C T Coffee & Coconuts

Ceintuurbaan 282-284 1072 LR Amsterdam Nederland Kaart
31-203541104

Over het restaurant C T Coffee & Coconuts

Coconut hotspot!

Vanaf het moment dat ze open gingen gelijk al een hit. Deze ultieme hotspot in De Pijp zit in een oude bioscoop en is een mix tussen New Yorkse klasse en Hawaiiaanse surfstijl. Het prachtige interieur heeft in ieder geval een lekker zomerse vibe. Geniet van de lekkere, biologische, hapjes en drankjes op een comfortable zitzak en je bent – net zoals de rest van Amsterdam – waarschijnlijk meteen gek op deze plek!

Meer informatie over restaurant C T Coffee & Coconuts

Maandag t/m Zondag:
Ontbijt & Lunch tot 08:00-16:00
Diner 17:30-22:00

9,5

Jouw recensie over het restaurant C T Coffee & Coconuts

Viktor K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Heerlijke plek om een lekkere drankje te doen. Toffe medewerkers, chille sfeer/vibe en lekkere eten + drinken.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
De bediening was sociaal - zo sociaal zelfs dat ze geen oog had voor de 10 andere tafels die eventueel ook aandacht nodig hadden terwijl zij in gesprek was met 1 tafel.

Na het bestellen (en krijgen) van een drankje hebben we haar zelf moeten terugroepen om eindelijk ons eten te bestellen. Na het eten en de koffie zijn we aan de bar gaan afrekenen omdat ze dus in gesprek was met die ene tafel.

Ik had de mosselen besteld - de algemene smaak was goed maar de mosselen waren te lang gekookt waardoor ze echt papperig waren. Beetje jammer!
David D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heel goed maar de wachtijd voor het eten was te lang
Gerda S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Heerlijk gegeten, goede en attente bediening. Er was iets mis gegaan met de bestelling van mijn hoofdgerecht. Dat werd meteen goedgemaakt met een wijntje en een koffie van de zaak. Top. We komen zeker nog eens terug.
Dagmar H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Vooral dessert echt een aanrader.
Sanne R.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten (de burger en de bloemkoolcurry), goede wijn gedronken, het is een mooie zaak en de bediening was heel vriendelijk en attent.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Erg Lekker, fijn sfeervol en leuke bediening! Zeker een aanrader en terugkomen doe ik ook! Dank jullie wel voor de fijne avond!
Jessica D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Très bel endroit. La cuisine était bonne et la présentation très jolie. Le service était excellent ! Tout comme le cadre du restaurant. Nous étions 11.
Michel K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Mooi smaakvol ingerichte plek. Iets te luide muziek. Voorgerecht was heerlijk en goed op smaak. Hoofdgerecht (burger) was echt te rauw en koffie (espresso) was veel te groot en sterk. Bediening was attent en netjes.
Geheel was wel aan de dure kant voor de kwaliteit.
Joachim F.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Leuke plek en lekker eten - bediening was een beetje langzaam, maar het was ook druk op zondag aan het eind van de ochtend. Tot twee keer toe werd ik in het Engels aangesproken door iemand met wie ik eerder al Nederlands had gesproken, blijkbaar komen er veel toeristen. Ik kom nog wel eens terug, maar misschien als het rustiger is.
Marije1983 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Gisteravond voor het eerst bij CT C&C gegeten na er via social media veel positieve verhalen over gelezen te hebben. Locatie en inrichting erg mooi (leuk dat je op drie verdiepingen kunt zitten), eten heerlijk (vooraf springrolls, daarna bietenburger en als toetje een aardbei vanille taartje) en personeel erg vriendelijk en oplettend. Kortom, aanrader! Ik zag ook veel lekkere ontbijt- en lunchgerechten (de kaart is uitgebreid en zeker niet standaard) dus ik kom zeker terug om daar iets van uit te proberen.
Kelly A.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Super lekker gegeten voor goede prijs , leuke kaart! Hele leuke tent met vriendelijk personeel. Meestal is het er erg druk maar nu op zondag avond gelukkig niet
s.burdon .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Leuke avond tot dat ik ontdekte dat mijn portemonnee gestolen was:-( De camera beelden werden meteen nagekeken, top, dit heeft niets opgeleverd is waarschijnklik in de tram gebeurt.
udon noodle soep was flauw, niet wat ik gewend van van Waggammammas. toetjes heerlijk en de 2 heren waar ik mee zat vond alles lekker.
Fostar103 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Wat een lekkere zaak is dit! Zo goed neergezet, je kan er van s'ochtends tot s'avonds terecht. Ik ben er zover alleen voor ontbijt en lunch geweest, maar iedere keer is het er goed vertoeven, zowel binnen op de banken als buien op het terras! De coffee is de lekkerste uit de buurt en altijd goed gezet!
Roy Z.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Varkensvlees met polenta was heerlijk! Gegrilde groenten als bijgerecht ook heel fijn. Kokosijs toetje was een feestje! Jammer dat ze geen cocktails hebben. En jammer dat ze geen kraanwater serveren, alleen dure flessen.
Hi Roy, leuk dat je bij ons bent geweest en hebt genoten van het eten....
Altijd fijn om te horen...
Wellicht is 1 van onze medewerkers niet zorgvuldig genoeg geweest.
Kraanwater is er uiteraard altijd, we hebben op 6 verschillende plekken taps staan en op verzoek brengen we met alle liefde zoveel water als je wilt.
Het liefst verkopen we geen flessen, Amsterdams water is al lekker genoeg.
Tweede puntje, achterop de avondkaart staan een heerlijke selectie cocktails.
Jammer dat de bediende je daar niet even op heeft gewezen.
Hopelijk tot snel.
vimala_nijenhuis .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Wij hebben lekker vegetarisch gegeten. Fijn dat er zo veel keuze is voor vegetariërs!Fijn dat de serveerster met haar mooie open blik zo eerlijk was.
heerlijk pale ale gaia biertje gehad.
Het licht vond ik een beetje fel vlak boven de tafel. Maar verder ook erg mooi ingericht!!
Hi Vimala
Fijn dat het naar je wens is geweest en dat je een leuke serveerster aan tafel had!
Weet je toevallig welke tafel je zat? kunnen we het even nakijken.
Dank voor de tip iig!
showroomlabels .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Mooie, originele zaak met verschillende verdiepen. TOP bediening door de jongen op de bovenste verdiepingn gezond maar vooral overheerlijke salades & side-dishes! We komen snel terug!
Wat een leuke recensie!!!we hebben het compliment doorgegeven.tot snel!!
Claire B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Lekker eten en hele aardige bediening!!! We krijgen gratis koffie omdat de burger 1x terug moest naar de keuken en waren erg attent met de verjaardagsviering bij het toetjes. Top!
Wat lief dat jullie zo'n mooi cijfer geven! hier gaan we van stralen!!!
cecilevanhemel .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
We werden snel ontvangen bij CT Coffee & Coconut. Fijne uitstraling en het was er gezellig, we vonden het jammer dat we helaas haast hadden. We werden snel geholpen en toen we vertelde dat we haast hadden was dat geen probleem. Lekkere drankjes besteld, eten kon makkelijk worden aangepast (voedselallergie) en het smaakte allemaal heerlijk. Erg lekker, wil hier graag weer eten! Bedienig was ook erg aardig.
Hi Cecile, fijn dat je de moeite hebt genomen om een recensie te schrijven.
Goed om te horen dat jullie snel werden geholpen en alles lekker smaakte.
Leuk om te horen......en hopelijk tot snel!
Groetjes van het coconut team
ireneboskma .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Prima zondags ontbijtje gehad bij CT. Hele fijne plek met een goede sfeer en inrichting. Vriendelijke bediening, wel wat onderbezet hadden wij het idee. De shakshuka was heel erg goed en smaakvol. Mijn man ging voor CT's full breakfast maar vond deze een beetje tegenvallen (de porties zijn redelijk klein en de yoghurt die erbij geserveerd werd was heel waterig). Veel keuze ook aan versgeperste sapjes (die wij hadden was heel lekker). Fijn ontbijtplekje in de Pijp :-)!