Over het restaurant Ca Na Toneta

Van tapas tot een traditionele pizza. Klinkt wel heel ruim! In dit Italiaanse en Spaanse restaurant komt het beste van twee landen zomaar op je bord te liggen. Het bijt elkaar niet, integendeel, gerechten uit deze twee landen versterken elkaar juist! De Mediterrane sfeer is in elk gerecht te proeven: warm, smaakvol en vers. Alles is huisgemaakt en van een ongeëvenaarde kwaliteit. Echt iets om samen met vrienden te doen: delen, genieten en eindeloos tafelen!

Meer informatie over restaurant Ca Na Toneta

Dagelijks 11.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Ca Na Toneta

A. D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gezellig en warm gegeten en gezeten. Was echt fantastisch en meer dan genoeg eten. Goede en vriendelijke bediening.
Cindy P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Lekker gegeten. Gezellig druk. Super bediening.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Op basis van de website van het restaurant leek het om iets origineels en authentieks te gaan. Uiteindelijk is het toch vooral een pizzeria (waar niets mis mee is). Het eten was in ieder geval lekker en de porties goed (het toetje, Tiramisu, zelfs aan de grote kant). Wel druk, we zaten 10 cm van onze buren - en naast het gangpad. De serveerster moest tegen mij aanleunen om bij de mensen naast ons te komen. Het personeel gedraagt zich wat gehaast maar is vriendelijk en je wordt snel geholpen. Te onrustig voor een uitgebreid diner, maar prima voor een salade en een pizza als je in de stad bent.
Vincent D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten. Leuk personeel die de benen uit hun lijf voor je lopen en te zorgen dat je een fijne avond hebt. Als wij weer in Maastricht zijn komen we zeker terug.
Jorien V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Het is een leuk restaurantje op de markt. De foto's op Iens laten vooral de tapas zien, maar dit is een pizzeria met daarnaast enkele simpele tapas gerechtjes.

Het eten is lekker maar niet heel bijzonder. Het is een goede gemiddelde pizzeria. ik mis helaas risotto gerechten op de kaart.

De bediening is aardig maar rende steeds van achter het restaurant naar t terras. Dit kwam erg gehaast over. En is niet prettig als bezoeker.
Marrit V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gezellige sfeer, vriendelijke bediening en lekker eten. Kortom een leuk restaurant om gezellig met vrienden en familie te eten.
Susannah H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Ik heb hier samen met mijn vriend en opa en oma gegeten. Er was een zeer vriendelijk ontvangst, bediening is erg vriendelijk en beleefd en er werd snel bediend. Het eten was erg lekker! Ook de porties waren voor ons precies goed. Het restaurant is erg leuk ingericht, sfeervol. Er stond een gezellig achtergrond muziekje aan. Wij hebben een hele geslaagde avond gehad en eigenlijk vrijwel geen op- of aanmerkingen. Het is binnen enkel wel wat aan de warme kant. Maar verder, super!
Bregje J.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Super lekkere pizza . pasta met ossenhaas was Anders dan verwacht. Dit werd meteen opgelost en kreeg nu dessert van het huis. Super service, Murat bedankt daarvoor! Spontaan en oprecht personeel
Ludo M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Leuk restaurant waar je gezellig en goed kan eten en betaalbaar is
Mirjam F.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Ontzettend goed gegeten, prijs, kwaliteit uitstekend! Genoeg variatie op de menu kaart. Vriendelijk personeel! Mediteriane sfeer, zoals in Spanje en Italie, een restaurant om aan te bevelen in het gezellige Maastricht.
Pascal W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Lekker gegeten , echte italiaanse pizza en pasta.
Leuke inrichting en prima service, gaan we vaker terug om hier te eten.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Zonder al teveel verwachtingen avond van te voren gereserveerd op het terras voor 4pers. We hebben er uiteindelijk van 16u30 tot 20u15 gezeten! Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening van Massimo en zijn collega's. We waren te gast zoals het hoort. De tapas gerechten waren geen zooi wat allemaal in dezelfde knoflookolie is klaargemaakt. Pizza en pasta heerlijk. Eerlijke voorlichting over de gerechten. Klein puntje van kritiek als wijnliefhebbers leek 1 liter wijn toch net niet 1 liter. Tip: wellicht een antipasta misto en bruchetta misto combineren. Bedankt voor de gezellig avond!
Menno D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Het eten was lekker, maar de service erg slecht. Op de gamba pizza zaten slechts 5 garnalen. Nadat ik aangaf dat ik dit toch wel erg weinig vond voor een gamba pizza zei de serveerster dat ze er meer voor me zou laten bakken. Super! Echter bij het afrekenen kwam ik erachter dat er voor deze 7 extra garnalen €2,50 extra in rekening was gebracht, zonder mij dit vooraf te melden. Ervan uitgaande dat er van het bedrag toch 20% studentenkorting af zou gaan (waar groot mee geadverteerd wordt) liet ik het zoals het was. Heb ik me weer laten foppen: geen 20% ging van mijn te betalen bedrag af, maar 20% ging van het bedrag af dat besteed was boven de €31,60... Eveneens zonder aan te geven. Verder was de bediening erg gehaast en moesten wij zelf steeds om aandacht vragen om iets te bestellen. Heerlijk eten, maar absoluut geen aanrader.
Sjoerdje V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Super gezellig restaurant met erg vriendelijk personeel. En lekker gegeten!
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Na een uitermate vrirndelijke ontvangst door de eigenaarbestelde we wijn en als maaltijd de tapas vlees en vis.
Prima van smaak en temperatuur. Uiterst vriendelijke bediening. Mijn complimenten.
Lucie M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Je waant je in Italy,één van onze favoriete landen en eten. Zeer vriendelijke bediening met eerlijke gerechten, in een aangename sfeer. Werkelijk een aanrader. Delicious!