C-side Strandpaviljoen

Dijk Het Flaauwe Werk 1 3253 Ouddorp Nederland Kaart
31-187681984

Over het restaurant C-side Strandpaviljoen

Heerlijk eten aan de zee

Het geluid van de golven op de achtergrond, frisse lucht en bijna het zand tussen je tenen. Kom hier heerlijk genieten van alles wat het strand te bieden heeft. Bij C-side eet je heerijk sliptong of een lekker stuk vlees. En, ze hebben ook raspatat!

Meer informatie over restaurant C-side Strandpaviljoen

Jouw recensie over het restaurant C-side Strandpaviljoen

ankeweltevrede .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Rheerlijk gegeten, heel aardige bediening. Alleen het gezelschap naast ons was erg luidruchtig, maar daar kon C side niets aan doen
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk gegeten op het strad! Grote porties, maar dit werd van tevoren ook netjes gemeld door de medewerker. Een aanrader als je in de buurt verblijft.
ikoutstaal .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Het was super gezellig, leuke ontvangst, leuke aandacht van personeel. Heerlijk gegeten.
Zou c side zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.
bep P.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Geweldige en vlotte bediening en vriendelijk personeel.
Voor herhaling vatbaar.
We waren met zijn achten en waren zeer te vrede en vol doen de gegeten.
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Een vlotte ontvangst! Een leuke entourage met levendige gesprekken en een heel snelle bediening.
Minder vonden wij de honden die aanwezig waren, maar verder heerlijk gegeten.
Paulien A.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
prima restaurant, mooi uitzicht, zeer vriendelijk personeel. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Uitgebreide keuze uit de menukaart, geen standaard 3 gangen menu.
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten! Het was alleen moeilijk voor een van ons om er te komen! Dat is jammer, want we vonden het verder top
Willy D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Kw aliteit v an het eten goed. De bediening slecht. Diverse tafeltjes kregen anders dan zij besteld hadden. Wij. Waren samen, mijn echtgenote k r e eg wat zij besteld had, mijn hoofdgerecht waren ze vergeten en kwam later toen mijn echtgenote haar hoo fdgerecht bijna op ..
Op deze zonnige dag hadden meer para sols geplaat st kunnen worden.
HIAMB .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Gezellige locatie aan het strand, zicht op zee. Zon erbij. Wat wil je nog meer? Lekker eten dus. Mooie kans om met de AH bon daar te gaan eten. Voldoende keuze, voorgerecht voldoende. Als hoofdgerecht beide 3 schol met een kleine hoeveelheid groenten als decoratie. Helaas was er 1 schol niet lekker. Klein t.o.v. de andere en droog, smaakloos. Bij het opruimen aangegeven, toelichting kan gebeuren, verder geen verontschuldiging of actie. Wij waren nu voor 2 personen 65 euro kwijt inclusief drank, daarbij 1 volledig gerecht gratis. Dat is aanzienlijk meer dan de richtprijs welke is aangegeven op de site. Bij het afrekenen nogmaals vraag of alles naar wens was. Toegelicht en excuses voor wijze waarop met mijn reactie was omgegaan.
Boudewijn B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We hebben beiden prima en voldoende gegeten, goede kwaliteit, leuke bediening. Het mooie weer heeft meegeholpen in een leuke avond uit eten.
F.E.C.M. G.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Prima restaurant, alleen de toiletten konden wel iets netter.
Eten was uitstekend en de bediening vlot en correct.
Prijs was prima in relatie tot uitstekend eten.
fdsaakes .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Mooi weer; mooi uitzicht.
Moeilijk te vinden. Eten redelijk, maar wat duur voor de kwaliteit.

Tafel niet schoon bij aankomst en wij moesten vragen om schoon te maken.
Wijnglas vies.
Maar het was mooi weer en mooi uitzicht dus heerlijke avond
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten , vlotte bediening en mooi uitzicht op het strand. Mijn grote biefstuk was botermals, de aardappeltjes in schil, ....die hadden ze toch maar geschild. En had iets meer mogen zijn. Mijn man had een ossehaaspuntjes spies. Ook heerlijk mals. Het bakje met sla, stelde niets voor, blaadjes, 3 komkommerschijfjes en verder niets, had ook een dressing mogen hebben. De uiensoep en de tomaat-room soep was heerlijk. We hebben als nagerecht een heerlijke hazelnootkoffie besteld. Met de AH actie gereserveert.
Mari S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We gaan er zeker terug. Goede kwaliteit eten, lekker en genoeg! Vriendelijk en rustig personeel. Goede sfeer en juiste achtergrond muziek.
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Op een mooie zomeravond lekker gegevent bij C-side. Ondanks de wind zaten we beschut op het terras en konden we genieten van de lekkere gerechten en de zon.
Het eten was lekker, alleen de hoofdgerechten waren aan de lauwe kant. Voor de wachttijd hebben we redelijk ingevuld en voor ons is dat precies goed. De bediening was vriendelijk en behulpzaam.
Klaas B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Opnieuw C-Side uitgeprobeerd en het begin was positief. Vriendelijke ontvangst en bediening. Voorgerecht van gerookte zalm en garnaaltjes met een sausje erbij was ok. Het hoofdgerecht entrecote en bavette was dramatisch. Het gegrilde vlees was 's middags al voorbereid en opgewarmd. Wederom een tegenvaller. Het toetje van ijs en advocaat met matige spuitbusslagroom was doorsnee. Voor een diner zijn ere vele betere alternatieven.
Beppy B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Het was gezellig lekker en een goede bediening, alleen moesten we best lang wachten en zeker op het toetje.
Gelukkig hadden we van alles bij ons..
Als het wat goedkoper was, zouden we zeker terugkomen, nu misschien, want de plek was fijn en gerieflijk..
Lesley K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Een leuke omgeving met een zeer mooi terras en uitzicht op zee. De menukaart is zeer ruim en je mag uit die kaart je menu samenstellen via de AH-Restaurantactie. Bij vele ander restaurants er een speciaal menu is samengesteld. Echt aan te bevelen.....
Jwbaars .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Met mijn gasten een goede avond gehad.Vriendelijke bediening,goed eten kan niet anders zeggen dan voor herhaling vatbaar
Hanneke T.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Tussen de gangen erg lang wachten en de gang werd zo nu en dan weggegrist terwijl we nog aan het eten waren. Dat kan beter. Moesten ook vragen om een dessert kaart. Werd niet aangeboden.