Cabillaud

Oude Markt 30 5911 HH Venlo Nederland Kaart
31-773207234

Over het restaurant Cabillaud

Zoals het thuis niet is

De Maaspoort beschikt sinds oktober 2015 over een fantastisch restaurant nabij het Scheuten terras genaamd Cabillaud. Cabillaud wil met haar pure en mooie gerechten mensen verrassen en gelukkig maken. In de sfeervolle ambiance met uitzicht over de Maas geloven we dat we mensen een vakantiegevoel kunnen geven maar dan dicht bij huis. De gerechten zijn onderscheidend, de wijnen zijn verrassend, we bieden een excellente service en dat alles op een bijzondere locatie met beleving. Het restaurant ademt Ibiza, luxe, genieten en Cote d'Azur en is op initiatief en naar idee van directeur Leon Thommassen gerealiseerd.

Meer informatie over restaurant Cabillaud

Bereikbaar met openbaarvervoer.
  • Kom je met de auto?
    Cabillaud ligt op de tweede etage van De Maaspoort, u kunt via de hoofdingang van De Maaspoort naar binnen.
  • : Wij bevelen Q-park parkeergarage Maasboulevard (prinsessesingel 5) aan.
Uitmuntend
9,7
9,4

Jouw recensie over het restaurant Cabillaud

Mark F.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Annette C.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
héérlijk gegeten. Hadden een 5 gangen menu. Alles was even lekker!Aangezien wij 65 plussers zijn, was een
4 gangen menu ook voldoende.
Wat een mooi compliment! Hartelijk dank hiervoor. Wij hopen u graag weer eens te mogen ontvangen bij Cabillaud en dan voor een 4-gangen menu of toch weer een 5-gangen menu?
Huub B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Personeel was buiten dat men zeer vriendelijk was zeer professioneel.Bij de presentatie van de gerechten was er reeds een lach op het gezicht en straalde men op te vertellen wat het nu precies was.
Blijf dit image zo houden en maak er voor jullie en ons een amigo van.
Hartelijk dank voor uw compliment! De service in het restaurant staat bij ons hoog in het vaandel. Het team heeft passie voor het vak en zo te horen weten ze dat goed uit te stralen. Wij zijn zeker van plan van image tot een imago te maken. Wij hopen u graag weer eens te verwelkomen bij Cabillaud om onze passie weer met u te kunnen delen.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Cabillaud is onderdeel van theater De Maaspoort en pretendeert pure luxe op hoog niveau.
Die pretenties maken het restaurant niet bereikbaar voor de grote massa. Het was op deze zondagavond dan ook niet bijzonder druk.
De kwaliteit van de gerechten is zonder meer goed. Met verschillende amuses en drie mooi opgemaakte gangen komen ogen en maag voldoende aan hun trekken. De ober/sommelier brengt mooie bijpassende wijnen op tafel. Die hebben wel een bij de pretenties passend prijskaartje.
Hartelijk dank voor uw review. Ons doel is om onze gasten te laten genieten van de gerechten en wijnen en hen in de watten te leggen. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel, zowel op het gebied van de gerechten en wijnen, als de service. Het is fijn om te horen dat wij u deze ervaring hebben kunnen bieden. Wij hopen u graag nog eens te mogen ontvangen bij Cabillaud.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Super gegeten. Sterwaardig. De heren van de bediening krijgen een 10 met griffel.
Hartelijk dank voor uw recensie. Wij zijn zeer verheugd door uw lovende woorden, met name de heren van de bediening zijn zeer blij met het ontvangen van een 10 met een griffel!
Wij hopen u graag weer te mogen ontvangen om nog eens te komen genieten een lunch of diner.
Lyanne S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
perfect, uitstekende keuken en heel kundige en vriendelijke bediening.
Een echte aanrader en zeker een aanwinst voor Venlo.
Hartelijk dank voor het achterlaten van uw recensie. Het is fijn om te horen dat u een goede ervaring heeft gehad. Wij hopen u graag nog eens terug te zien bij Cabillaud.
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Mooi restaurant. Uitstekende keuken
Hartelijk dank voor uw recensie. Wij hopen u weer eens terug te zien bij Cabillaud.
Truus M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
alles was uitstekend bereid zeer smakelijk
erg veel tonijn gerechten
iets te weinig variatie in het aanbod wat betreft vis of vlees
geen gambas alleen op voorbestelling
kreeft salade ook alleen op bestelling
dat vond ik jammer
Hartelijk dank voor het achterlaten van uw recensie. Het is fijn te horen dat de gerechten smakelijk en goed bereid waren. Uw tips over de variatie in aanbod van vlees en vis, zullen wij meenemen in het team. Wij hopen u nog eens terug te zien bij Cabillaud.
Colette F.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Gezellige sfeer.
Hartelijk dank voor het achterlaten van uw recensie. Het is erg fijn om te horen dat uw bezoek goed bevallen is. Wij hopen u graag weer eens te mogen ontvangen bij Cabillaud.
Huub V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Genoten van een uitstekend en verassend nieuw menu. Wat een smaaksensaties.
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Verrassend! Heerlijk gegeten.
Hartelijk dank voor het achterlaten van uw recensie. Wij hopen u graag weer eens terug te zien bij Cabillaud.
Albert M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Mooie plek. Eten is een ster waard. Ze hebben een sausier in de keuken, en dat proef je. Zeer entertainende bediening.
Hartelijk dank voor uw fijne recensie. Wij zien u graag weer eens terug bij Cabillaud.
Cindy D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Zéér lekkere keuken, bediening was top alsook de wijnen en het kader. Verdient een ster! Allen daarheen!
Hartelijk dank voor uw lovende recensie. Wij zien u graag weer eens terug bij Cabillaud.
Betsie K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Een geweldige plek. Zeker de mooiste plek aan de maas. Een vette aanrader. De bediening is gewoonweg ontzettend vriendelijk en professioneel. Het eten was overheerlijk, vooral de wijnarrangement.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Hartelijk dank voor het plaatsen van uw recensie. Het is erg fijn te horen dat u heeft genoten van uw diner en dat u graag nog eens terug komt. Wij ontvangen u graag weer in Cabillaud.
José H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
we hebben heerlijk gegeten
sjef V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Humoristische bediening met duidelijke toelichting op exclusieve gerechtjes. Meerdere amuses en redelijke prijzen. Men is in staat om te improviseren en er iets moois van te maken.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Personeel met prima kennis van zaken, zowel voor wat betreft drank als eten. Uitstekende keuken met verrassende gerechten.
Ada D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
fantastische avond, zeer verrassend, echt. een aanwinst voor Venlo. supermooi terras aan de Maas
Mike R.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Vanavond, 02-07-17, ontzettend genoten van een avond uit bij Cabillaud.
Verfijnd eten met mooie bijpassende wijnen.
Ga zo door!
Olivier V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Terug Iens.nl geraadpleegd om een goed restaurant in Venlo te vinden. We belandden bij Cabillaud. Het restaurant heeft een heel modern interieur met prachtig terras met zicht op de Maas. Het eten was uitstekend. Ik ging voor het 6-gangen menu en mijn partner voor het 3-gangen menu. Het was een opeenvolging van heerlijke gerechten, heel verfijnd gepresenteerd en met een rijkdom aan verse ingrediënten. Porties waren perfect. De bediening was uitstekend en uiterst vriendelijk. Hier komen we zeker terug.