Cabana Happas & Stappas

Lang

Jouw recensie over het restaurant Cabana Happas & Stappas

Chrismerkx .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Afgelopen zaterdag 4-3-2017 gereserveerd om 19.30. De tafel was niet beschikbaar. Kan gebeuren. Echter: Deze kwam pas vrij om 20.25h. De wijn kwam net voor 21.00 op tafel. Je zou verwachten dat als men zo'n blunder maakt je de rest van de avond in de watten gelegd werd, maar niets van dat. Je hebt geen vaste tafelheer (diverse obers), dus je status wordt niet in de gaten gehouden. Het komt dan ook voor dat je een discussie krijgt hoeveel glazen er op tafel moeten en of dit ook echt wel het gerecht is wat je besteld hebt. (werd wel rechtgezet) Uiteindelijk een rekening van € 345 voor 6x 4 gangen menu + wat wijn. Voor dat geld eten wij de volgende keer liever met wat meer luxe elders. De aankleding is leuk, het eten niet bijzonder. Gezien de prijs mag je best wel wat meer persoonlijke aandacht en service verwachten. Dat het druk is, is fijn voor de uitbater, maar op deze manier zal de zaak ten onder gaan aan eigen succes.
Floraa .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Met familie hier gegeten. We kozen voor het verrassingsmenu. Met dieetwensen werd zeer goed rekening gehouden! Eten was van goede kwaliteit, leuke en creatieve gerechten en ontzettend lekker gegeten.
Het was echt een positieve verrassing! Gerechten waren allemaal net even wat anders. Ook de service is top en de nieuwe look van het restaurant is erg fijn!
Wij komen zeker terug!
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Heerlijk gegeten echt iets speciaals.
Het duurde even voordat we geholpen werden.
En er was weinig tot niks voor kinderen.
Maar toch is deze tent een aanrader voor iedereen die een keer wat lekkers wil eten en drinken.

dorisperiolavrijsen .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Wat ontzettend mooi vernieuwd! Het pand heeft een make over gekregen en het is super mooi geworden. Leuk concept en goed eten. De bediening was ook goed ik heb het idee dat wel geholpen zijn door een van de eigenaren. Die hielp ons natuurlijk met volle overtuiging.
Simone B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2015
Het op 4 maart heropende restaurant Roots is na een grondige verbouwing omgetoverd van tapas restaurant Cabana in een trendy restaurant Roots met goede sfeer en fantastisch eten met vele nieuwe gerechten.
Ook de vertrouwde tapas zijn nog te verkrijgen voor een gezellige avond met vrienden of familie.

De naam Cabana staat in Hilvarenbeek voor kwaliteit. De eigenaren hebben hun ambities laten zien met de metamorfose. Wij wensen ze veel succes en zullen zeker vaker genieten van hun gastvrijheid en heerlijk eten.
Jkl .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Reeds meerdere malen hier gegeten, en het was wederom prima. Gezellig hapjes selecteren van de gevarieerde kaart. Prima stokbrood met aioli, lekkere krokante kipstukjes met sesamsaus. Verder een uitstekende salade met geitenkaas en gerookte eend met erwtenpuree. Te veel om alles op te noemen, naar allemaal goed klaargemaakt, smaakvol en leuk gepresenteerd. Bediening is vriendelijk en correct.
Nog een plus punt: diverse wijnen per glas te verkrijgen. Het interieur is erg donker.

Verwacht hier geen klassieke Spaanse tappa's, maar lekkere kleine hapjes voor een nette prijs.

Danny L.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
Bediening en service dik in orde. Eerder hier gegeten en toen andere gerechtjes gekozen die dik i.o waren. Deze x echter was 't minder met andere gerechtjes. Gehaktballetjes in saus waren smakeloos, aardappel wedges waren niet van verse aardappels. 1e x een dikke 8. 2, nu ecter een stuk minder.
Fiona B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Heerlijk verrassingsmenu met uitsluitend vegetarische gerechten gegeten. Van geroosterd stokbrood met aïoli, funky leaves met krokant gebakken quinoa en radijs, soepjes, palmharten, geroosterde groenten, kaas met honing-port-siroop. Alles was uitstekend van smaak en kwaliteit. De bediening was buitengewoon vriendelijk en zeer klantgericht. Ze gaf zelf aan even na te zullen gaan of de soepen o.b.v. groentebouillon i.p.v. vleesbouillon waren! Het terras is in beach stijl ingericht met gevarieerde type zitjes; van lounge tot bistro-tafel en lange gezinstafel. Zeer gezellig aangekleed ook. Kortom een echte aanrader voor liefhebbers van lekker eten in gezellige sferen!
jammiejammie2 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2013
Gister heerlijk gegeten. 4 gangen verrassingsmenu en met het feit dat ik zwanger ben werd prima rekening gehouden. Lekker afwisselend, vlees, vis, lekker pittig soepje, uienringen, aardappeltjes.. alles met een heel eigen smaak en toch perfect bij elkaar passend. Lekkerste gerecht: de Tonijn met zoetzure groenten. Minst lekker: een schaaldier (wat zanderig). Vriendelijke bediening, echt een aanrader!
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2013
Leuk klein zaakje in het centrum van Hilvarenbeek. Met 6 personen een verrassingsmenu genomen. Goede prijs 27,95 per persoon. Eten was goed. Voorgerechtjes (carpacho, vitello tonato new style, rivierkreeftjes, ossehaas terriyaki, oude kaas) waren goed van smaak. Tomaten paprika soep was erg lekker! Hoofdgerechtjes (garnalen, kalfswangetjes, zeeduivel, maiskipje, uienringen, eendeborst, patatas bravas) ruim voldoende en goed van smaak. Wel gek dat we hadden aangegeven geen pittige dingen te willen maar de garnalen waren best pittig. Het nagerecht viel een beetje tegen (trio van choco mouse en een advocado bavarois (? Had weinig smaak) en een bolletje ijs. Maar over het geheel genomen was het prima kwaliteit voor een prima prijs!
Yates .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2012
In de loop der jaren een vijftal keer hier gegeten. Na laatste bezoek al niet meer zo tevreden vertrokken. Toch het voordeel van de twijfel gegeven en nogmaals geprobeerd.
Vond het nu echt niet meer wat het geweest is. Er liep een hond door het restaurant! En naar de keuken en weer terug... Qua hygiëne niet verantwoord.
Service duurde echt vreselijk lang. Kwaliteit van het eten is stukken minder geworden. Jammer om zo'n mooi en relatief eenvoudig concept te laten verslappen.
Waar gaat het mis jongens?