C-side, Strandpaviljoen C-side

Dijk Het Flaauwe Werk 1 3253 Ouddorp Nederland Kaart
31-187681984

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant C-side, Strandpaviljoen C-side

Heerlijk eten aan de zee

Het geluid van de golven op de achtergrond, frisse lucht en bijna het zand tussen je tenen. Kom hier heerlijk genieten van alles wat het strand te bieden heeft. Bij C-side eet je heerijk sliptong of een lekker stuk vlees. En, ze hebben ook raspatat!

Meer informatie over restaurant C-side, Strandpaviljoen C-side

Bussen taxi
  • Kom je met de auto?
    Volg Vrijheidsweg richting stranden. Bij de rotonde met de reuze strandstoel bij Landal Vakantie park afslaan richting de grote parkeerplaats. Parkeer gratis en loop het zigzag pad de dijk op u ziet strandpaviljoen C-side op het strand liggen.
  • : Gratis parkeren op de grote parkeerplaats bij 't Flaauwe Werk. Voorbij Landal vakantiepark.

Hoogseizoen 10.00 uur tot 23.00 uur
Middenseizoen 11.00 uur tot 23.00 uur
Laagseizoen 12.00 uur tot 21.00 uur Bel in het laagseizoen eerst even met 0187-681984. We kunnen gesloten zijn ivm voorbereidingen van het nieuwe seizoen of een korte vakantie.

• Cheque , Mastercard , Visa
  • Af te huren , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Gratis parkeren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Nederlands gesproken , Open op zondag , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant C-side, Strandpaviljoen C-side

Annette W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Eten was top???? Vissoep echt zeer goed gevuld. Kipfilet met pepersous was heerlijk.
Aardig personeel die dankzij onze AH bon zeer duidelijk uitleg gaf.
Je kan met de AH bon kiezen vanaf de gehele kaart. Ik ga zeker een keer terug.
T was in de zaak erg koud. . Volgende keer kleed ik me dik aan????
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
met AH actie
Addy V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Zeer goed voor een redelijke prijs !
Heerlijk en veel eten !
Dirk J.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
heel goed restaurant ook voor herhaling door ons dan ook al meerdere keren bezocht ook super personeel alleen de bereikbaarheid is niet voor iedereen makkelijk en in het donker slecht (niet)verlich took in het restaurant mag wel wat meer verlichting
Fransien K.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Hele gezellige bediening , mooi opgemaakte schalen, heerlijk eten met veel aparte gezonde groenten !
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Gezellig, leuke bediening!
Goed meedenken met de gerechten en de wijn. Lekker gegeten. Heerlijke avond!
Leni N.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten,iedereen was zeer tevreden over de gerechten,elk gerecht was met zorg klaar gemaakt, met een mooi opgemaakt bord.
En ook een goede uitleg wat er allemaal op het bord lag,en het was erg smakelijk,zowel de voorgerechten als het hoofdgerecht en de toetjes.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Wat een hartelijk ontvangst en we hebben heerlijk gegeten. Er werd ook gevraagd of we gelijk het volgende gerecht wilde, of dat we nog even wilde wachten. Wat wij erg fijn vinden. We maakten gebruik van de AH restaurantactie, op 1 gerecht na kon je alles van de kaart kiezen. De Tom Kah Kai soep is echt een aanrader, maar het is wel een enorm grote portie!
Helaas wonen we veel te ver weg om er vaker te gaan eten, maar als we weer eens in de buurt zijn gaan we er zeker weer eten!
John G.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Het eten was heerlijk. Gezellig gegeten en gezeten.EEN GROTE MAAR. VEEEEL TE GROTE PORTIES. Jammer er ging veel terug omdat alles teveel was. Iedereen die op dat moment daar was vond dat. Ze kunnen er veel geld mee besparen. Nelly
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Was geweldig, fijne bediening, goede gerechten, gezellige sfeer en super eten. Was niet de 1 e keer maar zeker ook niet de laatste keer!????????
ATIE T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was helemaal top.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Super gezellig strandpaviljoen , heerlijk gegeten en meer dan voldoende ook????
Mieke E.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Lekker gegeten en plezierig geholpen. Entourage is leuk. Het is wel een strandrestaurant, geen luxe. De prijs is iets aan de hoge kant.
Laurens V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Vissoep erg lekker, was helaas snel afgekoeld. Grand dessert was superlekker en gevarieerd. Met deze twee gangen hadden wij een ruim volwaardige lunch.
Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
We hebben een leuke avondDe gerechten waren smakelijk en de porties groot. De vissoep vooraf was al een maaltijd op zich. Genoeg variatie opGrote zaal met decoratie in zee thema. Het zag er netjes uit.
Jennie V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Vriendelijk personeel, wachttijd was niet te kort en niet te lang. Hoewel het een strandtent is was de atmosfeer niet ongezellig. Vlag dekt absoluut de lading voor wat betreft het eten.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Vriendelijk personeel
Aparte gerechten op de kaart
Glenis C.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Als je niet goed kan klimmen raad ik af, voor eten 9/10 super vriendelijke bediening.
ATIE T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
We hebben lekker gegeten in een goeie sfeer.
Geert M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Leuke plek aan zee met vriendelijk personeel en een ruime keuze uit het menu voor de AH actie. Erg ruime porties.