By Lemonakis

Schoonzicht 406 8242 KH Lelystad Nederland Kaart
31-320419782

Over het restaurant By Lemonakis

Grieks eten alsof je even op vakantie bent in Griekenland. De Griekse keuken is zo divers dat je er bijna niet in slaagt alles op de menukaart van dit restaurant eens te proberen en te proeven. Uiteraard wordt alles vers bereid en voorzien van heel veel bijgerechten. Verse salades, heerlijk gegrild vlees en vis. Een ruim terras waar je natuurlijk prima kunt dineren maar ook voor een verse kop koffie, een uitgebreide lunch of een cocktail kun je hier aanschuiven.

Meer informatie over restaurant By Lemonakis

Maandag t/m zondag 11.00 - 22.00 uur

Peter M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
We hebben hier geluncht op het terras. Pita gyros met tzaziki en friet. Voor een klein prijsje een heerlijk en uitgebreid gerecht. Lekkere knapperige frieten en lekkere gyros. Zelfs de sla bij het gerecht op het bord, was knapperig en vers. Niet het obligate bruingerande slablaadje, maar fris en groen. Het pitabroodje was van een nog niet eerder geproefde kwaliteit. Soepel, smaakvol en royaal. Handgemaakt leek het. Met een lekkere espresso macchiato en ijs na was het een heerlijke lunch voor een heel acceptabel bedrag. De professionele en vriendelijke bediening daarbij opgeteld, maakt dat wij hier vaker zouden gaan eten als we dichter in de buurt woonden.
thea.vanderlaak .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben er met 4 personen gegeten en het was heeeeeerlijk.
Flinke porties en vriendelijk personeel .wel vrij snel achter elkaar .
vdbunt-vakkeren .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Aardige bediening, eigenaresse ook even aan tafel, attent naar de hond, goed eten, gevarieerde kaart. Parkeren kan alleen in ondergrondse garage. Dichtbij Batavia Stad. Groot terras met uitzicht op water.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Erg vriendelijk personeel. Spaarkaart van AH ingeleverd, dus kaart was beperkter dan normaal. Met korting 56 euro voor 2x driegangendiner, met drankjes en koffie. Erg lekkere voorgerechten. De moussaka had wat meer groente mogen hebben, wel smakelijk. We gaan waarschijnlijk nog een keer
Sylvia T.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Superlekker gegeten.
We waren er voor de eerste keer maar we komen zeker terug.
Leuk personeel ,goede bediening, er hangt een gezellige sfeer.
Een aanrader
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
We hebben heerlijk op het terras gezeten en hebben erg lekker gegeten. Ook was het personeel erg aardig en behulpzaam. Dit is beslist een aanrader. Als we nog eens in de buurt zijn gaan we zeker terug om nog eens lekker te gaan eten.
arjawal .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Een goed restaurant waar wij alvast in Griekse stemming kwamen voor ook nze vakantie. Eten fantastisch, bediening goed, sfeer gezellig.
Voor ons iets om zeker terug te komen.
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Door vlotte en leuke bediening, ook bijzonder geschikt met kinderen te eten. Met mooi weer lekker buiten zitten.

Veel keus ondanks ah actie
Y B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Het is een gezellig restaurant op een goede plek, langs de kust. Bediening is vriendelijk, eten is heerlijk. Restaurant is wat rumoerig.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten
Duurde wel lang tot hart hoofdgerecht
Maar het was ook druk
We hadden wijn met water besteld
Buiten kregen we gewoon een glas water zoals we vroegen
Binnen kwam er een fles op tafel van Sourcy.
Daar hadden we moeite mee zeker omdat we behoorlijk wijn hadden gedronken.

Wij hebben hem niet opengemaakt en zou ook niet op de rekening komen
Dit is per ongeluk wel gebeurd

Voor de rest leuke ambiance.
Zeker voor herhaling vatbaar
Jacob S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben heel erg genoten, voor herhaling vatbaar
Bea H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben lekker gegeten. We zaten boven daar was het wel erg warm. Verder gezellig en goed. We gaan er zeker nog wel een keer naar toe. Een aanrader.
MHermeler .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Aparte kaart voor AH spaaractie. Er was genoeg keuze. De inktvisringen waren overheerlijk en het visgerecht was ook prima. Wel klein maar dat maakte de pasta helemaal goed.
D.H. B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Goed gegeten en gedronken. Ontspannen sfeer en bediening. Hoeveelheid eten was ook prima. De tomatensoep met basilicum is een aanrader.
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
De ontvangst was prima met de gebruikelijke ouzo. De sfeer was gemoedelijk en er werd goed naar onze vraag om rustig aan te doen, geluisterd, zodat we tot bijna sluitingstijd gezellig hebben gezeten.
We hadden de aparte AH kaart, waar voor iedere smaak voldoende gerechten stonden.
Wij zijn dus met een voldaan gevoel naar huis gegaan.
Nellie K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Wij hebben weer heerlijk gegeten, ruim voldoende en heel vriendelijk personeel, die het je naar de zin willen maken. Wij komen zeker terug.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Voor de zoveelste keer hier gegeten, zoals altijd perfect voor elkaar.
Ontvangst prima, locatie kan niet beter, bediening perfect, het eten fantastisch gewoon.
irene B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
het was lekker en gezellig !
Cdmkrap .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het eten is over het algemeen wel goed, jammer dat er wederom een apart menu is voor AHklanten, ik wilde graag de voortreffelijke kippesoep en heb aangegeven daar dus ook wel voor te willen betalen, bovendien wilde ik geen chocoladesaus bij mijn ijs en dat werd er gelukkig ook niet opgedaan. Echter bij het afrekenen werd niet het prijsmenu van de actie gerekend maar 2 x euro 19,95, een rare regeling! Ontdekte het jammergenoeg pas thuis maar wel een reden voor mij om hier niet meer te gaan eten, het hoofdgerecht voor mijzelf vond ik ook wel wat tegenvallen, er zaten stukje varkenshaas in maar je moest ze zoeken, kip heb ik helemaal niet gevonden. Voor ons geen Lemonakis meer, ook niet omdat je ook nog eens de parkeergarage mag betalen.
Gerlof B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Sfeervol, warme uitstraling, vriendelijke bediening, eten prima en verzorgd.
Geen gehaast, eerst nog buiten gezeten in de avondzon, glaasje gedronken en daarna naar binnen voor de maaltijd.