Cabillaud

Oude Markt 30 5911 HH Venlo Nederland Kaart
31-773207234

Over het restaurant Cabillaud

Zoals het thuis niet is

De Maaspoort beschikt sinds oktober 2015 over een fantastisch restaurant nabij het Scheuten terras genaamd Cabillaud. Cabillaud wil met haar pure en mooie gerechten mensen verrassen en gelukkig maken. In de sfeervolle ambiance met uitzicht over de Maas geloven we dat we mensen een vakantiegevoel kunnen geven maar dan dicht bij huis. De gerechten zijn onderscheidend, de wijnen zijn verrassend, we bieden een excellente service en dat alles op een bijzondere locatie met beleving. Het restaurant ademt Ibiza, luxe, genieten en Cote d'Azur en is op initiatief en naar idee van directeur Leon Thommassen gerealiseerd.

Meer informatie over restaurant Cabillaud

Bereikbaar met openbaarvervoer.
  • Kom je met de auto?
    Cabillaud ligt op de tweede etage van De Maaspoort, u kunt via de hoofdingang van De Maaspoort naar binnen.
  • : Wij bevelen Q-park parkeergarage Maasboulevard (prinsessesingel 5) aan.
Uitmuntend
9,7
9,2

Jouw recensie over het restaurant Cabillaud

Marianne T.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Prijs, kwaliteit was goed, gezellig buiten gezeten, vriendelijke bediening. We moesten alleen erg lang wachten op het toetje.
theo H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
gewoon perfecte plek om te dineren,heel smaakvol,mooie Picasso s,zeer vriendelijk personeel,we zien elkaar in t park bij lekker venlo
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Top restaurant. Lekkere betaalbare wijnen. Sommelier/gastheer kent zijn vak en zorgt mede voor een bijzonder aangename avond. Aanrader zowel voor etentje met vrienden als voor zaken. Great!!!
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Voor de eerste keer gegeten en absoluut voor herhaling vatbaar. Goede uitleg omtrent de gerechten met passie vertelt.
Hartelijk dank voor uw mooie compliment. Het is altijd erg fijn als gasten vermelden dat ze graag nog eens terug komen. Wij zullen u dan weer met dezelfde passie ontvangen en laten genieten van een heerlijk diner.
John G.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Weer heerlijk gegeten door het fijne weer konden we lekker buiten op het terras zitten.
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Afgelopen weekend was het weer ons goedgezind. Wat fijn dat jullie daar gebruik van hebben gemaakt om bij ons op het terras te zitten. Het is er heerlijk vertoeven.
Wij hopen u graag weer eens te zien op ons terras of (wanneer het weer kouder/natter is) bij ons binnen in het restaurant.
Gijs H.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken. Ronduit top!
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij vinden het altijd erg fijn om te horen wat voor ervaring gasten hebben gehad. Nog fijner is het om te horen dat u een top ervaring heeft gehad. Wij gaan zo door en hopen u graag nog eens te ontvangen bij Cabillaud.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Prima kwaliteit-prijs verhouding. Keurige bediening.
Jill J.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Eten fantastisch. Vriendelijke en bekwame bediening. Mooie ambiance. Gewoon top! Zeker 1 ster waardig!!
Coen O.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Zeer goede prijs kwaliteit. Fijne gastheer en heerlijke gerechten
YAsmine V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Zeer lekker gegeten en aangename bediening! Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk eten. Mooi opgediend. Verrassende kleine extra's
DANNY V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Fantastische avond gehad in restaurant Cabillaud ! Hadden de 6gangen menu en dit was écht een culinare ervaring. Eveneens een fantastische ober die over het hele menu zijn kennis in de etalage zette met de nodige humor !
Geert S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Prijs kwaliteit was super
Personeel was zeer attent en gezellig
Ludovicus S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
ik ben de naam kwijt maar wij hadden de beste bediening die je kunt hebben !
Huub M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Genoten. Het hoogst scoorde de eendenborst , tussengerecht: perfect !
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Verrassende gerechten, mooiewijnen. Zeer deskundig personeel. Prijs/kwaliteit erg goed. We gaan zeker terug. Continue goed niveau
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk avondje uit. Genoten van een superlekker 5 gangen diner met bijpassende wijnen. Chapeau!
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Wederom subliem gegeten, uitmuntende bediening en genoten van zeer speciale avond. Ik snap niet waarom jullie die ster nog niet hebben. Ik kom hier liever dan bij Valuas, Brienen aan de Maas of de Aubergine. Heerlijk
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Top gegeten!! Prima bediening! Mooie en heerlijke gerechten! echte aanrader om je eens heerlijk culinair te laten verwennen !! Telkens weer verrassend!
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
vreemd dat niet meer mensen dit restaurant weten te vinden. Prijs-/kwaliteit verhouding is dik in orde en met vriendelijke en kundige bediening.