Cabillaud

Oude Markt 30 5911 HH Venlo Nederland Kaart
31-773207234

Over het restaurant Cabillaud

Zoals het thuis niet is

De Maaspoort beschikt sinds oktober 2015 over een fantastisch restaurant nabij het Scheuten terras genaamd Cabillaud. Cabillaud wil met haar pure en mooie gerechten mensen verrassen en gelukkig maken. In de sfeervolle ambiance met uitzicht over de Maas geloven we dat we mensen een vakantiegevoel kunnen geven maar dan dicht bij huis. De gerechten zijn onderscheidend, de wijnen zijn verrassend, we bieden een excellente service en dat alles op een bijzondere locatie met beleving. Het restaurant ademt Ibiza, luxe, genieten en Cote d'Azur en is op initiatief en naar idee van directeur Leon Thommassen gerealiseerd.

Meer informatie over restaurant Cabillaud

Bereikbaar met openbaarvervoer.
  • Kom je met de auto?
    Cabillaud ligt op de tweede etage van De Maaspoort, u kunt via de hoofdingang van De Maaspoort naar binnen. Met de trap of de lift kunt u naar de tweede verdieping.
  • : Wij bevelen Q-park parkeergarage Maasboulevard (prinsessesingel 5) aan.

Donderdag en vrijdag 16.00 uur tot 00.00 uur
Zaterdag en zondag 12.00 uur tot 00.00 uur
De keuken is geopend tot 21.00 uur
Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant Cabillaud

Monique B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Lucas B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Het zesgangen diner was meer dan uitstekend: verrassend en smakelijk, zonder uit de bocht te vliegen. Aanrader voor een heerlijke avond uit.
Hartelijk dank voor het compliment! Wij hopen u graag weer eens terug te zien bij Cabillaud om weer te genieten van een heerlijk diner.
Jolandavanes .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
We hebben erg lekker gegeten. Verrasende combinaties.
Ook heel leuk is dat je de keuken in kunt kijken.
Vooral als je zelf in de horica werkt is dat weer leuk.

Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat u heeft genoten van uw bezoek bij Cabillaud. Wij hopen u nog eens te mogen ontvangen.
Winfried V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Mooie tafel, lekker gegeten. Jammer dat de wijn steeds pas kwam als de gerechten al geserveerd waren.
theo H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
heerlijk eten--oogt als n plaatje---heel veel smaken--super---iedere gang werd uitgelegd,over de ingrediënten--mijn eega laktosevrij ,prima op gelet
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wat fijn om te horen dat alles naar wens is geweest bij uw bezoek. Wij hopen u graag nog eens te ontvangen.
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Eten was voortreffelijk.,
Hartelijk dank voor het compliment.
Rick S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Het eten was heerlijk!!!!! zag er goed uit, vriendelijk personeel. Ga zeker een x terug!!! Echt een top zaak!!!!!!!!!!!!
Wat een lovende recensie! Hartelijk dank hiervoor. Fijn om te horen dat u nog een keer terug komt. Wij kijken ernaar uit!
Annette C.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
het eten was heerlijk, alleen een tussengerecht met vlees van het livarvarken werd koud opgediend. Dit vonden wij allemaal erg jammer!
Hartelijk dank voor uw review. Het gerecht met het livarvarken is inderdaad een koud gerecht. Wellicht een goed punt voor ons om dit de volgende keer vooraf te melden, wanneer het besteld wordt.
Fijn om te horen dat het verder heerlijk was. Wij hopen dat we jullie nog eens mogen ontvangen.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Het was een heerlijke avond. Het ambiente en gerechten en bediening klopten. Gerechten en tafel, alles was mooi gepresenteerd. Vriendelijke en kundige bediening.
Wat een mooi complimenten, hartelijk dank hiervoor! Fijn om te horen dat we u een heerlijke avond hebben kunnen bezorgen. Ons team doet zijn uiterste best een mooi totaal plaatje voor iedereen te creëren. Wij zien u graag weer eens terug
Sady S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Maar geweldig! Wat een smaaksensatie! Ook voor vegetariërs! Super service!
Hartelijk dank voor uw complimenten! Wij zien u graag weer eens terug.
Eefke R.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Warm ontvangst bij aankomst. Gastdames Kris en Marjon hadden veel kennis over de bijpassende wijnen. Daarnaast was het eten als een plaatje opgediend en werden de lekkerste gerechten gepresenteerd. Concluderend, een top avond en zeker een aanbeveling voor zakenpartners, families en vrienden.
Hartelijk dank voor deze mooie woorden. Het is fijn om te horen dat het totaalplaatje klopte. We zien u graag weer eens terug.
Tina E.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Heerlijk gegeten bij Cabillaud in Venlo.
Mooi restaurant en een heel vriendelijke bediening.
Reden genoeg om hier vaker heen te gaan
Bedankt voor het compliment. Wat fijn om te horen dat we jullie vaker mogen ontvangen.
Bert J.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Ambiance niet gezellig.
Geur van de open keuken zit volgende dag nog in de kleding
Bedankt voor uw terugkoppeling. Wij zullen onze keukeninstallatie na laten kijken om ervoor te zorgen dat de geur van de open keuken niet in de kleding gaat zitten.
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Heerlijk gegeten; prettige, deskundige bediening. Veel keuzemogelijkheden, ook bij de menu's. tevens goede adviezen met betrekking tot de wijnen.
Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat u bij ons heerlijk heeft gegeten. Wij doen ons best onze passie aan de gast over te brengen en hen te adviseren om het diner zo perfect mogelijk te laten beleven. Wij hopen u graag nog eens terug te zien bij Cabillaud.
Suzanne A.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
We hadden ons ingesteld op een avond culinair genieten in een sfeervolle omgeving. Er was erg fel licht boven onze tafel, niet echt sfeervol, ook was er constant een koude wind rondom de tafel. We hebben gevraagd om de verlichting te dimmen, maar dit ging helaas niet en trouwens werd ons verteld dat dit de nieuwe manier van tafelen was.
Het eten was goed, maar erg kleine porties, tegen een prijs die naar ons idee te hoog was. De wijn was erg goed.
Kortom we hadden ons er meer van voorgesteld en waren toch wel teleurgesteld.
Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend om te horen dat de temperatuur niet aangenaam was en dat het licht niet beviel. We zullen naar de mogelijkheden kijken om zowel de kou als de sfeerverlichting aan te passen in het restaurant. Zodat het totaal plaatje in het vervolg zal kloppen.
Linda P.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Ik vind Cabillaud een top restaurant, Michelin ster waardig. Alles klopt. Kundige gastheer/vrouw, super lekker eten en een fijne sfeer. De verhouding prijs/kwaliteit is prima. Ik raad iedereen aan dit restaurant te proberen.
Roel F.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijke avond, prima eten. Jammer dat we met een groep van 8 personen niet a la carte konden eten maar dat werd tijdig vooraf kenbaar gemaakt met menu suggesties.
Wat fijn om te horen dat u een heerlijke avond heeft gehad. Bedankt voor het schrijven van uw review. Gezien het feit dat wij een bewerkelijke keuken voeren en we de kwaliteit willen waarborgen die u van ons mag verwachten hebben wij de keuze gemaakt om vanaf een groter aantal gasten geen á la carte diner aan te bieden. Gasten hebben dan nog de keuze tussen ons menu du chef of menu Cabillaud.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Hier voor de eerste keer gegeten. Het is een mooie avond geworden. Wij hadden een 3 gangen Cabillaud menu. Bij alle gerechten genoten van mooie smaken, mooie producten, en prachtige opmaak van het bord. Bijpassende wijnen ook echt bijpassend.
De medewerkers van het restaurant vriendelijk en accuraat. Hierdoor een prettige wachttijd tussen de gerechten. Voor herhaling vatbaar en aan te bevelen.
Hartelijk dank voor uw review. Het is altijd fijn om te horen dat jullie ervaring bij ons voor herhaling vatbaar is. Wij zien ernaar uit jullie weer te mogen ontvangen en jullie weer een heerlijke avond te bezorgen.
Will S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Een uitstekend verzorgd diner.
Hartelijk dank voor het compliment!
Lizzy D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Overheerlijk gegeten in een fijne rustige sfeer en super service. We hebben een heerlijk en relaxt avondje uit gehad!
Wat fijn om te horen dat wij hebben kunnen bijdragen aan jullie heerlijk avondje uit. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij ons.