BY AMI

Antoine Platekade 983 3072 Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

20% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant BY AMI

Metro en trein: halte Wilhelminaplein, bus: B11 halte Wilhelminaplein
  • Kom je met de auto?
    Gelegen aan het water, Tegenover de Nieuwe Luxor theater. Qpark Boston bevindt zich onder ons.
  • : Q-park Boston Seattle

9,1

Jouw recensie over het restaurant BY AMI

Marisa G.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2019
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en neem het dessert rolo cheesecake! Zo lekker :) Er is ook een heel fijn terras met lekker weer. Fijne avond gehad.
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2019
Gemiddeld eten in een leuke ambiance. BY AMI is een instagramwaardige hotpot op een hippe plek. De bediening is over het algemeen vriendelijk maar sommigen lijken hun werk niet met passie te doen. Het is jammer dat je op sommige plekken in het afwashok kijkt waar het een rommeltje is. Op het eten valt nog wel het een en ander aan te merken. Helaas was de biefstuk taai en niet goed gebakken. Dit werd wel netjes opgelost door de chef. De carpaccio was gemiddeld en het toetje was niet geweldig. Ik vind dit een leuke plek voor een drankje maar ik zou hier niet weer gaan dineren.
Yvon K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Met Valentijn heerlijk genoten van de mooie gerechten BY AMI! Super ontvangen en de gastheer weet hoe het moet! Wat een fijne avond en de kwaliteit van de gerechten is echt top!! Tot snel voor een heerlijke lunch en van de zomer lekker borrelen op het terras, ik ben fan! Groet uit De Rotterdam here i come met man:) Yvon Kruis
Tülin P.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2019
Lekker eten, mooi gepresenteerd. Vriendelijke personeel. Herhaling vatbaar!!!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2019
Prachtige zaak en zeer goede service.
Hebben genoten van een heerlijke lunch! Hadden de “De By Ami compleet, Naan Bread melted tuna & home made makreel salade” erg lekker :)
Komen snel een Keer terug!
Samantha W.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2019
Voor een tweede keer geweest en kan niks anders zeggen dan alleen maar positieve feedback. Gerechten zijn heerlijk om te eten en een lust voor het oog. De gastheer is bijzonder vriendelijk en vakkundig & professioneel. De inrichting is heerlijk kleurrijk en over veel details nagedacht. Genoeg afstand tussen de tafels. Menu kent genoeg variatie voor iedereen. Mensen met dieetwensen kunnen hier goed terecht, aanpassingen zijn aan alle kanten mogelijk. Perfecte gelegenheid voor een goede avond, hier moet je een keer geweest zijn!
Heike S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2019
heel erg goede ontvangst en vriendelijk personeel.
E G.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
Leuke bediening
Arja K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
Prima gegeten, frietjes waren vergeten, maar dat werd gecompenseerd met drankjes van het huis.
Zijn goed ontvangen en vriendelijk bediend.
Wilfred V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2019
Vrijdag middag by Ami gegeten. Shared lunch met vrienden. Hele mooie verse gezonde produkten. Goede sfeer. Mooie lokatie en sfeervol ingericht. Zeker een aanrader. Ik kom zeker een keer terug!
Aad D.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2019
alle 4 lekker en voldoende gegeten.
Rens V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
In lange tijd niet zo smaakvol gegeten! Prachtige locatie en sfeervol ingericht restaurant met goede akoestiek. Vriendelijk en adequaat persoon! Wij hebben een leuke avond gehad, bedankt!
Exclusiva B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2019
Vanmiddag hebben we hier voor het eerst geluncht. Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen en konden meteen zelf een plaatsje uitkiezen. Beiden kozen we voor vers geperste jus d'orange en een salade. Ik koos de Tante Door kip en mijn tafelgenoot de Halloumi en falafel. We moeten zeggen dat we een zeer kleurrijk bord voorgeschoteld kregen, wat een lust voor het oog was en erg smaakvol in de mond. Het was een rustige middag dus we hebben op ons gemak genoten van de lunch. Wel jammer dat de bediening slechts 1x tijdens het eten kwam maar niet meer na het eten om te vragen of we nog iets anders wilden. Een tip voor de volgende keer want we komen zeker terug!
IPT V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2019
Sneetjes brood van het lunchgerecht hadden iets groter mogen zijn. Smaak was prima.
Nika T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2019
Goede en vriendelijke bediening.
Wij hadden de hamburger. Bord was mooi opgemaakt. Lekker gegeten. Goede koffie.
Peggy D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2019
Een compliment voor het super leuke team! We voelden ons echt welkom& we komen zeker terug.
Niels W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Heerlijk en mooi opgediend eten en goede en vriendelijke bediening
Gisdinges V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Mooie locatie aan de Maas. Het eten was erg lekken, maar helaas hebben erg lang moeten wachten op ons hoofdgerecht (ruim 1 uur en 15 minuten). Ze houden meer rekening met de gasten die naar het theater gaan. Zij worden daarom sneller geholpen wat niet echt logisch is.
Natasja C.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2019
De Let's Share menu was heerlijk!
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2019
Vriendelijk personeel!
Wat een prachtige zaak! Erg mooi ingericht. Mooie locatie aan het water. Ik kom hier zeker nog eens terug.