Cafe AMOI

Kinkerstraat 53 1053 Amsterdam Nederland Kaart
31-208462755

Over restaurant Cafe AMOI

Bij Café AMOI kun je genieten van klassiekers uit de Indonesische keuken. Het is een plek om te eten, te drinken en te ontmoeten. Voor de dagdromer, de foodlover en het gezelligheidsdier!

Meer informatie over restaurant Cafe AMOI

Tram & Bus

Zo t/m Do 17:00-0:00 (keuken open tot 22:00)
Vrij t/m Za 17:00-02:00 (keuken open tot 23:00)

Steve P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Wat een fantastische plek. Perfecte sfeer, lekker eten, mooie drankenkaart en vriendelijke bediening. De tantes in de keuken zijn goed bezig ... we hebben heerlijk gegeten. Weer een mooie aanwinst erbij voor Amsterdam.
Wimpie18 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk eten, een aanwinst in de buurt. De omelette met tofu en de rijst zijn een aanrader! Je deelt gerechten, 2 per persoon is echt genoeg als je er ook rijst bij neemt. Leuke Aziatische tapas!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Echt een super leuk tentje. De inrichting is zo leuk gedaan, met een mooie vide, een grote glazen entree met een overdekte ruimte buiten (ideaal als er rokers in het gezeldschap zijn die dan niet buiten hoeven te staan in de regen), leuke zithoekjes, mooie bar in het midden en een open keuken, en muren vol planten, etc. Daarom perfect voor een date. Classy maar toch gezellig, zonder al te duur te zijn. Eten is absoluut goed, maar niet super bijzonder, evenals de bediening. Een aanrader dus...
VonVon .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Ik ben zo teleurgesteld in dit restaurant; er werd geen rekening gehouden met verzoeken (vegetarisch, zwanger enz), bediening arrogant (behalve het meisje achter de bar), eten was ok maar niet speciaal en prijs-kwaliteitsverhouding klopte absoluut niet. Het stonk naar gefrituurd eten (mijn jas moet naar de stomerij) en het lijkt ook alsof zij problemen hebben met de leidingen.