C-Food

Markt 31 4318 AE Brouwershaven Nederland Kaart

Over het restaurant C-Food

Als een vis in de wijn

Bij C-Food gaat het om vis en wijn. In het schattige witte pand aan de Markt worden ondergewaardeerde vissoorten bereid die perfect te combineren zijn met één van de vele wijnen. Het personeel is zeer vriendelijk en serveert je met humor appetijtelijke, gezonde, royale gerechten. Denk aan snoekbaars, heek en rode poon, maar ook kleinere gerechten als kokkels en scheermessen van de grill.

Meer informatie over restaurant C-Food

Jouw recensie over het restaurant C-Food

Jelle20893 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Gegeten met de AH Actie. Menukaart zeer beperkt, frites een beetje te bruin naar onze smaak. Als je niet van de AH actie gebruikt maakt is de prijs te hoog voor het gebodene. Een zacht muziekje op de achtergrond zou de sfeer ten goede komen.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Oprecht heerlijk gegeten. Een zeer goede (klant) vriendelijke bediening. Ik raad het restaurant ten zeerste aan en zou zelf zo weer bij het restaurant gaan eten.
jvanelsacker .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
De opmaak van de voorgerechten (gewokte mosselen, krabscharen) was verrassend, leuk. Smakelijk ook. Wel aan de zoute kant en dat gold zéker voor het hoofdgerecht (gekookte mosselen). Die waren ècht te zout en bovendien beslist geen exportkwaliteit. Wel een behoorlijke portie. De gebakken tong was klein, maar smakelijk en dat gold ook voor de warme groenten. De vier (als extraatje) gepresenteerde mesheften waren, helaas alweer, veel te zout gekookt. Eén klein schaaltje (overigens lekkere, verse) friet is echt te weinig voor twee personen! Het nagerechtje (panacotta) was een nogal onduidelijk allegaartje van teveel verschillende ingrediënten. Al met al, de prijs/kwaliteit verhouding was matig tot redelijk. We hebben wel eens lekkerder gegeten.....
krvdvelde .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Teleurstellende, smakeloze voorafjes en dessert, hoofdmaaltijd redelijk, weinig smaakvolle groenten en zeer slechte friet, vet en kleine stukjes. Tafels te dicht op elkaar, geen privacy .
Al met al een teleurstellend ervaring, zal daar geen cent meer besteden. Prijs kwaliteit zeder slecht
Jeannete S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het was er erg rustig. Genoeg keuze op de kaart.
Min puntje er was geen toilet op de begane grond. Werd aan gewerkt.
Arie M.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
gisteren met mijn vrouw heerlijk bij C Food gegeten.
Vooraf een schaal goed klaar gemaakte mosselen.ruim voldoende.
Als hooft gerecht zeebaars.
Als na gerecht ijs.
De service evenals het eten was zeer goed.
Leen V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
bij binnenkomst geen kapstok voor jassen,neergelegd op een tafeltje achterin.werd wel aangepakt en bij weggaan netjes aangereikt. eerste contakt was verder prettig. de ruimte in de eetzaal is vrij beperkt!
Nettie D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Ben allergisch voor schaal en schelpdieren, hier werd merkwaardig opgereageerd. Voorgerechten waren aleen maar met schaal en schelpdieren, geen mogelijkheid tot aanpassing. Ik zei, nou dan sla ik het voorgerecht maar over. Na enige tijd bleek er toch een salademetmakreel gemaakt te kunnen worden. Daarna verliep de bediening eigenlijk heel goed. Kwaliteit van het eten was zeer goed! We komen vast weer terug,was heel lekker en verder na de voorgerechtperikelen prima bediening!
Theoria J.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Een leuk restaurant aan de haven. Een beperkte kaart, maar dat hoort bij de formule. De versheid straalt er wel van af. Gekozen voor de bisque en de sliptong. Prima kwaliteit en goed van smaak. Met een lekker bijpassend wijntje.
Jammer dat de tafeltjes zo dicht op elkaar staan dat je alles van de buren kunt volgen. En wij zaten vrij dicht bij de ingang zodat er elke keer een golf frisse tocht binnen kwam. Aangezien alle tafels bezet waren kennelijk toch een gewild adres voor liefhebbers van vis.
A.C. P.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Een goed adres om te gaan eten!
cl.boumans B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Super gegeten. Werden hartelijk begroet en mochten zelf uitkiezen waar wij wilden zitten. Als "binnenkomer van de zaak" werd er een mooi broodje neergezet met een bekje uitmuntende olijfolie om te dippen. Voorgerecht was overheerlijk, gewokte mosselen met scheermessen. Hoofdgerecht had mijn partner gefileerde zeebaars en zelf had ik gekozen voor de sliptong. Het hoofdgerecht werd begeleid door mooie groente zoals lamsoor. Dessert (was geen keuze) bestond uit gemarineerde abrikozen, met sabayon, verse aardbeien met roodfruit en slagroom. Ik had gevraagd of het mogelijk was om alleen een schaaltje fruit te krijgen (wat geen enkel probleem was) dat bestond uit aardbeien, appel, meloen en granaatappelpitjes. Ook het glas droge witte wijn was heeerlijk. N.b. Als vleeseter moet je niet naar C-Food gaan maar wij, wij hebben gesmuld. Jammer dat onze vakantie erop zit anders nogmaals gaan eten bij C-Food.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heel klein restaurant met zeer kleine tafeltjes. Bediening wel aardig maar zag er niet verzorgd uit. Vooral vis, maar alleen hele vis met kop en graad. Daarom voor vlees gekozen. Was heerlijk. Bijgerecht vrij simpel. Friet en beetje sla.
Jan Willem V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Bediening zeer geïnteresseerd.
Mooie gerechten, creatief opgemaakt!
Een aanrader. Wij zullen er zeker nog eens gaan eten.
C. L.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We hebben uitstekend gegeten via de AH actie. Vrije keuze uit het menu, heerlijke verse visgerechten met verse groentes en een heerlijk nagerecht. Een uitstekende kok is hier bezig geweest.
magdad .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Wij zijn zeer tevreden! Het eten ziet er heerlijk uit én het smaakt erg goed. Wij zijn hier al eerder geweest en zullen nog vaker terugkomen.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Voor de tweede keer hier gegeten en weer hartelijk ontvangen en met smaak mogen genieten van de gerechten. Iedere keer weer een wisselend menu welke voor mij iedere keer weer verrassend is. Meer dan een aanrader om te gaan eten. Heerlijk eten voor meer dan een eerlijke prijs en hartelijke bediening.
A.L. V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Erg lekker gegeten, vriendelijke bediening, prima wijn. Aankleding is relaxed, de drukte glijdt gelijk van je af. Je waant je in een Bretons kustplaatsje? Wat een mooi stekje. Kom zeker nog een keer terug.
Marielle M.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Vriendelijke bediening, verse vis. De mosselen waren heerlijk. En geen AH menu maar gewoon drie gangen van de kaart. Elke dag andere kleine kaart. Het voor en na gerecht staat vast, alleen keuze van hoofdgerecht. Lekker en goed maar niet zo speciaal om ver voor te rijden.
bijtjeboo .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten in klein, knus restaurant. Aanrader. Voorafje met gerookte zalm en salade. Zeebaars als hoofdgerecht, op een bedje van lamsoor en zeekraal. Geen verhullende en vervlakkende sauzen. Gewoon goed zoals het is. Nagerecht had iets kouder geserveerd mogen zijn.
Mies G.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk gegeten en het was lekker rustig. Erg vriendelijke bediening.
Ontvangst was gastvrij en persoonlijk.
Je kunt gemakkelijk parkeren bij de zaak. Leuk en rustig stadje.