Cafe AMOI

Kinkerstraat 53 1053 Amsterdam Nederland Kaart
31-208462755

Over het restaurant Cafe AMOI

Bij Café AMOI kun je genieten van klassiekers uit de Indonesische keuken. Het is een plek om te eten, te drinken en te ontmoeten. Voor de dagdromer, de foodlover en het gezelligheidsdier!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Cafe AMOI

Tram & Bus

Zondag t/m donderdag 17:00-0:00 uur
Vrijdag en zaterdag 17:00-02:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Cafe AMOI

Corné D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Leuk ingericht restaurant met lekker eten. Echter véél te lang moeten wachten op het eten & ook nog een keer achter de koffie aan gemoeten die men vergeten was. Jammer, met betere service een lekker tentje!
Ylenia A.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
leonie B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, aardige bediening, super leuk ingericht! Echt een aanrader!
Wendy L.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
In deze gezellige ongedwongen zaak hebben we heerlijk gegeten. Na een verrassende en lekkere cocktail hadden we kroepoek en loempiaatjes van eend. De eendensmaak haalden we er niet uit, maar verder was het smakelijk. Als hoofdgerechten bestelden we nasi koening, rendang, gado gado en boontjes met tempeh. Dit was genoeg voor 2 personen. De nasi vond ik echt heerlijk, zacht naar kokos smakend. Anders dan bij eerdere recensies was deze rendang smeuig en zacht, absoluut niet taai, heerlijk, hoewel ik er zelf wat minder zout in zou doen. De gado gado en boontjes waren oke.
De bediening was stipt en vriendelijk. Al met al hadden we een fijne avond.
Barry D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Je gaat hier niet persé je diamanten huwelijk vieren, maar eigenlijkste je het wel moeten doen. Waanzinnig goed eten en eindelijk eens een Indonesisch restaurant met royale porties.
Ernst D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Een nieuw pareltje in de Kinkerstraat. Een hot spot met eerlijke indonesische gerechten. Inrichting en sfeer van restaurant is hip, eten is erg lekker en bediening heel vriendelijk. Wij komen terug!
Rabab F.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Goed lekker eten! Het is de bedoeling dat je meerdere gerechtjes bestelt. Niet alles is even lekker, de rendang is wat taai dus dat is zeker een verbeterpunt aangezien juist dat ook een typisch Indonesisch gerecht is. De tempeh valt ook wat tegen. Maar alle andere gerechten die we besteld hebben waren super lekker. De cocktails en wijntjes waren ook zeer goed! Inrichting is leuk (beetje krap wel) en personeel heel riendeljjk.
mVmB .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Heerlijk eten, 2-3 porties per persoon is inderdaad genoeg. Helaas de rendang te taai/hard.. Leuke inrichting maar dichtbij de keuken erg last van de retoucheren (soms tot hoesten aan toe). Personeel was uiterst vriendelijk, wel wat onderbezetting.
Anouk M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heerlijk eten, fijne bediening en een gezellige sfeer!
Manon M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Prachtige inrichting! Daarmee onderscheidt het zich van andere Indonesische restauarants. Eten viel echter tegen, vlees niet erg mals en alles werd lauw geserveerd. Verder moest je ontzettend lang wachten op je drinken. Hierdoor hebben wij ervoor gekozen ons laatste drankje nog ergens anders te doen. Cocktails zijn wel geweldig lekker!
Chan V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Erg smaakvol ingericht restaurant! Naast het lekkere eten is er ook een uitgebreid cocktail menu met exotische vruchten!

Wij zaten dicht bij de keuken die overigens open is. Omdat er ook aardig wat wordt gefrituurd rook het iets te sterk in het restaurant naar de keuken. Betere ventilatie zou fijn zijn. Al in al, een heel leuk restaurant met lekker Indonesisch eten!
M. M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Porties groot genoeg om met tafelgenoten allerlei gerechten te proeven.
Leontine G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
De afzuig installatie kan beter, we roken nadien wel erg Indonesisch. Toch een aanrader, heerlijk gegeten en gezellige bediening
Stefanie P.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Vriendelijke bediening, heerlijk eten, mooie omgeving
J. S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We vonden het jammer dat alle gerechten, die we moesten delen, gelijktijdig op tafel werden gezet.
De soto die we bestelden zou oorspronkelijk in één kom komen bleek bij het bestellen. Niet echt smakelijk om uit één kom te eten. Dat werd welliswaar opgelost door twee kleinere kommetjes.
Soep, loempiaatjes, rijst, rendang, alles kwam tegelijk op tafel. Toen we er voorzichtig iets over zeiden werd de opmerking gemaakt dat dat zo hoorde. Bij het afrekenen heb ik nog voorzichtig gezegd dat het niet erg handig is en kreeg toen te horen dat ik geen verstand van rijsttafel had! Jammer dat het personeel, wat zich zeer luidruchtig gedroeg, niet echt klantvriendelijk was.
Kwaliteit van de Soto was fantastisch, loempiaatjes matig en de rendang aan de droge kant. Jammer
Gwan T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
De rendang is voor mij een graad meter voor een Indonesisch keuken. Bij Amoi heeft het gerecht wenig smaak, erg flauw. De gerechten worden zonder rijst/bami geserveerd. De soto ayam is redelijk maar ook hier erg flauw. Geen ketjap, zout, peper op tafel. De saté ayam en kambing waren redelijk. De cendol was ook erg tegengevallen, geen santen en gula Jawa smaak.
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Leuke sfeervolle tent, attente, leuke vriendelijke bediening en het eten was ook heerlijk! En een mooie drankenkaart. Ik kom er zeker nog een keer.
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Was wel een beetje een kippenkooi. Je zat best wel dicht op elkaar en er was veel herrie maar het eten was heerlijk.
Emile Baars P.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Van begin tot het einde een feest!Een minpunt was de kroepoek maar echt ALLES was verder heerlijk!We komen zeker terug!!!Top verjaardag gehad.Thnx
Natalie S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Vanavond hier gegeten. Super! Mooie inrichting, relaxte bediening. Saté ajam (Vd grill), lekkere rendang, sajoer lodeh (beetje waterig), spicy garnalen. Prima wijn. Ik woon om de hoek dus ga zeker vaker komen.