C-side Strandpaviljoen

Dijk Het Flaauwe Werk 1 3253 Ouddorp Nederland Kaart
31-187681984

Over het restaurant C-side Strandpaviljoen

Heerlijk eten aan de zee

Het geluid van de golven op de achtergrond, frisse lucht en bijna het zand tussen je tenen. Kom hier heerlijk genieten van alles wat het strand te bieden heeft. Bij C-side eet je heerijk sliptong of een lekker stuk vlees. En, ze hebben ook raspatat!

Meer informatie over restaurant C-side Strandpaviljoen

claveel .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Uitstekend en vlot bediend en lekker gegeten. Met AH kaart gewoon van het menu kiezen, goedkoopste gerechten worden van de rekening gehaald.
P. L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Lekker gegeten, porties zijn groot genoeg, en niet te duur. Zeker niet met de ah bonnen.

We zullen vast nog wel es gaan.
Daisy D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het was een fantastische avond met fantastische gerechten. Mooi opgemaakt en allemaal even smakelijk. Wij hebben genoten en gaan zeker nog eens terug.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Lekker gegeten op een mooie zomeravond. Jammer dat de bediening zo wisselend was. Had de indruk dat de 'vakantiehulpen' erg hun best deden, maar dat de 'vaste krachten' er niet zo'n zin meer in hadden vanavond. Jammer, want deed afbreuk aan de ervaring. De gerechten waren prima.
geo-marja .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk buiten gezeten, maar na een opstekende frisse wind naar binnen verhuisd. Gestart met heerlijke gamba's en garnalen uit Stellendam en zalm. Heel goed. De hoofdgerechten bestond uit sliptongetjes (flinke tongen) en de zeebaars. Heerlijk. Genoeg groenten en frieten. De huiswijn was ok, niet bijzonder. Als dessert ijs met slagroom. Prima gegeten!
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Prima strandpavilioen. We hebben hier via de AH actie gegeten. Gewoon kiezen van de kaart. Heerlijk gegeten. Is een aanrader.
El D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
We werden vriendelijke ontvangen. Er was vrije keuze van alles op de kaart. De maaltijd was smakelijk. Het is voor herhaling vatbaar.
abroeken .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Prima startplaats voor een rondje Goeree-Overflakkee op de fiets. Om vervolgens ald afsluiting op het terras te genieten van een prima 3 gangen a la Carte menu. Heerlijke gamba's als hoofdgerecht, mosselpannetje en zeebaars waren ook lekker en het toetje panna cotta met vers fruit maakte het bezoek compleet
EC4 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Mooie plek
Aardige bediening
Voorgerecht garnalen waren goed.
Vlees was erg taai .Bord was wel mooi opgemaakt.
Vis was prima (slibtong)
Maar patat matig van smaak en de salade kleurig maar ook weinig smaak.
Chocolade desser was lekker en mooi opgemaakt.
Kortom toch wat verbeterpunten.
Margreet B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
De prijskaart is best pittig, maar de snelle bediening en de grote heerlijke porties hebben dit gevoel goed gemaakt.
Met de AH aktie mag je van de hele kaart kiezen.
Sander A.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We hebben nu voor de 2e keer gegeten bij C-side. Mooie ruim restaurant met zeer vriendelijke bediening! We aten er via de AH actie en konden gewoon alles kiezen van de kaart i.p.v. zoals bij de meeste deelnemers een vast AH menu. Vooraf hadden we carpaccio en als hoofd 2 van ons vis en 2 van ons een hele gebraden kip. Alle gerechten waren vers, grote porties en smaakten erg goed. De friet had wat beter gekund maar gezien de grote porties van de rest van het eten hadden we daar toch geen behoefte aan. Als je gewoon lekker aan het strand wil eten voor een normale prijs met zeer vriendelijke bediening moet je echt naar C-side!
NJML .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Vriendelijk personeel en we zijn vlot geholpen. De voorgerechten waren lekker en best groot van formaat. De vissoorten in de hoofdgerechten hadden wel wat meer smaak mogen hebben. De kip was lekker. Nagerechten waren prima.
dn.van.staden .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Kiezen van de kaart, de voorgerechten waren superlekker,
Als hoofdgerecht de mosselpan, vol met de lekkerste grote mossels en echt voldoende.
Heerlijk flesje wijn erbij en smullen maar.
Vlotte en zeer vriendelijke bediening.
Zicht op zee.
Kan niet beter !
Dik en Anneke
PAJ D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
We voelden ons welkom. Dienstbaar personeel. Geweldige avond gehad in alle opzichten.
tsteenbe .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Uiteraard een goddelijke plek op het strand van Ouddorp, met de ah bon kun je van de hele menu kaart kiezen en het goedkoopste 2e gerecht is gratis. Uitzonderlijk lekker gekruide spare rib. Prijzen voor dit menu zijn wel wat hoger als aangegeven op de reserverings site. 3 gangen komt op ca 40€ dus niet de 25 zoals op de site aangegeven. Maar als het 25 was geweest zou ik me geschaamd hebben. Aanrader en in Ouddorp parkeer je je auto bij het strand nog gratis, iets wat vandaag de dag ook bijzonder is. Kortom een aanrader voor lekker eten op een fijne plek.
Marijke L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Overheerlijk gebakken sliptongetjes gegeten. Alles prima in orde
Lidia V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We werden gastvrij ontvangen. Leuk en informatief geholpen door leuke gastheren. Wat op ons bord lag konden we niet op, aardappeltjes zaten er bij en daarnaast nog friet gehad. Als het toetje te veel wordt, mag je ook voor een koffiesoort kiezen. Hier hebben wij gebruikt van gemaakt omdat we vol zaten. Voor ons een prettige tegemoetkoming. Zeker een plek om nog eens naar terug te gaan. Een strandtent die ook in de winterperiode open is.
H V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Met ah bon hier gegeten. Kon gewoon van de kaart kiezen. Eten was erg lekker en mooi opgemaakt met goed en bijzonder garnituur. Prima dus, zeker voor een strandtent. Personeel ook heel vriendelijk en attent. Voor herhaling vatbaar.
dhokke .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We werden gelijk bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. De bediening was zeer vriendelijk en ontspannen, precies wat bij het restaurant past. We konden snel onze keuzes doorgeven en het voorgerecht stond snel op tafel. We hadden een mandje met stokbrood en een duo van garnalen en zalm. De kruidenboter bij het stokbrood vonden we erg lekker. Als hoofdgerecht spareribs en een biefstuk. De spareribs waren heerlijk van smaak en de biefstuk was heerlijk mals. Als nagerecht de cheesecake en de chocoladeverrassing. Beide een heerlijke afsluiting.
Al met al weer een zeer fijne ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.