Cabillaud

Oude Markt 30 5911 HH Venlo Nederland Kaart
31-773207234

Over het restaurant Cabillaud

Zoals het thuis niet is

De Maaspoort beschikt sinds oktober 2015 over een fantastisch restaurant nabij het Scheuten terras genaamd Cabillaud. Cabillaud wil met haar pure en mooie gerechten mensen verrassen en gelukkig maken. In de sfeervolle ambiance met uitzicht over de Maas geloven we dat we mensen een vakantiegevoel kunnen geven maar dan dicht bij huis. De gerechten zijn onderscheidend, de wijnen zijn verrassend, we bieden een excellente service en dat alles op een bijzondere locatie met beleving. Het restaurant ademt Ibiza, luxe, genieten en Cote d'Azur en is op initiatief en naar idee van directeur Leon Thommassen gerealiseerd.

Meer informatie over restaurant Cabillaud

Bereikbaar met openbaarvervoer.
  • Kom je met de auto?
    Cabillaud ligt op de tweede etage van De Maaspoort, u kunt via de hoofdingang van De Maaspoort naar binnen.
  • : Wij bevelen Q-park parkeergarage Maasboulevard (prinsessesingel 5) aan.
Uitmuntend
9,7
9,3

Jouw recensie over het restaurant Cabillaud

DANNY V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Fantastische avond gehad in restaurant Cabillaud ! Hadden de 6gangen menu en dit was écht een culinare ervaring. Eveneens een fantastische ober die over het hele menu zijn kennis in de etalage zette met de nodige humor !
Geert S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Prijs kwaliteit was super
Personeel was zeer attent en gezellig
Ludovicus S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
ik ben de naam kwijt maar wij hadden de beste bediening die je kunt hebben !
Huub M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Genoten. Het hoogst scoorde de eendenborst , tussengerecht: perfect !
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Verrassende gerechten, mooiewijnen. Zeer deskundig personeel. Prijs/kwaliteit erg goed. We gaan zeker terug. Continue goed niveau
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk avondje uit. Genoten van een superlekker 5 gangen diner met bijpassende wijnen. Chapeau!
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Wederom subliem gegeten, uitmuntende bediening en genoten van zeer speciale avond. Ik snap niet waarom jullie die ster nog niet hebben. Ik kom hier liever dan bij Valuas, Brienen aan de Maas of de Aubergine. Heerlijk
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Top gegeten!! Prima bediening! Mooie en heerlijke gerechten! echte aanrader om je eens heerlijk culinair te laten verwennen !! Telkens weer verrassend!
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
vreemd dat niet meer mensen dit restaurant weten te vinden. Prijs-/kwaliteit verhouding is dik in orde en met vriendelijke en kundige bediening.
Frederique D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Cabillaud werd ons door velen aangeraden. Gezien de prijsstelling wat ons betreft "een hoger segment" en derhalve hadden wij daar ook dergelijke verwachtingen bij. Het restaurant heeft de ongebruikelijk situatie dat het in de foyer van de lokale schouwburg is gelegen. In de foyer was een bedrijfsborrel gaande wat begon met gezellig geroezemoes - totdat de band begon te spelen. De rest van de avond hebben wij aan tafel moeten schreeuwen om over de muziek te komen, en ook het personeel kon ons niet verstaan / zichzelf niet verstaanbaar maken. Het zorgde voor een ongebruikelijk situatie, waarop je niet zit te wachten als je verwacht rustig en hoogstaand te gaan dineren. Gezien het feit dat schouwburg (foyer) als restaurant onder dezelfde eigenaar vallen, verwacht je dat hier onderlinge afstemming plaatsvind en dat gasten op voorhand over de geluidssituatie worden geïnformeerd. Qua eten vonden wij het verder prima, mooi gepresenteerd en smakelijk. De huiswijnen zijn stevig aan de prijs (30 euro). Personeel jong.
Hartelijk dank voor het achterlaten van uw recensie. Wij vinden het erg vervelend dat deze bedrijfsborrel voor overlast heeft gezorgd bij onze gasten. Wij zouden graag met u in contact komen om dit voorval te bespreken. Zou u via mail cabillaud@maaspoort.nl of telefonisch 077 320 72 34 contact met ons op willen nemen?

Met vriendelijke groet,
Team Cabillaud
Wendy P.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Bij Cabillaud heerlijk gegeten. Goede en vriendelijke bediening en mooie gerechten. Zeker een aanrader.
Michel K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Ware perfectie. Vanaf de entree tot de uitgeleide perfect. Wijnarrangement een uitstekende match met het menu. Inrichting smaakvol en comfortabel.
Wicca72 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
heerlijk gegeten en vooral ook gedronken. we zijn duidelijk bovenmaats verwend dus de prijs kwaliteit verhouding was subliem.
Sharon M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten, goede toelichting op de gerechten en bijpassende wijnen.
Mooi restaurant in goede sfeer.
Aanrader!
JSG D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
het was voor ons een aangename avond met een fijne sercice.Het was zeer aanbevelingswaardig.We komen
beslist terug.Meer kan ik er niet over zeggen.
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Eerste kennismaking met een zeer verrassende keuken, prima bediening. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Goed bijpassend wijnarrangement.
Aanrader !!!
Hartelijk dank voor uw enthousiaste recensie. Wij vinden het erg fijn te horen dat jullie zo'n mooie ervaring bij ons hebben gehad. Wij hopen u graag nog eens te mogen ontvangen, waarbij we ons best doen u weer opnieuw te verrassen.
Irene T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Pure verwennerij!
Hartelijk dank voor uw kort maar krachtige compliment. Wij hopen u graag nog eens te verwelkomen.
Jasper K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Uitstekend restaurant. Met een buitengewoon compliment voor de alerte, atente en aangename bediening. Prachtig uitzicht vanaf het terras en bovenal uitstekend eten.
Hartelijk dank voor uw compliment. De bediening doet altijd zijn uiterste best om het de gasten naar hun wens te maken. Dit natuurlijk samen met de keuken die de heerlijke gerechten bereiden. Wij hopen u graag nog eens terug te zien.
Ien V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerljk gegeten en gedronken. Vond wel het prijskaartje erg hoog...
Hartelijk dank voor uw recensie.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten. De gerechten waren super mooi opgemaakt. Heel creatief. Goede uitleg aan tafel.