Over het restaurant Ca Na Toneta

Van tapas tot een traditionele pizza. Klinkt wel heel ruim! In dit Italiaanse en Spaanse restaurant komt het beste van twee landen zomaar op je bord te liggen. Het bijt elkaar niet, integendeel, gerechten uit deze twee landen versterken elkaar juist! De Mediterrane sfeer is in elk gerecht te proeven: warm, smaakvol en vers. Alles is huisgemaakt en van een ongeëvenaarde kwaliteit. Echt iets om samen met vrienden te doen: delen, genieten en eindeloos tafelen!

Meer informatie over restaurant Ca Na Toneta

Dagelijks 11.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Ca Na Toneta

Ludo M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Leuk restaurant waar je gezellig en goed kan eten en betaalbaar is
Mirjam F.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Ontzettend goed gegeten, prijs, kwaliteit uitstekend! Genoeg variatie op de menu kaart. Vriendelijk personeel! Mediteriane sfeer, zoals in Spanje en Italie, een restaurant om aan te bevelen in het gezellige Maastricht.
Pascal W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Lekker gegeten , echte italiaanse pizza en pasta.
Leuke inrichting en prima service, gaan we vaker terug om hier te eten.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Zonder al teveel verwachtingen avond van te voren gereserveerd op het terras voor 4pers. We hebben er uiteindelijk van 16u30 tot 20u15 gezeten! Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening van Massimo en zijn collega's. We waren te gast zoals het hoort. De tapas gerechten waren geen zooi wat allemaal in dezelfde knoflookolie is klaargemaakt. Pizza en pasta heerlijk. Eerlijke voorlichting over de gerechten. Klein puntje van kritiek als wijnliefhebbers leek 1 liter wijn toch net niet 1 liter. Tip: wellicht een antipasta misto en bruchetta misto combineren. Bedankt voor de gezellig avond!
Menno D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Het eten was lekker, maar de service erg slecht. Op de gamba pizza zaten slechts 5 garnalen. Nadat ik aangaf dat ik dit toch wel erg weinig vond voor een gamba pizza zei de serveerster dat ze er meer voor me zou laten bakken. Super! Echter bij het afrekenen kwam ik erachter dat er voor deze 7 extra garnalen €2,50 extra in rekening was gebracht, zonder mij dit vooraf te melden. Ervan uitgaande dat er van het bedrag toch 20% studentenkorting af zou gaan (waar groot mee geadverteerd wordt) liet ik het zoals het was. Heb ik me weer laten foppen: geen 20% ging van mijn te betalen bedrag af, maar 20% ging van het bedrag af dat besteed was boven de €31,60... Eveneens zonder aan te geven. Verder was de bediening erg gehaast en moesten wij zelf steeds om aandacht vragen om iets te bestellen. Heerlijk eten, maar absoluut geen aanrader.
Sjoerdje V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Super gezellig restaurant met erg vriendelijk personeel. En lekker gegeten!
P R.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Na een uitermate vrirndelijke ontvangst door de eigenaarbestelde we wijn en als maaltijd de tapas vlees en vis.
Prima van smaak en temperatuur. Uiterst vriendelijke bediening. Mijn complimenten.
Lucie M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Je waant je in Italy,één van onze favoriete landen en eten. Zeer vriendelijke bediening met eerlijke gerechten, in een aangename sfeer. Werkelijk een aanrader. Delicious!