Speciale deals

Joke D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Jim A.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Leuk, knus, gezellig restaurant waar je heerlijk kunt eten. Heerlijke drankjes. Relaxte gastvrouw. Wij gaan zeker nog 's terug.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Jerry S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Vandaag voor de 2e keer gegeten. Geweldige gastvrouw. Mooie gerechten en eindelijk weer eens voldoende. Blijkt dat mooi opgemaakt ook gewoon kan met goede hoeveelheid eten. Marianne bedankt voor de fijne avond. We komen snel terug!
Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Mooie gerechten met verse ingrediënten.
Eline M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk eten, goede service voor een prima prijs.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Leuk intiem restaurant,zeer enthousiaste eigenaresse ,die veel werk verzet,waren met Ah actie ,maar werden zeer leuk behandeld ,dat is wel eens anders bij de Ah actie.
Heel mooi diner met een uitstekende prijs kwaliteit verhouding,mooie wijnen met goede uitleg van de eigenaresse.
We bevelen doet restaurant van harte aan .
Diana Meerman Gorinchem
Jeanne K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Vriendelijk ontvangst en je voelt je direct thuis.
Vegetarische gerechten zeer smaakvol en netjes opgemaakt. Ossenhaas met truffel aardappelpuree zeer goed bereid. Wellicht iets meer groente erbij zou gewenst zijn.
Uit 5 desserts konden we kiezen, behalve ijs was alles zelf gemaakt. Worteltaart en chocolade lava cake uitmuntend. Absoluut aanrader om te gaan dineren.
jdesonneville .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Ik ging met mijn partner eten bij J&M met de AH restaurantactie, maar wij zullen zeker teruggann een andere keer. Wij waren heel vriendelijk ontvangen. Wij wilden daarna naar de theatre en de gastvrouw heeft alles geregeld dat wij precies op tijd konden zijn zonder te moeten haasten. Het eten was erg lekker en ik kon extra groeten krijgen ipv een aardappel gerecht. De kok heeft de hoofdgerechten gebracht, wat het persoonlijk heeft gemaakt. Echt een aanrader!
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Prima gegeten, verrassend dat het menu zeer vlot werd toegelicht ipv zoeken van een kaart. Gezellige sfeer, met gemengd publiek. Aanrader!
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
ontzettend gastvrij stel; je voelt je erg welkom en een avondje uit. goed gevulde (wijn) glazen en je kunt aangeven wanneer je de volgende gang geserveerd wilt krijgen. hier komen we zeker terug!
clhettinga .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
mooie keus uit voorgerechten, hoofdmenu's en toetjes met sympathieke toelichting. we hadden weinig tijd ivm voorstelling maar alles werd tijdig geserveerd. prima eten en klantvriendelijke benadering.
woppers240 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Het was heeeeeerlijk!!! Verse gerechten en ruime keuze ondanks dat het een drie gangen keuze menu was van de albert heijn actie. Fijne gastvrouw die de moeite nam om alles uit te leggen en om met je te praten. Fijne huiskamer sfeer. Zeker een aanrader!
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Een heerlijke high wine, enthousiaste bediening en eten dat smaakt naar meer. Een aanrader!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Net zoals bij eerdere bezoeken werden wij heel hartelijk ontvangen met een persoonlijke benadering. J&M is op originele wijze ingericht met en Engelse touch, met "muziek van onze ouders" en dat geeft een prettige intieme sfeer.
Wij hadden bij het reserveren aangegeven een voorkeur e hebben voor koolhydraatarme gerechten. Daar is ook maximaal rekening mee gehouden. Veel verse groenten en ipv een zoet dessert een prachtig rijke gevulde kaasplank. De gerechten zelf waren zeer smakelijk en met zorg bereid. Wij hebben een heerlijke en gezellige avond gehad. Aanrader en terugkomer.
Manon J.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Wat een geweldig restaurant! We hebben 3 gangen a la carte gegeten. By J&M heeft alles dat je nodig hebt voor een perfecte avond: geweldige service, heerlijk eten een een sweerfol interieur. Voor een hele goede prijs-kwaliteit verhouding. Wij komen hier zeker weten snel terug!!! :-)
Elena M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
hele vriendelijke ontvangst, uitgebreide uitleg van de gerechten
gerechten heerlijk van smaak
truffelpurree verrassend
toetje chocoladecake verrukkelijk
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Vriendelijke en persoonlijke bediening. De smaak van het eten van hoogstaande kwaliteit. Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer.
Sarah B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten en leuke betrokken bediening. Zou zeker weer terugkomen