Cachet

Meer informatie over restaurant Cachet

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras
Linda J.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
high tea met vriendin genuttigd bij Cachet. Waardeloos!
Soep smaakte zuur,wij hadden t idee dat ze bedorven was en gaven ze mee terug naar de keuken, waarop de serveerster even later terugkwam en ons vertelde dat de kok zei dat dit normaal was en of ze ze terug naar ons moest brengen. Nee dus, ze smaakte naar azijn. Daarna kregen we 5 soorten thee. een kopje met een barst en 3 halve broodjes per persoon met beleg.( geen sandwiches) 1 chocolade muffin in vieren gedeeld. 1 halve muffin in tweeen gedeeld. Samen voor ons tweeen. 2ieniemiene stukjes roomboterkruimelvla en 2 ziekenhuisglaasjes gevuld met 2 verschillende soorten pudding, leek t.
Géén scones met mascarpone,iets dat typisch hoort bij high-tea, geen kleine zoetigheden, geen glaasje proscecco, niks van dat alles. Voor dit gelag betaalde we maar liefst 30 euro en dat ook nog zonder een warmhouder voor de pot heet water. Mijn advies, serveer je high-tea, verdiep je dan eerst in wat het inhoudt, voordat je maar wat aankloot. Ons zie je er niet meer terug in elk geval
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
De bediening was zeer vriendelijk, het eten was niet slecht, maar een pasta bolognese had daar niets van weg en een half karafje huiswijn moest bijna € 17,00 opbrengen. Daar schrok ik van. Een makkelijk kaasdessert stond op de kaart maar was niet verkrijgbaar. Sterkjes stonden niet op de kaart dus ik vroeg of ze limoncello hadden of misschien een grappa. Ongevraagd stond daarna een limoncello klaar want grappa hadden ze niet. Ik had alleen nog niet echt besteld. Enfin, hoe aardig ook, vlees noch vis.
Jordy L.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Omdat we de auto bij een P+R locatie hadden staan en met de bus naar het centrum konden reizen, stopten we toevallig bijna bij Cachet voor de deur. Naar binnen gegaan voor de koffie en een ontbijtje. We mochten van de kaart bestellen of gebruik maken van het ontbijtbuffet. Aangezien de kaart er smakelijk uitzag, meteen gegaan voor de bruine boterham met gebraden kalfsrib, rucola, sode ui, basilicummayo en parmezan en m'n tafelgenote een bruine boterham met gerookte zalm, kappertjes, bieslook en creme fraiche! Beide boterhammen waren zo rijkelijk belegd dat je het brood niet meer zag. Woooow! Heerlijk! Koffie en capuccino smaakten ook erg goed.

Het interieur verwart je weliswaar een beetje maar de prijs/kwaliteit verhouding is erg goed! Personeel was ook erg vriendelijk! Dus mocht je in de buurt zijn, ga gewoon naar binnen en overtuig jezelf. Wij zijn in ieder geval weer erg tevreden en met een goed gevulde buik weer naar buiten gegaan. Top!
Erwinner123 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Via Hemabon gegeten.. Slechte ervaring! Een man regelt bediening, drank, hotelbalie, rekeningen enz., in keuken alleen leerlingkoks naar ons gevoel. Geen aandacht dus voor de klanten en voor het eten. Uur gewacht (!) op bord pasta, dat mijn vrouw voor driekwart liet staan, zo zout en onsmakelijk was het. Drinken was duur, fles water voor 6,50 . Wijn in bierglas geserveerd. Geen enkele keer gevraagd of we nog iets wilden hebben, heeft hij ook geen tijd voor, rent heen en weer zonder echt oog voor zijn gasten te hebben. Inrichting met gebreken : scheuren in behang, loszittende stopcontacten, enz. Kortom afknapper en niet aan te raden!
Edwin .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Vandaag met een bon van Social Deal hier gaan eten. Surprisemenu met een keuze tussen vlees of vis. Voorgerecht was een soort paté van kalf of een salade met zalm en garnalen. Hoofdgerecht was Dorade of biefstuk en het toetje was een panna cotta met verse aardbeien. Al met al heerlijk gegeten maar het blijft een restaurant behorende bij een hotel. Prima maar niet speciaal genoeg om nog eens terug te gaan.
Leny F.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2014
Via Social Deal gaan eten. Maar het viel erg tegen. Voorgerecht cappachio van gekookte rode bieten, dit noem ik geen voorgerecht. Hoofdgerecht eend die volgens mij in de fabriek is voorgegaard en daardoor leek het net vlees waar eerst soep van gemaakt is, erge tegenvaller. Het toetje was lekker maar als je i.p.v. een toetje een kop koffie bestelde kreeg je een klein kopje koffie met een koekje.
Claudiaandre .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2014
genoten op het terras, genietend van het zonnetje en een aangenaam briesje van een overheerlijke lunch. De producten waren vers, de geitenkaas heerlijk gerijpt. Het zag er alleen al overheerlijk uit. Naast mijn verse jus d orange vroeg ik om een glaasje water, ook dit werd zonder problemen geserveerd. Bediening is vriendelijk.
Marloes T.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Via social deal hier gegeten. We waren aangenaam verrast. De slechte beoordelingen op iens kunnen we dan ook niet plaatsten. We konden kiezen vlees of vis maar konden wel aangeven wat we niet lekker vonden. Als voorgerecht salade met gerookte zalm, rivierkreeftjes en garnalen. Dit was rijkelijk gevuld. Lekker! Hoofdgerecht was eend, lekker mals en geserveerd met lekkere asperges en aardappeltjes. Toetje was oké. Wij waren zeker niet teleurgesteld! Vriendelijke bediening. Inrichting heeft meer iets weg van een lunchroom maar wel een prettige sfeer. Voor herhaling vatbaar!
Margo W.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Met een Bongobon wezen eten bij dit restaurant. Bij binnenkomst hebben we dik 5 min moeten wachten voordat we iemand vonden die ons hielp. Doordat we een verassingmenu kregen ( dit stond niet op de site vermeld en werd ook niet aan de telefoon gezegd bij het maken van de reservering) mochten we niet kiezen wat we wilden eten. Het vlees dat we kregen lusten we niet en toen we dat aangaven toen de ober de borden kwam halen werd hier nauwelijks/niet op gereageerd. Er werd niet gevraagd naar een waarom en er werd ook geen compensatie voorgesteld. Bij het vertrek werd ons verteld dat onze jassen "daar aan de haak hingen" ipv dat deze even netjes werden aangegeven konden we ze zelf gaan halen. Het duurde erg lang voordat het eten opgehaald werd. Bediening was niet vriendelijk. Toen we aangaven dat we de drankjes duur vonden (16,50 euro voor een karaf wijn, 1/2 liter) kregen we een snauw. Toen we vertrokken kon er geen doei of bedankt vanaf. Geen aanrader dus!
Linda E.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2014
Super sfeer in dit restaurant. Heerlijke pasta gegeten, deze werd blijkbaar ook nog zelf gemaakt, vers, een uniek concept!! Enorm genoten van deze heerlijke en gezellige avond!!
JonnePlagge .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Ik heb afgelopen weekend met een vriendin heerlijk gelunched bij dit restaurant. Het was een zonnige dag dus op het terras met uitzicht over de markt plaats kunnen nemen. Het personeel was erg vriendelijk. Ik had een bruine boterham met geitenkaas en vijgenchutney, die erg lekker was. Mijn beste vriendin had een hamburger 'Traditional' die geserveerd werd met een lekker knapperig bruin broodje een sappig uitziende burger en lekkere sla. Een mooie uitziende burger die ook nog eens super lekker was. Het was dan ook een geslaagde lunch.
Mjmt1302 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2014
cachet is een hotel restaurant op een mooie locatie in maastricht en het ziet er gezellig uit met het sloophouten interieur.
de zaak was gezellig in de carnavalskleuren aangekleed en het personeel was erg vriendelijk.
we (2 personen) maakten gebruik van een hema luxe lunch bon en we mochten van de kaart kiezen uit een soepje en een lunchhoofdgerecht.

we kozen vooraf de groentesoep die lekker was maar het brood dat erbij geserveerd werd, smaakte niet vers.
de bruine boterhammen met tonijnsalade waren goed en ruim voorzien van rucola. de nasmaak was vettig.
het broodje cachet riep hoge verwachtingen op maar bleek een doodgewoon kaiserbroodje te zijn met sla, een plak kaas en gebakken champignons.
jammer dat de menukaarten er zo beduimeld uitzien!
Moekie .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2013
Voor koffie en lunch. Vier maal is ons gevraagd wat we hadden besteld! We hebben 20 min gewacht op de koffie. Het broodje tomaat, mozarella, basilicum bevatte welgeteld een half plakje tomaat! Kregen ook eerst nog een verkeerd gerecht voorgeschoteld. Boterham geitenkaas bleek bedolven onder een berg sla en rauwe ui. Niet doen!!
R-overbeek .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2013
Opvallend hoe zaken verschillend beoordeeld kunnen worden. Het kalfsvlees bijv. dat volgens een eerdere beoordeling " dreef in de sju" Was voor ons een geweldig stukje vlees zeer goed gegaard, mals - en zeker niet droog geworden wat toch vaak gebeurd bij sudder vlees. Wij startten ons verrassingsmenu met een heerlijk frisse salade met eendenborst EN garnalen met lekkere parmezaanse kaas (zo te proeven zelfs echte). Het dessert gemarineerde vijgen (met bolletje ijs) smaakte ons ook geweldig. Na de lunch gisteren bij Beluga uiteraard iets van heel andere orde maar elk gerecht kreeg de aandacht die het verdiende. Voor ons dus prima. De zo geroemde ambience vonden wij nu weer niet zo geweldig met name de Lounge muziek komt onze oren slecht in. Toch: een goede ervaring
Ericdevrij .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2012
Op het eerste gezicht een leuk restaurant, maar schijn bedriegt.
De bediening is niet vakkundig en laks, en het eten niet bijzonder. Geitenkaas wordt verwisseld met camembert (in de salade), garnalen worden vergeten in het voorgerecht. bediening weet niet dat voorgerecht garnalen bevat. Coq au vin niet te knagen. Simpele Pannenkoeken worden voor 10 euro afgerekend. Komen hier nooit meer ondanks leuke aankleding. Jammer, gemiste kans.
BMBM .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
een restaurant waar je zeker geen waar voor je geld krijgt. Bediening is niet vakkundig en leiding is onbeschoft en niet klantvriendelijk. Gaan we zeker nooit meer naar terug.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
met een bon 'luxe lunch voor twee' van de hema heerlijk geluncht, een keuze van de kaart, wat bij de meeste zaken waar de bon geldt niet mag. lekkere kokossoep en groentensoep, een salade met geitenkaas en een carpaccio en twee glaasjes wijn, helemaal top! aardige bediening, leuke ambiance!