C-side, Strandpaviljoen C-side

Dijk Het Flaauwe Werk 1 3253 Ouddorp Nederland Kaart
31-187681984

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant C-side, Strandpaviljoen C-side

Heerlijk eten aan de zee

Het geluid van de golven op de achtergrond, frisse lucht en bijna het zand tussen je tenen. Kom hier heerlijk genieten van alles wat het strand te bieden heeft. Bij C-side eet je heerijk sliptong of een lekker stuk vlees. En, ze hebben ook raspatat!

Meer informatie over restaurant C-side, Strandpaviljoen C-side

Bussen taxi
  • Kom je met de auto?
    Volg Vrijheidsweg richting stranden. Bij de rotonde met de reuze strandstoel bij Landal Vakantie park afslaan richting de grote parkeerplaats. Parkeer gratis en loop het zigzag pad de dijk op u ziet strandpaviljoen C-side op het strand liggen.
  • : Gratis parkeren op de grote parkeerplaats bij 't Flaauwe Werk. Voorbij Landal vakantiepark.

Hoogseizoen 10.00 uur tot 23.00 uur
Middenseizoen 11.00 uur tot 23.00 uur
Laagseizoen 12.00 uur tot 21.00 uur Bel in het laagseizoen eerst even met 0187-681984. We kunnen gesloten zijn ivm voorbereidingen van het nieuwe seizoen of een korte vakantie.

• Cheque , Mastercard , Visa
  • Af te huren , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Gratis parkeren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Nederlands gesproken , Open op zondag , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant C-side, Strandpaviljoen C-side

Ria S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Erg lekker gegeten bij jullie. Zeker voor herhaling vatbaar.
Hannie M.
Marjo S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Lekkere spare ribs. Veel garnalen en lekkere mosselen. Wel veel sla, vooral bij de club sandwich. We hebben de lunch hier gebruikt na een strandwandeling.
Michelle T.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Het eten was lekker, niet bijzonder. Je kreeg hele grote porties: je kreeg per persoon een groot stuk vlees met nog wat salade en bijvoorbeeld aardappelpuree en nog 3 extra bakken met friet, salade en vijgen. Als je voor 3 gangen gaat, is het erg veel. De crème brulee was niet heel lekker, de suiker was verbrand, wat een nogal bittere smaak gaf. De service was matig, sommige personeelsleden kwamen niet heel vrolijk over. De sfeer was er nauwelijks tot niet, het was er erg koud en de helft van de heaters deden het niet. We werden eerst in een soort sfeerloos en koud hok gezet, waarna we gelukkig in het 'hoofddeel' mochten zitten, waar het veel warmer was en er iets meer sfeer was. Het was dus over het algemeen oké.
Conny G.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Lekker geluncht met de AH actie 2e menu gratis.
Els Z.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Het eten was prima en smaakvol. Ook netjes opgediend. We hebben heerlijk vis gegeten. De bediening was prima en erg aardig! en we komen zeker terug!
Aad Z.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Goede en vriendelijke bediening(erg service gericht). Ruimte was eenvoudig maar voldeed zeker voor een horecagelegenheid aan het strand. Eten was wat aan de lauwe kant.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
In het donker was het moeilijk te vinden. Het was de zoektocht meer dan waard. We komen zeker nog eens terug als we in de buurt zijn.
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Top eten en top bediening!
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heel lekker gegeten. Borden zijn mooi opgemaakt. Je krijgt erg veel dus lastig om alles op te eten maar het eten is goed. Lekkere visjes en brownie als toetje is echt een aanrader!!
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Gezellige sfeer. Gegeten met
Ah actie. Super dat je uit de hele kaart kan kiezen zonder beperking. Kwaliteit is gewoon goed en ruim voldoende. Klasse!
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
Donker om te vinden maar voor de rest super. Bediening eten sfeer gewoon goed. Heerlijke locatie om een hapje te eten!
Helga O.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Heerlijk gegeten.
Wel grote portie's
Wafing L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Lokatie lijkt mij vooral in de zomer prima. In de winter vanwege gebrek aan buitenverlichting zeer slecht te vinden. Voorgerecht: prima, hoofdgerecht: erg veel, de sliptongetjes waren niet lekker. Nagerecht: creme brulee had een bittere nasmaak, heb deze maar laten staan.
Demi S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Er waren weinig gasten en op t laatst alleen en we hadden t idee dat ze ons weg wilden hebben... vriend was jarig en er kwam geen extra versiering in t toetje; n sterretje bijv.
Demi S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
We hadden t gevoel.weggekeken te.worden
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2018
Leuk/luxe opgemaakte borden. En lekker.
Norbert K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Kleur en moderne frisheid in de inrichting wordt gemist. Wel keurige toiletten, maar daar eet je niet. Ook zou een tochtsluis een verbetering zijn
Mvsinfo V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Altijd weer gezellig om daar te vertoeven
Emily S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
We werden vriendelijk ontvangen. Wij hebben gegeten met AH actie. De Vissoep was fantastisch. De salade die ik gekozen had was met heel veel hollandse garnalen, de sla was heel erg vers en de opmaak van de schotel zag er heel mooi uit. De salade was iets te weinig aangemaakt, maar na een opmerking hierover kregen wel heel snel een bakje eigen gemaakte cocktail saus, door de drukte was dat vergeten. Al met hebben we erg lekker gegeten en wij gaan zeker nog een keer terug.