Cabillaud

Oude Markt 30 5911 HH Venlo Nederland Kaart
31-773207234

Over het restaurant Cabillaud

Zoals het thuis niet is

De Maaspoort beschikt sinds oktober 2015 over een fantastisch restaurant nabij het Scheuten terras genaamd Cabillaud. Cabillaud wil met haar pure en mooie gerechten mensen verrassen en gelukkig maken. In de sfeervolle ambiance met uitzicht over de Maas geloven we dat we mensen een vakantiegevoel kunnen geven maar dan dicht bij huis. De gerechten zijn onderscheidend, de wijnen zijn verrassend, we bieden een excellente service en dat alles op een bijzondere locatie met beleving. Het restaurant ademt Ibiza, luxe, genieten en Cote d'Azur en is op initiatief en naar idee van directeur Leon Thommassen gerealiseerd.

Meer informatie over restaurant Cabillaud

Bereikbaar met openbaarvervoer.
  • Kom je met de auto?
    Cabillaud ligt op de tweede etage van De Maaspoort, u kunt via de hoofdingang van De Maaspoort naar binnen.
  • : Wij bevelen Q-park parkeergarage Maasboulevard (prinsessesingel 5) aan.
Uitmuntend
9,6
9,2

Jouw recensie over het restaurant Cabillaud

Anne-Christine L.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
We hebben voorafgaand aan een voorstelling gegeten. Planning klopte prima. Kwaliteit van het eten en de gastvrijheid van bediening was erg goed.
Een theaterbezoek kunt u inderdaad heel goed combineren met voorafgaand een diner bij Cabillaud. Wij dragen er zorg voor dat u fijn kunt genieten van een diner en zonder haast door kunt naar de voorstelling. Het is erg fijn om te horen dat u dit ook zo ervaren heeft. Wij ontvangen u graag nog eens voor een heerlijk diner, gewoon zomaar of weer voorafgaand aan een voorstelling.
Huub B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Hier krijg je alleen maar kwaliteit zowel qua eten alsook de bediening,een echte aanrader.
Zou zeggen blijf zo doorgaan dan blijft je image je amigo
Hartelijk dank voor wederom de mooie complimenten. Wij doen ons uiterste best om op deze voet door te gaan en de kwaliteit in gerechten en bediening optimaal te houden.
John G.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Wij hebben hier vaker gegeten altijd lekker deze keer waren de amuses TOP heel verrassend het voorgerecht en tussengerecht was ook weer heerlijk wat mij wel opvalt is dathet hoofdgerecht is op iedere nieuwe kaart altijd hetzelfde een soort vlees bv lam en dan op 3 verschillende manieren klaar gemaakt de eerste keer dat wij dit voor gezet kregen vond ik heerlijk maar ik dacht vandaag alweer wij vonden het een beetje tegen vallen. Misschien een tip om de volgende kaart iets aan te doen. Maar buiten dit heerlijk gegeten een toprestaurant in venlo
Hartelijk dank voor uw review. Wij proberen steeds weer onze gasten te verrassen met nieuwe gerechten en smaakcombinaties. Uw feedback over de hoofdgerechten zullen door het keukenteam opgepakt worden, zodat u de volgende keer hopelijk ook verrast wordt door het hoofdgerecht.
Frits L.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Fantastische keuken met verrassende en zeer lekkere gerechten. Goed, vriendelijke bediening, niet te “stijf” maar op een goede manier informeel.
Inrichting prima, niet helemaal mijn stijl maar das persoonlijk.
Al met al zou ik Cabillaud zeker aanbevelen en gaan wij zeker terug!
Wat een mooie complimenten! Hartelijk dank hiervoor. Het beste compliment wat wij van gasten kunnen krijgen is dat ze weer terug komen. Wij kijken ernaar uit om jullie weer te mogen ontvangen en weer een avond mogen laten genieten van de gerechten en service.
Hoekstra H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Het was even zoeken naar de ingang, tot bleek dat we bij het theater naar binnen moesten. We zaten op een prachtig terras, ruime tafels, niet bovenop andere gasten. Vriendelijke service, losjes maar correct.
Mooie gerechten, lekker met vooral producten uit de streek.
Restaurant Cabillaud is onderdeel van Theater de Maaspoort. Vandaar dat het restaurant ook alleen te bereiken is via het theater. Begrijpelijk dat dit wanneer dit niet bekend is even zoeken is voor de gasten. Wij zullen deze feedback meenemen, zodat wij voor gasten makkelijker vindbaar zijn.
Wij streven ernaar om onze gasten in de watten te leggen met onze gerechten, wijnen en service, waarbij wij het belangrijk vinden dat iedere tafel zijn ruimte heeft. Het is fijn om te horen dat u dit ook ervaren heeft.
Graag zien we u weer eens terug bij Cabillaud voor een avond vol verwennerij.
S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Marjam J.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Alweer heerlijk gegeten.
B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Mooie ambiance, ieder gerecht een kunstwerk met goede smaken, proporties prima. Goede, vriendelijke bediening. We hebben lekker gegeten.
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wij vinden het erg fijn om te horen dat u genoten heeft van de gerechten en service bij Cabillaud en we hopen u graag nog eens terug te zien.
Julietta Z.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Geweldig restaurant, prachtig terras! Alleen erg jammer dat je tijdens het diner de maas niet kunt zien. Het terras aan de maas met fantastisch uitzicht en mooie ondergaande zon is om te lounchen en niet om te eten.
Hartelijk dank voor uw reactie. Het deel van het terras met uitzicht op de Maas geeft inderdaad niet de mogelijkheid om te dineren. Hier kunt u wel voorafgaande aan uw diner starten met een aperitief, om daarna aan te schuiven voor het diner. Zo heeft u toch de mogelijkheid om te genieten van het uitzicht op de Maas.
Wij hopen u graag weer eens terug te zien.
Marianne T.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Prijs, kwaliteit was goed, gezellig buiten gezeten, vriendelijke bediening. We moesten alleen erg lang wachten op het toetje.
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het is fijn om te horen dat u een fijne avond heeft gehad. Wat betreft de lange wachttijd voor het dessert, dit zullen we meenemen in ons team en daar meer rekening mee houden.
Wij hopen u graag nog eens te verwelkomen bij Cabillaud.
theo H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
gewoon perfecte plek om te dineren,heel smaakvol,mooie Picasso s,zeer vriendelijk personeel,we zien elkaar in t park bij lekker venlo
Wat een mooi compliment, hartelijk dank hiervoor! Leuk om jullie bij Lekker Venlo weer te zien. Tot dan!
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Top restaurant. Lekkere betaalbare wijnen. Sommelier/gastheer kent zijn vak en zorgt mede voor een bijzonder aangename avond. Aanrader zowel voor etentje met vrienden als voor zaken. Great!!!
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij ons. Wij werken met veel passie en het is altijd fijn om te horen dat gasten dat ook zien. Wij zien u graag weer bij ons terug.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Voor de eerste keer gegeten en absoluut voor herhaling vatbaar. Goede uitleg omtrent de gerechten met passie vertelt.
Hartelijk dank voor uw mooie compliment. Het is altijd erg fijn als gasten vermelden dat ze graag nog eens terug komen. Wij zullen u dan weer met dezelfde passie ontvangen en laten genieten van een heerlijk diner.
John G.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Weer heerlijk gegeten door het fijne weer konden we lekker buiten op het terras zitten.
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Afgelopen weekend was het weer ons goedgezind. Wat fijn dat jullie daar gebruik van hebben gemaakt om bij ons op het terras te zitten. Het is er heerlijk vertoeven.
Wij hopen u graag weer eens te zien op ons terras of (wanneer het weer kouder/natter is) bij ons binnen in het restaurant.
Gijs H.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken. Ronduit top!
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij vinden het altijd erg fijn om te horen wat voor ervaring gasten hebben gehad. Nog fijner is het om te horen dat u een top ervaring heeft gehad. Wij gaan zo door en hopen u graag nog eens te ontvangen bij Cabillaud.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Prima kwaliteit-prijs verhouding. Keurige bediening.
Jill J.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Eten fantastisch. Vriendelijke en bekwame bediening. Mooie ambiance. Gewoon top! Zeker 1 ster waardig!!
Coen O.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Zeer goede prijs kwaliteit. Fijne gastheer en heerlijke gerechten
Yasmine V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Zeer lekker gegeten en aangename bediening! Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018