BY AMI Urban Bistro

Antoine Platekade 983 3072 Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

20% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant BY AMI Urban Bistro

Bas D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Lekker eten en mooie creaties op de borden. Wijnen aan de dure kant. Zeker de huis chardonnay van meer dan €6 per glas.
Vriendelijke bediening. Gastvrije ontvangst en afscheid.
Er werd vooraf geïnformeerd of een bezoek aan Luxor gepland stond. Attent!
Bobby V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Locatie ✅
Eten ✅
Service ✅

Top, geweldige middagje in de zon gehad. Mooie zaak, vriendelijk personeel en heeelijk gegeten. Wij zullen hier zeker vaker terug komen :))
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
op een toplocatie gelegen en ook heerlijk eten, de eigenaar heel vriendelijk en heeft hart voor zn zaak.
Hij gaat voor duurzaamheid.
Aanrader!
Hanneke R.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Vriendelijk gastvrij goed klaargemaakt hoofdgerecht (1 x bavet en 1x bavet met gamba)
Kleine vergissingen (welke koffie voor welke tafel ) kunnen verbeterd worden.
Raul C.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Goed eten, goede bediening en leuke inrichting. De website kan wel een stuk beter. Voor de rest TOP!!
V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Helemaal tevreden, aardige mensen, leuke gerechten en goede kwaliteit. sfeer, etc. allemaal goed. Dichtbij nieuwe Luxor dus ook handig als je daar vandaan nog een hapje wilt eten. ga zo door en hou dit vast!
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Vriendelijke bediening. Mooi Rotterdams uitzicht over het water. Heerlijke halloumi kaas en gefermenteerde groenten in salade. Kaart en zaak met aandacht voor klant, styling en eerlijk eten. Nu voor lazy sunday, maar ik kom zeker terug met vrienden.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Mooie zaak, nette bediening, fijne sfeer. Eten was erg lekker en mooi opgemaakt. De voedingswensen werden netjes verwerkt. Goede dranken. Hier kun je vrienden mee naar toe nemen. Jammer dat ik mijn kortingsbon vergeten ben in te leveren ????.
Fleur G.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijk gegeten en heel vriendelijk geholpen. Restaurant ziet er sowieso heel mooi uit. Ga hier zeker vaker terug komen!
Hedi H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Na een fijn ontvangst van het personeel konden we in een korte tijd eten om daarna op tijd bij het Nieuwe Luxor te zijn. By Ami is een prachtig restaurant, mooie inrichting.
Richard C.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Mooie inrichting, vriendelijk personeel, lekkere gerechten. De lokatie is in theorie geweldig, maar het zag er wel wat verlaten uit.
Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Goede keuken, creatieve chef. Kleurrijk en je krijgt groenten bij je gerecht????. Met dieetwe sen wordt goed rekening gehouden. Wij aten met een internationale groep bij by ami en iedereen was zeer tevreden.
ronald D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Gisteren lekker gegegeten met een groepje Vrienden.... In het restaurant hangt er een leuke sfeer. Wij hebben lekker gegeten en de cocktails waren erg mooi. Wij komen zeker nog eens terug. Groetjes
Gusta H.
Lekker gegeten. Attente bediening. Leuke inrichting
Line A.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Voor de tweede x geweest, wat een prachtige pand is dit. Goeie sfeer. En chicken injectie smaakte verrukkelijk. Echt een aanrader
Line A.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Heerlijk met mijn vriendin gegeten. Wat een top restaurant met een heerlijk sfeer! Ik kom zeker weer langs. In 1 woord geweldig!
Naomi D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Super leuke bistro om gezellig en lekker te eten!! Er werken leuke mensen en ze geven je verblijf een prettige en warme sfeer.

Ik kom zeker nog vaker terug
Echt een aanrader!!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Echt een parel op de Wilhelminapier. Een verademing met creatieve gerechten, ze zien er fantastisch uit en smaken even fantastisch. Ook voldoende vegetarische keuze! Op 17 november gegeten en een Share-it voor twee personen besteld. Een proeverij met een groot aantal gerechten. En vergeet daarna vooral de cheesecake niet als desert. Prettige en vlotte bediening met een enthousiaste eigenaar die je graag uitlegt wat er op je bord ligt en wat de voorgeschiedenis van het restaurant is.
Bertine K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Helaas is het mij nog niet eerder voorgekomen dat ik het eten terug moest sturen. Om 6 uur gereserveerd, snel een voortreffelijk voorgerecht, dus de verwachtingen waren hoog! Om ons heen kreeg men het eten, wij echter niet! Nagevraagd, bleek dat ze ons vergeten waren. Er zou gevraagd worden of we tussendoor konden? Vervolgens zou het gerecht binnen 5 min op tafel staan. Mijn aubergine was dus nog rauw. De buitenkant was niet doorheen te kauwen. Niet raar als dat in 5 min werd bereid. . Serveerster was overigens zeer keurig naar ons. Jammer dat de manager zei dat het eten oké was, terwijl dat echt niet het geval was. Daarvoor (voorgerecht) wel kwam vragen of het eten goed was, maar na het hoofdgerecht niet. Jammer van deze ervaring, want voorgerecht was echt heerlijk en de sfeer in het restaurant ook.