C-side Strandpaviljoen

Dijk Het Flaauwe Werk 1 3253 Ouddorp Nederland Kaart
31-187681984

Over het restaurant C-side Strandpaviljoen

Heerlijk eten aan de zee

Het geluid van de golven op de achtergrond, frisse lucht en bijna het zand tussen je tenen. Kom hier heerlijk genieten van alles wat het strand te bieden heeft. Bij C-side eet je heerijk sliptong of een lekker stuk vlees. En, ze hebben ook raspatat!

Meer informatie over restaurant C-side Strandpaviljoen

G B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Kitstin K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Het eten was erg teleurstellend, Surf & Turf, vlees zou rose zijn, maar was doorbakken en smaakte naar niets, knoflookgarnalen smaakten helemaal niet naar knoflook. Carpaccio was net ontdooid en smaakte heel waterig. Het toetje cheesecake was oke. Ik ga hier nooit meer naartoe om te eten. Patatje is prima, maar dinerkaart echt niet doen. We hadden overigens een hele aardige en attente serveerster.
torn F.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Karin J.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Prachtig gelegen strandpaviljoen met zeer vriendelijke en enthousiaste bediening. Gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. Restaurant gaf een vrije keuze uit de uitgebreide menukaart waarbij het goedkoopste voor-, hoofd- en nagerecht van de rekening werd gehaald. Heerlijk eten van een zeer aantrekkelijke menukaart. Aanrader!
rozijntje .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
We hebben heerlijk geluncht! Heel lekkere gerechten die met echt verse producten gemaakt waren.
De vissoep was erg lekker. Ook een prachtige locatie aan de Noordzee.
Dave B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Super lekker eten! Vooral het chocoladedessert was heerlijk, vriendelijk personeel en voor het eerst van mijn leven dat ik het niet op kreeg....
Anne ..
etentjes_ .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Ga hier geen rib-eye eten is heel veel vet!!!!!! en niet de moeite waard was echt afschuwelijk niet te eten.
de locatie aan zee is mooi!
Elsa V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Lekker gegeten en vriendelijke bediening
contou S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We hebben ook heerlijk geluncht! Lekker eten hier en zeer divers. Zeker de moeite waard om eens langs te gaan en een happie te eten.
marjoleinek .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was super vriendelijk. Begonnen met een heerlijke fles Prosecco en daarna volgden garnaaltjes met zalm, zeebaars en super lekkere desserts (sorbet, pannacotta en de chocolade verrassing). We hebben genoten en dan ook nog uitzicht op de ondergaande zon, top !
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Wij zaten op het terras buiten. In de hoek achter het glas was het op deze warme dag prima uit te houden. Wij hebben goed en lekker gegeten. Ook de toetjes waren lekker. Dat mag ook wel want de prijzen zijn gelijkwaardig aan het middensegment. Binnen was het te warm om te verblijven en voor ons gevoel ook wat muffig. Toiletten waren netjes en zeer schoon. De bediening was vriendelijk maar zakelijk. Wel de vraag of het eten lekker was maar of er echt werd geluisterd naar het antwoord betwijfel ik een beetje. De maaltijd werd zeer snel opgediend. We hebben eigenlijk nauwelijks moeten wachten. Wij hebben het naar onze zin gehad. Reden om nog een keer terug te gaan.
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Met recht een strandtent waar je bij wijze van spreken direct drijfnat uit het water kunt neerploffen voor een heerlijk verkoelend drankje of compleet onder het zand zittend kunt lunchen zonder dat je raar wordt aangekeken.
Corne ..
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten, en hebben genoten van de vriendelijkheid en de prachtige omgeving. Echt complimenten voor de chef! Hopen jullie snel weer te zien
A D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten met onze vrienden! Borden prachtig opgemaakt! Van een strandtent verwacht je minder maar maken hun naam zeker waar!
Personeel gezellig! Voor herhaling vatbaar!
René B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
De lunch hier op het terras genuttigd met de AH restaurantactie. De clubsandwich tonijn was lekker en aangekleed met frites en sla. Het gekozen dessert; 'Sorbet C-side' viel tegen. Een grote sorbet, dat wel, maar weinig vers fruit en teveel stukken crunch-ijs van bevroren water. De prijs maakte het geheel toch acceptabel.
planch ..
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Vriendelijk personeel en behulpzaam.
Borden erg mooi op gemaakt, en het was heerlijk. Mooie locatie en heerlijk genieten vaan je rust.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
vriendelijke verwelkoming en plaats - toewijzing. Totaaltijd 2 uur voor een "behoorlijk niveau" driegangenmenu, in een gezellige sfeer en leuke, aangename bediening.
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Ondanks de drukte was de bediening en service uitstekend.
Borden werden mooi gegarneerd en eten was goed.

Wederom bedankt en tot de volgende keer.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Gisteren hier met AH actie gegeten, voldoende keus en zeer ruime porties. Voor kinderen helemaal geweldig met surprise boxen.
We gaan zeker eens terug.