C-Food

Markt 31 4318 AE Brouwershaven Nederland Kaart

Over het restaurant C-Food

Als een vis in de wijn

Bij C-Food gaat het om vis en wijn. In het schattige witte pand aan de Markt worden ondergewaardeerde vissoorten bereid die perfect te combineren zijn met één van de vele wijnen. Het personeel is zeer vriendelijk en serveert je met humor appetijtelijke, gezonde, royale gerechten. Denk aan snoekbaars, heek en rode poon, maar ook kleinere gerechten als kokkels en scheermessen van de grill.

Meer informatie over restaurant C-Food

Schouwenaar E.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Jan Willem V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Bediening zeer geïnteresseerd.
Mooie gerechten, creatief opgemaakt!
Een aanrader. Wij zullen er zeker nog eens gaan eten.
C. L.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We hebben uitstekend gegeten via de AH actie. Vrije keuze uit het menu, heerlijke verse visgerechten met verse groentes en een heerlijk nagerecht. Een uitstekende kok is hier bezig geweest.
magdad .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Wij zijn zeer tevreden! Het eten ziet er heerlijk uit én het smaakt erg goed. Wij zijn hier al eerder geweest en zullen nog vaker terugkomen.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Voor de tweede keer hier gegeten en weer hartelijk ontvangen en met smaak mogen genieten van de gerechten. Iedere keer weer een wisselend menu welke voor mij iedere keer weer verrassend is. Meer dan een aanrader om te gaan eten. Heerlijk eten voor meer dan een eerlijke prijs en hartelijke bediening.
A.L. V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Erg lekker gegeten, vriendelijke bediening, prima wijn. Aankleding is relaxed, de drukte glijdt gelijk van je af. Je waant je in een Bretons kustplaatsje? Wat een mooi stekje. Kom zeker nog een keer terug.
Marielle M.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Vriendelijke bediening, verse vis. De mosselen waren heerlijk. En geen AH menu maar gewoon drie gangen van de kaart. Elke dag andere kleine kaart. Het voor en na gerecht staat vast, alleen keuze van hoofdgerecht. Lekker en goed maar niet zo speciaal om ver voor te rijden.
bijtjeboo .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten in klein, knus restaurant. Aanrader. Voorafje met gerookte zalm en salade. Zeebaars als hoofdgerecht, op een bedje van lamsoor en zeekraal. Geen verhullende en vervlakkende sauzen. Gewoon goed zoals het is. Nagerecht had iets kouder geserveerd mogen zijn.
Mies G.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk gegeten en het was lekker rustig. Erg vriendelijke bediening.
Ontvangst was gastvrij en persoonlijk.
Je kunt gemakkelijk parkeren bij de zaak. Leuk en rustig stadje.
Diny V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
prima gegeten.Oosterschelde kreeft vond ik persoonlijk minder.Maar iedereen hemelt het altijd zo op en dan verwacht je dat ook.
marcebel .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Heerlijke kreeft gegeten , en heerlijk nagerecht . Hier gegeten met de ah actie. Het voorgerecht was ook wel oke . Goede keuze qus wijn en bier . 1 woord top!
Josje59 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Het personeel is vriendelijk en het eten is fantastisch, echt een aanrader.
Wij hadden als voorgerecht de zalm, dat was heerlijk. Als hoofdgerecht had ik de ossenhaas met gegrilde groenten en heerlijke vers gebakken patat, heerlijk. En een vriendin nam de kabeljauw, was ook lekker. En als toetje cheesecake met verse Hollandse aardbeien, heerlijk.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Dit was de tweede keer, de eerste keer was perfect. Deze keer was het wat minder. De keuze uit de voorgerechten was niet helemaal onze keuze en het nagerecht was netjes, maar minimaal
geo-marja .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Prima drie gangen menu. Veel uitleg over de vis en schelpdieren. De eerste gang met o.a. mosselen en scheermessen was geweldig. De Steenbolk, nog nooit van gehoord, smaakte uitstekend. Dit geldt ook voor de Rode Poon. Toetje ook prima.
Marie-José L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Een gezellig huiskamerachtig restaurantje, sfeervol ingericht. Een menukaart met met niet zo veel keuze, maar daarentegen erg lekker en vers gegegeten. Je zag dat de kok van elk gerecht een feestje maakt. Aardige gastvrouw.
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Verjaardag gevierd met 7 mensen en een baby, gastvrouw was super. 3 gangen menu gekozen. De gastvrouw probeerde ons echt te verwennen. De vis was lekker. Kreeft een beetje klein, maar het is de dagvangst die je op je bord geserveerd krijgt, dus super vers. Voor herhaling vatbaar.
Jaap T.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Echt gewoon goed om daar te eten
We hebben echt goed het 5 gangen menu gegeten
Een gezellig restaurantje
Leuk om brouwershaven te bezoeken
Het is het aan bevelen waard
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
We hebben allebei lekker gegeten. We hebben gekozen voor visgerechten. Steenbolk en schelvisfilet, mooi geserveerd met koude en warme groentjes. De wijn paste er perfect bij.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
De kwaliteit van het eten was prima. Aangeven aan de bediening dat er geen haast is, anders heb je kans dat je voorgerecht er eerder is dan je aperitief. Hierna was de bediening oké. Het bleek ook mogelijk om van de kaart te eten en dat er een vast bedrag afgetrokken werd voor de AH actie. Dit was niet aan ons verteld.
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Was weer prima! Hartelijke ontvangst, no-nonsens. Huiskamer-achtige sfeer. Lekkere gerechten en goed verzorgd! Voor nou-en-nog-es!