Byzantium

Lindeplein 17 6444 AT Brunssum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Byzantium

• Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Byzantium

Jape N.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
De losse (voor) gerechtjes waren goed. Bestel echter geen vis of seafood, dit is gefrituurd, droog of van elastiek en absoluut smakeloos.
Herbert D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Naar aanleiding van een prima etentje enige tijd geleden vandaag maar weer gaan eten bij Byzantium.
Helaas… een absolute tegenvaller.
We hadden gereserveerd, en het was enorm druk (o.a. vanwege vaderdag) maar we hebben 90 minuten gewacht op het hoofdgerecht… Tot 3 keer toe hebben we het personeel aangesproken.
Uiteindelijk zijn we opgestapt, zonder te eten !
…en blijkbaar waren wij niet de enigen, er waren minimaal nog 3 klagers terwijl wij er waren.
Okee, het was druk…maar neem dan in ieder geval de moeite om je klanten serieus te nemen en niet te zeggen "ik ga kijken in de keuken" om vervolgens achteloos langs te lopen en niet meer te reageren.
Dus…gemiste kans, wij gaan hier NIET meer terug.
Rik S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Vandaag gegeten met acht personen. We hadden gereserveerd om 16.30 uur en bij aankomst wilden we op het terras gaan zitten, maar de ober deed hier een beetje moeilijk over. Na aandringen kregen we onze plaats buiten, waar overigens genoeg plaats was. De schotels waren prima. De gyros was lekker krokant en gekruid. De ober had er niet heel veel zin in. Weinig passie.