Speciale deals

9,5

Jouw recensie over het restaurant By J&M

Tijmen D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Gisteravond kwamen wij binnen gelopen bij By J&M Den Haag en de eerste indruk was meteen al goed! We werden ontvangen door de eigenaresse in haar knusse restaurant en ze maakte meteen een gezellig praatje met ons. Na een paar keer flink gelachen te hebben met haar vertelde ze ons vervolgens met enthousiasme dat ze een speciaal vegetarisch menu voor ons had bedacht. Ook gaf ik aan dat ik toch nog wel wat vis wilde proberen en ook dat was geen enkel probleem. De eigenaresse vertelde ons vervolgens ook nog dat we niet een 3, maar 4-gangen menu van haar kregen, helemaal top!

En dan heb ik het nog niet eens over het eten zelf gehad, want dat was echt heerlijk. Elke keer dat er weer een nieuwe gang aan kwam was het een feest met de uitleg die ze gaf bij het eten en vervolgens de heerlijke bereidingen van de chef. Van het voorgerecht tot dessert, we hebben ervan genoten.

Kortom, wil je niet alleen heerlijk eten maar ook een gezellige avond hebben met enthousiaste mensen die met passie over het eten vertellen wat ze serveren en oprecht geïnteresseerd zijn in hun gasten? Breng dan een bezoek aan By J&M in Den Haag. Wij komen zeker terug!
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Koffie was heerlijk
Frans O.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Een gezellige zaak met goed eten met een prima bediening die de sfeer prima aanvoelt en daar ook naar handelt. Prima wijn.
Een aanrader.
carmen R.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Heerlijke gegeten en super gezellige bediening. Lekker ongedwongen kan je hier met zijn 2e en ook zeker met meerdere personen eten!
jvdt .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk geborreld en gegeten bij j&m. Na 2,5 jaar in het buitenland was het heerlijk om hier weer lekker Hollands te kunnen eten. De broodjes zijn heel lekker en ook de dinerkaart was genieten. Bediening is gastvrij en erg vriendelijk. Het restaurant heeft een gezellige sfeer waardoor je ongemerkt de hele avond blijft borrelen. Wij komen zeker terug.
Floor V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Een heerlijk huiskamer gevoel is wat je hier hebt. Je kunt genieten van de beste wijnen, de fijnste muziek, heerlijk eten en een fantastische gastvrijheid.
Het eten is subliem en de ambiance is er eentje waar je naar zoekt.
Een echte aanraden voor elke dag van de week
Conny S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Vriendelijk ontvangst. Drie gangen menu genomen. Heerlijk gegeten.
Goeie wijn bij het eten, Er was een gezellige sfeer, leuke gastvrouw die veel aandacht aan ons schonk.
Al met al heerlijk gegeten in een fijne restaurant met een goeie sfeer ook qua muziek.
We komen zeker weer terug.
Laurens H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Hoge verwachting gezien de recensie score op Iens.nl Helaas een totale teleurstelling. Voorgerechten waren flauw van smaak. Hoofdgerecht Mul niet goed gegaard weinig en flauwe smaak drijvend in een bak met pesto en mozzarella verkleefd op de bodem.
Haricots-vert en groene asperges waren niet gaar de bediening noemde het beetgaar.
Zompige aardappeltjes..ter compensatie kwam er een tuitje friet maar helaas die had de olie nauwelijks gezien. Tijd tot het voorgerecht was 3/4 uur..hoofdgerecht vervolgens nog 30 minuten. Er was naast ons een grote tafel met 8 personen, verder geen gasten. Tijdens het hoofdgerecht maar afgerekend en opgestapt het geheel had niet meer onze aandacht. Thuis een lekkere koffie met een heerlijk chocolaatje genomen.
Tessa S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Bediening is aardig maar dat is ook het enige goede. Heel slecht gegeten. In de pompoensoep dreven harde stukken peterselie. Hoofdgerecht was mul met groenten en aardappelen. Paar stukken vis drijvend in de olie die je uit een ovenschoteltje moest vissen met wat klonters mozarella. Groenten niet gaar en zonder smaak. Tijd geleden dat we zo slecht hebben gegeten.
Pascal D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Gewoon een heerlijk gezellig restaurant , erg lekker gegeten ,we komen zeker terug
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Leuke en lekkere avond gehad! Gezellige, goede gastvrouw en prima kok, die ook openstaat voor feedback :) Heerlijke wijnen en fijne muziek op een perfect geluidsniveau.
MS S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We hebben 3 gangen menu genomen. Voor Voorgerecht heb ik een garnalen salade besteld en mijn man nam de uiensoep, ze waren lekker. Maar de hoofdgerechten waren niet zoveel keuze. Ik heb een vis gerecht Mul gekozen, maar het was geen smaak en de aardappelgratin was erg weinig (1 klein stukje). De nagerechten was ijs of worteltaart/cheesecake.
Maar de service en ontvangt was goed en vriendelijk
Thea T.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Een ontdekking, leuk en sfeervol restaurant. Beiden hoofdgerecht van de dag genomen. Goed verzorgd. Heel prettige ontvangst en verzorging.
René M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wijnbar? Van de 17 witte en 18 rode wijnen die volgens de website verkrijgbaar zouden zijn, waren alleen de zes goedkoopste van elk nog over. Wel wat schraal voor een "wijnbar". We namen een Basa van Telmo Rodriguez, een lekkere verdejo, voor € 24 (in de winkel € 7,50- € 9). Als voorgerecht hadden we sashimi van zalm en rundercarpaccio. De sashimi was heerlijk, de portie wat aan de kleine kant. De rundercarpaccio had een dressing van truffelvinaigrette met tête de moine. De dressing beloofde veel maar was tamelijk vlak. Het vlees was wel van uitstekende kwaliteit. Als hoofdgerecht hadden we een gambaschotel met drie bereidingen van gamba's. De gamba's al ajillo waren bereid met rauwe knoflook, die dus ook niet lekker knapperig was. De bijbehorende rucolasalade had een mayonaisedressing die ons niet kon bekoren. De bediening was vriendelijk, maar ons tafeltje zo klein dat zowel voor- als hoofdgerecht uitsluitend op onhandige amusebordjes kon worden geserveerd. Maar het ergst was de verschrikkelijke herrie.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Getrakteerd door mijn vriend op een heerlijk etentje. Als verrassing heerlijke oesters als voorgerecht. Mijn lievelingsgerecht verrukkelijk malse kalfswangetjes als hoofdgerecht. Lekker wijntje er bi. Het was weer top Marianne.j
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
super restaurant!
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heel gezellig ontvangen. Genoten van een heerlijke witte Afrikaanse wijn.
Zonder vragen gratis kraanwater erbij gekregen. Tijdens het eten nog een extra karaf erbij.
Via IENS deal hier tercht gekomen na een middagje Den Haag. Deal was 50% korting op de rekening.
Als voorgerecht bestelde we een heerlijke Sashimi van zalm met wasibi avocado crème (echt heerlijk zacht met mooie créme) en de salade kip/ gamba's met een chilli mango dressing.
Als hoofdgerecht hebben we (buiten de kaart) de rode mul gekozen en met Roseveltaardappeltjes en Pasta aglio olio met pepers, lente ui, gebakken zalm en feta.
Kortom: heerlijk gegeten. Echter, zonder de IENS deal was het naar verhouding tot de gerechtjes en hoeveelheden aan de dure kant geweest.
Vanessa S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heel vriendelijk personeel. En goed eten. Vlakbij parkeren. Gezellige en huiselijke inrichting. Aanrader!
Patrick C.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Vriendelijk ontvangst, leuke bediening. Erg lekker gegeten met een heerlijk wijntje.
Cynthia F.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We hebben zeer smakelijk en zeer gezellig gegeten. Echt een aanrader!