Caballeros

Marktstraat 26 7551 DV Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant Caballeros

Op Zuid-Amerikaanse wijze

Hier word je met open armen ontvangen in Zuid-Amerikaanse sferen. Geniet in hartje Hengelo van Mexicaanse specialiteiten, smaakmakende tapas en met zorg bereide tapas. Een eersteklas diner tegen een betaalbare prijs. Malse vleesgerechten, sappige visspecialiteiten en verse groenten die barsten van de vitaminen. Wat wil je nog meer? Schuif met vrienden, familie of een eerste date gezellig aan en ervaar de Zuid-Amerikaanse gastvrijheid!

Meer informatie over restaurant Caballeros

Maandag 16:30 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag 16:30 - 22:00
Donderdag t/m Zaterdag 16:30 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Caballeros

Bernadette B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Het was weer fantastisch. Ontzettend leuke en vriendelijke bediening. We hebben heerlijke tapas gegeten. Was goed verzorgt. We komen zeker weer terug.
MC388 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Super!
- zonder te reserveren nog keuze uit een aantal tafels.
(zaten helemaal volgeboekt)
- Fantastische sfeer & vriendelijk personeel.
- Eten allemaal even lekker & vers. (Grootte hoeveelheid)
- Werd heel goed opgelet of je nog iets wilde drinken.
MC388 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Top!
Ondanks dat het volgeboekt was, hadden we het geluk nog uit een tafeltje voor 2 te kunnen kiezen.
Eten was geweldig wel rijkelijk véél..
Wij zijn niet van die 'grote' eters & durf nooit zo goed te vragen om te delen, maar dat had hier makkelijk gekund.Het is heel voedzaam
Traditionele gerechten die we gekozen hadden waren heerlijk!!
Verder goede vriendelijke service & er werd goed op het drinken gelet.
Dorinda L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
lekker gegeten en de heer aan het werk heeft het probleempje wat we hadden met het voorgerecht erg netjes opgelost! complimenten dan ook aan deze heer!!
Mauri596 S.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Mexicaans eten is altijd een beleving anders dan de gebruikelijke bekende keukens.
Er zijn niet veel mexicaanse restaurants vind ik zoals in Amerika Taco Bell genaamd.
Des te meer leuk als er toch een mogelijkheid is zoals bij restaurant Caballeros om mexicaans te eten.
Vriendelijke bediening en tevens een familiebedrijf.
Janny S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Prima eten, maar niet bijzonder. Het vlees is lekker klaargemaakt en de aardappeltjes en sla ook, maar je mag -vind ik- net iets meer verwachten. De bediening was heel vriendelijk en attent. De aankleding van de ruimte is goed genoeg. Het voorgerecht met gamba's is trouwens wel een 9 waard.
Willie W.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Het eten was erg goed, heerlijk gegeten.
Nette, vlotte en attente bediening.
Een van ons zat in een rolstoel, meteen en ongevraagd werd bij de ingang een loopplank geplaatst, waardoor eenvoudig ook zij in de rolstoel naar binnen kon rijden.
Gezellige achtergrond muziek en niet te hard, waardoor je ook nog goed met elkaar kon praten.
Dit was onze derde keer en zeker niet de laatst keer.
Gewldig genoten, echt een aanrader!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Zeer mooi ingerichte zaak, met veel ruimte om de tafels. Heb niet het gevoel dat zoveel mogelijk mensen in het pand moeten.

Op vrijdag leek het erg rustig in de stad, maar deze zaak loopt goed zo te zien. En terecht: het is een aanrader.

Het drie-gangen set diner is aanbevelenswaardig.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken. Met ons gezelschap waren we zeer tevreden bij Caballeros. Het personeel verdiend een dikke 10. Super gezellig

Tot snel
Pieter en Jolande
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Heerlijk gegeten (ruime keus, smaakvol, vers bereid en keurige porties) vriendelijke bediening en een gezellig restaurant. Wij balen er eerlijk gezegd van dat we niet dichter in de buurt wonen, dan kwamen we sneller terug dan dat we dat nu zullen kunnen doen.
Bernadette B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. Gezellig gezeten. Prijs kwaliteit was prima. De bediening was vriendelijk en goed. We komen beslist terug. Echt een aanrader
Willem R.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Voor 21 euro een driegangenmenu, goede porties en vriendelijke, vlotte bediening. Geen onverwachte kosten en alles goed van smaak!
Dit was mijn tweede keer hier en kom zeker nog een keer!
Elly W.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Het was deze zondag erg rustig, maar dat was overal in de stad zo.
Het eten was heerlijk ons gezelschap bestond uit 2 personen. Lekkere tortillaships met salsasaus vooraf van het huis. Ik een 3 gangen keuze menu, prima verzorgd en goede kwaliteit zeker voor deze prijs ( net geen 21€ )
Mijn man had Red Snapper als hoofdgerecht en was hier ook erg over te spreken. En het kopje koffie was ook ERG lekker. Zeker een aanrader en we komen zeker terug. Normaalgesproken reserveren aanbevolen. Dank voor de heerlijke betaalbare maaltijd in een goede sfeer met vriendelijk personeel.
Hildegard T.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Leuke ontvangst. Wij voelden ons meteen welkom. Eten was fantastisch! Het menu en de gamba fajita was heerlijk. Interieur prachtig fris en toch sfeervol. Er was een zanger/ gitarist die Spaanstalige liedjes zong en op een leuke manier contact maakte. Zeker een aanrader!
ronald.alink .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Super gezellig en erg lekker gegeten.
De champignons in roomsaus vond ik echt top. Ik zou wel reserveren, want alle tafels waren bezet.
We gaan zeker nog een keer.
Hvddonk .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
We hebben een drie gangen keuze menu genomen. Dat was zeer goed. De bediening was voortreffelijk. Nogmaals heerlijk gegeten.
HansBijen .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Dag,

Ik had afgelopen zondag mijn verjaardag bij caballeros gevierd met mijn dochters en mij vrouw,
Om te beginnen vond ik het prettig dat toen we binnen kwamen er gelijk een personeelslid ons kwam verwelkomen en ons een plekje bezorgde. Nadat we ons voorgerecht hebben gehad(gambas in roomsaus, mosselen, en nachos met chedder) werden we goed bezig gehouden door het vriendelijke personeel.. Nadat we het over heerlijke voorgerecht hadden gehad konden de kinderen niet wachten om het hoofdgerecht te proberen.. We hebben het plateau gehad voor 4 personen. Met 1 woord HEERLIJK vlees was van goeie kwaliteit goed gebakken en er werd goed naar mijn zwangere vrouw geluisterd ene deel was goed doorbakken (niet droog) en het andere deel lekker medium.. Bediening was super, prijs kwaliteit GEWELDIG, decor 10+ tafels waren ruim opgezet waardoor je ondanks een volle zaak geen last had van de buren!

Omdat ik jarig was heb ik een coctail gehad (moijto) supper attent van het personeel, de coctail smaakte net zo goed als het eten!

Je gaat ons weer zien, bedankt caballeros voor een geweldige verjaardag!
Wen ..
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Bediening was super vriendelijk! Het is mooi restaurant om te zien. De coctails waren jammer genoeg erg slecht. Het eten was wel aardig, kwaliteit niet zo goed.
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Super ervaring wat een leuk restaurant ruim opgezet met voldoende ruimte tussen de tafels, zeer attent personeel, uitstekend eten. wat wil een mens nog meer op een regenachtige dag. uit de reacties van de andere aanwezige klanten vermoed ik dat de meeste hier vaker komen wat mij in het geheel niet verbaast. voor ons is het te ver rijden (zo'n) 320 km. maar mochten we nog een keer in de buurt zijn komen we zeker nog een keer eten.
Sara12345 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Zondag 24 januari hier geweest, vriendelijk ontvangen en verwezen naar de tafel. Ik heb een tournedos gegeten, deze was perfect gebakken. Zo lekker heb ik hem nog niet gegeten.
Service was ook heel goed, ze geven er daar echt om dat je het naar je zin hebt. En zo moet dat ook zijn. Muziek vond ik wel een beetje luid, misschien om daar op te letten, of zaten wij gewoon bij een box. Mijn vriend vond het ook heerlijk, hij heeft de fajita's beef gehad, ook zeker een aanrader. Die dan maar de volgende keer proberen.