By J&M

Prinsestraat 99 2513 CC Den Haag Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
9,3
wheida .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Prima gegeten met AH restaurant actie. Driegangen menu was lekker en in de zaak was een goede sfeer. Bediening was prima.
Mo G.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben hier een high tea voor moederdag gehad. De service was goed met erg vriendelijke bediening! Het enige wat we aan te merken hadden was dat er qua hartig misschien iets meer variatie zou kunnen zijn en de scones leken meer op brioche dan echte scones. Verder wel lekker allemaal en een leuke sfeer!
Brit62 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wat een feestje. Geluncht met mijn dochter als moederdagcadeautje. Hartelijk ontvangst, geweldige gastvrouw, brandschoon restaurant en toilet. Heerlijke krokante dikke snee brood met rosbief en toebehoren en een glas droge witte wijn. Eenvoudig, maar door de goede ingredienten heeft het ook niet meer nodig. Zouden meer restaurateurs moeten doen. Ook gezellige kok trouwens! Wij komen terug.
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Ontzettend goede service! Droeg bij aan de gezellige avond.
De sfeer was goed, heerlijk terrasje voor de deur zonder last van verkeer.
Leon S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Er hangt een gezellige sfeer door de inrichting. Perfect als je op zoek bent naar een huiskamer gevoel; er was een open vlammetje om je op te warmen.

Eten en service was niets op aan te merken. Heerlijk was het!
Marlon H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Ik was er met m'n vriend die veganistisch is. Ik kon lekker een gerecht van het menu nemen. Had een pasta met zalm genomen. Heb nog nooit zo'n lekkere pasta gegeten. Voor m'n vriend heeft de kok speciaal een veganistische pasta gemaakt. Was natuurlijk een beetje improviseren waardoor hij minder lekker was dan de mijne. De bediening is heel vriendelijk en erg persoonlijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
hubert-f .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Goede kwaliteit van de gerechten. De ossenhaas was erg goed. Wijnkaart biedt voldoende keuze voor een dergelijk restaurant.
Bediening was snel en de eigenaresse hield bij elk gerecht een leuk praatje..
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Een leuke ambiance huiskamer gevoel. Leuke gezellige sfeer met attente bediening. Goed lekker gegeten een mooi adres in de binnenstad van Den Haag waar je vaker wil komen. Wij vonden het heerlijk en kregen ook nog korting. We hadden voor 3 gereserveerd en kamen uiteindelijk met 4 personen, geen probleem ze moesten wat aanpassen en dat lukte meteen
merel S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Geweldige bediening en hele fijne sfeer
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Met een Social Deal een 3 gangen menu in dit huiselijke restaurant gegeten. Het eten was heerlijk en met veel zorg en aandacht bereid. Er wordt een advies gegeven welke wijn het best bij een gerecht past. De bediening is heel vriendelijk en klantgericht.
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Weer eens gaan eten op de Prinsenstraat en ook deze keer was By J&M erg gezellig. Bediening is heel hartelijk en gastvrij, de sfeer is ontspannen en huiselijk. De kaart biedt genoeg keus voor vegetariërs, en kraanwater wordt gratis gebracht. Verwacht hier geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon royale porties lekker eten bereid met verse ingrediënten. De voorafjes en toetjes waren prima, gewoon in orde. Maar de dagschotel vonden we meer dan voortreffelijk. Het was een Indiase viscurry, heerlijk mild gekruid, de vis perfect gegaard, echt zalig. We komen graag weer terug.
marcos_indio_feo S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Zeer goede en leuke ontvangst. Het personeel is zeer enthousiast, en ook op een speelse manier. Het eten erg goed, vlees zeer mals en fijn van smaak, zeker een aanrader dit restaurant. Door de huiselijke sfeer blijf je ook gemakkelijk hier natafelen. Voor herhaling vatbaar !!
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Prettige ontvangst door gastvrouw en gastheer. Al snel liep het vol en heerste er een aangename sfeer. We kozen voor het Valentijns verassings menu. 5 gangen, een fles goede wijn, prettige bediening. we hebben met veel plezier en smaak gegeten. Is voor herhaling vatbaar.
Willemien N.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijke gintonics gedronken en ook lekker gegeten. Aardige en goede bediening
Jessica G.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Woensdagmiddag 8 februari hebben wij voor een lunch een zeer geslaagd, gezellig en smaakvol bezoek gebracht aan dit restaurant. Na een warm en enthousiast ontvangst door de eigenaresse namen we plaats aan tafel. De lunchkaart heeft voor ieder wat wils. Er is voldoende keus, wat het lastig maakt om te kiezen. Uiteindelijk had ik gekozen voor de biefstuk met brood en mijn vrouw voor het broodje kip met avocado, spek en rucola. De gerechten waren voortreffelijk en heerlijk en door de kok erg lekker bereidt. Tijdens het opnemen van de bestelling liet ik blijken erg trek te hebben in mijn gerecht en uitkeek naar het brood wat ik zou dopen in de jus. Ongevraagd, maar zeer verheugd, kreeg ik bij mijn gerecht een extra kommetje jus. Klantvriendelijkheid en service staan hier erg hoog in het vaandel. Niet geheel onbelangrijk en zeer prettig is de drankenkennis van de eigenaresse. Ik wilde een gin-tonic bestellen. Een uitgebreid assortiment gin’s is aanwezig en werd hierin goed geadviseerd. Ik koos voor de Gin van Nolet. In combinatie met de tonic een overheerlijke gin-tonic gedronken. Mijn vrouw koos voor de rode Rioja. Volgens haar een voortreffelijke, volle en krachtige wijn. Locatie zelf ademt een huiselijke en gezellige sfeer. Goed zittend meubilair met oog voor details. Al met al hebben we zeer genoten van ons bezoek aan dit restaurant. De gastvrouw en kok hebben ons enorm overtuigd van hun kwaliteit, gastvrijheid en service uitgevoerd met passie, een gezonde dosis humor en enthousiasme.
Jerry S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wat een geweldig restaurantje. Vanmiddag heerlijke Gin Tonics gedronken en het eten was zeer goed. Maar wat echt heel speciaal is, is de huiselijke sfeer en de zeer professionele en vriendelijke gastvrouw. We voelde ons direct op ons gemak. Kom snel weer terug. Aanrader!!!!!
Conny S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Goed sfeervol restaurant, prijs en kwaliteit uitstekend. Een fijne en gezellige huiselijke sfeer. Eten was heerlijk en vlotte en vriendelijke bediening. Spontane gastheer en gastvrouw en zeer attent. Absoluut een aanrader om nog een keer langs te gaan.
km59 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Hadden geboekt voor late lunch maar mochten ook vroeg diner doen. Met kleine bijbetaling een heerlijke vis gegeten. Bijzonder vriendelijk deskundig geholpen, met name het (dessert)wijn advies. Komen er zeker nog eens terug.
carelverhart .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wederom lekker gegeten bij By J&M, lekkere wijnen, prettige en gastvrije bediening. Dit keer zaten wij achter in het restaurant, daar bleef helaas wel een frituurlucht hangen, jammer.
aadmartha .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het duurde wel wat lang maar de smaak en de kwaliteit was goed dat maakte het weer goed. Ik was er met mijn kleindochter compliment voor de bediening, waren erg aardig tegen haar. En allerleukste was de zaak heet J&M en wij heten Jade & Martha Toeval????