By J&M

Prinsestraat 99 2513 CC Den Haag Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
9,3
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Warme ontvangst zeer gast vrij goed persoonlijke uitleg wat er op de kaart staat enz. Maaltijden smaken heerlijk
verder hele fijn avond gehad in het restaurant.
J B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Met z'n zessen gegeten t.g.v. vaderdag en alhoewel we laat (en dus de laatsten) waren, hebben we geen moment het gevoel gehad dat het tijd werd om af te ronden. Heerlijke gerechten en een uiterst vriendelijke en gezellige bediening; wij komen zeker terug na deze kennismaking via AH/Iens!
Marije N.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het was een stille avond, waardoor we alle attentie kregen van de gezellige eigenaresse en de kok. De wijn was heerlijk en het eten was erg lekker: een zeer goed gekruide gamba's piri piri en een lekkere ravioli vooraf; een prachtig op de huid gebakken dorade met groenten die perfect al dente waren en voor de jarige vegetariër een puff pastry stuffed with goat cheese met pesto dressing voor de jarige vegetariër waren een traktatie evenals de cheesecake. We zijn gruwelijk verwend en hebben een super avond gehad!! Wat een lieve mensen, we komen zeker terug. Zeker een aanrader :)
Nancy N.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Fantastisch eten! Ze zijn altijd heel snel. Leuke service, de gastheer- en dame geven je echt een welkom en warm gevoel. Heerlijke sfeer! In korte tijd al gauw onze vaste plek geworden voor diner, lunch en borrelen.
Michel M.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Hier kan je heerlijk eten voor een goede prijs. De zaak is leuk ingericht en de service is super. Hierdoor is j&m ons vaste "go to" restaurant geworden.
Fleurianne S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Zeer goede persoonlijke service. Het eten oversteeg onze verwqchtingen. Dus je krijgt zeker waar voor je geld. Een aanrader voor anderen.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Zoals altijd hartelijk ontvangen door M (van by J&M). Vooraf een heerlijke op mijn smaak aangepaste gin-tonic. En toen kwam pas de echte verrassing: de ruime keuze (vlees, vis, vega) van de gerechten van ons drie-gangen menu. Ik had vooraf een zachte zalm sashimi met wasabi mayonaise en sojasaus, mijn partner in crime nam de vitello tonato. Beide waren heerlijk, zoals we van by J&M gewend zijn.
Als hoofdgerecht koos ik de rogvleugel: heerlijke smaak, zacht in boter gegaard (denk ik); verrukkelijk! Ook de ossehaas van mijn partner was precies goed en heerlijk zacht.
Heerlijke bijpassende wijnen erbij en na het nagerecht nog een koffie met een prima dessertwijn. Buije rond en tevreden weer naar huis.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Hele gezellige en vriendelijke bediening. Je voelt je echt welkom. Leuke inrichting en dito muziek.
Het eten was heerlijk, elk gerecht was goed.
Het was een geslaagd verjaardagsdinertje met ons gezin.
mdavis .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Via de AH-actie hebben wij met vrienden heerlijk gegeten bij By J+M. De ontvangst was heel hartelijk en het eten geweldig.
De aandacht die we kregen was precies goed en er werd flexibel met onze wensen omgegaan. Al met al een heerlijke avond.
Zeker een aanrader !!!!
wheida .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Prima gegeten met AH restaurant actie. Driegangen menu was lekker en in de zaak was een goede sfeer. Bediening was prima.
Mo G.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben hier een high tea voor moederdag gehad. De service was goed met erg vriendelijke bediening! Het enige wat we aan te merken hadden was dat er qua hartig misschien iets meer variatie zou kunnen zijn en de scones leken meer op brioche dan echte scones. Verder wel lekker allemaal en een leuke sfeer!
Brit62 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wat een feestje. Geluncht met mijn dochter als moederdagcadeautje. Hartelijk ontvangst, geweldige gastvrouw, brandschoon restaurant en toilet. Heerlijke krokante dikke snee brood met rosbief en toebehoren en een glas droge witte wijn. Eenvoudig, maar door de goede ingredienten heeft het ook niet meer nodig. Zouden meer restaurateurs moeten doen. Ook gezellige kok trouwens! Wij komen terug.
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Ontzettend goede service! Droeg bij aan de gezellige avond.
De sfeer was goed, heerlijk terrasje voor de deur zonder last van verkeer.
Leon S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Er hangt een gezellige sfeer door de inrichting. Perfect als je op zoek bent naar een huiskamer gevoel; er was een open vlammetje om je op te warmen.

Eten en service was niets op aan te merken. Heerlijk was het!
Marlon H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Ik was er met m'n vriend die veganistisch is. Ik kon lekker een gerecht van het menu nemen. Had een pasta met zalm genomen. Heb nog nooit zo'n lekkere pasta gegeten. Voor m'n vriend heeft de kok speciaal een veganistische pasta gemaakt. Was natuurlijk een beetje improviseren waardoor hij minder lekker was dan de mijne. De bediening is heel vriendelijk en erg persoonlijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
hubert-f .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Goede kwaliteit van de gerechten. De ossenhaas was erg goed. Wijnkaart biedt voldoende keuze voor een dergelijk restaurant.
Bediening was snel en de eigenaresse hield bij elk gerecht een leuk praatje..
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Een leuke ambiance huiskamer gevoel. Leuke gezellige sfeer met attente bediening. Goed lekker gegeten een mooi adres in de binnenstad van Den Haag waar je vaker wil komen. Wij vonden het heerlijk en kregen ook nog korting. We hadden voor 3 gereserveerd en kamen uiteindelijk met 4 personen, geen probleem ze moesten wat aanpassen en dat lukte meteen
merel S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Geweldige bediening en hele fijne sfeer
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Met een Social Deal een 3 gangen menu in dit huiselijke restaurant gegeten. Het eten was heerlijk en met veel zorg en aandacht bereid. Er wordt een advies gegeven welke wijn het best bij een gerecht past. De bediening is heel vriendelijk en klantgericht.
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Weer eens gaan eten op de Prinsenstraat en ook deze keer was By J&M erg gezellig. Bediening is heel hartelijk en gastvrij, de sfeer is ontspannen en huiselijk. De kaart biedt genoeg keus voor vegetariërs, en kraanwater wordt gratis gebracht. Verwacht hier geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon royale porties lekker eten bereid met verse ingrediënten. De voorafjes en toetjes waren prima, gewoon in orde. Maar de dagschotel vonden we meer dan voortreffelijk. Het was een Indiase viscurry, heerlijk mild gekruid, de vis perfect gegaard, echt zalig. We komen graag weer terug.