C-side Strandpaviljoen

Dijk Het Flaauwe Werk 1 3253 Ouddorp Nederland Kaart
31-187681984

Over het restaurant C-side Strandpaviljoen

Heerlijk eten aan de zee

Het geluid van de golven op de achtergrond, frisse lucht en bijna het zand tussen je tenen. Kom hier heerlijk genieten van alles wat het strand te bieden heeft. Bij C-side eet je heerijk sliptong of een lekker stuk vlees. En, ze hebben ook raspatat!

Meer informatie over restaurant C-side Strandpaviljoen

Jouw recensie over het restaurant C-side Strandpaviljoen

Ria K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten met de AH restaurant actie. En ik heb niet de indruk dat ik daardoor minder klant ben. Ook met de pinda allergie werd goed meegedacht. Dank jullie wel.
phansma .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De vissoep was rijk gevuld en heerlijk op smaak, mijn garnalen salade was mooi opgemaakt en ook heerlijk met heeeel veel garnalen en als verrassing de cocktailsaus apart geserveerd. Het broodje gerookte zalm van mijn partner was een complete maaltijd op zich. Heerlijke lunch, met zeer royale porties. Hopen vaker terug te komen, een aanrader!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gerechten erg lekker en voldoende,kok verdient een lintje,maakt mooie gerefhten,helaas is de zaak aan een opknapbeurt toe,want het is jammer als je een stoel krijgt met een kapotte achterkant,en bv in het damestoilet zowat de kraan erafkomt.advies gauw renoveren
J. V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Goede bereikbaarheid, vriendelijk personeel en uitstekende keuken. Meer heb ik er niet aan toe te voegen. Een echte aanrader.
Gerrie K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Met AH bon lekker gegeten, maar zonder de ah bon zijn de gerechten prijs kwaliteit verhouding te duur.
Wel aardige bediening.Als je slecht ter been bent moet je er beslist niet naar toe gaan. Omdat je eerst een stuk duinen om hoog moet lopen en daarna door het zand omlaag naar het strand moet.
Anita M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Als we het gevonden hebben in het pikkedonker zijn we verrast door het gezellige binnenkomen. Mijn zoon en ik vonden de voorafjes heerlijk. De spareribs waren te spicy voor hem, maar gelukkig kon hij ruilen met mijn Zeeuwse mosselen, die we allebei wat taai vonden. We hebben wel gelachen met de spontane serveester en ook leuke gesprekjes gevoerd.
Frannie N.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het was erg goed alleen erg donker om terug te lopen naar de parkeerplaats maar dat heb je als je naar het strand gaat dus lampje aan van de telefoon
Sjak64 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Op een regnachtige en stormachtige avond even zoeken maar na ong 100 meter door de duinen een leuke strandtent. Prima ontvangst. Met de AH actie hier gegeten. Mochten uit de hele kaart kiezen, al een pre! Erg lekker gegeten, ruime portie's dus eigenlijk geen trek meer in groot toetje. Maar ook hier een oplossing voor, je kon ook uit de koffiespecialiteiten kiezen. Zeer goed alternatief.
Al met al toppertje in de duinen bij Ouddorp!
Renate D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten was goed. Bestek om op te scheppen moest extra gevraagd worden. Op de terugweg was het erg donker in de duinen. Missiën verlichting langs de weg een goed idee.
restaurant12 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We mochten kiezen wat we wilden en vonden dat erg positief, we kozen als hoofdgerecht vis, de zeebaars was prima gebakken en smaakte goed, de zalm van mijn partner vond ik zo op het eerste gezicht nogal donker gebakken maar het smaakte volgens hem prima, de bediening was vlot.
W. J. J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten was prima, had je net je bord leeg dan kwamen ze het al ophalen, de gangen werden achter elkaar geserveerd. Wat tegen viel, op de rekening staat gewoon een karafje kraanwater € 2.50 en voor de mayonaise €0,50. Dit moet toch niet kunnen.
Liliane M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gezellig druk. Zaak niet echt schoon. Zand op de vloer is logisch bij strandtent maar meubels zijn niet echt schoon, dikke laag stof op de accessoires die overal staan en toiletten waren ook niet echt fris maar eten was erg lekker. Verbaasde me wel dat je geen schoon bestek kreeg na je voorgerecht. Bij afruimen werd bestek naast mijn bord gelegd zodat ik het bij het hoofdgerecht weer kon gebruiken. Bediening allemaal heel vriendelijk en konden ook advies en suggesties geven over de kaart.
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Inschaling menu stond aangegeven rond €25, maar dat klopte voor ons niet. Ons menu lag gemiddeld rond de €36 C-side zou hoger ingeschaald kunnen worden.
Geluidsniveau was aan de rumoerige kant. Voor ons te overheersend.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
De bereiding van het eten (biefstuk en zeebaars) was slecht. We hadden geen groenten bij het hoofdgerecht alleen ijskoude sla uit de koelkast. Bij de zeebaars werd risotto geserveerd en daar kreeg ik frietjes bij. Een rare combinatie.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Lekkere vissoep. De garnalensalade had weinig smaak. Gevraagd om wat coctailsaus, werd meteen gebracht maar was niet lekker. Leek op mayonaise met tomatenketchup erdoor geroerd. Jammer.
Wel vriendelijke bediening.
J.A. D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Geen ah-restaurantactie waardige locatie. Te weinig personeel op overvol terras. Leiding helpt niet mee, is bezig met administratie. Op ons uitdrukkelijk verzoek om gesprek met eigenaresse ivm klacht weigert zij tevoorschijn te komen en laat serveerster voor liegen dat zij niet aanwezig is. De 2-gangen lunch werd tegelijk uitgeserveerd door fout serveerster. De soep was lauw en de kip ongaar en koud en de friet lauw omdat het te druk is om alles op tijd uit te serveren. We kunnen als compensatie twee gratis drankjes krijgen en de kip en friet zullen warm gehouden worden. Even later krijgen we dezelfde ongare kip en koude friet terug. Opnieuw klagen leverde op dat de kok vond dat dit eten goed was. Wij hielden voet bij stuk en kregen toen een gratis dessert aangeboden waar we nog een halfuur op hebben moeten wachten. Veel mensen op het terras liepen ontevreden weg. Uiteindelijk krijgen we de rekening gepresenteerd voor 2 lauwe soep waarvan we er natuurlijk na boos gezicht van de serveerster maar 1 hebben afgerekend. Als laatste waren de toiletten ronduit vies. Voor ons reden om hier nooit meer terug te komen. We hopen dat er volgend jaar een nieuwe locatie komt in Ouddorp voor de ah-restaurantactie
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het eten was super lekker.Moesten lang wachten eer ze kwamen vragen wat we wilden.Toen ze de hoofdschotel brachten, zeiden ze dat de frites zo zouden komen.
Hadden we er niet om gaan vragen was ons eten op geweest.
We moeten wel zeggen dat het heel druk was die avond , ze deden wel hun best maar konden het niet aan.
Als het minder druk is dan is het de moeite waard om er te gaan eten.
ger.wolfs .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Was er erg druk toiletten niet schoon bestelde kip koud .
Dat het druk was lag aan prima weer kunnen zij ook niets aan doen alleen maar goed maar dan nog moet je een aantal zaken scherp houden .
msnijders .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Personeel deed z'n best, maar er was sprake van totaal mismanagement. Er leek totaal geen systeem te zijn, waardoor de wachttijden voor eten opliepen tot anderhalf uur. Om ons heen liepen mensen steeds weg omdat ze niet geholpen werden. Het eten was matig: friet was lauw tot koud, een van ons had niet goed doorgebakken kip. Op onze klachten werd goed door personeel het gereageerd: we hoefden geen tweede gerecht meer te nemen ivm de AH restaurantactie.
relisp .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij hadden gereserveerd voor de lunch met de AH actie. Toen we aankwamen werd ons met een zucht medegedeeld dat de gereserveerde tafel op het terras helaas niet kon worden toegekend omdat ze nooit tafels reserveren op het terras (laat dat dan even van te voren weten). Zelf maar een plekje opgezocht. Het bedienend personeel was verder heel vriendelijk. Het duurde zeer lang voordat we het bestelde kregen. Ze hadden niet verwacht dat het zo druk zou worden terwijl er toch al zeker een week van tevoren was aangekondigd dat het prachtig weer zou worden. We hebben er ongeveer 3 uur gezeten voor alleen een lunch. Je kon met de ah actie 2 lunchgerechten van de kaart bestellen. Dit was van goede kwaliteit. De vissoep was zeer goed gevuld en bij de broodjes werd ook nog patat geserveerd.