Cabillaud

Oude Markt 30 5911 HH Venlo Nederland Kaart
31-773207234

Over het restaurant Cabillaud

Zoals het thuis niet is

De Maaspoort beschikt sinds oktober 2015 over een fantastisch restaurant nabij het Scheuten terras genaamd Cabillaud. Cabillaud wil met haar pure en mooie gerechten mensen verrassen en gelukkig maken. In de sfeervolle ambiance met uitzicht over de Maas geloven we dat we mensen een vakantiegevoel kunnen geven maar dan dicht bij huis. De gerechten zijn onderscheidend, de wijnen zijn verrassend, we bieden een excellente service en dat alles op een bijzondere locatie met beleving. Het restaurant ademt Ibiza, luxe, genieten en Cote d'Azur en is op initiatief en naar idee van directeur Leon Thommassen gerealiseerd.

Meer informatie over restaurant Cabillaud

Bereikbaar met openbaarvervoer.
  • Kom je met de auto?
    Cabillaud ligt op de tweede etage van De Maaspoort, u kunt via de hoofdingang van De Maaspoort naar binnen.
  • : Wij bevelen Q-park parkeergarage Maasboulevard (prinsessesingel 5) aan.

Donderdag tot en met zondag geopend van 12.00 uur tot 0.00 uur
De keuken is geopend tot 21.00 uur
Uitmuntend
9,6

Jouw recensie over het restaurant Cabillaud

Mariet T.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Geweldige ambiance, verrassende gerechten, heerlijk gegeten,!
De tafel van Olaf V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken, super echt super bediening, mooi uitzicht en niet eens zo duur voor deze kwaliteit.
Paul Z.
Zeer goede gerechten tegen schappelijke prijs. Uitmuntende service. Mooi uitzicht vanaf het terras oevr de Maas.
Stephanie S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Weer heerlijk gegeten, zoals altijd. Perfecte service in een mooie omgeving. Altijd weer genieten van de bijzondere gerechten en heerlijke wijnen die hierbij worden geserveerd.
Eric C.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
We werden met alle egards ontvangen. Vriendelijke en kundige bediening. Uitstekende gerechten in gebalanceerde porties. Eric kookt met veel smaken maar het wordt nooit te veel voor de smaakpapillen. Prachtige gerechten en geen enkele misser. Van amuse tot en met de kazen is alles voortreffelijk. Een absolute aanrader en een verrijking voor Venlo. Kan dit restaurant zonder meer aanbevelen. Extra noot, prijs/kwaliteit is uit balans, te vriendelijk! geprijsd voor de topkwaliteit die men krijgt.
Jack L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
we hebben genoten van de verfijnde gerechten, tekst en uitleg van de wijnen. Het is een genot hoe de gastheer met liefde vertelt over zijn wijnen/ vondsten. er worden geen summiere glaasjes geserveerd ook wordt niet op de inkoopsprijs van de wijnen bezuinigd. Het totale plaatje, de sfeer, de niet te stijve bediening de muziek, en uiteraard de mooie gerechten hebben ons een mooie avond bezorgd wat nu een mooie herinnering is geworden.
Tomsto S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Amuses, voorgerecht, tussengerecht en nagerecht prima, hoofdgerecht (runderlende) viel tegen; hoofdgerecht vis prima.
Wachttijd tussen gerechten te lang (4 gangen, 4 uur).
Bediening kundig en joviaal.
Albert M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Zoals altijd weer prima eten op een prima plek
Wat fijn om te horen! Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.
Monique G.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Super!
Hartelijk dank!
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Mijn vrouw en ik hebben een geweldige avond mogen hebben. We zijn echt in de watten gelegd door de keuken brigade (lennart van weert) en de gastheer. Een heerlijk ongedwongen sfeer met heerlijke wijnen en fantastische gerechten. Iedereen bij cabilau weet waar ze mee bezig zijn en de klant is echt koning. Hier gaan wij zeker terug en zullen vrienden en bekenden aanraden hier heen te gaan.
Wat fijn om te horen dat u zo genoten hebt van uw avond bij Cabillaud. Het mooiste compliment om te krijgen is dat gasten graag terug zullen komen. Hartelijk dank hiervoor! Wij ontvangen u graag weer bij Cabillaud.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Gastvrije ontvangst. Goede bediening met kennis van producten. Goed gekozen wijnen. Al met al een culinaire ervaring rijker.
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wij vinden het altijd fijn om te horen hoe de ervaring van onze gasten is geweest. Wij zien u graag weer eens terug bij Cabillaud.
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Voortreffelijke keuken: zeer jong personeel (attentie voor verzorging !).
Hartelijk dank voor uw recensie. Ons team bestaat inderdaad uit jong maar gepassioneerd personeel die de gasten graag in de watten legt.
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Met vriendinnen die nog nooit bij Cabillaud gedineerd hadden genoten van een voortreffelijk diner buiten op het terras. Iedereen was enthousiast over kwaliteit, prachtige presentatie van de smaakvolle gerechten en de gezellige, kundige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar! Dank voor een heerlijke avond!
Wat fijn om te horen dat u samen met uw vriendinnen heeft genoten tijdens uw diner bij Cabillaud. Wij vonden het erg leuk dat jullie er waren en kijken ernaar uit jullie een volgende keer weer te mogen ontvangen.
Antonie V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Goed, maar meer van verwacht. Wat was er goed? Het eten en de bereiding ervan. Hier was weinig op aan te merken, al was de smaakcombinatie van sommige gerechten niet optimaal. Wat was er niet (zo) goed? De bediening, de keuze op de menukaart was erg karig, de prijzen aan de hoge kant voor wat je krijgt en de stoelen waren niet schoon. Toelichting op de bediening; mij iets te amicaal voor het niveau wat ze uit willen dragen. Er werd niet gevraagd of iemand een wijnarrangement wilde en bij het kaasplankje werd ook geen bijpassende drank aangeboden. Er werden gerechten en drankjes vergeten en regelmatig stonden ze bij elkaar te keuvelen terwijl wij iets wilden bestellen.

Ik denk dat er nog veel te verbeteren valt. Ik zal er niet terug komen, tenzij ik uitgenodigd word. Ik denk dat je beter kunt krijgen voor minder geld.
Hartelijk dank voor uw feedback. Het is altijd fijn om van gasten te horen wat goed was en wat wij nog kunnen verbeteren en wij gaan hier dan ook serieus mee aan de slag.
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Eten en wijn lekker, echter terras niet goed onderhouden, vogelpoep op terrasvloer en stoelen, losse pvc buizen tegen de raam. Gewoon nèt niet netjes genoeg voor een chique en duurder restaurant.
Hartelijk dank voor uw recensie. Het is erg fijn om te horen dat het eten en de wijn bij u in de smaak is gevallen. Wat betreft de punten over het terras, deze zullen wij intern meenemen en bespreken.
Marjon F.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Echt een culinairf eest! Top gerechten en een top bediening!
Wat een lovende woorden! Hartelijk bedankt hiervoor.
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Na een 'haperende' start van de bediening qua ontvangst en begin van ons diner, hebben we weer ongelofelijk heerlijk gegeten! De koks zijn echte kunstenaars qua gerechten en presentatie; ze laten je een ware smaaksensatie beleven! Jammer dat mijn (vervangende) dessert vanwege dieetbeperkingen totaal niet 'des Cabillauds' was en totaal uit de toon viel! Dat zal ons echter niet weerhouden snel weer jullie gast te zijn!
Wat fijn dat jullie na een haperende start toch een heerlijke avond hebben gehad. Wij streven ernaar al onze gasten een avond te bezorgen waarbij ze volop kunnen genieten van de service en de gerechten. Uw dessert i.v.m. dieetwensen zal binnen het team besproken worden, zodat we dit kunnen verbeteren. Het is erg fijn om te horen dat jullie snel weer onze gast willen zijn. Wij kijken ernaar uit!
Anne-Christine L.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
We hebben voorafgaand aan een voorstelling gegeten. Planning klopte prima. Kwaliteit van het eten en de gastvrijheid van bediening was erg goed.
Een theaterbezoek kunt u inderdaad heel goed combineren met voorafgaand een diner bij Cabillaud. Wij dragen er zorg voor dat u fijn kunt genieten van een diner en zonder haast door kunt naar de voorstelling. Het is erg fijn om te horen dat u dit ook zo ervaren heeft. Wij ontvangen u graag nog eens voor een heerlijk diner, gewoon zomaar of weer voorafgaand aan een voorstelling.
Huub B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Hier krijg je alleen maar kwaliteit zowel qua eten alsook de bediening,een echte aanrader.
Zou zeggen blijf zo doorgaan dan blijft je image je amigo
Hartelijk dank voor wederom de mooie complimenten. Wij doen ons uiterste best om op deze voet door te gaan en de kwaliteit in gerechten en bediening optimaal te houden.
John G.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Wij hebben hier vaker gegeten altijd lekker deze keer waren de amuses TOP heel verrassend het voorgerecht en tussengerecht was ook weer heerlijk wat mij wel opvalt is dathet hoofdgerecht is op iedere nieuwe kaart altijd hetzelfde een soort vlees bv lam en dan op 3 verschillende manieren klaar gemaakt de eerste keer dat wij dit voor gezet kregen vond ik heerlijk maar ik dacht vandaag alweer wij vonden het een beetje tegen vallen. Misschien een tip om de volgende kaart iets aan te doen. Maar buiten dit heerlijk gegeten een toprestaurant in venlo
Hartelijk dank voor uw review. Wij proberen steeds weer onze gasten te verrassen met nieuwe gerechten en smaakcombinaties. Uw feedback over de hoofdgerechten zullen door het keukenteam opgepakt worden, zodat u de volgende keer hopelijk ook verrast wordt door het hoofdgerecht.
Frits L.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Fantastische keuken met verrassende en zeer lekkere gerechten. Goed, vriendelijke bediening, niet te “stijf” maar op een goede manier informeel.
Inrichting prima, niet helemaal mijn stijl maar das persoonlijk.
Al met al zou ik Cabillaud zeker aanbevelen en gaan wij zeker terug!
Wat een mooie complimenten! Hartelijk dank hiervoor. Het beste compliment wat wij van gasten kunnen krijgen is dat ze weer terug komen. Wij kijken ernaar uit om jullie weer te mogen ontvangen en weer een avond mogen laten genieten van de gerechten en service.