Buutvrij Creatief Koffiecaffé

Zaterdag 10:00 - 18:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Tommy N.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Terwijl ik nog op de kaart aan het kijken was werd er al twee ik gevraag of ik het al wist. Op de koffie die ik bestelde zat geen crema laag. Of dit onkunde van het personeel is of dat de bonen niet vers waren weet ik niet. Ik had een tosti lekker besteld, buiten dat het een vrij vette tosti was paste het naar mijn mening veel te zoete sausje ook totaal niet bij het broodje. De bediening was ook niet om over naar huis te schrijven. Zo werden de borden al uitgehaald terwijl de helft van het gezeldschap nog zat te eten. Gelukkig was het personeel niet zo attend om te vragen of alles naar wens was want het antwoord was ze hoogstwaarschijnlijk niet bevallen. Kortom: niet voor herhaling vatbaar!
Beste Tommy,
Super jammer dat je geen fijne ervaring hebt gehad in ons café. We trainen ons personeel juist op gastvrijheid en een goede service. Helaas was dit bij jou niet het geval. Mocht je nog eens in de buurt zijn bied ik je graag een kopje koffie (of iets anders) aan van het huis, om hopelijk je mening bij te stellen.
Fijne avond.
Bibi (eigenaar BUUTVRIJ)
Mfvandijk .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Vanmiddag hier een Chai Latte en een Groene Sap gedronken. Een heerlijke schuimlaag op mijn Latte, waar ik mijn lepeltje heerlijk op kon laten rusten. Niet te zoet en een ruime kop. Ontzettend aardige en snelle bediening. De ene lekkere tosti na de andere kwam voorbij in dit lichte en gezellige tentje. Waar je (zoals ik) in alle rust met je laptop mag aanschuiven, maar ook in het zonnetje kan genieten van al het lekkers dat ze serveren met een vriend en/of vriendin. Echt een aanrader!
Trotamundos .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Het koffiecafé opgezocht naar aanleiding van een publicatie in een lokale krant.
Men schreef o.a. dat het bedrijf werd geleid door 2 ervaren barista's.
De bestelde latte macchiato had een prima smaak met een goede schuimlaag. Zag er goed uit met de drie lagen. Ook nam ik een stuk huisgemaakte caramel-notentaart. Dit werd ongevraagd geserveerd met 2 vorkjes. Een geste, die je wel meer tegenkomt en aardig overkomt. Helaas kostte het me bijna de helft van mijn stuk taart, want toen hij eenmaal geproefd was, smaakte het naar meer. Prima gebakken taart.
De inrichting komt leuk over. Veel verschillende tafels en stoelen en een leestafel. In de hoek een klein podium voor optredens. Halfopen keuken met een bar er voor.
De ligging is strategisch voor mensen, die met de trein aankomen en vandaar naar het centrum lopen. Ben je op een andere manier in het centrum gekomen, dan ligt het café wat uit de richting en moet je er bewust heengaan. Vanmiddag was het in ieder geval volledig bezet, dus kennelijk heeft men de weg wel gevonden.