C T Coffee & Coconuts

Ceintuurbaan 282-284 1072 LR Amsterdam Nederland Kaart
31-203541104

Over restaurant C T Coffee & Coconuts

Coconut hotspot!

Vanaf het moment dat ze open gingen gelijk al een hit. Deze ultieme hotspot in De Pijp zit in een oude bioscoop en is een mix tussen New Yorkse klasse en Hawaiiaanse surfstijl. Het prachtige interieur heeft in ieder geval een lekker zomerse vibe. Geniet van de lekkere, biologische, hapjes en drankjes op een comfortable zitzak en je bent – net zoals de rest van Amsterdam – waarschijnlijk meteen gek op deze plek!

Meer informatie over restaurant C T Coffee & Coconuts

Maandag t/m Zondag:
Ontbijt & Lunch tot 08:00-16:00
Diner 17:30-22:00

Lang
Joachim F.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Leuke plek en lekker eten - bediening was een beetje langzaam, maar het was ook druk op zondag aan het eind van de ochtend. Tot twee keer toe werd ik in het Engels aangesproken door iemand met wie ik eerder al Nederlands had gesproken, blijkbaar komen er veel toeristen. Ik kom nog wel eens terug, maar misschien als het rustiger is.
Marije1983 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Gisteravond voor het eerst bij CT C&C gegeten na er via social media veel positieve verhalen over gelezen te hebben. Locatie en inrichting erg mooi (leuk dat je op drie verdiepingen kunt zitten), eten heerlijk (vooraf springrolls, daarna bietenburger en als toetje een aardbei vanille taartje) en personeel erg vriendelijk en oplettend. Kortom, aanrader! Ik zag ook veel lekkere ontbijt- en lunchgerechten (de kaart is uitgebreid en zeker niet standaard) dus ik kom zeker terug om daar iets van uit te proberen.
Kelstra .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Super lekker gegeten voor goede prijs , leuke kaart! Hele leuke tent met vriendelijk personeel. Meestal is het er erg druk maar nu op zondag avond gelukkig niet
S.burdon .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Leuke avond tot dat ik ontdekte dat mijn portemonnee gestolen was:-( De camera beelden werden meteen nagekeken, top, dit heeft niets opgeleverd is waarschijnklik in de tram gebeurt.
udon noodle soep was flauw, niet wat ik gewend van van Waggammammas. toetjes heerlijk en de 2 heren waar ik mee zat vond alles lekker.
Fostar103 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Wat een lekkere zaak is dit! Zo goed neergezet, je kan er van s'ochtends tot s'avonds terecht. Ik ben er zover alleen voor ontbijt en lunch geweest, maar iedere keer is het er goed vertoeven, zowel binnen op de banken als buien op het terras! De coffee is de lekkerste uit de buurt en altijd goed gezet!
Roy Z.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Varkensvlees met polenta was heerlijk! Gegrilde groenten als bijgerecht ook heel fijn. Kokosijs toetje was een feestje! Jammer dat ze geen cocktails hebben. En jammer dat ze geen kraanwater serveren, alleen dure flessen.
Hi Roy, leuk dat je bij ons bent geweest en hebt genoten van het eten....
Altijd fijn om te horen...
Wellicht is 1 van onze medewerkers niet zorgvuldig genoeg geweest.
Kraanwater is er uiteraard altijd, we hebben op 6 verschillende plekken taps staan en op verzoek brengen we met alle liefde zoveel water als je wilt.
Het liefst verkopen we geen flessen, Amsterdams water is al lekker genoeg.
Tweede puntje, achterop de avondkaart staan een heerlijke selectie cocktails.
Jammer dat de bediende je daar niet even op heeft gewezen.
Hopelijk tot snel.
Vimala_nijenhuis .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Wij hebben lekker vegetarisch gegeten. Fijn dat er zo veel keuze is voor vegetariërs!Fijn dat de serveerster met haar mooie open blik zo eerlijk was.
heerlijk pale ale gaia biertje gehad.
Het licht vond ik een beetje fel vlak boven de tafel. Maar verder ook erg mooi ingericht!!
Hi Vimala
Fijn dat het naar je wens is geweest en dat je een leuke serveerster aan tafel had!
Weet je toevallig welke tafel je zat? kunnen we het even nakijken.
Dank voor de tip iig!
Showroomlabels .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Mooie, originele zaak met verschillende verdiepen. TOP bediening door de jongen op de bovenste verdiepingn gezond maar vooral overheerlijke salades & side-dishes! We komen snel terug!
Wat een leuke recensie!!!we hebben het compliment doorgegeven.tot snel!!
Claire B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Lekker eten en hele aardige bediening!!! We krijgen gratis koffie omdat de burger 1x terug moest naar de keuken en waren erg attent met de verjaardagsviering bij het toetjes. Top!
Wat lief dat jullie zo'n mooi cijfer geven! hier gaan we van stralen!!!
Cecilevanhemel .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
We werden snel ontvangen bij CT Coffee & Coconut. Fijne uitstraling en het was er gezellig, we vonden het jammer dat we helaas haast hadden. We werden snel geholpen en toen we vertelde dat we haast hadden was dat geen probleem. Lekkere drankjes besteld, eten kon makkelijk worden aangepast (voedselallergie) en het smaakte allemaal heerlijk. Erg lekker, wil hier graag weer eten! Bedienig was ook erg aardig.
Hi Cecile, fijn dat je de moeite hebt genomen om een recensie te schrijven.
Goed om te horen dat jullie snel werden geholpen en alles lekker smaakte.
Leuk om te horen......en hopelijk tot snel!
Groetjes van het coconut team
Ireneboskma .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Prima zondags ontbijtje gehad bij CT. Hele fijne plek met een goede sfeer en inrichting. Vriendelijke bediening, wel wat onderbezet hadden wij het idee. De shakshuka was heel erg goed en smaakvol. Mijn man ging voor CT's full breakfast maar vond deze een beetje tegenvallen (de porties zijn redelijk klein en de yoghurt die erbij geserveerd werd was heel waterig). Veel keuze ook aan versgeperste sapjes (die wij hadden was heel lekker). Fijn ontbijtplekje in de Pijp :-)!
Janavanmelkebeke .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Bediening gaf geen aandacht toen we binnenkwamen. We hadden gereserveerd maar deze reservering was blijkbaar niet doorgekomen. bediening heeft dit wel goed opgelost. Tussen de bestelling van het eten en het opdienen van het eten zat een uur wachttijd. We dachten dat ze ons vergeten waren en het was ook helemaal niet zo druk. Het eten zelf was gewoon lekker terwijl de verwachtingen wel hoog waren. Wat op de menu staat klinkt leuk en lekker maar was een mini-teleurstelling. Wij aten de taco met vlees, bowl met noedels scampi en vlees en een burger. Ook de koffie en Thee na het eten waren niet warm.
Wel een supermooie zaak en top ingericht! Ook lekkere drankjes zoals Gingerella en de leuke biertjes! Eigenlijk was het enige wat tegenviel de wachttijd en de smaak van het eten.
Anders echt een super pand en super interieur!
Susanna F.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Prettige plek voor een brunch in het weekend. Ondanks dat er zeer veel plek was zat het helemaal vol. De full CT breakfast was zeker smakelijk, maar had wat mij betreft nog wel wat groter gemogen, maar had dan ook veel trek. Fijne lichte plek.
Merel.89 .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Heerlijke sfeer, muziek niet te luid en goed en lekker betaalbaar eten. De eigen biertjes zijn ook een leuke toevoeging. Wij zaten helemaal bovenin, helaas was de bediening daar deze avond onderbezet en zo op het oog onervaren. Lang wachten op drankjes, lang wachten op lepel die niet bij de soep geleverd was, lang wachten op bestelling van toetjes. Maar de sfeer is top en het eten heerlijk! Zullen zeker terugkomen.
Java1 V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Heerlijk gegeten! De 'Roasted sweet potatoes' waren zo lekker dat we daar nog een bakje van besteld hebben. Ook de 'Sweet potato masala' was verrukkelijk. Ook echt een aanrader als je vegetarisch of veganistisch eet. En dat dan allemaal ook nog eens op een super leuke locatie.
Sylvie V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Het eten was heerlijk! Lekkere massala had ik besteld en een salade vooraf. Dit is echt een van mijn favoriete plekken in Amsterdam. Omzet voor ze zou veel hoger kunnen zijn. We hebben er drie uit gezeten en niet een keer heeft iemand gevraagd of we nog wat te drinken wilden of een nagerecht. Uiteindelijk hebben we zelf iemand geroepen om ons nog een drankje gegeven maar het hadden er veel meer kunnen zijn. Bediening was wel heel vriendelijk en vroeg bij het afruimen of het lekker was.
Evi J.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Prachtige zaak in een oud bioscoop pand. Het eten was er heerlijk. Het enige nadeel was dat ik eerst mijn plakje bananencake kreeg, toen de lunch en toen pas mijn drankje. Maar de smaak en vriendelijke bediening maakte alles goed. Ik kom hier zeker nog een keer terug.
c.hermans1 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
De speciale drankjes zijn een aanrader! Smoothies/ kokos sapjes, erg lekker! Het eten was verder lekker, alleen de bediening was wat langzaam omdat het zo druk was. Bediening is erg behulpzaam en vriendelijk en er hangt een ontspannen sfeer. Gerechten zijn niet duur en goed. Ik kom zeker terug!
Proefkonijntje87 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Net ontbeten met mijn huisgenootjes. Hadden de coconut pancakes en shakshuka, lekker van smaak, maar mijn pancakes mochten wat warmer. Leuke plek verder voor een kopje koffie en verse jus. Let op dat je wel de tijd hebt om hier te zitten, want het kan allemaal wat lang duren. Voor onze laptopbrigade geen probleem. Konden lekker aan de slag voor stage!
Lenie A.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Vol verwachting naar deze zaak gegaan voor een ontbijt. Echtgenoot koos Shakshuka. Bleek een schaaltje vol met groenten uit de oven te zijn met 2 hele kleine gebakken eitjes wat als geheel erg smakeloos was. Ik koos de full CT breakfast , de scrambled eggs Avo was gewoon koud. Een mini pancakeje (!) die ook hartstikke koud was! Een teleurstelling en veelste duur voor wat je krijgt. De bediening was heel goed! T meisje kon er ook niks aan doen. Maar wat een slecht ontbijt.
Hi Lenie, vervelend om te lezen dat je niet hebt kunnen genieten van een heerlijk ontbijt!
Ik heb de klacht uiteraard met de keuken besproken.
Dit is natuurlijk niet onze norm!!
Als je ons een mailtje stuurt dan maken we het goed met jullie!!!!
info@ctamsterdam.nl