Cabillaud

Oude Markt 30 5911 HH Venlo Nederland Kaart
31-773207234

Over het restaurant Cabillaud

Zoals het thuis niet is

De Maaspoort beschikt sinds oktober 2015 over een fantastisch restaurant nabij het Scheuten terras genaamd Cabillaud. Cabillaud wil met haar pure en mooie gerechten mensen verrassen en gelukkig maken. In de sfeervolle ambiance met uitzicht over de Maas geloven we dat we mensen een vakantiegevoel kunnen geven maar dan dicht bij huis. De gerechten zijn onderscheidend, de wijnen zijn verrassend, we bieden een excellente service en dat alles op een bijzondere locatie met beleving. Het restaurant ademt Ibiza, luxe, genieten en Cote d'Azur en is op initiatief en naar idee van directeur Leon Thommassen gerealiseerd.

Meer informatie over restaurant Cabillaud

Uitmuntend
9,7
9,5
Colette F.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Gezellige sfeer.
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Verrassend! Heerlijk gegeten.
Albert M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Mooie plek. Eten is een ster waard. Ze hebben een sausier in de keuken, en dat proef je. Zeer entertainende bediening.
Hartelijk dank voor uw fijne recensie. Wij zien u graag weer eens terug bij Cabillaud.
Cindy D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Zéér lekkere keuken, bediening was top alsook de wijnen en het kader. Verdient een ster! Allen daarheen!
Hartelijk dank voor uw lovende recensie. Wij zien u graag weer eens terug bij Cabillaud.
betsie K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Een geweldige plek. Zeker de mooiste plek aan de maas. Een vette aanrader. De bediening is gewoonweg ontzettend vriendelijk en professioneel. Het eten was overheerlijk, vooral de wijnarrangement.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Hartelijk dank voor het plaatsen van uw recensie. Het is erg fijn te horen dat u heeft genoten van uw diner en dat u graag nog eens terug komt. Wij ontvangen u graag weer in Cabillaud.
José H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
we hebben heerlijk gegeten
sjef V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Humoristische bediening met duidelijke toelichting op exclusieve gerechtjes. Meerdere amuses en redelijke prijzen. Men is in staat om te improviseren en er iets moois van te maken.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Personeel met prima kennis van zaken, zowel voor wat betreft drank als eten. Uitstekende keuken met verrassende gerechten.
Ada D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
fantastische avond, zeer verrassend, echt. een aanwinst voor Venlo. supermooi terras aan de Maas
Mike R.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Vanavond, 02-07-17, ontzettend genoten van een avond uit bij Cabillaud.
Verfijnd eten met mooie bijpassende wijnen.
Ga zo door!
Olivier V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Terug Iens.nl geraadpleegd om een goed restaurant in Venlo te vinden. We belandden bij Cabillaud. Het restaurant heeft een heel modern interieur met prachtig terras met zicht op de Maas. Het eten was uitstekend. Ik ging voor het 6-gangen menu en mijn partner voor het 3-gangen menu. Het was een opeenvolging van heerlijke gerechten, heel verfijnd gepresenteerd en met een rijkdom aan verse ingrediënten. Porties waren perfect. De bediening was uitstekend en uiterst vriendelijk. Hier komen we zeker terug.
wilma B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Een feest van eten! Prachtige stillevens op je bord, mooie, rijke smaken. Het 5 gangen diner vult rijkelijk. Een prettig persoonlijke benadering als je dat wenst.
We komen zeker terug.
Bescheiden suggestie: dat de deur naar het volle terras met muziek automatisch sluit?
Thijs M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We werden gastvrij ontvangen. Het aperitief en de amuse kregen we geserveerd op een van de mooiste dakterrassen van Nederland. Het eten was weer verrassend. Onder begeleiding van mooie wijnen hebben we een relaxte avond gehad. Het dessert was apart van smaak.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Met groot gezelschap geweldig genoten van een 5-gangendiner ter gelegenheid van ons 40 jarig huwelijk. Alles was tot in de puntjes geregeld en het eten was overheerlijk. Alle gasten gingen met een uitermate tevreden gevoel van tafel. Heerlijke wijn en de bediening was top: ook goede uitleg van alle gerechten. Kortom, een aanrader voor welke gelegenheid dan ook.
Irene T.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijke plaatjes op de borden en 'n smaaksensatie in je mond! Chapeau!.........
Angèle V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk culinair gegeten met een super bediening. Locatie aankleding ook mooi enige minpuntje was de zaal waar je inkeek verder top avond
Lianne B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Het was een waar spektakel van heerlijkheden. Prettige bediening die de sfeer goed aanvoelde. Goede reden om Venlo nog eens te bezoeken.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten in een mooie omgeving met uiterst vriendelijk personeel. Een aanrader. De prijzen liggen zijn wel bovengemiddeld, maar kwaliteit zeker ook.
Ria J.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Weer erg lekker en verrassend gegeten met top smaakcombinaties. Alle gerechten smaakten heerlijk en werden erg mooi gepresenteerd.
De bijpassende wijnen waren top gekozen evenals de degestieven.
Erg fijne avond met top bediening.
Donatha A.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Gezellige avond, we werden extra verwent, komgraag terug!!!!