By J&M

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
9,3
marcos_indio_feo S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Zeer goede en leuke ontvangst. Het personeel is zeer enthousiast, en ook op een speelse manier. Het eten erg goed, vlees zeer mals en fijn van smaak, zeker een aanrader dit restaurant. Door de huiselijke sfeer blijf je ook gemakkelijk hier natafelen. Voor herhaling vatbaar !!
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Prettige ontvangst door gastvrouw en gastheer. Al snel liep het vol en heerste er een aangename sfeer. We kozen voor het Valentijns verassings menu. 5 gangen, een fles goede wijn, prettige bediening. we hebben met veel plezier en smaak gegeten. Is voor herhaling vatbaar.
Willemien N.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijke gintonics gedronken en ook lekker gegeten. Aardige en goede bediening
Jessica G.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Woensdagmiddag 8 februari hebben wij voor een lunch een zeer geslaagd, gezellig en smaakvol bezoek gebracht aan dit restaurant. Na een warm en enthousiast ontvangst door de eigenaresse namen we plaats aan tafel. De lunchkaart heeft voor ieder wat wils. Er is voldoende keus, wat het lastig maakt om te kiezen. Uiteindelijk had ik gekozen voor de biefstuk met brood en mijn vrouw voor het broodje kip met avocado, spek en rucola. De gerechten waren voortreffelijk en heerlijk en door de kok erg lekker bereidt. Tijdens het opnemen van de bestelling liet ik blijken erg trek te hebben in mijn gerecht en uitkeek naar het brood wat ik zou dopen in de jus. Ongevraagd, maar zeer verheugd, kreeg ik bij mijn gerecht een extra kommetje jus. Klantvriendelijkheid en service staan hier erg hoog in het vaandel. Niet geheel onbelangrijk en zeer prettig is de drankenkennis van de eigenaresse. Ik wilde een gin-tonic bestellen. Een uitgebreid assortiment gin’s is aanwezig en werd hierin goed geadviseerd. Ik koos voor de Gin van Nolet. In combinatie met de tonic een overheerlijke gin-tonic gedronken. Mijn vrouw koos voor de rode Rioja. Volgens haar een voortreffelijke, volle en krachtige wijn. Locatie zelf ademt een huiselijke en gezellige sfeer. Goed zittend meubilair met oog voor details. Al met al hebben we zeer genoten van ons bezoek aan dit restaurant. De gastvrouw en kok hebben ons enorm overtuigd van hun kwaliteit, gastvrijheid en service uitgevoerd met passie, een gezonde dosis humor en enthousiasme.
Jerry S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wat een geweldig restaurantje. Vanmiddag heerlijke Gin Tonics gedronken en het eten was zeer goed. Maar wat echt heel speciaal is, is de huiselijke sfeer en de zeer professionele en vriendelijke gastvrouw. We voelde ons direct op ons gemak. Kom snel weer terug. Aanrader!!!!!
Conny S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Goed sfeervol restaurant, prijs en kwaliteit uitstekend. Een fijne en gezellige huiselijke sfeer. Eten was heerlijk en vlotte en vriendelijke bediening. Spontane gastheer en gastvrouw en zeer attent. Absoluut een aanrader om nog een keer langs te gaan.
km59 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Hadden geboekt voor late lunch maar mochten ook vroeg diner doen. Met kleine bijbetaling een heerlijke vis gegeten. Bijzonder vriendelijk deskundig geholpen, met name het (dessert)wijn advies. Komen er zeker nog eens terug.
carelverhart .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wederom lekker gegeten bij By J&M, lekkere wijnen, prettige en gastvrije bediening. Dit keer zaten wij achter in het restaurant, daar bleef helaas wel een frituurlucht hangen, jammer.
aadmartha .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het duurde wel wat lang maar de smaak en de kwaliteit was goed dat maakte het weer goed. Ik was er met mijn kleindochter compliment voor de bediening, waren erg aardig tegen haar. En allerleukste was de zaak heet J&M en wij heten Jade & Martha Toeval????
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Goed restaurant met uitstekende prijs kwaliteit. De gastheer en gastvrouw laten je thuis voelen en als je van wijn houdt kun je met de eigenaar hoede discussie aangaan en lekker wijn proberen
Jtmz .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Bij binnenkomst moeten we nog even wachten op ons tafeltje. Eten was heerlijk en bediening attent en erg vriendelijk. Kortom een fijne avond in een gezellig restaurantje.
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Uitstekende, ervaren kok en eigenaren/personeel, je voelt je meer dan welkom!
Je kon bestellen van de menukaart wat je wilde! Een aanrader!
janlemain .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH-actie, waarbij tegen geringe bijbetaling een prima biefstuk en een ruime knapperige portie dorade geserveerd werd, beide vergezeld door een ruime hoeveelheid groenten. De vitello tonnato was mooi rosé en evenals de salade met kip en gamba royaal geportioneerd. Opvallend was ook het lekkere ouderwetse wentelteefje als nagerecht. Wij komen zeker weer terug bij deze fijne vakmensen.
Micha_D .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Hele vriendelijke ontvangst en zeer goede en persoonlijke bediening. Daarnaast een erg fijne, gemoedelijke sfeer. Het eten was erg lekker en veel. Gerechten waren mooi opgemaakt. De bediening was ook lekker vlot, maar niet te snel of gehaast. Absoluut een restaurant om nog een terug te komen.
gjlpostma .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Parkeren in de Prinsestraat is altijd een probleem. gelukkig wel garages in de buurt. Het restaurant heeft een huiselijke sfeer. De gastvrouw is erg vriendelijk en neemt de tijd om een gesprek aan te gaan. We waren hieer voor een lunch, voor- en hoofdgerecht. Deze waren goed en er zat voldoende tijd tussen het serveren van de gerechten. Komen hier zeker een keer terug.
K-Kristel .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Gezellige plek met informele bediening. Echt huiskamerinrichting, er stonden ook spelletjes. Het eten was prima, maar niet echt bijzonder. Erg standaard
N V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Leuk en gezellig restaurant, informele sfeer. We waren iets later en dit werd heel positief opgepakt. Er werd qua zitplaats met je meegedacht, ook wat betreft de gerechten. Het verrassingsmenu is dat je uit de gehele kaart mag kiezen (en wat ze nog meer hebben wat niet op de kaart staat)! Gerechten zijn goed bereid en zijn zo op smaak gebracht dat het voor iedereen wel goed op smaak is én wie een wat pittigere / scherpere smaak wil, kan dit zelf aanvullen d.m.v. peper- en zoutsetje op tafel. Heeerlijke cheesecake gegeten en afgesloten met een drankje op het bankje aan de voorkant bij het vuur. Hele fijne avond gehad!
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Hoewel wij weken van te voren voor 19 uur hadden afgesproken, moesten wij wel even wachten tot er een tafeltje vrij kwam. We kregen een piepklein tafeltje, strak in de hoek, met weinig bewegingsvrijheid en twee de doorgezakt fauteuiltjes. Ons werden elke kussentjes aangereikt om nog enigszins met ons hoofd boven de tafeltjes uit te komen.

De houding van de bediening vonden bij voor verbetering vatbaar. Wij werden te woord gestaan door een man, met de handen in de zakken en gekleed in een smoezelige, slordige spijkerbroek met T-shirt. Bij vertrek moesten wij zelf onze jassen zelf zoeken. Deze vonden wij op de grond in een schoonmaakkeukentje. Het restaurant is volgens ons hard toe een flinke opknapbeurt en een andere en betere indeling en opstelling , met ruimere tafels.

De waardering van 8.6, die wij lazen op internet, kwam helemaal niet overeen met onze ervaring. Het positieve aan ons bezoek aan dit restaurant was wel, dat het goed van smaak was, met een prima prijs-kwaliteitverhouding.
Airin K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Gezellige restaurant, waar je het gevoel krijgt alsof je in een huiskamer zit met een aardige spontane gastheer en gastvrouw. De gerechten waren lekker en qua porties precies goed. Wij waren hier met de AH actie en konden een driegangen menu uit de gehele kaart kiezen. Echt een aanrader om lekker informeel met vriendinnen te kletsen en te eten.
Brit62 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Dit was de tweede maal dat wij gingen lunchen bij J&M, ditmaal via de AH actie. We mochten twee gerechten kiezen van de lunch- of voorgerechtenkaart. De bediening was net als de eerste keer hartelijk en vriendelijk. Eerst lekker kopje koffie met huisgemaakte brownie. Daarna hadden kozen wij beide voor een Sashimi van zalm en daarna Gamba piri piri, lekker glas witte wijn er bij. Erg lekker. Even toiletbezoek en ach ach wat is het hier schoon. Kortom een gezellige gastvrije smakelijk ervaring, moeite waard om nog eens terug te gaan. 35 euro inclusief fooi.