Cafe AMOI

Kinkerstraat 53 1053 Amsterdam Nederland Kaart
31-208462755

Over het restaurant Cafe AMOI

Bij Café AMOI kun je genieten van klassiekers uit de Indonesische keuken. Het is een plek om te eten, te drinken en te ontmoeten. Voor de dagdromer, de foodlover en het gezelligheidsdier!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Cafe AMOI

Tram & Bus

Zondag t/m donderdag 17:00-0:00 uur
Vrijdag en zaterdag 17:00-02:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Cafe AMOI

Denis P.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Gezellig restaurant met goed gemaakt indisch eten. Heeft nog authentieke smaak. Niet aangepast voor toerist. Erg vriendelijke bediening. Relaxte plek om te eten.
Agaath V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Heerlijke Indische hapjes, perfecte smaak! Blijkt al 2 jaar te bestaan, nu pas ontdekt. Voor het eten niet nodig om terug te gaan naar Indonesië, gewoon naar de Kinkerstraat fietsen. Naast het voortreffelijke eten is ziet het er ook nog eens heel gezellig uit! Goede zitjes, fijne muziek en geweldige bediening!
Echt een top ontdekking!!!
Nicolet B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk gegeten in leuke ambiance
Charlotte D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Moderne en gezellige inrichting, waar je elkaar ten minste gewoon kunt verstaan. Eten was ook goed. Enige nadeel is de slechte luchtverversing, waardoor je echt heel erg naar eten ruikt erna.
Joseph S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Lekker gegeten, zal zeker terug komen
Ernst D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Ik ben hier nu al vier keer geweest en elke keer was het prima. Aardige bediening, goede sfeer, snelle service en echt lekker Indonesisch eten. Een aanrader!
Mildred D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Omdat ik een zeer groot fan ben van Indonesisch eten, ben ik met de goede recensies naar Cafe Amoi gegaan. Wij moesten naar theater maar waren er op tijd. Zoals gezegd bij binnenkomst ademt het interieur een bepaalde sfeer uit. Inderdaad niet authentiek maar meer een huiskamer. Redelijk snel kwam er een Engels sprekende medewerkster onze drankjes opnemen. Ik ging voor de tip op de website, de Gin-tonic met kruidnagel en sinaasappel en mijn vriendin een Lellebel biertje. Wij kregen de kaart en de uitleg dat het kleinere porties zijn en ongeveer 2/3 per persoon genoeg was. Het duurde toch vrij lang voordat hij weer terug kwam om de bestelling op te nemen. Toen het heel lang duurde gingen wij maar even op zoek naar de bediening. Uiteindelijk Pangsit, Martabak, Rendang, Sayur, en Ajam Pangang besteld. Gelukkig kwam dit redelijk snel door. De Martabak en de Pangsit smaakte redelijk goed. De Rendang was ook goed op smaak. Helaas smaakte de Pangang meer naar vis dan naar kip en was naar onze mening de Sayur groenten convenience. Toen wij naar het toilet gingen waren wij beiden van mening dat de open keuken zeer rommelig was en er lagen overal natte doeken dicht bij het eten. Naar mijn mening mag een keuken daar waar het druk is zeker rommelig zijn, maar de hygiene zal goed moeten zijn. De koks niet echt in kokskleding en alles lag open en bloot en niet afgedekt. Toen ik dit zag en de smaak uiteindelijk van de gerechten sluit ik mij zeker niet aan bij de recensies. Jammer want ik denk wel dat dit een leuke aanwinst is voor de Kinkerstraat. Prijs kwaliteit was redelijk.
Denis P.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Leuk restaurant, met lekker eten. Informeel. Al het eten wordt gelijk opgediend. Geen onderscheid bij voor gerecht ( sateh en pangsit) , daardoor tafel erg vol. zeer aardige en attente bediening. Het eten wordt bereidt in open keuken door indische dames. Relaxed restaurant .
Katja V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Attente bediening,voldoende privacy en gezellige sfeer.
Sigrid P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Een leuke sfeervolle plek met een lekkere keuken en aardige bediening en betaalbaar.
Milou V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Heerl
Sanne G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
+ Het eten was heerlijk en het bedienend personeel was vriendelijk en snel.

-/- Je zit te dicht op elkaar, waardoor je geen gevoel van privacy hebt. Je raakt snel overprikkeld door alle geluiden en vooral door de gesprekken die je gemakkelijk oppikt in de ruimte, omdat je zo dicht op elkaar zit. Jammer!
Stefan W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Zeer fijn restaurant, misschien wel mijn favoriete Indonesische restaurant in town! Heerlijk om de gerechten te delen. Personeel is top, zeer gastvrij en vrolijk. Goede ervaring!
Rosalie K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Eerlijk en heerlijk eten; alle smaken zijn puur! De ambiance is prettig, schoon en de bediening uiterst vriendelijk.
Wiebeke R.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Heerlijk concept. Mooi ingericht, knus restaurant met heerlijke Indische gerechten zoals ik ze ken van mijn moeder.
Melissa Z.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Eten is echt heel erg lekker en de service is ook goed!
Ed R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Wat een goede prijs kwaiteitverhouding! Het eten is heel goed, er worden verse producten gebruikt. De zeebaars pepesan opvallend lekker, de udang blado
nog beter. Niet duur, erg goed!
Vivian T.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Goed eten, vriendelijke bediening en een leuke sfeer. Heerlijke avond gehad bij Cafe AMOI!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Diner met gezin van 5 personen, waarvan 1 zoon met notenallergie. De jonge dame die ons serveerde ging zeer professioneel om en legde uitvoerig uit welke gerechten notenvrij zijn. Ik ben zelf een indo en het hele gezin waren allen zeer te spreken over alle gerechten, Soto Ajam. Rendang, Tahu, saté Ajam, saté udang,,Sajor lodeh, Ajam ketjap
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018