Caesar

7,2
7,1
Emiel O.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Dit is niet Caesar meer van vroeger nieuwe eigenaar!!

Totaal niet wat het geweest was chaos, slechte service, weg lopende klanten, meerdere malen moeten zeggen welke pizza we wilde, onze bestelde pizza's bijna met andere klanten weg gegeven, en koude pizza's eer we alles hadden en de bodem plus bedekking niet als vroeger sloffe bodem en ontbrekende ingrediënten op de pizza.

Kortom blijf hier weg als je voor de oude vertrouwde Caesar pizza's komt want die is er niet meer
Kariningefred .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
We waren met 12 mensen in het restaurant, na 30 min gingen de eerste 6 naar een ander restaurant (wachttijd). De andere vier kregen verkeerde pizza's met een tussentijd van 20 minuten, en waren ontevreden(met 2 kleine kinderen) Wij Karin en ik kregen ook verkeerde pizza's na 1,5 uur...
Bestek smerig, glazen vies, verkeerd (keuken)mes op onze tafel, geen servetten, vloer smerig, na 1 uur de kaars aan. Wij kregen na 1,5 uur de pizza's, toen was ik al naar hem toe geweest waar ze bleven. De salami pizza's gingen zo de oven in zei hij, waarop ik zij 'wij hebben quatro statione besteld', kregen dus toch salami...
Het waren allemaal oude klanten die niet meer terug komen.
De eigenaar die niet voor rede vatbaar was en Karin beledigde. Na de discussie die hij ineens in het engels wilde voeren (wederom lik op stuk in het engels), hij wilde e.e.a. op de serveerster (van 15 jaar) afwimpelen die net haar eerste dag daar werkte. Dat heeft hij geweten. Helaas wilde hij niet horen waar de fouten lagen en er geen lering uit trekken.
Wij hebben haar aangeraden zsm een andere werkgever te zoeken.
Wat is die gozer eigenwijs en onbehouwen.
Wij zullen er nooit meer komen.
Peterenelle .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Na lange tijd hier weer is gegeten. En buitengewoon lekker gegeten. Buiten de kaart om werd mij een zacht gegaarde Calamaris aangeboden met de mededeling dat een voorgerecht dan echt overbodig zou zijn. Nu ben ik niet zo gek op die soms toch wel 'rubberactige' ringetjes, maar dit was heel mooi zacht gegaard vlees. met een heerlijke pittige saus, lekkere salade en penne met pesto. Vergezeld van een voortreffelijke witte huiswijn. Ook deze is top, geserveerd in een mooii glas en niet in zo'n lullig tulp glaasje.
Ik kan niet anders zeggen dan voortreffelijk. Overigens ben ik ook heel tevreden over de eenvoudiger gerechten zoals de pizza's.
Bediening heel goed en uiterst vriendelijk. Ik kan deze italiaan alleen maar aanbevelen.
Dus gauw maar weer terug!
Rehobothschool G.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Ik haal hier altijd een heerlijke pizza. Het is lekker kleinschalig. Alles is van goede kwaliteit. Ik maak altijd een gezellig praatje aan de bar. Lieve hardwerkende mensen en heerlijk eten!! Voor mij geen andere pizza meer.
Panta .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Erg vriendelijk personeel kan niet anders zeggen... maar de prijs voor een karafje (1/2 liter) huiswijn voor 18 euro vind ik ronduit belachelijk! Dat betekent 36 euro per liter, en dat bij een eenvoudige pizzeria. Wij aten daar met 2 volwassen en 2 kinderen. aangezien onze kinderen kleine eters zijn, bestelde wij 1 pizza om te 'delen' voor hun, de serveerster stelde voor om dan 2 kleine pizza's te serveren, wat op zich natuurlijk leuker is, alleen het prijsverschil tussen een normale pizza en een kleine is slechts 1 euro bleek later wanneer we moesten afrekenen. Het gaat allemaal niet om het geld, maar je voelt je toch een beetje bij zogenaamde 'neus' genomen... En dat is jammer. Wij hadden in totaal 2 grote pizza's en 2 kleintjes - 2 glaasjes drinken voor de kids, een 1 karaf wijn (1/2 liter) en een tiramisu om te delen voor de kinderen. 89 euro moesten wij afrekenen. Mijns inziens niet in verhouding tot wat je krijgt...
Wiljemenu .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Twee pizza's, tonijnsalade en een tiramisu afgehaald. De eigenaresse comandeerde een medewerker alsof het een hond was, schandalig om zo met mensen om te gaan. De pizza's waren de allerslechtste ooit ergens gegeten, zelfs onze kinderen van 1,5 en 4 jaar lusten ze niet. Ik zou mezelf doodschamen als kok, om zulk beroerd eten te presenteren.
De tiramisu leek rechtstreeks afkomstig uit de fabriek, ook dat bleef onaangeroerd.
Nooit weer Ceasar, betere benaming Catastrophe.
Thijs M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2013
Hier kom ik al vele jaren. Nergens krijg je zoveel waar voor je geld. Het is klein, maar wel gezellig. Er wordt echt de best gedaan om te voldoen aan de wensen vd klant en dit lukt mijn inziens ook perfect.
Probeer zeker de pizza scampi, of Scampi alla Caesar. Top gerechten.