Cabillaud

Oude Markt 30 5911 HH Venlo Nederland Kaart
31-773207234

Over het restaurant Cabillaud

Zoals het thuis niet is

De Maaspoort beschikt sinds oktober 2015 over een fantastisch restaurant nabij het Scheuten terras genaamd Cabillaud. Cabillaud wil met haar pure en mooie gerechten mensen verrassen en gelukkig maken. In de sfeervolle ambiance met uitzicht over de Maas geloven we dat we mensen een vakantiegevoel kunnen geven maar dan dicht bij huis. De gerechten zijn onderscheidend, de wijnen zijn verrassend, we bieden een excellente service en dat alles op een bijzondere locatie met beleving. Het restaurant ademt Ibiza, luxe, genieten en Cote d'Azur en is op initiatief en naar idee van directeur Leon Thommassen gerealiseerd.

Meer informatie over restaurant Cabillaud

Bereikbaar met openbaarvervoer.
  • Kom je met de auto?
    Cabillaud ligt op de tweede etage van De Maaspoort, u kunt via de hoofdingang van De Maaspoort naar binnen.
  • : Wij bevelen Q-park parkeergarage Maasboulevard (prinsessesingel 5) aan.

Donderdag tot en met zondag geopend van 12.00 uur tot 0.00 uur
De keuken is geopend tot 21.00 uur
Uitmuntend
9,6

Jouw recensie over het restaurant Cabillaud

Joke B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Hier voor de eerste keer gegeten. Het is een mooie avond geworden. Wij hadden een 3 gangen Cabillaud menu. Bij alle gerechten genoten van mooie smaken, mooie producten, en prachtige opmaak van het bord. Bijpassende wijnen ook echt bijpassend.
De medewerkers van het restaurant vriendelijk en accuraat. Hierdoor een prettige wachttijd tussen de gerechten. Voor herhaling vatbaar en aan te bevelen.
Hartelijk dank voor uw review. Het is altijd fijn om te horen dat jullie ervaring bij ons voor herhaling vatbaar is. Wij zien ernaar uit jullie weer te mogen ontvangen en jullie weer een heerlijke avond te bezorgen.
Will S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Een uitstekend verzorgd diner.
Hartelijk dank voor het compliment!
Lizzy D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Overheerlijk gegeten in een fijne rustige sfeer en super service. We hebben een heerlijk en relaxt avondje uit gehad!
Wat fijn om te horen dat wij hebben kunnen bijdragen aan jullie heerlijk avondje uit. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij ons.
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Lekker gegeten, frisse, verse en verfijnde gerechten, niet te grote porties, vriendelijke bediening, relaxte sfeer.
Hartelijk dank voor het schrijven van uw review. Wij hopen u graag nog eens terug te zien bij Cabillaud!
Rwkm H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Wij waren met 10 personen, vrienden en vriendinnen .
Een keer per jaar gaan we een dag met elkaar op stap ,dit doen we al 40 jaar .
Eerst hebben we gezellig geborreld op het Schouten terras .
Het eten was prima ,we hebben gekozen voor het Cabillaud menu ,omdat hier de keuze van vis ,vlees aanwezig was .
Dit is iedereen goed bevallen ,en allemaal hebben we van deze avond genoten .
Bij betalen met het toetje tussen zoet en kaas plankje moet vooraf beter gecommuniceerd worden ,dan kom je bij het afrekenen niet voor verrassingen te staan .
Bediening en uitleg was zeer goed en helder, behoudens onze laatste keuzen .
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij Cabillaud. Wij nemen uw feedback wat betreft de communicatie over het dessert en kaasplankje ter harte. Dit wordt met het team teruggekoppeld, zodat er hier geen misverstanden meer over ontstaan. Ondanks dat is het fijn om te horen dat jullie hebben genoten deze avond. Wij hadden jullie graag te gast en hopen jullie dan ook nog eens te mogen ontvangen bij Cabillaud.
Sadie C.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Blijft goed hier. Lekkere gerechten, veel uitleg over de gerechten en afgestemd op het gezelschap.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Mooie entourage en prima kwaliteit eten. Bediening weinig natuurlijk.
Mariet T.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Geweldige ambiance, verrassende gerechten, heerlijk gegeten,!
De tafel van Olaf V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken, super echt super bediening, mooi uitzicht en niet eens zo duur voor deze kwaliteit.
Paul Z.
Zeer goede gerechten tegen schappelijke prijs. Uitmuntende service. Mooi uitzicht vanaf het terras oevr de Maas.
Stephanie S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Weer heerlijk gegeten, zoals altijd. Perfecte service in een mooie omgeving. Altijd weer genieten van de bijzondere gerechten en heerlijke wijnen die hierbij worden geserveerd.
Eric C.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
We werden met alle egards ontvangen. Vriendelijke en kundige bediening. Uitstekende gerechten in gebalanceerde porties. Eric kookt met veel smaken maar het wordt nooit te veel voor de smaakpapillen. Prachtige gerechten en geen enkele misser. Van amuse tot en met de kazen is alles voortreffelijk. Een absolute aanrader en een verrijking voor Venlo. Kan dit restaurant zonder meer aanbevelen. Extra noot, prijs/kwaliteit is uit balans, te vriendelijk! geprijsd voor de topkwaliteit die men krijgt.
Jack L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
we hebben genoten van de verfijnde gerechten, tekst en uitleg van de wijnen. Het is een genot hoe de gastheer met liefde vertelt over zijn wijnen/ vondsten. er worden geen summiere glaasjes geserveerd ook wordt niet op de inkoopsprijs van de wijnen bezuinigd. Het totale plaatje, de sfeer, de niet te stijve bediening de muziek, en uiteraard de mooie gerechten hebben ons een mooie avond bezorgd wat nu een mooie herinnering is geworden.
Tomsto S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Amuses, voorgerecht, tussengerecht en nagerecht prima, hoofdgerecht (runderlende) viel tegen; hoofdgerecht vis prima.
Wachttijd tussen gerechten te lang (4 gangen, 4 uur).
Bediening kundig en joviaal.
Albert M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Zoals altijd weer prima eten op een prima plek
Wat fijn om te horen! Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.
Monique G.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Super!
Hartelijk dank!
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Mijn vrouw en ik hebben een geweldige avond mogen hebben. We zijn echt in de watten gelegd door de keuken brigade (lennart van weert) en de gastheer. Een heerlijk ongedwongen sfeer met heerlijke wijnen en fantastische gerechten. Iedereen bij cabilau weet waar ze mee bezig zijn en de klant is echt koning. Hier gaan wij zeker terug en zullen vrienden en bekenden aanraden hier heen te gaan.
Wat fijn om te horen dat u zo genoten hebt van uw avond bij Cabillaud. Het mooiste compliment om te krijgen is dat gasten graag terug zullen komen. Hartelijk dank hiervoor! Wij ontvangen u graag weer bij Cabillaud.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Gastvrije ontvangst. Goede bediening met kennis van producten. Goed gekozen wijnen. Al met al een culinaire ervaring rijker.
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wij vinden het altijd fijn om te horen hoe de ervaring van onze gasten is geweest. Wij zien u graag weer eens terug bij Cabillaud.
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Voortreffelijke keuken: zeer jong personeel (attentie voor verzorging !).
Hartelijk dank voor uw recensie. Ons team bestaat inderdaad uit jong maar gepassioneerd personeel die de gasten graag in de watten legt.
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Met vriendinnen die nog nooit bij Cabillaud gedineerd hadden genoten van een voortreffelijk diner buiten op het terras. Iedereen was enthousiast over kwaliteit, prachtige presentatie van de smaakvolle gerechten en de gezellige, kundige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar! Dank voor een heerlijke avond!
Wat fijn om te horen dat u samen met uw vriendinnen heeft genoten tijdens uw diner bij Cabillaud. Wij vonden het erg leuk dat jullie er waren en kijken ernaar uit jullie een volgende keer weer te mogen ontvangen.
Antonie V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Goed, maar meer van verwacht. Wat was er goed? Het eten en de bereiding ervan. Hier was weinig op aan te merken, al was de smaakcombinatie van sommige gerechten niet optimaal. Wat was er niet (zo) goed? De bediening, de keuze op de menukaart was erg karig, de prijzen aan de hoge kant voor wat je krijgt en de stoelen waren niet schoon. Toelichting op de bediening; mij iets te amicaal voor het niveau wat ze uit willen dragen. Er werd niet gevraagd of iemand een wijnarrangement wilde en bij het kaasplankje werd ook geen bijpassende drank aangeboden. Er werden gerechten en drankjes vergeten en regelmatig stonden ze bij elkaar te keuvelen terwijl wij iets wilden bestellen.

Ik denk dat er nog veel te verbeteren valt. Ik zal er niet terug komen, tenzij ik uitgenodigd word. Ik denk dat je beter kunt krijgen voor minder geld.
Hartelijk dank voor uw feedback. Het is altijd fijn om van gasten te horen wat goed was en wat wij nog kunnen verbeteren en wij gaan hier dan ook serieus mee aan de slag.