Byzantium

• Pin , Visa card
  • Terras
Herbert D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Naar aanleiding van een prima etentje enige tijd geleden vandaag maar weer gaan eten bij Byzantium.
Helaas… een absolute tegenvaller.
We hadden gereserveerd, en het was enorm druk (o.a. vanwege vaderdag) maar we hebben 90 minuten gewacht op het hoofdgerecht… Tot 3 keer toe hebben we het personeel aangesproken.
Uiteindelijk zijn we opgestapt, zonder te eten !
…en blijkbaar waren wij niet de enigen, er waren minimaal nog 3 klagers terwijl wij er waren.
Okee, het was druk…maar neem dan in ieder geval de moeite om je klanten serieus te nemen en niet te zeggen "ik ga kijken in de keuken" om vervolgens achteloos langs te lopen en niet meer te reageren.
Dus…gemiste kans, wij gaan hier NIET meer terug.
Rik S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Vandaag gegeten met acht personen. We hadden gereserveerd om 16.30 uur en bij aankomst wilden we op het terras gaan zitten, maar de ober deed hier een beetje moeilijk over. Na aandringen kregen we onze plaats buiten, waar overigens genoeg plaats was. De schotels waren prima. De gyros was lekker krokant en gekruid. De ober had er niet heel veel zin in. Weinig passie.
Rick S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
De saladebar was leuk. Verder niet hoogstaand qua keuze. Lijkt allemaal vanuit de verpakking in de bar te zijn gelegd. Je krijgt in ieder geval het idee dat je veel waar voor je geld krijgt.

De voorgerechten (gehaktballen in tomatensaus & puntpaprika's met tzatziki) waren best lekker. Het hoofdgerecht was ook 'oké'. Vlees lekker mals en goed gekruid. Een beetje weinig tzatziki als je het mij vraagt (daar ben ik een liefhebber van). De frieten die we erbij kregen waren echter erg vies. Oud, korrelig en droog van smaak. Ze smaakten duidelijk niet vers. Verder heb ik me gestoord aan de andere gasten welke gedurende hun hele maaltijd zaten te Whatsappen (met geluid aan!). Dit ligt natuurlijk niet aan het restaurant. Hoewel dit de eerste keer was dat ik zoiets meemaakte.

Als nagerecht een Dame Blanche en een Kersen Royal. Dame blanche was gewoon een Dame blanche. Kersen Royal was beneden de maat. Ijs leek niet vers gemaakt en er zaten van die plastic nepkersen in. Wel verwarmd.

Al met al een erg gemiddelde ervaring. Niet heel slecht. Daarom 3 keer een 6.
Klaasvaker .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Op aanraden van andere mensen hier gaan eten. Dat viel een beetje tegen. Misschien waren onze verwachtingen te hoog maar toch.
Het voorgerecht van mijn vrouw de bladerdeeg met feta en spinazie hapjes kwamen niet overdreven binnen 90 seconden na het bestellen. Dan krijg je al een vreemd gevoel maar het was ook nog klef ook. De sardientjes van mijzelf leken gewoon gefrituurd zonder enige vorm van kruiden of wat dan ook.
Het hoofdgerecht was een schotel voor 2 personen. Dit werd met een halve sinaasappelschijf als enige aankleding voor ons geserveerd. Onbegrijpelijk dat ze niet ietsiepietsie meer moeite doen hiervoor. Het vlees was op zich niet verkeerd maar ook hier ontbrak toch weer wat smaakbeleving die je bij een griek verwacht. Minpunt; een (dikkere) lamskotelet was mooi roze de ander totaal doorbakken.
De saladebar kon bij bij wel enthousiasme opwekken, maar dat heb ik altijd als ik linzen, olijven en feta kaas naar hartenlust kan opscheppen.

Rafdegroot .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Regelmatig ga ik uit eten. en dit keer eens naar de griek, de salade bar is altijd gemakkelijk, en het hoofdgerecht was ook goed. Ik vond het niet echt gezellig doordat het erg druk was en we ongemakkelijk in de bankjes zaten.