C-side Strandpaviljoen

Dijk Het Flaauwe Werk 1 3253 Ouddorp Nederland Kaart
31-187681984

Over het restaurant C-side Strandpaviljoen

Heerlijk eten aan de zee

Het geluid van de golven op de achtergrond, frisse lucht en bijna het zand tussen je tenen. Kom hier heerlijk genieten van alles wat het strand te bieden heeft. Bij C-side eet je heerijk sliptong of een lekker stuk vlees. En, ze hebben ook raspatat!

Meer informatie over restaurant C-side Strandpaviljoen

Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Was goed geregeld ,vriendelijk personeel en lekker eten. (wel veel )
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
En weer een keer lekker gegeten, met de nog verlate AH_actie.
Porties zijn groot genoeg, zelfs als je wat meer eet dan gemiddeld.
Chocolade verrassing viel wat tegen kwa hoeveelheid chocolade.
Jara D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
C-side is een fijne plek om te eten, zeer vriendelijk personeel, goed eten en gunstige prijzen. Wel erg donker 's avonds van de parkeerplaats naar de strandtent, maar lantaarnpalen in de duinen plaatsen is waarschijnlijk ook geen optie ;-). Het eten bestaat uit grote porties, de kwaliteit is goed en met name de cheesecake is een enorme aanrader!
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Het was een bijzondere avond toen wij met onze vrienden op een zaterdagavond bij C-Side gingen eten. We hadden een tafel om 19.00uur gereserveerd, dus donker buiten. Eenmaal onze auto op het parkeerterrein geparkeerd konden we door de duisternis geen bord vinden van C-Side en zijn we totaal de verkeerde kant opgelopen en kwamen we uit bij een ander strandpaviljoen. Via de GPS hebben we uiteindelijk C-Side kunnen vinden. Dus onze tip: wat verlichting bij de borden én op de paden zou zeer welkom zijn! Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen in een sfeervolle gelegenheid. Daar wij met AH-actie gereserveerd hadden konden we wel a la carte eten, maar we moesten dan wel voor, hoofd, - en nagerecht nemen. Bij uitleg van het menu werd gelijk al aangegeven dat de tompouce van tongfilet en zalm (hoofdgerecht) op was, en dat er nog maar twee hele kippen (hoofdgerecht) waren. Daar de mannen graag kip wilden eten werd deze gelijk (in een sfeer gepaard met veel humor) door onze ober Niels gereserveerd in de keuken. Bij het doorgeven van het menu wilde één van onze tafelgenoten uiensoep bestellen die op de lunchkaart stond, dit werd nagevraagd of het mogelijk was. Het was mogelijk om de uiensoep te bestellen maar dan zonder de cognac. Toen kwam de vraag van ons of alle soep van de lunchkaart besteld kon worden, dit was mogelijk. Dus als voorgerecht werd één maal uiensoep en één maal tom kha kai soep, één maal carpaccio en één maal gamba's in knoflookolie besteld. Even later kwam onze ober weer terug en deelde mee dat alléén de uiensoep van de lunchkaart besteld kon worden, de rest was niet meer voorradig. Dus werd er een duo van zalm en garnalen besteld. Voorgerechten zagen er allemaal goed en voldoende uit en qua smaak prima! Alleen het gerecht duo van zalm en garnalen was wel een erg kleine portie, van weinig vis en veel rauwkost/sla. Toen we wachten op het hoofdgerecht kwam men ons mededelen dat er een communicatiefout in de keuken is geweest, er waren geen twee hele kippen voorradig maar twee halve kippen. Gelukkig waren wij in een opperbeste stemming en moesten wij enorm lachen om deze zoveelste "fout". Dus werd er enorm "gevochten" wie nu die twee halve kippen nam. Uiteindelijk besloten dat de heren alles te gaan delen en werd er als extra gerecht spare-ribs besteld. Door deze "fout" van C-Side kregen we een drankje van het huis om het goed te maken, dit was een mooi gebaar! De dames namen gebakken zeebaars en spinazie envelop (vegetarisch). De twee halve kippen zagen er goed uit en deze waren ook smakelijk, niet te droog. Op het menu stond dat er appelmoes bij de kip geserveerd werd, dit was wel erg dramatisch weinig: in een heel klein schaaltje werd het geserveerd....één flinke hap en het was al op, beetje jammer dit. Spare ribs waren lekker en mals, alleen één rib voor €18,50 vonden we toch wel heel erg veel geld! De zeebaars was goed bereid en zeer smakelijk. Daarentegen viel het vegetarisch gerecht van spinazie in bladerdeeg enorm tegen. Het werd geserveerd op een enorm bord volgeladen met krulsla en veel ander rauwkost en een zeer kleine bladerdeeg-envelop met spinazie. Het gerecht zou gevuld/bereid zijn met oa kruiden, tofu, kwark en creme fraîche, maar van dit alles was niets terug te vinden en het was een smaakloos geheel....zeer teleurstellend! Als dessert kozen er twee voor Ben en Jerry, één nam alleen sorbetijs en de laatste nam panna cotta. Ben en Jerry, daar viel weinig op aan te merken, het werd wel leuk opgediend met een toef slagroom. Sorbetijs was prima, en geen ijskristallen! Panna cotta viel tegen, men vond dat vrouwlief het beter kon maken. Al met al ondanks onze zoektocht in het donker en de miscommunicaties was het voor ons een geslaagde avond. Misschien wel een tip voor C-side of men de kraan in het toilet wil vastzetten, deze zat namelijk helemaal los! Ook misschien handig om iets van viltjes oid onder de stoelen te bevestigen, deze waren namelijk niet aan te schuiven over de ruwe vloer. We komen graag eens terug om de lunchsoepen te proeven, maar dan wel overdag als het licht is!
Annet A.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten. We deden een late lunch maar hebben echt niet meer hoeven eten 's avonds. Ruime portie eten.
Goede service, we gingen met AH bonnen maar kregen echt niet het idee dat we daardoor minder belangrijk waren omdat we voor minder geld met ons gezin kwamen eten. Tijdens het wachten konden de kinderen heerlijk buiten spelen. Voor herhaling vatbaar.
Alize M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Zeer gastvrije ontvangst, keurige bediening en attent.
We hebben genoten van de sfeer en ambiance.
Zeker aan te bevelen voor een gezellige avond aan de kust.
Richard-R .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Zeer uitgebreide menukaart. Het vlees correct gebakken, lekkere groentjes en grote porties. Zeer vriendelijke bediening.
bianci31 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Hele gezellige zaak, mooie locatie en vriendelijk personeel en heerlijk gegeten (met AH-bon). De porties zijn groot en mooi opgemaakte borden.
jheiden V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Prijs-kwaliteit verhouding is goed. Ongedwongen sfeer. Was een beetje koud maar dat kun je verwachten in deze tijd in een strandpaviljoen. Jammer van de bediening. Er ging nogal wat mis en toen een deel van het eten door de serveerster op mijn broek werd gegoten werd daar heel laconiek op gereageerd. Ik kreeg een doekje en moest het verder zelf maar uitzoeken. Ook daarna geen excuses, geen enkele compensatie ( bijv een drankje of zoiets) ook niet nadat we daar later op zinspeelden bij collega. Jammer, maar personeel kan nog wel een lesje HORECA gebruiken!
T M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Tussen voorgerecht en hoofdgerecht duurde aan de lange kant. Eten was prima. Goede bediening. Heerlijk rustig.
Konden kiezen uit de hele kaart. Het was verder allemaal prima. Voor herhaling vatbaar.
Alleen de pad er naar toe is heel donker dat is een wat nadeel.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Bij de reservering was er iets fout gegaan, ze hebben niet doorgekregen dat wij kwamen. Gelukkig had ik het uitgeprint en werd er totaal niet moeilijk over gedaan. We waren van harte welkom, ook met drie i.p.v. twee personen. Daarna lekker gegeten zoals we het daar gewend zijn.
Marinca J.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
De vissoep was goed van smaak maar veel te grote brokken vis er in
Hoewel de bediening goed was, was het hoofdgerecht beneden alle peil. Ik had een spinazieenveloppe met deegkorst. De korsr was zompig en de spinazie waterig en zoutloos. Bijzonder veel bossen sla die ook niet aangemaakt waren.
De sorbet was goed behalve de voormij niet bijtbaren brokken appel waardoor het genieten zeer gematigd werd. Al met al was het een deceptie om vanuit Zoetermeer naar Ouddorp te rijden.
lindaprinsen .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Deze strandtent oogde bij binnenkomst wel sfeervol. Alleen was het er heel koud. Er stonden wel wat heathers, maar dit was onvoldoende. CV stond niet aan. Bediening was vriendelijk, werd wel eerst uitgelegd wat er allemaal niet meer was van de kaart en wat de actie inhield. Ik zou dan een andere seizoenskaart hanteren, maar goed, is hun keuze. Voorgerechten waren prima, maar voor hoofdgerecht (ossenhaaspuntjes) kreeg je geen waar voor je geld. Een paar puntjes in een grote kom met aangebakken mie en veel vreemde groenten. Puntjes hadden wel een goede smaak, maar de rest hebben we terug gegeven. Friet was lekker, maar konden we niet kwijt op het bord vanwege de kom. Tip: serveer je gerechten op een groot bord. Het nagerecht wat ik wou was er niet meer, het alternatief was wel lekker, maar wel duurder. We waren met de bonnen evenveel kwijt als bij een ander restaurant. Wij gaan hier niet meer naartoe.
molenzicht .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Bediening vriendelijk. Op stormachtige avond toch gezellig binnen. Gerechten goede kwaliteit en flinke portie, heerlijke grote frieten.
Witte huiswijn was lekker. Had wel warme kleding aan gedaan, ondanks verwarming wordt het door de vele ramen wat minder warm. Had ook zaklampje bij me, dat is aan te raden.
Marjon S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Heel gezellig best chique voor n stranttent, prachtig opgemaakte borden;, veel en nog eens heel lekker!! Aardig personeel!!!
karin_mannetje .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Een gezellige en heerlijke 1e kerstavond gehad. Je had een keuze uit een 5 gangen menu of van de kaart. Fijne bediening.
hhmzoomer .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten met 9 personen. Prijzen zijn voor een strandpaviljoen wat aan de hoge kant maar grote porties en zeer goed vlees.
Leuke mensen, gezellig interieur maar wel tochtig. Verwarming mag iets hoger.
En het pad misschien voorzien van wat verlichtte paaltjes. Is even zoeken in donker.
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was geweldig!Ik had doorgeven dat we iemand hadden die een pinda en noten allergie heeft.Daar werd vanaf de eerste minuut rekening mee gehouden.Alles werd uitgelegd en overlegd met de kok.
Het was echt super!!
corne.stolk .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We hebben er lekker gegeten en ook een prettige bediening en een gezellige sfeer.
De borden waren ook mooi opgemaakt.
De locatie is in het donker niet makkelijk te vinden.
Anoukvdw .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Leuke locatie aan het strand alleen de service is een stuk minder. Veel gerechten van de kaart hadden ze niet. Als voorgerecht brood met smeersels besteld, alleen waren ze die vergeten. Daardoor kregen we het brood tegelijk met het hoofdgerecht. Het eten was ok, maar niet bijzonder lekker. De steak was taai. Ik zou er niet nog een keer naartoe gaan.