Cabillaud

Oude Markt 30 5911 HH Venlo Nederland Kaart
31-773207234

Over het restaurant Cabillaud

Zoals het thuis niet is

De Maaspoort beschikt sinds oktober 2015 over een fantastisch restaurant nabij het Scheuten terras genaamd Cabillaud. Cabillaud wil met haar pure en mooie gerechten mensen verrassen en gelukkig maken. In de sfeervolle ambiance met uitzicht over de Maas geloven we dat we mensen een vakantiegevoel kunnen geven maar dan dicht bij huis. De gerechten zijn onderscheidend, de wijnen zijn verrassend, we bieden een excellente service en dat alles op een bijzondere locatie met beleving. Het restaurant ademt Ibiza, luxe, genieten en Cote d'Azur en is op initiatief en naar idee van directeur Leon Thommassen gerealiseerd.

Meer informatie over restaurant Cabillaud

Bereikbaar met openbaarvervoer.
  • Kom je met de auto?
    Cabillaud ligt op de tweede etage van De Maaspoort, u kunt via de hoofdingang van De Maaspoort naar binnen.
  • : Wij bevelen Q-park parkeergarage Maasboulevard (prinsessesingel 5) aan.
Uitmuntend
9,7
9,3

Jouw recensie over het restaurant Cabillaud

Rob G.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Eerste kennismaking met een zeer verrassende keuken, prima bediening. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Goed bijpassend wijnarrangement.
Aanrader !!!
Hartelijk dank voor uw enthousiaste recensie. Wij vinden het erg fijn te horen dat jullie zo'n mooie ervaring bij ons hebben gehad. Wij hopen u graag nog eens te mogen ontvangen, waarbij we ons best doen u weer opnieuw te verrassen.
Irene T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Pure verwennerij!
Hartelijk dank voor uw kort maar krachtige compliment. Wij hopen u graag nog eens te verwelkomen.
Jasper K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Uitstekend restaurant. Met een buitengewoon compliment voor de alerte, atente en aangename bediening. Prachtig uitzicht vanaf het terras en bovenal uitstekend eten.
Hartelijk dank voor uw compliment. De bediening doet altijd zijn uiterste best om het de gasten naar hun wens te maken. Dit natuurlijk samen met de keuken die de heerlijke gerechten bereiden. Wij hopen u graag nog eens terug te zien.
Ien V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerljk gegeten en gedronken. Vond wel het prijskaartje erg hoog...
Hartelijk dank voor uw recensie.
Angela B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk gegeten na de gezellige voorstelling van Nog Efkes.
Gezellige ontvangst, duidelijk uitleg over de wijnen en de gerechten.
Smaakvolle geserveerde gerechten. Wij voelden ons in de watten gelegd. Kortom: een feestje.
We komen zeker terug!
Wat fijn om te horen dat we u nog eens terug mogen verwachten! Wij kijken ernaar uit om u dan weer in de watten te leggen.
betty H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We hebben lekker gegeten, zeer teleurstellend was het onprofessionele personeel, geen verhouding met kwaliteit van het eten. Een ober had verstand van wijn en heeft ons na extra vraag dan ook fatsoenlijk te woord gestaan.
Jammer , we zullen niet snel teruggaan...
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Wij (4 mannen) hebben gekozen voor het 6 gangen menu met bijpassend wijn-arrangement. Het eten was in een woord: voortreffelijk! Verrassende combinaties en dito smaken. De wijnen sloten goed aan bij de gerechten.

Tot slot wil ik de bediening complimenteren met de wijze waarop zij de gerechten presenteren. Persoonlijk en met een vleugje humor, perfrect in balans.

Wij komen snel weer terug!
Wat een mooi compliment! Het hele team werkt eraan om de gasten te verrassen en te verwennen. Zo te horen is dit gelukt. Het was erg leuk om jullie te gast te hebben en wij hopen jullie graag weer terug te zien!
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Het was weer de moeite waard!
ton J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijke gegeten, prima bediening, mooie sfeer. Alles perfect om met het hele gezin een mooie avond te dineren.
Verbeterpunt is de menukaart daar zitten nogal wat taalfouten in, woorden aan elkaar, friet wordt op diverse manieren opgeschreven enz. Jammer, maar nogmaals het eten en bediening waren perfect.
Wij vonden het ook erg fijn om u met uw gezin te gast te hebben in het restaurant. Wij zullen nog eens goed naar de menukaart kijken, bedankt voor het doorgeven van dit verbeterpunt. Wij hopen u graag nog eens terug te zien en u daarbij een menukaart te mogen overhandigen zonder genoemde spelfouten.
Math J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
????????????????
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima verzorgde avond met mooie gerechten, goede wijnen en vriendelijk personeel. Tafels bieden goede privacy.
Mooie aanwinst voor Venlo.
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij vinden het altijd erg fijn om te horen van gasten hoe hun ervaring is geweest bij ons. Wij hopen u graag nog eens terug te zien.
Mark F.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Hele gezellige avond gehad met vrienden en bovendien heerlijk gegeten! Top!
Wat fijn om te horen dat u heeft genoten van een avondje met vrienden bij Cabillaud! Wij hopen jullie graag weer eens terug te zien.
Annette C.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
héérlijk gegeten. Hadden een 5 gangen menu. Alles was even lekker!Aangezien wij 65 plussers zijn, was een
4 gangen menu ook voldoende.
Wat een mooi compliment! Hartelijk dank hiervoor. Wij hopen u graag weer eens te mogen ontvangen bij Cabillaud en dan voor een 4-gangen menu of toch weer een 5-gangen menu?
Huub B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Personeel was buiten dat men zeer vriendelijk was zeer professioneel.Bij de presentatie van de gerechten was er reeds een lach op het gezicht en straalde men op te vertellen wat het nu precies was.
Blijf dit image zo houden en maak er voor jullie en ons een amigo van.
Hartelijk dank voor uw compliment! De service in het restaurant staat bij ons hoog in het vaandel. Het team heeft passie voor het vak en zo te horen weten ze dat goed uit te stralen. Wij zijn zeker van plan van image tot een imago te maken. Wij hopen u graag weer eens te verwelkomen bij Cabillaud om onze passie weer met u te kunnen delen.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Cabillaud is onderdeel van theater De Maaspoort en pretendeert pure luxe op hoog niveau.
Die pretenties maken het restaurant niet bereikbaar voor de grote massa. Het was op deze zondagavond dan ook niet bijzonder druk.
De kwaliteit van de gerechten is zonder meer goed. Met verschillende amuses en drie mooi opgemaakte gangen komen ogen en maag voldoende aan hun trekken. De ober/sommelier brengt mooie bijpassende wijnen op tafel. Die hebben wel een bij de pretenties passend prijskaartje.
Hartelijk dank voor uw review. Ons doel is om onze gasten te laten genieten van de gerechten en wijnen en hen in de watten te leggen. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel, zowel op het gebied van de gerechten en wijnen, als de service. Het is fijn om te horen dat wij u deze ervaring hebben kunnen bieden. Wij hopen u graag nog eens te mogen ontvangen bij Cabillaud.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Super gegeten. Sterwaardig. De heren van de bediening krijgen een 10 met griffel.
Hartelijk dank voor uw recensie. Wij zijn zeer verheugd door uw lovende woorden, met name de heren van de bediening zijn zeer blij met het ontvangen van een 10 met een griffel!
Wij hopen u graag weer te mogen ontvangen om nog eens te komen genieten een lunch of diner.
Lyanne S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
perfect, uitstekende keuken en heel kundige en vriendelijke bediening.
Een echte aanrader en zeker een aanwinst voor Venlo.
Hartelijk dank voor het achterlaten van uw recensie. Het is fijn om te horen dat u een goede ervaring heeft gehad. Wij hopen u graag nog eens terug te zien bij Cabillaud.
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Mooi restaurant. Uitstekende keuken
Hartelijk dank voor uw recensie. Wij hopen u weer eens terug te zien bij Cabillaud.
Truus M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
alles was uitstekend bereid zeer smakelijk
erg veel tonijn gerechten
iets te weinig variatie in het aanbod wat betreft vis of vlees
geen gambas alleen op voorbestelling
kreeft salade ook alleen op bestelling
dat vond ik jammer
Hartelijk dank voor het achterlaten van uw recensie. Het is fijn te horen dat de gerechten smakelijk en goed bereid waren. Uw tips over de variatie in aanbod van vlees en vis, zullen wij meenemen in het team. Wij hopen u nog eens terug te zien bij Cabillaud.
Huub V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Genoten van een uitstekend en verassend nieuw menu. Wat een smaaksensaties.