Byzantium

Lindeplein 17 6444 AT Brunssum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Byzantium

• Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Byzantium

Jape N.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
De losse (voor) gerechtjes waren goed. Bestel echter geen vis of seafood, dit is gefrituurd, droog of van elastiek en absoluut smakeloos.
Herbert D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Naar aanleiding van een prima etentje enige tijd geleden vandaag maar weer gaan eten bij Byzantium.
Helaas… een absolute tegenvaller.
We hadden gereserveerd, en het was enorm druk (o.a. vanwege vaderdag) maar we hebben 90 minuten gewacht op het hoofdgerecht… Tot 3 keer toe hebben we het personeel aangesproken.
Uiteindelijk zijn we opgestapt, zonder te eten !
…en blijkbaar waren wij niet de enigen, er waren minimaal nog 3 klagers terwijl wij er waren.
Okee, het was druk…maar neem dan in ieder geval de moeite om je klanten serieus te nemen en niet te zeggen "ik ga kijken in de keuken" om vervolgens achteloos langs te lopen en niet meer te reageren.
Dus…gemiste kans, wij gaan hier NIET meer terug.
Rik S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Vandaag gegeten met acht personen. We hadden gereserveerd om 16.30 uur en bij aankomst wilden we op het terras gaan zitten, maar de ober deed hier een beetje moeilijk over. Na aandringen kregen we onze plaats buiten, waar overigens genoeg plaats was. De schotels waren prima. De gyros was lekker krokant en gekruid. De ober had er niet heel veel zin in. Weinig passie.
Klaasvaker .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Op aanraden van andere mensen hier gaan eten. Dat viel een beetje tegen. Misschien waren onze verwachtingen te hoog maar toch.
Het voorgerecht van mijn vrouw de bladerdeeg met feta en spinazie hapjes kwamen niet overdreven binnen 90 seconden na het bestellen. Dan krijg je al een vreemd gevoel maar het was ook nog klef ook. De sardientjes van mijzelf leken gewoon gefrituurd zonder enige vorm van kruiden of wat dan ook.
Het hoofdgerecht was een schotel voor 2 personen. Dit werd met een halve sinaasappelschijf als enige aankleding voor ons geserveerd. Onbegrijpelijk dat ze niet ietsiepietsie meer moeite doen hiervoor. Het vlees was op zich niet verkeerd maar ook hier ontbrak toch weer wat smaakbeleving die je bij een griek verwacht. Minpunt; een (dikkere) lamskotelet was mooi roze de ander totaal doorbakken.
De saladebar kon bij bij wel enthousiasme opwekken, maar dat heb ik altijd als ik linzen, olijven en feta kaas naar hartenlust kan opscheppen.