Caballeros

Marktstraat 26 7551 DV Hengelo Nederland Kaart

Over restaurant Caballeros

Op Zuid-Amerikaanse wijze

Hier word je met open armen ontvangen in Zuid-Amerikaanse sferen. Geniet in hartje Hengelo van Mexicaanse specialiteiten, smaakmakende tapas en met zorg bereide tapas. Een eersteklas diner tegen een betaalbare prijs. Malse vleesgerechten, sappige visspecialiteiten en verse groenten die barsten van de vitaminen. Wat wil je nog meer? Schuif met vrienden, familie of een eerste date gezellig aan en ervaar de Zuid-Amerikaanse gastvrijheid!

Meer informatie over restaurant Caballeros

Maandag 16:30 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag 16:30 - 22:00
Donderdag t/m Zaterdag 16:30 - 22:30

• Af te huren , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Heerlijk gegeten (ruime keus, smaakvol, vers bereid en keurige porties) vriendelijke bediening en een gezellig restaurant. Wij balen er eerlijk gezegd van dat we niet dichter in de buurt wonen, dan kwamen we sneller terug dan dat we dat nu zullen kunnen doen.
Bernadette B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. Gezellig gezeten. Prijs kwaliteit was prima. De bediening was vriendelijk en goed. We komen beslist terug. Echt een aanrader
Willem R.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Voor 21 euro een driegangenmenu, goede porties en vriendelijke, vlotte bediening. Geen onverwachte kosten en alles goed van smaak!
Dit was mijn tweede keer hier en kom zeker nog een keer!
Elly W.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Het was deze zondag erg rustig, maar dat was overal in de stad zo.
Het eten was heerlijk ons gezelschap bestond uit 2 personen. Lekkere tortillaships met salsasaus vooraf van het huis. Ik een 3 gangen keuze menu, prima verzorgd en goede kwaliteit zeker voor deze prijs ( net geen 21€ )
Mijn man had Red Snapper als hoofdgerecht en was hier ook erg over te spreken. En het kopje koffie was ook ERG lekker. Zeker een aanrader en we komen zeker terug. Normaalgesproken reserveren aanbevolen. Dank voor de heerlijke betaalbare maaltijd in een goede sfeer met vriendelijk personeel.
Hildegardtijhuis .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Leuke ontvangst. Wij voelden ons meteen welkom. Eten was fantastisch! Het menu en de gamba fajita was heerlijk. Interieur prachtig fris en toch sfeervol. Er was een zanger/ gitarist die Spaanstalige liedjes zong en op een leuke manier contact maakte. Zeker een aanrader!
Ronald.alink .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Super gezellig en erg lekker gegeten.
De champignons in roomsaus vond ik echt top. Ik zou wel reserveren, want alle tafels waren bezet.
We gaan zeker nog een keer.
Hvddonk .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
We hebben een drie gangen keuze menu genomen. Dat was zeer goed. De bediening was voortreffelijk. Nogmaals heerlijk gegeten.
HansBijen .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Dag,

Ik had afgelopen zondag mijn verjaardag bij caballeros gevierd met mijn dochters en mij vrouw,
Om te beginnen vond ik het prettig dat toen we binnen kwamen er gelijk een personeelslid ons kwam verwelkomen en ons een plekje bezorgde. Nadat we ons voorgerecht hebben gehad(gambas in roomsaus, mosselen, en nachos met chedder) werden we goed bezig gehouden door het vriendelijke personeel.. Nadat we het over heerlijke voorgerecht hadden gehad konden de kinderen niet wachten om het hoofdgerecht te proberen.. We hebben het plateau gehad voor 4 personen. Met 1 woord HEERLIJK vlees was van goeie kwaliteit goed gebakken en er werd goed naar mijn zwangere vrouw geluisterd ene deel was goed doorbakken (niet droog) en het andere deel lekker medium.. Bediening was super, prijs kwaliteit GEWELDIG, decor 10+ tafels waren ruim opgezet waardoor je ondanks een volle zaak geen last had van de buren!

Omdat ik jarig was heb ik een coctail gehad (moijto) supper attent van het personeel, de coctail smaakte net zo goed als het eten!

Je gaat ons weer zien, bedankt caballeros voor een geweldige verjaardag!
Wen ..
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Bediening was super vriendelijk! Het is mooi restaurant om te zien. De coctails waren jammer genoeg erg slecht. Het eten was wel aardig, kwaliteit niet zo goed.
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Super ervaring wat een leuk restaurant ruim opgezet met voldoende ruimte tussen de tafels, zeer attent personeel, uitstekend eten. wat wil een mens nog meer op een regenachtige dag. uit de reacties van de andere aanwezige klanten vermoed ik dat de meeste hier vaker komen wat mij in het geheel niet verbaast. voor ons is het te ver rijden (zo'n) 320 km. maar mochten we nog een keer in de buurt zijn komen we zeker nog een keer eten.
Sara12345 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Zondag 24 januari hier geweest, vriendelijk ontvangen en verwezen naar de tafel. Ik heb een tournedos gegeten, deze was perfect gebakken. Zo lekker heb ik hem nog niet gegeten.
Service was ook heel goed, ze geven er daar echt om dat je het naar je zin hebt. En zo moet dat ook zijn. Muziek vond ik wel een beetje luid, misschien om daar op te letten, of zaten wij gewoon bij een box. Mijn vriend vond het ook heerlijk, hij heeft de fajita's beef gehad, ook zeker een aanrader. Die dan maar de volgende keer proberen.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Gisterenavond 23/1/16, hier gegeten.
Of het door de paar keer korte stroomuitval kwam weet ik niet, maar de kip in het voorgerecht was lauw en de gesmolten kaas was ook niet meer warm.
Het hoofdgerecht dreef in een laag olie/vet. Heb het bovenste laagje kip, ook lauw, opgegeten maar was erg droog. Na beklag werd gezegd dat de olie ervoor was om de kip mals te houden. Nou niet weg gelukt dus.
Het toetje, ijs, was lekker.
De spareribs van mijn dochter waren vet maar wel warm. Haar bord was aan de ene kant heet en aan de andere kant koud.
De soep was pittig, maar van de peper. Zat weinig smaak aan.
Al met al was ik niet tevreden. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat alles was opgewarmd in de magnetron.
Jammer. Wij komen niet weer.
Hellentje79B .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Wij hebben op 1 januari 2016 hier gegeten en hebben gekozen voor de vleesschotel.. Ontzettend mals vlees, hebben heerlijk gegeten. Super goede service, overal waar je naar vroeg was er binnen een paar minuten. Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe als wij in de buurt zijn.

Groetjes,
Berthold en Hellen
Ruth B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
We begonnen met een nachos supremos. met de jalapeño pepers. Dit voorgerecht deelden we met ons tweeën en dat was prima, voor de grote trek kun je gerust allebei een nemen. Als hoofd had een van ons de fajita's beef en de ander de gamba's. Ruime hoeveelheid. Voor ieder drie fajita's om te vullen. Daarna hadden we allebei nog gamba's en beef los over, die lekker opgesmikkeld. We hadden niet grote trek en sloten het af met de verse muntthee. Hoorde bij de buren wel lyrische woorden over de aardbeien cheesecake......., die de volgende keer maar nemen. Je kunt geen kraanwater krijgen, dat is jammer. Voor de rest een zeer goede prijs kwaliteit verhouding, complimenten. In het begin toen we kwamen was het rustig en werd onze tafel regelmatig bedient (alles naar wens? Heeft u nog iets nodig?). Later was de zaak vol en moesten we uiteindelijk zelf naar de bar lopen om af te rekenen. Hadden misschien nog een keer wat drinken gewild, maar dat kwam er nu niet van, dat was het enige puntje van aandacht. Verder vriendelijke bediening.
Tilly123456 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Prima restaurant !
Vriendelijk personeel en lekker eten!
Ik zou dit restaurant van harte aanbevelen.
Een zeer gevarieerde kaart,voor ieder wat wils.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Heerlijk gegeten voor een prima prijs.vlotter bediening . Hadden dag later gereserveerd dan ons bezoek maar dat was geen probleem
Hobbit13 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Goed restaurant, eten is prima. Bediening echt heel goed, ondanks grote groep mensen nooit hoeven wachten op drinken of rekening.

Sfeer zou beter kunnen, het is een beetje een grote zaal, vrij donker. Te veel loze ruimte.
Ellen256 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Heerlijk gegeten, goede bediening, vlot en netjes. Restaurant is ruim opgezet. Bijna alle tafels waren bezet maar dat merk je niet.
Chrisenine .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Vanavond heerlijk gegeten. Het vlees de Lady steak en de Argentijnse entrecôte waren voortreffelijk. De gebakken aardappels en rauwkost ook prima.
De Lady steak was voor mij erg veel, 250 gram.
De bediening was vriendelijk.
Het restaurant ziet er gezellig uit.