Meer informatie over restaurant By J&M

Marta O.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Bij binnenkomst werden wij hartelijk welkom geheten door de eigenares van By J&M (zij is M). Ook met de
Albert Heijn restaurantactiezegels mochten wij kiezen uit vijf verschillende voor-, hoofd- en nagerechten. Mijn man en ik hebben als voor gerecht piri piri gamba's gegeten. Deze was verrukkelijk. Ook onze keuze van het hoofdgerecht en nagerecht was meer dan prima, zelfs de cappuccino was erg lekker. Wij hebben meer dan heerlijk gegeten.
Bianca M.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Ontzettend lekker gegeten bij J&M. Ossenhaas was lekker mals, mooie knapperige groenten erbij en lekkere huiswijn. Super service! Je voelt je er direct thuis. Er is een klein terras voorin en een tuin achter. Wij komen zeker nog wel een keertje terug. Gezellig!
Aletta V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Zeer hartelijke en deskundige ontvangst, erg lekker eten, no nonsense omgeving. Kortom prijs kwaliteit uitstekend. Goed te bereiken.
marlytin .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten; overtrof de verwachtingen! Hele gezellige gastvrouw die de tijd nam voor om de gerechten/het menu uit te leggen en ook heel goed met onze wensen rekening gehouden heeft. Als wij nog eens in Den Haag zijn komen we zeker terug!
wendy V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Gezellige en lekkere avond gehad! Ontspannen sfeer en goed gegeten.
Bedankt!!
Gezellige en lekkere avond gehad! Ontspannen sfeer en goed gegeten.
Bedankt!!
Beatrix V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het avondje uit was zeer geslaagd. Een gelegenheid waar je heerlijk tot rust kunt komen. De kaart is uitgebreid en creatief. We komen zeker nog een keer terug al is het voor een drankje op de lounge bank.
Ann E.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wij hebben afgelopen zaterdag 5 augustus hier gegeten via de AH restaurant actie. Wat een geweldige gastvrouw. Je krijgt het gevoel thuis te zitten aan tafel i.p.v. in een restaurant. Het eten was heerlijk en meer dan voldoende. Wat een ruime keus voor de AH actie. Niet eerder meegemaakt binnen dit concept. Heerlijke muziek op de achtergrond♥. Uber aardige en goedlachse kok, een schatje. Kortom een behoorlijke aanrader. Mijn advies aan Marianne de gastvrouw: niets veranderen hoor! Houd het zo klein en intiem! We komen zeker terug xx Ann
tgerretzen .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Al 2x hier gegeten, erg goed restaurant, super vriendelijke bediening, echt een huiskamergevoel, de kok komt ook persoonlijk je eten brengen, dus als er iets is kun je meteen commentaar geven, kwaliteit van het eten erg hoog, je begrijpt niet dat de kok in z'n eentje deze kwaliteit uit de keuken krijgt, wijntjes en drankjes prima, ook de gastvrouw Marrianne doet het erg goed, toen wij er waren (5/8) was J. er niet ... dus een nieuwe parel in Den Haag, de keuze wordt steeds moeilijker bij al die goeie resto om te gaan dineren.
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Hartelijke ontvangst en gezellig tafeltje. Menu werd erg origineel doorgegeven en met veel passie verteld. Dat scoort bij mij al erg goed. Bijzonder goede adviezen over de wijnen. Zelf keuze gemaakt voor wijnen maar op advies van gastheer andere wijn geprobeerd omdat die beter bij gerecht paste. Advies aangenomen en top bevallen. Huiskamersfeer werd op alle mogelijke manieren waargemaakt. Super gezellig en eten was heerlijk. Ondanks vaste menu op verzoek van onszelf toch aanpassingen mogen maken. Kortom, niets dan lof en we komen zeker weer terug.
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten is er heerlijk. De bediening is erg goed de gastvrouw weet haar gasten op een positieve manier te prikkelen. Het is een klein en gezellig restaurant de wachttijd tussen de gerechten zijn goed en ook dat wordt door de gastvrouw goed waargenomen.

Kortom dit restaurant is een echte aanrader. Maar reserveer wel van tevoren.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Sfeervolle plek, gezellige inrichting een huiskamer gevoel. De eigenaren zijn vlot, enthousiast en bijdehand.
Het eten verdient een pluim! Erg lekker en verzorgt. Voor herhaling vatbaar!
Helma K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten, knusse sfeer, goede
bediening. We voelden ons erg welkom. En voor het eerst gin tonic gedronken: dat kunnen ze hier wel, lekkere drankjes maken! Echt super lekker! Kortom; het was een heerlijke avond met vrienden in de perfecte ambiance!
Ginger D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Gegarandeerd een top avond! De sfeer, het eten, de mensen, alles is perfect in verhouding en wij gaan zeker nog eens terug!
caspar V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
grappig geheel en heerlijk gegeten!
De zaak liep door wat andere groepen, buiten hun schuld, iets uit de hand.
Maar voor herhaling vatbaar.
Laurette L.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Top avond gehad! Heerlijk eten, leuke sfeer en bediening. Bedankt Marianne. We komen zeker een keer terug! Ook zonder de AH actie :)
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Geweldig lekker gegeten in een rustige en vriendelijke omgeving.. Het menu wordt mondeling toegelicht door de gastvrouw en heel persoonlijk geadviseerd. Super attente bediening en heerlijk gegeten in de tuin. Aanrader en we komen hoer zeker nog terug.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Uitstekende plek om een hap te gaan eten. Het voldeot ruimschoots aan de verwachtingen en de gastvrouw is top. Ook het eten voor geldt dat het prima is en nergens teleur stelt
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Wij werden zeer gastvrij en hartelijk ontvangen. Gezellige levendige ambiance. De kaart werd door de gastvrouw mondeling toegelicht en was gevarieerd. Zowel vlees als vis als vegetarisch. Flexibel binnen de kaart zelf. Na een heerlijk voorgerecht, gamba's "die zwommen", mooi gesneden ossenhaas met dagverse groenten, beetgaar gekookt. Uiteraard ook heerlijk nagerecht. Met hartelijke bediening een zeer geslaagd etentje.
Hansweh .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heel vriendelijke bediening met vooraf duidelijke uitleg over de diverse menu's. Ook kwamen ze bij ieder gerecht vragen of alles naar wens was. De gerechten waren heerlijk en aangezien mijn echtgenote diabetisch is, kon ze zelfs i.p.v. een zoet toetje een, wat niet op de kaart stond, kaasplankje krijgen. Zeker reden om nog eens terug te komen.