By J&M

Hannahhebly .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
njiokiktjien .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Wij zijn met twee personen in het kader van de AH-restaurant actie geweest. De ontvangst was vriendelijk. Wij konden á la Carte kiezen en het tweede gerecht werd naderhand verrekend. Het door onszelf gekozen driegangen menu was smakelijk. Voor mij blonk het heerlijke desserttaartje uit .Het restaurant is zeker een aanrader,als je gezellig en smakelijk wilt eten.
Femke S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Zoë T.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Super leuke knusse tent! De chocolate fondant was echt heerlijk en de service uitstekend. Wij komen er iig snel weer terug.
Dirk.hennebel .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Het omgekeerde verrassingsmenu was origineel: de klant werd niet verrast door het restaurant, maar werd uitgedaagd het restaurant met zijn keuze (uit de gewone kaart) te verrassen. De verrasser verrast dus. Menu was zeker zijn geld waard. Het onthaal en de bediening waren bijzonder vriendelijk.
Jojanneke W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Met 4 collega's een super gezellig avond gehad. Goed eten en vriendelijke en gezellige bediening. Zeker een aanrader. Ongedwongen, laagdrempelig.
Nina D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Top kwaliteit eten, super bediening en een hele gezellige indeling. Er was veel keuze op de kaart en het eten was mooi opgemaakt. Ik raad het zeker mensen aan en ga er vaker komen. Super eigenaresse ook!
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijke avond gehad. Eigenlijk niks op aan te merken. Het eten is heerlijk en de sfeer is goed. Lekker ontspannen. Zeker een aanrader.
Gooddining .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gisteren via AH-actie J&M bezocht. Een aanrader! Uitstekend, oplettend en attent gastheer-/vrouwschap!!!!!!!, prettige ambiance, heerlijk eten en uitstekende wijn. Wij komen zeker terug.
Flodur49 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ontvangst erg vriendelijk en attent. Het AH verrassingsmenu was gewoon kiezen van de kaart, prima. De voorgerechten waren verzorgd en lekker, maar de hoofdgerechten minder. Bij de makreel met pasta was de pasta erg droog en zeer weinig makreel, bij de pasta met zalm was de pasta ook erg droog. geen olijfolie op de tafels. De spare-ribs met sla en patat waren erg lekker, best veel ribs maar weinig sla. Het dessert, lavacakejes weer uitstekend. Al met al een prima avond gehad, dank aan de bediening, maar geen terugkomer.
Diepak A.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
De huiselijke sfeer was even wennen. De huisgemaakte hamburger was heel erg lekker en ook groot. Ik kreeg het niet op. Mijn vrouw heeft genoten van de dorade. De hamburger is waard om nog een keer terug te komen met een lege maag om te zien of ik het dan wel op kan.
D.van.lingen .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Met 4 personen voor de AH-dinerdeal. Een 3-gangenmenu met ruime keuze. Voorgerechtjes met prima -verse- zalm, de hoofdgerechten ( pasta arrabiata en pasta met zalm, 2 maal saté) werden mooi opgemaakt en vlot uitgeserveerd. Als dessert verraste de chocoladefondant. Eten dus prima. Wat ons opviel: de verwarming die wel erg hoog stond, muziek nét te aanwezig, de tafel die we kregen naast de keuken waar de kok in de open deur naar buiten stond te roken en mij mochten meegenieten. Dat zijn punten die je zo wegpoetst. Dan zit dit restaurant voor mij ook op een 8.
Bakkerhc .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het restaurant is heel knus en de bediening is vriendelijk en enthousiast. We konden van de kaart kiezen met de AH bonnen.
AnnickSkowronek .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Vanavond bij J&M gegeten tijdens ons weekendje Den Haag. We hadden gekozen voor dit restaurant vanwege de goede recensies. Wij snappen waarom ze in de top 5 restaurants van Den Haag staan! Bij binnenkomst word je er enthousiast en vriendelijk ontvangen. De sfeer is erg gezellig en ongedwongen, je hebt echt dat 'huiskamer' gevoel. Vooraf hadden wij de carpaccio en de gamba's piri piri. Beiden heerlijk, gamba's goed pittig maar dat kan je verwachten door de naam ;-). Als hoofdgerechten hadden we de pasta en de zalm (een gerecht buiten de kaart om). Ook echt heel erg lekker. Porties zijn niet te groot, zodat we voldoende ruimte hadden voor onze desserts; het lavataartje en wentelteefje. Lekkerste lavataartje die ik ooit gegeten heb! Al met al zeker een aanrader als je in Den Haag bent!
N V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gezellige sfeer, we kregen een plekje bij de open haard. Uitstekende service, wijnarrangement is een aanrader. Heerlijk eten, vers en goede porties.
Margriet K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Erg vriendelijke gastheer en gastvrouw. Gemoedelijke bijna huiselijke sfeer. Erg lekker gegeten. Echt een prima plek om nog eens vaker naar toe te gaan.
Fransje R.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Het was een gezellige huiskamer waar je je zeer welkom voelde, met erg lekker eten.
Voor ons was het niet duur omdat we met onze AH kaart kwamen. Keuze uit de hele kaart, fantastisch!!
Nu nog de glazen poleren en jullie hebben een toprestaurant en krijgen dan een schitterende 10 van mij.

Fransje
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
In een gezellige ambiance met vriendelijke bediening lekker gegeten. Niets speciaals, maar gewoon gezellig en goed. Porties waren niet te groot, zodat we nog ruimte hadden voor het heerlijke chocoladetaartje. Met de AH actie mochten we toch gewoon uit de kaart kiezen.
C.K. T.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We hebben zeker 20 minuten gewacht voor een bord brood en boter en zeker 30 minuten moeten wachten voor het voorgerecht. Wel hebben zij deze proberen goed te maken met een rondje drinken.
Uiteindelijk waren wij 3 uren verder toen wij het restaurant verlieten.