C-Food

Markt 31 4318 AE Brouwershaven Nederland Kaart

Over restaurant C-Food

Als een vis in de wijn

Bij C-Food gaat het om vis en wijn. In het schattige witte pand aan de Markt worden ondergewaardeerde vissoorten bereid die perfect te combineren zijn met één van de vele wijnen. Het personeel is zeer vriendelijk en serveert je met humor appetijtelijke, gezonde, royale gerechten. Denk aan snoekbaars, heek en rode poon, maar ook kleinere gerechten als kokkels en scheermessen van de grill.

Meer informatie over restaurant C-Food

Voordelig
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Zaterdagavond naar aanleiding van de AH-actie een bezoek gebracht aan C-food. Een klein, sfeervol restaurant waar je hartelijk wordt ontvangen. Ik had bij de reservering aangegeven dat ik allergisch ben voor mosselen, en dit had men goed onthouden (heb ik ook wel eens anders ervaren bij andere restaurants).

Het voorgerecht was een risotto met schelpjes. Werkelijk een lust voor het oog en ontzettend lekker. Als hoofdgerecht kozen wij de zeewolf. Goed bereid, de vis had alleen wat meer op smaak gebracht mogen worden maar met wat peper en zout was dat zo gepiept. Ook de bijgerechten waren heerlijk.
Het nagerecht was een creme brulee met ananas.
De keuze van de (fles) wijn hebben we overgelaten aan de gastvrouw. De wijn paste goed bij de gerechten en had een schappelijke prijs.
Kortom: hier komen we zeker nog eens terug!
Yfje62 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Hedenavond heerlijk gegeten bij C Food.. hadden een bon vd AHActie tweede menu gratis . Dit restaurant overtrof onze verwachtingen.. zowel voorgerecht als hoofdgerecht met veel aandacht bereid..de kok en bediening verdienen ook n pluim. Kortom . Voor herhaling vatbaar...Top
D. S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Een gezellig restaurant met een vrolijke gastvrouw die alles aan de tafel uitlegt.
We kwamen met de AH diner-bon, toch konden we van alles kiezen!
En we hebben heerlijk gegeten!
Ik verwacht dat we hier vast nog wel eens terugkomen.
Jokebijl .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Op vrijdagavond hebben wij met 4 personen heerlijk gegeten bij C-Food. Drie personen namen het dag-menu, zij lieten zich verrassen en dat is hen uitstekend bevallen. Het begon met een salade met allerlei lekkernijen zoals scheermesjes, kokkels en mosselen. Daarna kregen ze harder (vis) met allerlei groentes + zoete aardappelpuree. Zelf bestelde ik à la carte, ik begon met coquilles die waren heerlijk subtiel van smaak, gevolgd door roodbrasem omringd door dezelfde groente als de anderen. Erbij een schaaltje met heerlijke grove stukken frites. Als dessert kregen we flensjes omringd door allerlei chocolade bolletjes en frisse zoetigheden. Alle gangen van het menu zagen er prachtig uit - kortom een feest voor het oog!
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten, goed verzorgd. Een eenvoudig, doch goed visrestaurant aan te bevelen! Ook vlees van de kaart te bestellen.
In G.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We hebben genoten van ons etentje in deze heel gezellige zaak.
Het bijgevraagde bob-wijn-arrangement complementeerde de maaltijden.
Netty D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Leuk klein restaurantje, we hebben lekker gegeten, het was gezellig!
Lico C.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk catch off the day. Gezellig rest. waar het wel wat waait en tochtig is. Maar de gastvrij van de gastvrouw is hartverwarmend. Vol passie en deskundigheid. Erg fijn. Het eten is top en dat voor 25 euro. Heerlijk Pietermanfilet op. Botermals en zacht van smaak met heerlijke eigengemaakte wedges, pompoenpuree en mayo. Waar eet je deze vis nog??? Nergens, alleen bij C food en dat maakt het verrassingseffect groter. Groente wat aan de karige kant. Heerlijk zoet dessert met een top wijn arr. De gastvrouw weet de juiste keuzes te maken en schiet telkens weer in de roos met de wijn. Aanrader en gaan beslist terug. Dessertwijn behoorlijk aan de prijs.
Claudiascf .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Eerlijke, pure vis zonder veel poespas die de smaak kunnen beïnvloeden. Er werden goede, warme groentes bij geserveerd. De gastvrouw is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Plataanmjb .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Prima adres kom later zeker terug beveel het bij mijn vrienden aan om er ook te gaan eten .de menukaart is klein en daardoor vers en groen
Mariette D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Mooi opgemaakte gerechten met verse groenten. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Svanypov .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Wij deden mee aan de restaurantactie en konden kiezen uit de hele kaart zonder extra toeslagen. Het wachten tussen de gangen duurde redelijk lang maar het was een schitterende avond, dus geen straf. Hebben fantastisch gegeten en wat een vriendelijk personeel!
Het terras is helaas niet winddicht, je hebt vanaf vier zijden toegang en dat tocht, jammer. Parasols zijn oud en versleten, de stoelen zitten heerlijk. Iets sfeervoller aankleding en op tijd een kaars aansteken zou het wel gezelliger maken.... Wij begrepen dat het restaurant pas sinds maart (2016) draait dus wij houden goede moed voor een volgend jaar. Het personeel is bijzonder vriendelijk en attent.
Gastronom B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Voor de tweede keer deze zomer met de AH-restaurantactie bij C-Food gegeten. De kok maakt smaakvolle gerechten en komt zelf ook nog even langs! Uiterst vriendelijke bediening. Aanrader!
Boekenwurm .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
We gingen eten met een A.H.aanbieding. Je kon kiezen voor een 3-gangendiner van 25 euro, wat wisselde, of eten a la carte met bijbetaling.
Beiden kozen we voor het 3-gangendiner. Het was heel druk, dus de tijd tussen de gangen was erg lang, maar het eten was heel goed. Vooraf hadden we een makreelsalade met lekker veel slasoorten en makreel, als hoofdgerecht een dikke moot kabeljauw, krokant gebakken op de huid en heerlijke warme groentes, zoals lamsoren (zeespinazie). Het nagerecht was een plaatje om te zien. Rood fruit met chocolade- en vanillemousse.
Erbij lekkere wijn voor een schappelijke prijs.
Al met al het beste restaurant van de 3 die we tot nu toe hebben bezocht met deze actie.
Ga zo door C-Food!
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Fantastisch gegeten hier. Dagverse producten en met veel zorg bereid. Voor de niet visliefhebber minder keus. Echter door de kwaliteit van het eten vergeet je dit al snel. Ook de gastvrijheid van het personeel is erg prettig. Het was even wachten bij binnenkomst tot de eerste gang maar daarna een net en keurig tempo. Je merkt dat hier een brok ervaring achter zit en een geïnspireerde keukenbrigade. De ruimte is erg smal en klein dus reserveren is echt belangrijk om een tafeltje te mogen bemachtigen. Toilet op de 1e verdieping is wat minder netjes dan dat je zou mogen verwachten maar je je komt hier tenslotte om te eten en dat kan je hier heel goed tegen een zeer nette prijs. Wat mij betreft een aanrader!
Lagolosa .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Als liefhebbers van spartelverse vis waren we oprecht benieuwd naar het nieuwe C-Food, dat zich afficheert als eetplek met aandacht voor minder reguliere vissen, lokaal gevangen. Initiatief van de chef van D'ouwe Smisse uit Zonnemaire, dus dat schept enige verwachting.

Met de AH bon dachten we er eens te gaan lunchen. Jammer dat niet duidelijk was, dat er 's middags slechts 1 tweegangenmenu wordt geserveerd en dat alleen 's avonds à la carte gegeten kan worden. Dus aten we allebei hetzelfde: iets wat we liever niet doen omdat we graag veel proeven en nieuwsgierig zijn naar wat de chef graag bereidt.

Entourage is simpel, de bediening was stug (behalve toen de goedlachse chef onze bordjes zelf kwam brengen). Er werd niet echt een praatje aangeknoopt, hoewel het niet druk leek (passanten op het terras, maar weinig eters). Toepasselijk: een geblokte keukendoek als servet, maar wel flink riekend naar wasmiddel.

We aten vooraf huisgemaakte mosselkroketjes met verse sla en en wat groentjes. Smakelijk, maar wij hadden gehoopt op iets fris of ziltigs zonder gefrituurd jasje. Wel heerlijk warm brood erbij met een milde olijfolie geserveerd - lekker! Daarna een tarbotine met aardappelpuree, warme tomaten en wat fijngesneden groenten. De vis was wat zout en had smeuïger gekund, de groentjes waren wederom lekker. Porties prima.

Al met al aten we aardig, maar we misten sfeer en gastheerschap.
Ludo.peleman .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Heel lekker gegeten: Sint-Jacobsvrucht met risotto, mosseltjes met kokosmelk en koriander en als hoofdschotel tarbot met heel veel warme groentjes.
Goede prijs/kwaliteit. Er waren wel enkele schotels uitverkocht op zondagavond, waardoor de keuze iets beperkter was. Toch waren we heel tevreden.
Alfons W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Uistekende bediening met voldoende pauze tussen de gerechten.
Mooi zonnig terras waar we konden nagenieten van ons dessert.

Carola I.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Gezellig en energiek koppel dat deze zaak met liefde voor mooie producten runt! Inboedel is overgenomen van vorige eigenaar, maar heb er het volste vertrouwrn in dat er na dit seizoen genoeg overblijft om eea te vernieuwen. Heerlijk gegeten en geweldige wijn!
Barthpearls .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Perfect gegeten , goede bediening.
De entourage is zo/zo, maar t eten is zo goed dat dat in t niet valt.
Zeker aan te bevelen!