Café Aad de Wolf

Donderdag t/m Zondag vanaf 12:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Renatebot .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
We waren op kroegen tocht .
Toch zijn we hier niet op ons gemak .
De glazen waren vet en niet schoon .
Ook hier erge drukke toeter muziek .
Leuke inrichting dat wel
Antboam .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2015
Ik was met me oma een saté gegeten de kip was niet gaar .
Ook was de eigenaar aan het gokken in de zaak .
Ik vind dit niet horen de rekening was erg hoog 19,50 alleen de saté .
Kom hier niet meer hoor!! Erg jammer
Conclusie : erg teleurstellend
Beste Antboam,
Fijn te zien dat je 8 keer in 1 week uit eten bent geweest!
Helaas is dit bericht niet correct, wellicht een vergissing. Een sate kost bij ons € 12,50 dit is incl. 2 stokjes kipsate a 100 gram, frites en salade. Wel of niet gaar kan ik natuurlijk niet beoordelen.
Mocht je een klacht hebben kan de bediening dit op hetzelfde moment direct voor je oplossen
Er wordt bij ons niet gegokt in de zaak, we hebben geen gokkasten en geen dobbelstenen.
Ook is er geen stamtafel aanwezig.
mvg Judith de Wolf

Reactie van proever:

Ik ben teleurgesteld dat mijn klacht word weggewuifd .
Dit is niet eerlijk ,er zijn wel degelijk tafels in de zaak met groepjes .
Het is een kleine stamtafel
Hoop dat gordon Ramsey nooit bij jullie binnenkomt ,hij zal jullie niet als ambassadeur van de horeca zien . En dobbelen kan al helemaal niet .
Ook drinkt de eigenaar alcolhol onder werktijd .( wilt u dit ook ontkennen ) ?
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2014
Vandaag hier gegeten. We hadden gevraagd of alles tegelijkertijd kon worden gebracht aangezien mijn vrouw twee voorgerechten bestelde. De twee voorgerechten kwamen na 15 minuten. De rest van het eten kwam veel te laat waardoor mijn vrouw haar maaltijdsalade al enige tijd op had. Bij navraag meld de bediening dat er een foutje is gemaakt.
De soep was veel te heet en kon echt niet worden opgegeten. De soep was slecht van smaak. Al met al rommelig, slechte bediening en onbeleefd. Jammer. Meer een cafe om en biertje te drinken.
Daniella S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Erg nostalgisch tentje, een van de weinige overgebleven traditionele oude kroegen! Aan de muren ontdekte ik elke tien minuten weer wat nieuws. Het eten was erg lekker, ik had de zalmfilet die eindelijk een keer niet helemaal droog doorbakken was zoals ik hem meestal krijg in restaurants. De reden dat ik maar een zeven geef is omdat er vrij weinig is voor non-vlees eters, al is dit vrij logisch gezien het feit dat het een Nederlands eetcafe is. Groot en gezellig terras en de bediening was zeer vriendelijk. Zeker nog een bezoekje waardig.
Diana N.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2013
even lekker een terrasje gepakt en daarna toen het te fris werd naar binnen verkast . ze hebben een uitgebreide bierkaart voor de liefhebber . buiten wat lekkere bitterballen en een soepje genomen en binnen de gyros geprobeerd , prima te eten allemaal , maar geen superkwaliteit . interieur sterk verouderd , er stond een hele irritante airco of iets dergelijks te ratelen , waardoor je de radio amper kon horen . alles was net ff te smoezelig . best ok voor zo'n luie afsluiter van de zondag middag , maar een etentje zal ik hier niet plannen .