By J&M

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
9,2
Airin K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Gezellige restaurant, waar je het gevoel krijgt alsof je in een huiskamer zit met een aardige spontane gastheer en gastvrouw. De gerechten waren lekker en qua porties precies goed. Wij waren hier met de AH actie en konden een driegangen menu uit de gehele kaart kiezen. Echt een aanrader om lekker informeel met vriendinnen te kletsen en te eten.
Brit62 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Dit was de tweede maal dat wij gingen lunchen bij J&M, ditmaal via de AH actie. We mochten twee gerechten kiezen van de lunch- of voorgerechtenkaart. De bediening was net als de eerste keer hartelijk en vriendelijk. Eerst lekker kopje koffie met huisgemaakte brownie. Daarna hadden kozen wij beide voor een Sashimi van zalm en daarna Gamba piri piri, lekker glas witte wijn er bij. Erg lekker. Even toiletbezoek en ach ach wat is het hier schoon. Kortom een gezellige gastvrije smakelijk ervaring, moeite waard om nog eens terug te gaan. 35 euro inclusief fooi.
2807wspa .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Een 2 gangenlunch met AHbon. Een verrassingsluch: keuze uit de hele lunchkaart en voorgerechten.
De uiensoep was heel lekker. De huisgemaakte hamburger op een broodje inclusief friet was ook van prima kwaliteit. De wachttijd was best lang, terwijl het heel rustig was. Het was voor ons echter geen probleem. De bediening was goed en heel vriendelijk.
Mavi C.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Geweldig etentje in leuke sfeer, met super vriendelijke ontvangst en service. De carpaccio en de sjokolade fondant waren echt onvergetelijk. Wij gaan er zeker weer!
ellysol .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We werden zeer gastvrij en persoonlijk ontvangen. Het eten was erg lekker. We waren met de AH actie en we konden gewoon kiezen van de kaart. Dit vonden we erg fijn.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk geluncht, bediening heel attent en vriendelijk. Zeer aan te bevelen.
Het adres zoeken was even een probleem, omdat wij niet uit Den Haag komen, maar via ANWB bordjes is het gelukt.
Pelle A.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Zeer hartelijk personeel en goede service. De smaken zijn ook erg lekker van de gerechten. Zeker de moeite; Een aanrader!
Lesley V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gewoon goed! Erg vriendelijke eigenaresse en zeer attent. Het eten was ook dik in orde, vooral de hamburger is een aanrader! We komen hier zeker nog eens terug.
WAvD .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Supervriendelijke bediening, casual uitstraling, bankje bij t raam was toe aan nieuwe bekleding, eten smaakte prima, vooral carpaccio eas uitstekend, bij vegetarische geitenkaasgerecht iets meer groenten welkom.
El035 V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
J&M is een gezellig (huiskamerachtig) restaurant waar je ongedwongen kunt dineren. We werden hartelijk ontvangen en snel bediend. Het voorgerecht was erg lekker (zalm & gebakken gamba's). Het hoofdgerecht waarvoor een supplement moest worden betaald à 5.00 euro vond ik persoonlijk minder. De biefstuk was niet zo mals als ik had gehoopt. Het dessert (cheesecake & een chocoladetaartje) waren daarentegen wel erg lekker. De prijs kwaliteit verhouding goed, zeker met de restaurantactie!
A.C. W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk geluncht met de ah restaurantactie. Leuke kaart, ruime keuze in veel lekkere gerechten. Ook genoeg keuze in vegetarische gerechten. Er werd onder verteld dat de kok heel flexibel is, dus dat er altijd een gerecht aangepast kon worden.
Vriendelijke en gezellige bediening.
Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen. Ook zonder de actie.

J&A
Fred J.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Vriendelijke en joviale ontvangst. De keuze met gebruik van de AH diner actie beperkte zich niet tot enkele gerechten. Uit de hele kaart kon gekozen worden. Geen heel uitgebreide kaart overigens. Gewoon lekker eten in huiskamer ambiance. Prima !
lasstig L.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Leuke enthousiaste ontvangst, gerechten lekker en goed van kwaliteit.
Extra service werd gewaardeerd (ondersteuning voor een pijnlijke been, nogmaals dank hiervoor)
Frami .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wij werden heel plezierig ontvangen en de bediening bleef de hele avond vriendelijk en attent. Het voorgerecht (zalm) was erg goed en beloofde veel. Echter mijn hoofdgerecht (dorade) viel zwaar tegen, te droog. Ik moest hier ook nog een toeslag voor betalen van € 5. Het vegetarische gerecht van mijn vrouw was wel goed. Het dessert (chocolade taartje) daar en tegen was weer prima. Ook de wijn was goed.
De luchtafvoer in het restaurant is beroerd. Op een gegeven moment zijn de deuren op deze koude avond opengezet om nog iets te kunnen ventileren. Onze kleren stonken naar vet bij thuiskomst. Met name om deze reden zal ik niet meer terugkomen, ondanks de geweldige bediening.
Carla T.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Een heerlijke avond geweest
... Zeer vriendelijk personeel en je voelt je echt welkom en op je gemak!
Zeer positieve ervaring..........
we komen zeker nog eens terug !!!!
Źeer aan te bevelen. ....
Heerlijkkkkk gegeten ! 10+
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Service OK, eten lijkt op een eetcafé. Geen idee hoe ze aan die hoge cijfers komen, maar hier hoef je niet voor om te rijden. Aankleding is niet van deze tijd!
Lucas S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Top avond. Bij binnenkomst word je hartelijk ontvangen, en die gastvrijheid word de rest van de avond ook vastgehouden. Fantastische prijs / kwaliteit verhouding, mooi verzorgde gerechten en op smaak, met fijne wijnen. Gewoon doen dus.
ruurdah .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
We hebben van begin tot eind genoten van YenM. Heel attente, gezellige ontvangst, duidelijke uitleg over Ah restaurantactie. En heel verrassend, gewoon keuze uit de hele kaart. Die is niet al te uitgebreid voor ieder wat wils. Mijn partner had heerlijke gamba's met gerookte kip als voorgerecht, met een mangodressing en een voortreffelijk en behoorlijk stuk kabeljauw op de huid gebakken als hoofdgerecht. En ik had gamba's piri piri en overheerlijke spareribs met een pikante laag. Echt om je vingers bij op te eten. Het dessert was ook leuk,: de een coeurs fondants au chocolat en de ander drie bolletjes ijs. Plezierig opgemaakt, plezierig op tafel gezet en we konden er rustig van genieten.
msc.sujatanirmal .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Mijn gezelschap en ik hadden beiden een driegangenmenu, alles smaakte goed. Het hoofdgerecht, dorade met groenten en puree was voortreffelijk maar aan de magere kant (portie mag wel wat groter). Sfeer is heel huiselijk en gezellig, zeker door de vriendelijke bediening.
Black-Beauty .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Leuk klein restaurant met huiselijke sfeer. Leuke bediening en goed eten.
Genoten en zeker aan te bevelen bij derden.
We zijn culinair wel wat gewend en geven ze een dikke 7.5