By J&M

Prinsestraat 99 2513 CC Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Sashimi van ambachtelijk gerookte zalm
      Carpaccio met truffel vinagrette
      Gamba's piri piri
      Vitello tonato
      Salade caprese met buffelmozarella
  • Hoofdgerechten
    • Biefstuk met pepersaus
      Rib eye met beurre de Paris
      Varkensoester met roquefortsaus
      Dorade met antiboise
      Zeewolffilet met witte wijnsaus
      Bladerdeeg gevuld met geitenkaas
  • Nagerecht
    • Chocolade lava cake uit de oven
      Cheescake
      IJscoupe special
      Carrotcake
      wentelteefje terrine van suikerbrood

Over het restaurant By J&M

Bij restaurant By J&M in Den Haag is het heerlijk dineren in een Engelse huiselijke sfeer! Met de huiskamer geïnspireerd door de Britse cultuur en een prachtig uitzicht op de tuin, kun je heerlijk ontspannen. Lees bijvoorbeeld eens een goed boek bij de open haard onder genot van een kopje koffie.

Het restaurant serveert gerechten van een vaste dinerkaart, maar daarnaast verrast de kok je wekelijks met het gerecht van de week. Deze kun je ook terugvinden op de Facebook pagina van het restaurant. Borrels of private dining zijn ook mogelijk in overleg. Net als verschillende High drinks met heerlijke bijpassende hapjes.

Met mooi weer geniet je op het terras. By J&M kan het allemaal. Voel je thuis, ver van huis. By J&M in Den Haag komt eten en gastvrijheid samen. Reserveer snel!

Meer informatie over restaurant By J&M

9,5

Jouw recensie over het restaurant By J&M

Jack K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Tot de perfectie gemaakte biefstuk, rare zoals wer hadden gevraagd. Mooie carpaccio vooraf. Verrukkelijke Spaanse witte en rode wijn Zeer vriendelijke en attente bediening.
Georgine S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Goed eten, erg gastvrije ontvangst en bediening ! Wij komen terug!
Antoinette H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Janny H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
We werden hartelijk ontvangen de biefstuk en de zeevaart waren vers en van goed klaar gemaakt.de bediening gezellig aanwezig. Toetje heerlijk.
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Wat een leuk en professioneel restaurant! Hartelijke, vrolijke ontvangst met glimlach en een knipoog! Heerlijk gegeten met AH actie waarvan zij zelf qua menukeuze een waar feestje van maken! Wij komen zeker terug!
MaKoc .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk gegeten en hele fijne bediening
Lou K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Met AH bon leuk keuzemenu en prijs daarom prima. Pre dat je kan kiezen uit 5 soorten aardappel bijgerecht, wij gingen voor dikke frieten en (heerlijke) gratin. Aardige keuze open wijnen maar wel wat pittig geprijsd. Zeer attente, hartelijke ontvangst en bediening.
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Zeer gezellige grote huiskamer,
met leuke bediening en goede keuken.
Groet Bert Boshoven.
Miriam B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Heerlijk verwend bij J&M. Redelijk klassieke kaart, maar kwalitatief heel goed en puur eten zonder overbodige franjes. Aangenaam verrast en de sfeer was erg prettig. Gezellig en intiem.
L V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
alles was boven verwachting
Suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Een gezellig restaurantje waar je in een ongedwongen sfeer heel knus en gezellig kunt eten.
Eten is echt lekker en alles kan, bediening is fantastisch echt toppie.
Ga zo door en verander niet.
Aad D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Gezellige plaats, goede sfeer
Coert S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Vriendelijke bediening en leuke in richting. Wij komen zeker terug.
Adamien V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Persoonlijke aandacht . Het mag nog iets Engelser.
Diana W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
heel leuk en gezellig goede keuze van muziek en leuke gezellige bediening en tevens een heel lekker menu kom hier zeker vaker terug
Ilona M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten in een huiselijke sfeer. Eten was erg goed en alle ingrediënten echt heel vers. Een goed wijntje serveren ze ook. Kortom zeker een aanrader.
Annie O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Super lekker gegeten,en leuke mensen.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
We aten hier voor het eerst met vrienden in het kader van de AH-actie. Vriendelijk ontvangen en een mooie tafel voor ons gereserveerd met zicht op de keuken en de huiselijke zithoek. Aardig keuzemenu voor deze actie, representatief voor een deel van de kaart. Bediening hield goed een oogje op ons en het tempo was goed afgestemd on onze gewenste vertrektijd i.v.m. een voorstelling. De gerechten waren goed verzorgd en smaakvol. Geen flauwekul van extra gangen of gerechtjes met bijbetaling! Na koffie en een taartje waren we uiterst tevreden over de maaltijd en de rekening. Een fijn tentje voor een hapje en drankje tussendoor!
De tafel van Laurens B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
goed restaurant centraal gelegen in Den Haag met goede bediening. Betaalbaar en goed gegeten
Massing A.
Verbazingwekkend lekker, leuk, prettig en fijn; zo ervoeren wij onze eerste kennismaking met dit restaurant.
Een leuke menukaart met uiteenlopende diverse gerechten van hoge kwaliteit voor een zeer betaalbare prijs, aangevuld met mooie smaakvolle wijnen die ietwat kosten maar waar de glazen royaal voor worden gevuld.
Dit alles wordt na een aanvaardbare nette wachttijd geserveerd door een bijzonder attente serveerster (zij bestierd alles alleen!) met een prettig losse bejegening, dit draagt zeker bij aan de ontspannen sfeer die toch al in dit etablissement aanwezig is. Kortom, heel leuk, erg fijn, zeer prettig en enorm lekker!
Overigens, wij aten vooraf frisse aangeklede salade met gegrilde mozarella, daarna zalig malse zeewolf en perfect gebakken dorade, en sloten af met een echte(!) ijs coupe en een perfect chocoladetaartje.
Daarom dus onze welgemeende complimenten voor de keuken!
Jolanda L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Een goed ontvangst door de gastvrouw, tevens eigenaresse. Wij kwamen voor het ah restaurantmenu. Keuze van deze kaart was meer dan voldoende. Alles goed verzorgd, lekker gegeten. Een leuk restaurant met een ongedwongen sfeer.