C-side Strandpaviljoen

Dijk Het Flaauwe Werk 1 3253 Ouddorp Nederland Kaart
31-187681984

Over het restaurant C-side Strandpaviljoen

Heerlijk eten aan de zee

Het geluid van de golven op de achtergrond, frisse lucht en bijna het zand tussen je tenen. Kom hier heerlijk genieten van alles wat het strand te bieden heeft. Bij C-side eet je heerijk sliptong of een lekker stuk vlees. En, ze hebben ook raspatat!

Meer informatie over restaurant C-side Strandpaviljoen

molenzicht .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Bediening vriendelijk. Op stormachtige avond toch gezellig binnen. Gerechten goede kwaliteit en flinke portie, heerlijke grote frieten.
Witte huiswijn was lekker. Had wel warme kleding aan gedaan, ondanks verwarming wordt het door de vele ramen wat minder warm. Had ook zaklampje bij me, dat is aan te raden.
Marjon S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Heel gezellig best chique voor n stranttent, prachtig opgemaakte borden;, veel en nog eens heel lekker!! Aardig personeel!!!
karin_mannetje .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Een gezellige en heerlijke 1e kerstavond gehad. Je had een keuze uit een 5 gangen menu of van de kaart. Fijne bediening.
hhmzoomer .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten met 9 personen. Prijzen zijn voor een strandpaviljoen wat aan de hoge kant maar grote porties en zeer goed vlees.
Leuke mensen, gezellig interieur maar wel tochtig. Verwarming mag iets hoger.
En het pad misschien voorzien van wat verlichtte paaltjes. Is even zoeken in donker.
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was geweldig!Ik had doorgeven dat we iemand hadden die een pinda en noten allergie heeft.Daar werd vanaf de eerste minuut rekening mee gehouden.Alles werd uitgelegd en overlegd met de kok.
Het was echt super!!
corne.stolk .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We hebben er lekker gegeten en ook een prettige bediening en een gezellige sfeer.
De borden waren ook mooi opgemaakt.
De locatie is in het donker niet makkelijk te vinden.
Anoukvdw .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Leuke locatie aan het strand alleen de service is een stuk minder. Veel gerechten van de kaart hadden ze niet. Als voorgerecht brood met smeersels besteld, alleen waren ze die vergeten. Daardoor kregen we het brood tegelijk met het hoofdgerecht. Het eten was ok, maar niet bijzonder lekker. De steak was taai. Ik zou er niet nog een keer naartoe gaan.
janny T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Een avond uit eten met vrienden, verrast over de goede kwaliteit van het eten en service. Een mooie locatie om zeker nog eens terug te komen. Wij kijken terug op een hele gezellige avond met lekker eten.
jolanda0906 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Nav AH actie gezocht. Heerlijke geluncht na strandwandeling. Soepje vooraf en salade erna. Grote porties! Enorm vriendelijk geholpen. Inrichting wat verouderd.
crystelvandermeer .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Weer goed gegeten. Ondanks de minimale bezetting toch redelijk snel ons eten gehad. Gezellige strandtent waar je goed kunt eten. Top sfeer.
daav .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Door het zonnetje waren er redelijk veel mensen aan het wandelen op het strand en die wilden daarna iets eten en drinken. Er waren helaas hierdoor te weinig mensen in de bediening. We moesten best lang wachten voordat er iemand bij onze tafel kwam om de bestelling op te nemen. De soep van de dag was erg lekker. De garnalensalade was rijk gevuld. De porties waren ruim voldoende. Het was verschrikkelijk koud binnen, dit kwam door de deur die steeds openging omdat de bediening naar het terras moest. Kon de kachel niet aan?
S-Bede .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Erg goed gegeten, snelle service, aardige bediening en vooral veel en lekker eten. We hebben er geluncht, en dat is prima bevallen!
Miriam M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Leuke gezellige tent, fijn personeel . Voor iedereen de tijd en aandacht.Zou het zeker aanraden. Als ik nog eens in de buurt kom gaan we zeker weer.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We waren met 15 personen, iedereen kon kiezen wat hij wilde.
Allemaal heerlijk gegeten.
Borden waren leuk opgemaakt, porties erg groot.
Bediening vriendelijk en professioneel.
Yin T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
De C-Side is op een mooie locatie goed bereikbaar je kunt hier heerlijk eten en lunchen .ik ben hier nu verschillende keren geweest en heb hier
Altijd prima en kwalitatief goed eten gehad dus het is dan ook een echte aanrader.
emilekoole .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Lekker gegeten, leuk dat je uit hele menukaart kan kiezen. Goede service, vriendelijk personeel. Locatie aan zee is leuk, wel eindje lopen en in winter als het donker is zie je van de zee niets.
Marcelle B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
De kozijnen binnen kunnen wel een opknap beurt hebben...
Het tocht er ivm minder goed onderhoud
De kaart is oké, maar naar onze mening niet heel uitgebreid
P V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
gezellige tent. echt een strandtent.
Nu voor de 3e keer wezen eten, eerste keer samen, 2e keer met onze 4 kinderen, dit keer met vrienden
Wij hebben weer genoten. en onze vrienden ook.
Personeel is vriendelijk, eten is prima. gewoon zoals het hoort.
mariaheijmans1 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij C-side, mooi plekje bij het raam (op verzoek toegekend) met uitzicht op zee en een prachtig ondergaande zon. Keuze genoeg, geen afgepast Ah-menuutje zoals in een aantal deelnemende restaurants. Grote porties, dus er moest wel wat terug omdat een van ons een zeer matige eter is.
Uiterst vriendelijke bediening.
Een aanrader!
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Vriendelijke ontvangst, goede uitleg. Eten van prima kwaliteit en lekker mals. Leuke sfeer. Kan eigenlijk niet beter. Aanrader!