C-side Strandpaviljoen

31-187681984

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant C-side Strandpaviljoen

Heerlijk eten aan de zee

Het geluid van de golven op de achtergrond, frisse lucht en bijna het zand tussen je tenen. Kom hier heerlijk genieten van alles wat het strand te bieden heeft. Bij C-side eet je heerijk sliptong of een lekker stuk vlees. En, ze hebben ook raspatat!

Meer informatie over restaurant C-side Strandpaviljoen

Jouw recensie over het restaurant C-side Strandpaviljoen

Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Het eten was prima, maar in had er meer van verwacht. Mede door de recensies. Ik had een prima roodbaars met een lekker witte wijnsausje, een beetje te weinig helaas voor de twee filets. En lekker frisse groene asperges.
Mijn man had een Italiaanse galette, maar dat leek eerder een loempia op een bedje van voldoende sla en rauwkost. De Ricotta die erin moest zitten hebben ze denk ik per ongeluk verwisseld met huttenkase. Friet in overvloed, veel te veel eigenlijk aangezien je al aardappelen of andersoortig zetmeel bij de maaltijd krijgt.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Gewoon gezellig .Jammer dat er geen verlichting is naar het parkeerterrein.Het is heel donker en je zou kunnen verongelukken door oneffenheden op de duinen!
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wat wachttijd betreft staat mijn antwoord er eigenlijk niet bij. Bij een etentje vind ik juist dat het niet te snel moet gaan. Wel dat er regelmatig gevraagd wordt of alles naar wens is en of iemand nog iets wil drinken. Dit was bij jullie ook het geval. Prima dus.
karin M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
We hebben hier een gezellige en heerlijke kerstavond gevierd. De bediening was perfect en kregen omdat kerst was nog een heelijke amuse vooraf en lekkere chocolades bij de koffie/thee . Het was super.
Eveline L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Lekker eten vriendelijke bediening
René S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een prachtige ambiance. Zo dicht aan zee. Het restaurant was nu prachtig versierd met Kerstversieringen! De gamba's vooraf in knoflookolie zijn een echte aanrader. De zalm en de biefstuk waren heerlijk. Complimenten! We komen snel weer terug en maken dan eerst een lange strandwandeling!!!
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten met de AH restaurant actie. En ik heb niet de indruk dat ik daardoor minder klant ben. Ook met de pinda allergie werd goed meegedacht. Dank jullie wel.
phansma H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De vissoep was rijk gevuld en heerlijk op smaak, mijn garnalen salade was mooi opgemaakt en ook heerlijk met heeeel veel garnalen en als verrassing de cocktailsaus apart geserveerd. Het broodje gerookte zalm van mijn partner was een complete maaltijd op zich. Heerlijke lunch, met zeer royale porties. Hopen vaker terug te komen, een aanrader!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gerechten erg lekker en voldoende,kok verdient een lintje,maakt mooie gerefhten,helaas is de zaak aan een opknapbeurt toe,want het is jammer als je een stoel krijgt met een kapotte achterkant,en bv in het damestoilet zowat de kraan erafkomt.advies gauw renoveren
J. V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Goede bereikbaarheid, vriendelijk personeel en uitstekende keuken. Meer heb ik er niet aan toe te voegen. Een echte aanrader.
Gerrie K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Met AH bon lekker gegeten, maar zonder de ah bon zijn de gerechten prijs kwaliteit verhouding te duur.
Wel aardige bediening.Als je slecht ter been bent moet je er beslist niet naar toe gaan. Omdat je eerst een stuk duinen om hoog moet lopen en daarna door het zand omlaag naar het strand moet.
Anita M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Als we het gevonden hebben in het pikkedonker zijn we verrast door het gezellige binnenkomen. Mijn zoon en ik vonden de voorafjes heerlijk. De spareribs waren te spicy voor hem, maar gelukkig kon hij ruilen met mijn Zeeuwse mosselen, die we allebei wat taai vonden. We hebben wel gelachen met de spontane serveester en ook leuke gesprekjes gevoerd.
Frannie N.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het was erg goed alleen erg donker om terug te lopen naar de parkeerplaats maar dat heb je als je naar het strand gaat dus lampje aan van de telefoon
Sjak64 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Op een regnachtige en stormachtige avond even zoeken maar na ong 100 meter door de duinen een leuke strandtent. Prima ontvangst. Met de AH actie hier gegeten. Mochten uit de hele kaart kiezen, al een pre! Erg lekker gegeten, ruime portie's dus eigenlijk geen trek meer in groot toetje. Maar ook hier een oplossing voor, je kon ook uit de koffiespecialiteiten kiezen. Zeer goed alternatief.
Al met al toppertje in de duinen bij Ouddorp!
W. J. J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten was prima, had je net je bord leeg dan kwamen ze het al ophalen, de gangen werden achter elkaar geserveerd. Wat tegen viel, op de rekening staat gewoon een karafje kraanwater € 2.50 en voor de mayonaise €0,50. Dit moet toch niet kunnen.
restaurant12 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We mochten kiezen wat we wilden en vonden dat erg positief, we kozen als hoofdgerecht vis, de zeebaars was prima gebakken en smaakte goed, de zalm van mijn partner vond ik zo op het eerste gezicht nogal donker gebakken maar het smaakte volgens hem prima, de bediening was vlot.
Renate D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten was goed. Bestek om op te scheppen moest extra gevraagd worden. Op de terugweg was het erg donker in de duinen. Missiën verlichting langs de weg een goed idee.
Liliane M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gezellig druk. Zaak niet echt schoon. Zand op de vloer is logisch bij strandtent maar meubels zijn niet echt schoon, dikke laag stof op de accessoires die overal staan en toiletten waren ook niet echt fris maar eten was erg lekker. Verbaasde me wel dat je geen schoon bestek kreeg na je voorgerecht. Bij afruimen werd bestek naast mijn bord gelegd zodat ik het bij het hoofdgerecht weer kon gebruiken. Bediening allemaal heel vriendelijk en konden ook advies en suggesties geven over de kaart.
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Inschaling menu stond aangegeven rond €25, maar dat klopte voor ons niet. Ons menu lag gemiddeld rond de €36 C-side zou hoger ingeschaald kunnen worden.
Geluidsniveau was aan de rumoerige kant. Voor ons te overheersend.
Koos R.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
heerlijk verblijf op grens van zee en duinen, met lekker vlotte bediening en no-nonsense aanpak. De afsluitende super sorbet was perfect, daar zou ik nog wel eens flink wat kilometers voor om willen rijden.