By Ziezo

Zaterdag 08:00 - 17:00
Zondag Gesloten

Cisca V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Lekkere capucino gedronken en heerlijke zelfgemaakte appeltaart op! Voor herhaling vatbaar!zeker door de vriendelijke bediening.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Lunch gebruikt. Kwamen samen binnen. Nog 5 andere klanten aanwezig. Even gewacht. Geen reactie bediening. Echtgenote naar toilet en dan komen vragen of we iets willen drinken. Gemiste kans. Na de kaart bestudeerd te hebben blijft de dame van de bediening in een geanimeerd gesprek met een klant/bekende. Dat we iets willen bestellen wordt pas na ruim 5 minuten opgemerkt. Carpaccio en uitsmijter besteld. Kwaliteit goed, maar karige garnering. Uitsmijter moeilijk te eten, want voor het oog zijn de 3 onderliggende, kwalitatief goede boterhammen, deels over elkaar gelegd. Dus blijf je schuiven met brood en ei. Komt veelvuldig voor. Dames en heren restaurateurs, leg bij een uitsmijter boterhammen plat naast elkaar. Zo'n gerecht wil je warm eten. Dus voorkom moeizaam gesnij door 2 op elkaar liggende boterhammen. Echt, een klant die een uitsmijter besteld behoeft niet geimponeerd te worden door een oogstrelende creatie. Het na afloop bezochte herentoilet is by far het kleinste dat deze eter ooit heeft bezocht. Geen aanrader voor een claustrofobisch persoon.
Candy85 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Wij kwamen daar om te lunchen op een vrijdag middag. Eten was wel goed, lekker brood. De zaak zag er mooi uit. Helaas de bediening niet. Mevrouw van de bediening kwam verveeld vragen of we wat wilde drinken, ik bestelde verse jus, als antwoord kreeg ik: ja maar dat moet ik wel eerst vers persen. Hmm ja dus? Drankjes waren geserveerd er werd niet gevraagd of we wat wilde eten, ze was te druk met kletsen met collegas, dus zelf maar naar de bar om een kaart te vragen. Eindelijk besteld kregen we te horen het duurt wat langer want de frituurpan staat net aan. We waren daar om half 1 voor lunch in deze LUNCH room.... nee voor ons nooit meer.
Joenza .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Heerlijk broodje geitenkaas gegeten gezellig personeel zeer vriendelijk en een prettige lunchroom kom zeker nog een keer terug
Trudy H.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2013
Wat een gezellige zaak heerlijker een vriendin wezen lunchen we hadden een heerlijk vers broodje met heerlijk beleg we hebben ons laten verrassen ga hier zeker vaker. Komen top