Cabillaud

Oude Markt 30 5911 HH Venlo Nederland Kaart
31-773207234

Over restaurant Cabillaud

Zoals het thuis niet is

De Maaspoort beschikt sinds oktober 2015 over een fantastisch restaurant nabij het Scheuten terras genaamd Cabillaud. Cabillaud wil met haar pure en mooie gerechten mensen verrassen en gelukkig maken. In de sfeervolle ambiance met uitzicht over de Maas geloven we dat we mensen een vakantiegevoel kunnen geven maar dan dicht bij huis. De gerechten zijn onderscheidend, de wijnen zijn verrassend, we bieden een excellente service en dat alles op een bijzondere locatie met beleving. Het restaurant ademt Ibiza, luxe, genieten en Cote d'Azur en is op initiatief en naar idee van directeur Leon Thommassen gerealiseerd.

Meer informatie over restaurant Cabillaud

Uitmuntend
9,2
Voordelig
Maresehf .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Sef D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het heerlijk avondje van Sinterklaas was weliswaar nog niet aangebroken, maar het werd wel alvast het heerlijke avondje van Cabillaud. Interessante gerechten met een goede balans tussen innovatief koken en ouderwetse goede smaak. Complimenten voor de chef en sous-chef. Sierlijk servies, bestek en glaswerk en mooi opgemaakte borden. De hoge ruimte en moderne inrichting, maar ook de ontspannen bediening droegen bij aan het gevoel in een restaurant in een wereldstad te zitten. Maar Cabillaud is een restaurant in Venlo, 't stedje van lol en plezeer.
Mathijs J.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
naar aanleiding van de nieuwe chef en concept een hapje gaan eten.
Een geweldig restaurant! Eten en bediening een 10 ! top bijpassende wijnen. De gerechten zijn te meten met een bib of Michelin, wij hebben in diverse Michelin restaurants minder gegeten.
Locatie is geweldig een diner bij zonsondergang. Erg vriendelijk en een gemoedelijke sfeer! Prijs kwaliteit erg goed je krijgt waar voor je geld.
Wij komen zeker terug en raden het iedereen aan! Inrichting is geweldig, een tip 'het licht' daar zou je wat aan kunnen doen. De gerechten kleuren paars van de spots en is zonde!
Marelin D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Mooie plek! Je moet het even weten en de weg naar boven zien te vinden: maar de moeite waard! Eten erg goed. Mooie combinaties. Veel vis, naar vegetarisch is het even zoeken. Mooie wijnen. Personeel goed, nog wat onwennig en soms stijfjes. Geweldig uitzicht, mooie inrichting.
Judit G.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Zeer hippe lichte locatie met gave kleuren. Ibiza-like. Eten top, daar hoeven we verder geen woorden vuil aan te maken!!!Bediening wordt steeds beter.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Mooi verzorgde gerechten, smakelijke gerechten, een prima bediening met veel persoonlijke aandacht, en dat alles op een top-locatie met uitzicht over de Maas. Wat ons betreft een aanrader!
R. K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Absoluut een aanrader! Fantastisch eten, erg prettige sfeer en de ontvangst en service van de medewerkers zeer gastvrij. Een heerlijk avondje uit in Venlo.