke avond, heb lekker gegeten (hoewel het duurste gerecht, de gamba's, verreweg het minst lekker was....) maar omdat jullie feedback vragen... bij deze!
Freek N.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Uitstekende keuken en fantastische gastheer. Dat alles in een ongedwongen en relaxen sfeer. Het bezoeken meer dan waard.
vdvliet .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Gezellige eetcafé-sfeer, we zaten op het terras langs een redelijk drukke weg in de stad daardoor niet heel rustig, maar heel acceptabel. Bediening was vlot, correct en vriendelijk. Door de à la carte opzet met een speciale AH kaart viel het geheel toch wat duurder uit dan verwacht. Maar daarvoor hadden we zeker gezellig en lekker gegeten.
Anja L.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst en goede hulp bij het maken van een keuze.
Wij kwamen met ons vieren via de AH Iens actie.
Uitstekend eten op een prima locatie. Gezellige omgeving.
Freya Z.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Gebruik gemaakt van de AH actie. Menukeuze was goed. Lekker gegeten en gezellige bediening. Komen zeker nog een keer terug.
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Weer een gezellig etentje bij Ari gehad. En de volgende keer weer!
Eten is goed, de gerechten zijn smaakvol en mooi uitgeserveerd.
Bediening is informeel en gastvrij.
Stefan M.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Aardige bediening en een goede maaltijd tegen een goede prijs
ehpouwelse .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Voorgerecht prima hoofdgerecht prima nagerecht redelijk. Goed voor ah menuprijs maar toch wel prijzig als je het zo moet betalen tiramisu wel lekker maar zag er niet echt uit
Oelie .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Prachtige zaak en fijne sfeer, zoals een café behoort te zijn!
Lekker vlees met heerlijke patat.
Bediening is gezellig en hebben duidelijk veel ervaring. Ari blijft een zaak om naar terug te gaan!!
John G.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Gezellig met mijn dochter daar gegeten. Ik eet er vaker, maar deze keer via de AH Restaurantactie. Ook daarbij een grote keus uit voor-, hoofd- en nagerecht. En alles goed en lekker.
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Een gemoedelijk Rotterdams volks restaurant met goede gevarieerde gerechten en zeer goede service.
Jule Deelder was duidelijk aanwezig in het cafe en op de menu kaart.
minnemee .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Via de AH-actie gereserveerd. Ari blijft een lekker, gezellig Rotterdams eetcafé. De bediening gedraagt zich als mens. Ongedwongen maar zeer correct. Wij gaan terugkomen bij Ari.
Trigger C.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Met de AH-actie gegeten. Wat ons betreft komen we zeker nog eens terug. Prijs-kwaliteit verhouding was goed, De gerechten waren voor de AH-actie voor ons prima en konden dus makkelijk en snel onze keuze maken, Het nagerecht was klein en dat was maar gelukkig! Een kleine bom met suikers...., maar overheerlijk! De vriendelijke bediening was correct en dacht mee. We konden gelukkig met goed weer op het terras eten met op de achtergrond een levendige straat.