By Lemonakis

Schoonzicht 406 8242 KH Lelystad Nederland Kaart
31-320419782

Over het restaurant By Lemonakis

Grieks eten alsof je even op vakantie bent in Griekenland. De Griekse keuken is zo divers dat je er bijna niet in slaagt alles op de menukaart van dit restaurant eens te proberen en te proeven. Uiteraard wordt alles vers bereid en voorzien van heel veel bijgerechten. Verse salades, heerlijk gegrild vlees en vis. Een ruim terras waar je natuurlijk prima kunt dineren maar ook voor een verse kop koffie, een uitgebreide lunch of een cocktail kun je hier aanschuiven.

Meer informatie over restaurant By Lemonakis

Maandag t/m zondag 11.00 - 22.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Catering , Dinnershow , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Gonny D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wij waren ietwat teleurgesteld. Kregen een tafeltje op het terras, helemaal achteraan. Prima plek. Maar daardoor vaak vergeten. Ruim een half uur moeten wachten op broodplankje, toen weer wachten op een mes. Het hoofgerecht vis was goed, de Griekse Schotel wat minder. De steak was op, dus was het karig. De Griekse coalsla was ook op, geen vervanging van iets anders. Daarna nog moeten wachten op bestek. Maar wel de volle prijs. En lang moeten wachten. Maar goed, het was druk. Een van ons had het duurste dessert: vanilleijs, pistacheijs, chocoladeijs met aardbeien en slagroom. Pistacheijs en chocoladeijs waren op. Maar wel de volle prijs. Ook was zijn dessert vergeten, ruim half uur moeten wachten, daarna maar eens gevraagd. Bediening zeer chaotisch, we werden vaak vergeten. Al met al geen positieve ervaring. Gaan daar niet meer heen. Kwaliteit/prijs te hoog voor wat je kreeg.
Jet D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten, maar de keuken en de bediening hadden het te druk. We moesten lang wachten op ons eten. Wel een fijne keuze uit erg smakelijke gerechten.
plhenderiks .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Veel te warm binnen bleek de ventilatie uit te staan. Was heel duidelijk dat het te druk (geweest) was. Het eten zag eruit of het snel op het bord gegooid was. Nee was geen succes.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
De gerechten waren smakelijk en leuk geserveerd . Helaas zat er deze keer veel tijd tussen het serveren van de diverse gangen. Wel een aandachtspunt. Maar al met al heerlijk gegeten en een fijne avond.
Sandy F.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Het eten was verrukkelijk en de porties zijn gewoon ruim voldoende. De ah actie was een succes. De lekkerste zalm ever daar gegeten en de patatjes zijn ook super lekker.
zaagsma .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Gezellig restaurant zonder al te veel pretenties, maar daarom juist ontspannen, gezellig en lekker eten. Het eten is lekker gekruid en daarbij een frisse salade, koffie toe. Wat wil een mens nog meer! Komen zeker binnenkort terug.
melosh89 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Waren een kwartier voor gereserveerde tijd. Niet welkom geheten. Moesten zelf bij een medewerker achter de bar melden. Aangegeven dat via de AH actie kwamen. Personeel reageerde daar vreemd op. Vertelde ons dat we zelf een plek mochten uitzoeken. Binnen bij het raam gaan zitten. Kwartier gewacht en geen drankje of iets aangeboden gekregen. Klokslag op de gereserveerde tijd een welkomstdrankje (ouzo) gekregen en een menu kaart. We vroegen of we alles mochten bestellen ivm. de AH actie & er werd toen direct de kaart uit handen genomen want dat kon niet en wisten ze niet dus moest een andere kaart komen. Vervolgens juiste kaart ontvangen en 40 minuten gewacht, kwam niemand een bestelling opnemen... Zelf naar de bar gelopen om een medewerker te halen om bestelling op te nemen. Na anderhalf uur dat we binnen waren kregen we eindelijk ons voorgerecht, ook dit moesten we zelf weer naar de bar voor om te vragen waar het bleef. Andere gasten die later waren binnen gekomen zaten al aan voorgerecht. Carpaccio smaakte enorm flauw, was net rosbief. Hoofdgerecht kwam ook erg laat, vlees was veelal nog roze van binnen, dus niet gaar, en was al niet meer goed op temperatuur. Inmiddels zaten we 3 uur binnen, hebben we gevraagd om het nagerecht te laten inpakken & zijn we zelf weer naar de bar gegaan om te gaan betalen. Personeel bood toen hun excuus aan voor het lange wachten. Excuses aanvaard maar een zeer teleurstellende avond uit. Restaurant is super mooi ingericht en er heerst ook een leuke sfeer, echter het lange wachten en kwaliteit eten voor de prijs was echt een domper.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Zeer vriendelijke bediening.
Lekker gegeten.
Ook voor een gesprekje wordt tijd gemaakt!
Top!
Gr. uit Urk
Cajoti .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We hadden wat te vieren en dat is goed gelukt. Het was gezellig en we hebben zitten smullen en hopen gauw weer een keertje terug te komen
kbuteijn .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Hartelijk en vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten. Het was een doordeweekse dag dus rustig. Erg leuk om kennis te maken met Lemonakis via de AH bon
Diny H.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Het eten was echt heel lekker. Het restaurant ziet er werkelijk leuk uit. Het personeel is uitermate vriendelijk en gastvrij.
Margreeth V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Giros was te droog en de garnalen idem. Bediening uitstekend. Ipv desert hadden we gevraagd om koffie en thee. Dit kon. Uiteindelijk het menu en koffie en thee extra betaald. Dit was niet de bedoeling! Volgens de bediening was het verrekend. Echt niet! Wij komen hier niet echt weer.
A. B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het was erg druk, daardoor wat lang wachten maar verder was de bediening vriendelijk en kwaliteit van het eten goed! Vooral de voorgerechten vielen goed in de smaak bij ons!!
Marry B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Er was "iets" gebeurd in de keuken waardoor we erg lang moesten wachten. Personeel heeft keihard gewerkt om dit goed te maken. Eten was prima, accoestiek slecht, daardoor erg rumoerig.
Al met al goed genoeg om nog een keer te gaan.
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heel gezellige avond gehad. Lekker gegeten leuke bediening beetje lang moeten wachten tussen de gerechten.maar ach je bent gezellig uit en haast hadden we niet.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Goed restaurant. Eten is kwaliteit. Wachttijden zijn alleen bij drukte (in dit geval vol binnen en vol terras) lang. Andere gasten moesten nog langer wachten dan wij, wat niet acceptabel is. Tip: vul niet elke ruimte op als je er niet genoeg personeel voor hebt.
ronald V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Vriendelijke en snelle bediening. Tonijn"salade" was erg simpel 4 bolletjes tonijnsalade zonder toevoegingen. jammer dat er geen hollandse garnalen waren. de gyros kip was lekker. tzaziki had iets meer smaak mogen hebben. Op het terras gegeten. net zoals de omgeving erg kaal zonder bloemetje of plantje.
peter P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Probleem was met de reservering rstaurant was niet aangesloten op de site en had dua geen reservering ontvangen ondankst de drukte kregen we toch een tafel en heel veel excuses dat het erg lang duurde een gartis drankje en een fles wijn als kado na afloop maakte het meer dan goed. Eten was echt prima !
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk eten, vriendelijke bediening. Wel erg druk dus lang wachten. Menu AH was uitgebreid en erg lekker! Zeker voor herhaling vatbaar
Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Ons favoriete eethuis, super!