C-Food

Markt 31 4318 AE Brouwershaven Nederland Kaart

Over het restaurant C-Food

Als een vis in de wijn

Bij C-Food gaat het om vis en wijn. In het schattige witte pand aan de Markt worden ondergewaardeerde vissoorten bereid die perfect te combineren zijn met één van de vele wijnen. Het personeel is zeer vriendelijk en serveert je met humor appetijtelijke, gezonde, royale gerechten. Denk aan snoekbaars, heek en rode poon, maar ook kleinere gerechten als kokkels en scheermessen van de grill.

Meer informatie over restaurant C-Food

Jan K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Dit was de tweede keer, de eerste keer was perfect. Deze keer was het wat minder. De keuze uit de voorgerechten was niet helemaal onze keuze en het nagerecht was netjes, maar minimaal
geo-marja .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Prima drie gangen menu. Veel uitleg over de vis en schelpdieren. De eerste gang met o.a. mosselen en scheermessen was geweldig. De Steenbolk, nog nooit van gehoord, smaakte uitstekend. Dit geldt ook voor de Rode Poon. Toetje ook prima.
Marie-José L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Een gezellig huiskamerachtig restaurantje, sfeervol ingericht. Een menukaart met met niet zo veel keuze, maar daarentegen erg lekker en vers gegegeten. Je zag dat de kok van elk gerecht een feestje maakt. Aardige gastvrouw.
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Verjaardag gevierd met 7 mensen en een baby, gastvrouw was super. 3 gangen menu gekozen. De gastvrouw probeerde ons echt te verwennen. De vis was lekker. Kreeft een beetje klein, maar het is de dagvangst die je op je bord geserveerd krijgt, dus super vers. Voor herhaling vatbaar.
Jaap T.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Echt gewoon goed om daar te eten
We hebben echt goed het 5 gangen menu gegeten
Een gezellig restaurantje
Leuk om brouwershaven te bezoeken
Het is het aan bevelen waard
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
We hebben allebei lekker gegeten. We hebben gekozen voor visgerechten. Steenbolk en schelvisfilet, mooi geserveerd met koude en warme groentjes. De wijn paste er perfect bij.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
De kwaliteit van het eten was prima. Aangeven aan de bediening dat er geen haast is, anders heb je kans dat je voorgerecht er eerder is dan je aperitief. Hierna was de bediening oké. Het bleek ook mogelijk om van de kaart te eten en dat er een vast bedrag afgetrokken werd voor de AH actie. Dit was niet aan ons verteld.
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Was weer prima! Hartelijke ontvangst, no-nonsens. Huiskamer-achtige sfeer. Lekkere gerechten en goed verzorgd! Voor nou-en-nog-es!
Marinus D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Hier gegeten met de AH-actie. De foto's op de actiepagina lieten heel wat verfijndere gerechten zien dan er uit de keuken kwamen. Geen mooi opgemaakte borden met eetbare viooltjes maar een rechttoe-rechtaan gebakken stuk vis met een gevarieerd maar eenvoudig garnituur van gekookte groenten. Het draait duidelijk allemaal om vis(smaken) en dat hebben ze prima onder de knie, al hadden de gerechten wat hoger op smaak mogen zijn. Het enige (!) dessert was door veel te veel Amarena-kersen zo zoet dat het sommigen in ons gezelschap tegen ging staan. Al met al geen slechte ervaring maar door de pretentieuze presentatie op de AH-actiepagina toch ook een beetje een teleurstelling.
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Zaterdagavond naar aanleiding van de AH-actie een bezoek gebracht aan C-food. Een klein, sfeervol restaurant waar je hartelijk wordt ontvangen. Ik had bij de reservering aangegeven dat ik allergisch ben voor mosselen, en dit had men goed onthouden (heb ik ook wel eens anders ervaren bij andere restaurants).

Het voorgerecht was een risotto met schelpjes. Werkelijk een lust voor het oog en ontzettend lekker. Als hoofdgerecht kozen wij de zeewolf. Goed bereid, de vis had alleen wat meer op smaak gebracht mogen worden maar met wat peper en zout was dat zo gepiept. Ook de bijgerechten waren heerlijk.
Het nagerecht was een creme brulee met ananas.
De keuze van de (fles) wijn hebben we overgelaten aan de gastvrouw. De wijn paste goed bij de gerechten en had een schappelijke prijs.
Kortom: hier komen we zeker nog eens terug!
yfje62 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Hedenavond heerlijk gegeten bij C Food.. hadden een bon vd AHActie tweede menu gratis . Dit restaurant overtrof onze verwachtingen.. zowel voorgerecht als hoofdgerecht met veel aandacht bereid..de kok en bediening verdienen ook n pluim. Kortom . Voor herhaling vatbaar...Top
D. S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Een gezellig restaurant met een vrolijke gastvrouw die alles aan de tafel uitlegt.
We kwamen met de AH diner-bon, toch konden we van alles kiezen!
En we hebben heerlijk gegeten!
Ik verwacht dat we hier vast nog wel eens terugkomen.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Op vrijdagavond hebben wij met 4 personen heerlijk gegeten bij C-Food. Drie personen namen het dag-menu, zij lieten zich verrassen en dat is hen uitstekend bevallen. Het begon met een salade met allerlei lekkernijen zoals scheermesjes, kokkels en mosselen. Daarna kregen ze harder (vis) met allerlei groentes + zoete aardappelpuree. Zelf bestelde ik à la carte, ik begon met coquilles die waren heerlijk subtiel van smaak, gevolgd door roodbrasem omringd door dezelfde groente als de anderen. Erbij een schaaltje met heerlijke grove stukken frites. Als dessert kregen we flensjes omringd door allerlei chocolade bolletjes en frisse zoetigheden. Alle gangen van het menu zagen er prachtig uit - kortom een feest voor het oog!
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten, goed verzorgd. Een eenvoudig, doch goed visrestaurant aan te bevelen! Ook vlees van de kaart te bestellen.
In G.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We hebben genoten van ons etentje in deze heel gezellige zaak.
Het bijgevraagde bob-wijn-arrangement complementeerde de maaltijden.
Netty D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Leuk klein restaurantje, we hebben lekker gegeten, het was gezellig!
Lico C.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk catch off the day. Gezellig rest. waar het wel wat waait en tochtig is. Maar de gastvrij van de gastvrouw is hartverwarmend. Vol passie en deskundigheid. Erg fijn. Het eten is top en dat voor 25 euro. Heerlijk Pietermanfilet op. Botermals en zacht van smaak met heerlijke eigengemaakte wedges, pompoenpuree en mayo. Waar eet je deze vis nog??? Nergens, alleen bij C food en dat maakt het verrassingseffect groter. Groente wat aan de karige kant. Heerlijk zoet dessert met een top wijn arr. De gastvrouw weet de juiste keuzes te maken en schiet telkens weer in de roos met de wijn. Aanrader en gaan beslist terug. Dessertwijn behoorlijk aan de prijs.
Claudiascf .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Eerlijke, pure vis zonder veel poespas die de smaak kunnen beïnvloeden. Er werden goede, warme groentes bij geserveerd. De gastvrouw is zeer vriendelijk en behulpzaam.
plataanmjb .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Prima adres kom later zeker terug beveel het bij mijn vrienden aan om er ook te gaan eten .de menukaart is klein en daardoor vers en groen
Mariette D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Mooi opgemaakte gerechten met verse groenten. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.