Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Ca Na Toneta

Van tapas tot een traditionele pizza. Klinkt wel heel ruim! In dit Italiaanse en Spaanse restaurant komt het beste van twee landen zomaar op je bord te liggen. Het bijt elkaar niet, integendeel, gerechten uit deze twee landen versterken elkaar juist! De Mediterrane sfeer is in elk gerecht te proeven: warm, smaakvol en vers. Alles is huisgemaakt en van een ongeëvenaarde kwaliteit. Echt iets om samen met vrienden te doen: delen, genieten en eindeloos tafelen!

Meer informatie over restaurant Ca Na Toneta

Dagelijks 11.00 - 23.00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Bar

Jouw recensie over het restaurant Ca Na Toneta

Danielle H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Prima gegeten. Tapas was van redelijke kwaliteit. Dessert Tiramisu was heerlijk!
Hele aardige bediening! Aanrader voor een gezellige avond
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Leuke tent! Met lekker eten.
Joyce P.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Wel even moeten wachten op ons eten, maar desalniettemin het wachten waard!
Evi T.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Gezellig...vriendelijk en lekker
Serge P.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Eten was heerlijk, zeer vriendelijke bediening dus voor herhaling vatbaar.
Irene K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Super vriendelijk personeel. Heerlijk tapas menu genomen. Top. Een leuk restaurant, zeker een keer bezoeken als je in Maastricht bent
Jerom S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Alleen jammer dat ze niet snapte hoe zo een Iens actie werkt. Uiteindelijk met moeite geen 20% (zoals op Iens) maar 10% eruit gekregen. Voor de rest een prima en leuke plek.
Ivar B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Erg lekker, gezellig sfeertje en bediening is top
Denise A.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Was super lekker, goede service, gezellige sfeer en als student krijg je 20% korting op de hele rekening. Hele leuke avond gehad, we komen hier zeker vaker eten
René V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Spontaan een uurtje vooraf gekozen om hier te gaan eten (handig zo’n site als Iens). Wat een ontvangst en wat een vriendelijkheid. Jullie manager is TOP. Heerlijk gegeten en genoten van de vele mooie dingen aan de wand. Een echte aanrader!
René V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Super vriendelijk ontvangen, ongedwongen. Heerlijk gegeten voor een eerlijke prijs.
Limoncello van de zaak als afsluiter , dikke 10
Zehra V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Lekker Italiaans restaurant met fantastische sfeer en centraal gelegen in Maastricht. Wij hadden een reservering gemaakt voor een dinsdagavond en zelfs dat is aan te raden, het wordt goed bezocht! De ruime is redelijk, af en toe zit je vrij dicht op je buren. Wij hadden pizza's en pasta's genomen die allemaal lekker waren, ze gebruiken verse ingrediënten en dat is te proeven. Als dessert hadden we crème cantalana (soort crème brulee) en tiramisu. De tiramisu was behoorlijk groot! Maar voor de grote eters onder ons een perfect dessert. Het personeel komt soms leuk een praatje bij je tafel maken, maar als je hier niet van gediend bent laten ze je ook met rust. Aan het einde van de avond kregen we van het uiterst vriendelijke personeel Limoncello van het huis. Wij vonden het een geslaagde avond.
Mandy P.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Leuk restaurantje. Wij hadden twee keer de tapas schotel (1x vis en 1x vlees) eten was lekker.
mascha B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
De ontvangst was prima en de verhouding prijs-kwaliteit is goed. Goede service en gezellige inrichting. Een aanrader! Wij hebben er prima gegeten.
R. T.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Prettige, vriendelijke en snelle bediening. Heerlijke pizza’s en als toetje het “limone” ijs geserveerd in een echte citroen. Top, wij komen nog een keer terug.
Ed Z.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
We zijn met de kerstdagen in Maastricht geweest (echtpaar uit Hattem) en hebben op 1e kerstdag hier heerlijk gegeten. Bediening is uitstekend en erg vriendelijk. Zeker een aanrader voor een volgend bezoek.
G. W.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Op aanraden van Iens beoordeling dit resturant uitgekozen, helaas was de teleurstelling groot. Medewerkers leken onverschillig en sfeer ontbrak. We hadden verheugd op een bourgondisch avondje uit, wat Ca na toneta niet heeft waar gemaakt.
A. D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gezellig en warm gegeten en gezeten. Was echt fantastisch en meer dan genoeg eten. Goede en vriendelijke bediening.
Cindy P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Lekker gegeten. Gezellig druk. Super bediening.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Op basis van de website van het restaurant leek het om iets origineels en authentieks te gaan. Uiteindelijk is het toch vooral een pizzeria (waar niets mis mee is). Het eten was in ieder geval lekker en de porties goed (het toetje, Tiramisu, zelfs aan de grote kant). Wel druk, we zaten 10 cm van onze buren - en naast het gangpad. De serveerster moest tegen mij aanleunen om bij de mensen naast ons te komen. Het personeel gedraagt zich wat gehaast maar is vriendelijk en je wordt snel geholpen. Te onrustig voor een uitgebreid diner, maar prima voor een salade en een pizza als je in de stad bent.