C-side Strandpaviljoen

Dijk Het Flaauwe Werk 1 3253 Ouddorp Nederland Kaart
31-187681984

Over het restaurant C-side Strandpaviljoen

Heerlijk eten aan de zee

Het geluid van de golven op de achtergrond, frisse lucht en bijna het zand tussen je tenen. Kom hier heerlijk genieten van alles wat het strand te bieden heeft. Bij C-side eet je heerijk sliptong of een lekker stuk vlees. En, ze hebben ook raspatat!

Meer informatie over restaurant C-side Strandpaviljoen

Jouw recensie over het restaurant C-side Strandpaviljoen

Ilona D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
We hebben meer dan een uur op ons eten moeten wachten.
Mensen die veel later kwamen hadden hun eten al wel.
Er zat een lange haar in het eten van ons zoontje.
Pizza was niet gaar.
Vlees was niet goed gebakken.
Met moeite konden we drinken bestellen. Dit werd dan vervolgens ook nog bij verkeerde tafel gebracht.
Met afrekenen begon de serveerster te huilen toen we aangaven dat het niet naar wens was.
Het terras is wel super fijn om overdag te zitten en wat te drinken.
Annelien V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Royaal, zeer vriendelijke bediening , knus restaurant
teletubbie .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Weer heerlijk gegeten. We hebben genoten van een nieuw menu met verrassende combinaties. Heerlijk. Vriendelijke bediening en uiteraard een mooie locatie
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Eten en bediening OK. Ongunstige tafel met nauwe doorgang voor het personeel, waardoor ze steeds tegen mijn stoel aanliepen.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Wij waren verrast over de kwaliteit van de gerechten. Zeer zorgvuldig bereid en geserveerd. Kleurrijk, gezond, uitstekende smaak, gevarieerd, gerechten konden aangepast (lees gecombineerd) worden. Verder een hoge service en zeer vriendelijk klantgericht personeel. Deze 'strandtent' deed voor ons absoluut niet onder voor luxe restaurants nouvelle cuisine. Wij hadden een cadeaubon en hebben deze opgewaardeerd. Ging allemaal heel prettig en flexibel. Een aanrader en wij gaan zeker nog eens terug. Te meer omdat het restaurant in een mooie strandomgeving (Ouddorp) ligt. Peter en Janny (18042018)
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Een restaurant om voor het eten zeker terug te gaan, maar niet voor de sfeer of plaats waar we zaten. Wij zaten in een corridor, voor een deur/nooduitgang met direct daarnaast toegang tot het toilet. Het was rumoerig, onrustig, geen privacy en nogal koud/winderig. Heb het idee dat deze plek was gemaakt, omdat er in de aanpalende ruimte een feest werd gehouden en er onvoldoende ruimte was. Al was het uitzicht op zee met een ondergaande zon de gehele avond schitterend.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We hebben genoten! Het eten was heerlijk, erg vriendelijk servicegericht personeel! Top! Gaan we zeker aanbevelen! ????
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Er was speciaal voor de Pasen een menu samengesteld. Dit is zeer goed bevallen en mag van ons voortaan op de kaart. :-)
De bediening was gewoon heel goed!
Loes Z.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We hebben erg gezellig gegeten. Leuk ingericht en met mooi zicht op zee.
Aardige en vlotte bediening.

De slibtongen waren heerlijk!
Het voorgerecht van tomaten en mozzarella vond ik de prijs niet waard. De rundercarpaccio daarentegen wel.
In de coupe met sorbetijs was het ijs al erg zacht. We hebben dat pas bij het afrekenen aangegeven, meer als advies. Toch stond er even later ongevraagd nieuw ijs op tafel, dit keer prima!
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Erg goed eten voor een strandtent en erg vriendelijke bediening.
H. F.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Het was koud binnen, ondanks dat de verwarming aanstond.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Prima eten en een mooi uitzicht
marja_pijl .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
We hadden een Beachburger en Spareribs. De Burger was erg rood vanbinnen wat af deed aan de bite. De Spareribs waren niet gemarineerd en dat was jammer. Er zat wel saus overheen. Al met al een beetje een teleurstelling. We hebben hier vaker gegeten en zijn beslist beter gewend.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
eten zat weinig smaak aan.
spare ribs besteld en ossehaas rood besteld. we kregen 2 x ossehaas doorbakken. 2e poging wel het juiste eten. spareribs echt niet lekker. ossehaas leek biefstuk. en het was erg koud binnen

we kregen eerst het verkeerde. daarna ossehaas rood gevraagt kwam doorbakken.
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Lekker gegeten! Goede bediening. En leuke ongedwongen sfeer. Komen zeker nog een keer terug.
H. F.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Echt een leuk restaurant. We komen hier zeer zeker terug.
Michiel H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Goed eten voor een eerlijke prijs.
Cäcilia B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Leuke locatie, beetje koud binnen, maar ook een buitengewoon koude oosterwind buiten.
Vier keer de vraag van vier verschillende dames in de bediening of het eten "naar wens is" is iets te veel.
Prijs-kwaliteitsverhouding was prima, echter zonder de IENS korting was de prijs voor de hoofdgerechten aan de hoge kant.
Frank N.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Best aardige ingrediënten verpest door slechte bereiding. Ik had de carpaccio van de ossenhaas als voorgerecht, de beloofde cherrytomaatje waren vervangen door gewone tomaten op partjes gesneden die helaas al wat te lagen te wachten om geserveerd te worden, de mosterdressing heb ik niet kunnen bespeuren. Als hoofdgerecht de surf en turf van bavette en grote knoflookgamba's. de bavette was mooi gebakken maar door heropwarming en ontbreken van kruiding was er geen plezier aan te beleven. Voor de gamba's die mooi groot waren was dezelfde slechte verwarmingstruc gebruikt, knoflook ontbrak geheel. Aan een dessert heb ik me niet gewaagd, mijn collega's wel maar dit viel soms mee maar vaak tegen.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Het eten was prima, maar in had er meer van verwacht. Mede door de recensies. Ik had een prima roodbaars met een lekker witte wijnsausje, een beetje te weinig helaas voor de twee filets. En lekker frisse groene asperges.
Mijn man had een Italiaanse galette, maar dat leek eerder een loempia op een bedje van voldoende sla en rauwkost. De Ricotta die erin moest zitten hebben ze denk ik per ongeluk verwisseld met huttenkase. Friet in overvloed, veel te veel eigenlijk aangezien je al aardappelen of andersoortig zetmeel bij de maaltijd krijgt.