Cadir Restaurant

Calandstraat 50 2521 AG Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Cadir Restaurant

Luxe in een Turkse tent

Cadir betekent tent in het Turks. En zo is dit nieuwe restaurant op Haagse grond ook opgebouwd. Helemaal in stijl met luxe beige stoelen, kroonluchters en grote centrale openhaard. Meer dan alleen Turks op het menu; op Mediterraans vlak is Cadir ook een uitstekende keuze. Van ontbijt tot diner een sensatie!

Meer informatie over restaurant Cadir Restaurant

6,8
5,3
Voordelig
Lang
Wybo B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Daar ik nog nooit in deze buurt was geweest liep ik toevalligerwijs tegen dit restaurant aan. Daar ik dol ben op Turkse gerechten besloot ik spontaan om maar wat te gaan nuttigen.

Bij binnenkomst werd ik door de manager naar een tafel ge escorteerd wat ik wel zo netjes vond. Na een minuut of 5 was er nog geen bediening gekomen maar gelukkig zat de manager een tafel verder een pizza te verslinden en zag dat ik nog in de wachtpositie zat en zei tegen een van de kelners om naar mijn tafel te gaan. Kreeg een menu en bestelde een çay. Na het menu bestudeert te hebben, welke allerlei Turkse gerechten omvat en burgers en pizza, besloot ik om de lamsgehaktspiesjes met yoghurt,pide en tomatensaus te nemen.

Terwijl ik wachtte kon ik het restaurant,welke mij vaag aan een Amerikaanse diner deed denken, beter bekijken. De kegelvorm van het geheel is grappig. De haardvuur in het midden geeft het wat ambiance maar om dat het een vrij grote ruimte is blijft het toch een tikje ongezellig.

Na een klein kwartiertje kwam mijn gerecht welke wordt geserveerd met een sidesalad. De volgende çay kwam er al aan. Dus ik kon aanvallen. twee spiezen,een groene Turkse peper met de yoghurt waar de stukjes pide zijn doorgemengd met wat tomaten saus erboven op. Ik kan niets anders zeggen dan dat het smakelijk was en het gerecht authentiek was daar ik het al vaak genoeg in Turkije heb gegeten.

Ik wilde nog een çay bestellen maar dit lukte niet echt. Mijn tafel werd ook niet gedebrasseert dus dat schoot niet op. Uiteindelijk kon ik iemand z'n aandacht trekken. De drank werd gebracht maar mijn lege servies werd niet meegenomen.

Het afrekenen gebeurt bij een centrale kassa aan het buffet. Een methode waar ik geen problemen mee heb daar je het de vrijheid geeft om gelijk weg te gaan.

Tja zoals anderen al zeiden de bediening moet bij Mondriaan in de leer maar het ene gerecht wat ik had was prima.

Als ik ooit weer in de buurt ben zal ik zeker weer binnenlopen.
Firoeza Y.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Online via iens gereserveerd, daar aangekomen zagen ze nergens onze reservering. Gelukkig was het er vrij rustig en kregen we een fijn plekje.
Lekker gegeten, leuke sfeer. We werden netjes en snel bediend.
Een aanrader, ja!
Mirzet1982 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Gisteren met mijn zwager en mijn zoontje van 1,5 jaar hier ontbeten. All in ontbijt, behalve de koffie naar het schijnt zoals ik hier lees, voor 8,50 euro. Wij vonden de keuze ruim al zijn we grote vleesliefhebbers en wat dat betreft was er niet veel keus (worstjes, boterhamworst), maar dat lijkt me ook niet raar bij een ontbijt. Verder wel voldoende keus wat betreft vegetarische gerechten (salades, kazen, zoetbeleg etc). Inrichting was oosters en soms een beetje kitsch, maar de stoelen waren ruim en uiteindelijk is het ook een Turks restaurant, dus wat mij betreft prima. Wij hebben een fijne ervaring gehad en goed gegeten.
Manisah A.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Afgelopen zaterdag hier gegeten met mijn familie. Restaurant heeft een eigen parkeer terrein en is makkelijk te bereiken met openbaar vervoer, midden in Den Haag gestationeerd. Restaurant oogt van buiten groot en dit is ook zo van binnen heel erg Turks ingericht, het gebouw is gevormd in een kegel vorm en midden in is er een grote open haard. Menu kaart bestaat uit, pizza´s, pasta´s, burger en Turkse gerechten zoals Pides en diverse schotels. De bediening is vriendelijk, maar wanneer het druk is zal je toch echt geduld moeten hebben ook is het verstandig om van ten voren te reserveren zodat je verzekerd bent voor een plekje.
Soazdam .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Na een keer met het gezin er in de avond te hebben gegegeten, hebben we besloten ook eens voor het ontbijt terug te komen. Wat een aanfluiting was dat zeg. Het meest bijzondere was dat in het ontbijt geen koffie inbegrepen was (op geen enkele wijze was dat vooraf te achterhalen) en of je dus bij het alsnog nuttigen van koffie (deze was apart te bestellen) terstond 2,5 euro wilde afrekenen. Verder deed men heel schimmig over de kindertarieven en bleek ineens dat het ontbijt binnen 1,5 uur genuttigd moest worden. Het ontbijt bestond verder uit voornamelijk ongezonde zaken als worstjes en witbrood, dus geen vers fruit, volkoren brood, sinaasappelsap, muesli etc.
Apotheek P.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Heerlijke grillgerechten met een prachtig decor. Puntje van aandacht is de service, personeel is erg chaotisch. Zo werden de gerechten voor mijn kinderen vergeten, waardoor wij al gegeten hadden en zij nog niet. Kom zeker wel terug.
YvonneS64 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Wat een armoe wat betreft de service. Echt beneden alle peil.
Zitten we met 11 personen aan tafel vragen we om de menukaart. Deze zijn volledig aan vervanging toe. Ringband los gescheurd, bladen gekreukeld. Maar dat tot daar aan toe. Kwam de serveerster om de bestelling op te nemen. Moest voorgerecht en hoofdgerecht gelijk opgegeven worden ivm drukte. 3 schotels met tapas/ meze werd neergezet. Daarna op zeker 10 min wachten totdat het brood geserveerd werd. Smaakte verder uitstekend. Nog volop bezig met het voorgerecht werdt het hoofdgerecht opgediend. Pfff geen tijd om je voorgerecht te laten bezinken. Willen we drinken bestellen gaat zowel de serveerster als kelner voor aan de tafel staan en vraagt dan aan elf personen wat ze willen drinken.
Dan komt het zijn we klaar met het hoofdgerecht, denk je dat de tafel boeg redelijke tijd wordt opgeruimd . Echt we hebben bijna een 1 uur met onze borden voor ons neus gezeten. Tussendoor kwam er iemand om een begin te maken met afruimen. Haalt 2 borden weg en gaat verder met uitdelen menu's voor andere klanten. 10 min later komt weet iemand die iets mee neemt een weer verdwijnt. Daarna komt iemand met een serveerwagen met een prullenbak erop. Ha het gaat gebeuren de tafel wordt leeg geruimd. Nou 1 bord en verdween weer. . Blijft de serveerwagen zo naast de tafel staan. Na 1 uur hadden we zoiets. We gaan afrekenen en verdwijnen. Geen behoefte om nog iets na te nemen.. Wat een super slechte service. Personeel loopt door het gehele restaurant geen eigen tafels. Zeer chaotisch en ongeorganiseerd.
Logisch dat je door de prijsklasse niet het Alle beste mag verwachten. Maar dit slaat alles. Nogmaals het eten smaakt goed maar de service zeer slecht. Zeggen dat door drukte het voor en hoofd gerecht gelijk te vermelden om vervolgens nadat we uitgegeten waren na 1 uur nog niet tafel was opgeruimd. Over welke drukte hebben ze het dan?
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Vreselijke bediening. Ontbrak aan welke vorm van structuur dan ook!!Geen wijn of bier te krijgen. Verschillende obers aan tafel. Die dan ook van verre riepen wat je wilde hebben(we waren met 11 personen).Drinken uit flesje met rietje! Lijkt meer op een schoolkantine!
Eten was redelijk.
Niet voor herhaling vatbaar.
Sellie1 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Vanmorgen met een groepje wezen ontbijten/brunchen bij cadir. De indeling van het restaurant is niet logisch. Je betaald vooraf bij een kassa ergens in het midden naast het buffet. Op de site(fb) staat aangegeven dat kinderen t/m10 jaar € 5 betalen echter bij de kassa kwam de eigenares met het verhaal dat zij het volwassen tarief van 8,50 moeten betalen. Ik had het idee dat ze dit ter plekke verzon want het staat nergens aangegeven en dan had het naar mijn mening eerst aangepast moeten worden op de site voordat je een ander tarief doorberekend aan de klant. De service van dit restaurant vind ik bar slecht. Je wordt na driekwartier als het ware weggekeken omdat er andere klanten op een tafel aan het wachten zijn. Er worden mandjes van de tafel weggepakt omdat er "teveel" mandjes op tafel staan ( 3 mandjes voor 9 man), nergens staat aangegeven dat je er niet meer als 2 op tafel mag hebben. Toen we wilde vertrekken kwam er al personeel aangesneld om te vragen of we gaan vertrekken, ja meneer wij gaan de reactie hierop was THANK YOU THANK YOU! Ze zijn dus blij als je vertrekt want dan konden ze mensen die stonden te wachten aan ons tafel laten. Zeer slechte service en het eten was niet bijzonder, geen waar voor je geld!
Burç K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
We hebben heerlijke iskender gegeten die smaakt zoals het in Turkije ook wordt geserveerd. De koude voorgerechten met prachtig vers brood waren voortreffelijk. Het decor is uitmuntend. Goede stoelen, fijne achtergrondmuziek. De service kan veel beter. Een ober uit Elazig was enorm goed, maar de rest was niet attent.
KJRoberts .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Obers vergeten drinken aan te bieden
Eten is goed en lekker hetzelfde geld voor de inrichting van het restaurant qua service zijn attent
Jhclangerak .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
De bediening is wel heel erg man gericht. De vrouwen aan tafel krijgen geen aandacht. Beetje jammer. Verder lekker eten.
Bugra .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Enorm leuke sfeer, echt een top restaurant. Deze geweldigheid resulteert helaas niet niet in de bediening en eten. Je moet erg lang wachten en het eten was koud. Het was lekker dssr niet op aan te merken... maar erg koud.
Mandy9207 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Mooi restaurant van binnen en zelfs het pad er naar toe is mooi. Het eten was erg lekker en een goede service! Ik kom er zeker weer!
Lientje80 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Goed eten. Prima personeel. Alles netjes tegelijkertijd opgediend. Je komt niks tekort.
Een goed restaurant met waar voor je geld.
Arda1985 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Man man man wat een slecht en onbeschoft bediening zeg. Op eten en ambiance heb ik niets op aan te merken want dat is zeker voor herhaling vatbaar maar de bediening verpest alles. Er is geen systeem waardoor tafels met gasten geïrriteerd raken en boos weglopen na ruim 1 uur wachten om alleen hun bestelling te kunnen doorgeven. Bediening zoekt geen oogcontact met tafels en lopen weg alsof ze niet willen bedienen. Ze lopen werkelijk als kip zonder kop. Het waren allemaal hele jonge bedieners met zero ervaring. Zo een mooi tent met zulk bediening kan echt niet en zal op lange termijn zeker leiden tot veel klantverlies. Daarom is het raadzaam om snel verandering te brengen zodat klanten tevreden worden. Er waren vandaag echt een hoop boze klanten op Valentijnsdag.
Elaa1706 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Voor dat drukte was er weinig personeel, waardoor aandacht naar klanten toe niet was en de eten en drinken niet optijd gebracht werd. Het was hele koude restuarant. De verwarmigen waren niet aan. Hieraan kan de eigenaar van de zaak zich verbeteren.
Cemil.tekin .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
ik zou graag de manager willen worden van dit restaurant en mijn ideeen toepassen. Dat hebben ze hard nodig. Ik bestel heel simpel een 2 persoons tapas mix. Krijg ik 4x herzelfde tapas, als excus omdat de andere op zijn. Het was erg koud bij de tafel waar we zaten, doordat de deur steeds openg ging. Normaal gesproken heb je vaak bij restauranten 2 deuren vlak voor elkaar om dit te voorkomen. We zaten een half uur en er vroegen 3 mensen aan me of ik al had besteld? Dus ik denk dat ze mijn bestelling niet goed hadden doorgekregen. Maar nee, niemand had vaste zone's. Ze liepen heel het restaurant door. Normaal bij een grote restaurant (die dit zeker was voor turkse begrippen) heeft ieder ober een vaste zone en tafels. Die richt zich daar op. Dit was totaal niet te zien. Gordon Ramsey moet dit restaurant echt helpen! Ik meen het. Of ik zelf. Het is alleen maar geld verdienen, geld verdienen. Ik vroeg om extra brood en die kwam niet. Eten was half koud. Voorgerecht en hoofdgerecht krijg je tegelijk. Ik snapte er helemaal niks van. Die eigenaar mag mij echt gaan bellen, want dit kan niet meer verder zo. Structuur in het bedrijf brengen! Anders vind ik het echt jammer voor dit restaurant! Sluit binnen 1 jaar of verandering van eigenaar.
Demir .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Vandaag lekker gegeten bij Cadir en de bediening was erg goed. De huisgemaakte doner was heerlijk. Je krijgt voor je hoofdgerecht lekkere brood met dipjes. Bediening kwam af en toe vragen of alles naar wens was en de bestellingen lieten niet lang op zich wachten. Laat je niet afschrikken door de negatieve beoordelingen en probeer het uit. Goede sfeer. Wij hebben er uiteindelijk 3 uur gezeten.
Meyse .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Op 25 januari voor het eerst naar Cadir gegaan voor een ontbijt samen met mn vrouw .Meteen na entree werden we heel vrindelijk ontvangen door een dame.

Lekker uitgebreid ontbeten door vele keuzes en de versheid. Diverse lekkere broodjes. En heerlijke verse soep precies op smaak.

We zullen zeker terug komen voor diner. Ben benieuwd naar het avondeten.

Een absolute aanrader.

P.s. je kan er gratis parkeren op hun eigen parkeer terrein.