By Fabulous

Koestraat 9 3811 HK Amersfoort Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant By Fabulous

Een restaurant waar genieten het belangrijkste ingrediënt is. Of het nu voor een ontbijt, lunch, kop koffie, borrel of diner is, alles wordt met veel zorg een aandacht geserveerd. De menukaart voor het diner is een kleine avondkaart: niet uitgebreid maar met gerechten die iedereen zal aanspreken. Mooi gepresenteerd en met smaakvolle gerechten. Precies dat wat je nodig hebt na een dag hard werken of om een gezellige avond met vrienden door te brengen!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant By Fabulous

• : Parkeergarage de Koestraat, op 15 mtr afstand, korting op parkeren!

Maandag gesloten
Dinsdag en woensdag 08.00 - 18.00 uur
Donderdag t/m zaterdag 08.00 - 22.00 uur
Zondag 11.00 - 18.00 uur

Jouw recensie over het restaurant By Fabulous

M. H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten, de gevulde paprika is een aanrader. Fijne rustige gezellig sfeer.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Goed, lekker, leuk. Goede prijs kwaliteit verhouding!
Katja R.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Goede bediening en heerlijk eten. Alle gerechten waren goed bereid. Aanrader vind ik de gevulde paprika, maar eigenlijk was alles lekker, ook de salade bij het gerecht en de gekruide frites. We zouden hier zeker nog een keer naar terug gaan en zijn ook benieuwd naar de high tea!
Roland L.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Gewoon ontspannen eten (geen harde muzak!). Goede kwaliteit, vriendelijke en vlotte bediening (moeder en dochter?).
Suzanne K.
Heerlijk gegeten.
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Goed restaurant, gerechten zien er feestelijk uit en vriendelijke bediening.
Jamie W.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Lekker gegeten gezellig en leuk aangekleed zeker een aanrader
Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Gezellig restaurantje met vriendelijk personeel. Eenvoudige kaart met prima gerechtjes.
Yasmijn B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Heerlijk gegeten!
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Gezellige ambiance en uiterst vriendelijke bediening. Voor- en nagerechten waren heel lekker - de gevulde paprika en de cheesecake waren echt bijzonder! Hoofdgerechten waren goed bereid maar niet echt creatief, ook de groente erbij niet. Een van mijn tafelgenoten had de burgemeester burger en vond ‘m super.
ben R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Lekker gegeten met vrienden. Wat ik goed vond was omdat er een grote groep was dat het restaurant besloten had de niet gereserveerde tafels niet te bezetten omdat de gasten dan te lang op hun eten zouden moeten wachten
H. S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Gisteren high tea gehad met twee vriendinnetjes bij By Fabulous, wat zijn we enorm in fe watten gelegd! Bedankt voor de gezelligheid en tot een volgende!
Ilonka A.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
By Fabulous is een gezellig toegankelijk restaurant met geweldig eten. De bediening is heel goed en vooral erg vriendelijk. Het is jammer dat zij op een plek zitten die niet heel erg zichtbaar is. Als je hier eenmaal geweest bent kom je zeker een keer terug.
Sjoerd S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten in informele setting! Zeker aanrader voor lekker etentje en bijkletsen.
Yvette P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk gegeten, sfeervolle ambiance. De tournedos van ossenhaas met gebakken champignons was echt onwijs lekker, echt een aanrader!
newigt W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Vriendelijke ontvangst met smaakvolle inrichting.
Als voorafje hadden we brood met smeerseltjes, lekker stevig brood.
Het hoofdgerecht de hamburger ( op hamburgerbroodje met friet) was goed bereid en over de grootte had hij ook geen klachten. Ikzelf had de kabeljauwfilet met spinazie, en krieltjes, was ook heerlijk. Over de nagerechten kan ik niets zeggen want we hebben cappuccino en koffie verkeerd toe gedronken. Was ook prima en goed op temperatuur. Zeker een aanrader
Jeannette M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
High tea was zeer verzorgd en lekker. Bediening was prima. Vriendelijk en attent. We gaan zeker nog een keer.
John V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
We hebben in een sfeervolle locatie met een alleraardigste bediening vooral heerlijk gegeten...vooral de saté maar niet te vergeten de risotto burger is een aanrader ;-)
M.C. R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een prachtig gerestaureerd pand. Ook de geschiedenis van het pand gehoord en gezien. Bijzonder vriendelijke en attente bediening en goed eten, wat wil je nog meer!
Volgende week gaan wij weer!
Wouter L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
heel fijn en gezellig restaurant met vers en lekker eten voor een betaalbare prijs. Fijne bediening die enthousiast is en erg vriendelijk.