Buurten in de Fabriek

Meer informatie over restaurant Buurten in de Fabriek

Jouw recensie over het restaurant Buurten in de Fabriek

Oscar G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gezellige tent in een oude fabriek daardoor erg leuk en de inrichting sluit er goed bij aan.. Altijd gezellig druk. Vriendelijke bediening. Eten is echt prima verwacht geen haute cuisine. In de zomer is het terras erg gezellig
EJ T.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Wisselende kwaliteit van de gerechten. Voorgerechten vielen wat tegen. Hoofdgerechten met spinazie en lasagne goed. Risotto met vis matig. Zoete toetjes waren allemaal top. De bediening heeft goede sfeer onderling. Locatie is aangenaam toeven.
Michelle C.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Heerlijk gezeten op het terras en eerste drankjes werden vlug gebracht. Helaas wilden we ook ontbijten maar vermoedelijk door de drukte kregen we geen kaart en kwam niemand bij onze tafel. Na de menukaart online te hebben opgezocht en naar de bar te zijn gelopen konden we echter genieten van een lekker ontbijtje. Service was niets op aan te merken, misschien wel een idee om wat extra man in te zetten bij mooi weer.
Anoe M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Buurten blijft een leuke uitvalsbasis om lekker even koffie te drinken, te lunchen en soms te dineren. De kinderhoek binnen is fijn, buiten zou ook top zijn als er wat meer kwam. Bediening altijd aardig, atmosfeer goed. culinair niet hoogstaand maar prima in verhouding tot prijs. Ik kom er nog steeds graag.
MarijnWillmes W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Ik vind de vernieuwde menukaart een verslechtering. Minder keus en de speciale dagmenu's zijn verdwenen. Het gerecht van mijn vriendin was erg slecht - keiharde boekweit - en moesten we terugsturen. De bediening was wel correct.
kls72 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Sinds de opening kwam we zeer regelmatig bij Buurten, al werd dat de laatste tijd steeds minder. Nu toch weer een keer geweest, de sfeer blijft ontzettend goed, bediening heel aardig en attent maar de kaart is al tijden niet meer mijn smaak. Vorige week is de nieuwe kaart ingegaan: zeer weinig keuze, bv maar 4 nagerechten en geen 'gangbare' gerechten. Als ik bij ons in de buurt ga eten wil ik gewoon een goed stuk vlees met sla en friet. De Buurten burger heb ik na 3 jaar wel gezien, die blijft maar op de kaart. Een maaltijdsalade is ook altijd goed maar zonder quinoa en kikkererwten. Natuurlijk zijn er ook gasten die wel van anders dan standaard houden maar daarvoor ga ik naar een restaurant van een ander kaliber. In mijn buurtrestaurant wil ik gewoon even lekker een hapje eten. Afschaffen van de daghappen wat mij betreft een gemiste kans.
Lex S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Vorige week prima gegeten, maar nu met de nieuwe kaart een grote teleurstelling, geen daghap meer, heel weinig keus in hoofdgerechten en nagerechten, nu maar wachten op de nieuwe kaart!!
wilfried D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Ik was vandaag op het terras van Buurten.
Zeer aardige bediening.
Verder niet zo best:
Ipv rode wijn werd het rose.
De kroketten waren er bijna te vlug. Maar niet echt goed warm.
Met de geleverde messen was het brood niet te snijden.
Beetje tegenvaller dit keer.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Gisteravond bij Buurten in de Fabriek gegeten. Had er al aardig wat positieve verhalen over gehoord, dus tijd om zelf eens op onderzoek uit te gaan. De locatie is super! Je zit er lekker rustig, in een groene omgeving met uitzicht op het water. Er is een groot terras waar het mogelijk is om te reserveren. Echt een plus, omdat dat bij veel andere restaurants vaak niet kan. Ook van binnen hangt er een leuke en hippe sfeer. Het eten is goed in verhouding als je kijkt naar de prijs/kwaliteit. Voor een eenvoudige daghap - dus zonder hoge verwachtingen op culinair gebied - kan je hier prima aanschuiven. Ik kom zeker nog eens terug, ook om te zien wat de lunch te bieden heeft :)
Beste DanielleV,

Bedankt voor je recensie, fijn dat je bezoek aan ons restaurant zo goed is bevallen. We hopen je snel weer te ontvangen op ons terras.

Josefien B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Leuke plek om te borrelen/eten. Wij hebben hier vorige week met een groep van 8 gegeten. Zelf heb ik de vis van de dag Zalm gegeten, ik had hier iets meer van verwacht maar hij was prima.
Op de kaart heb je keuze uit een aantal vis/vlees/vega gerechten en burgers.
Toetjes waren bij ons allemaal erg lekker en vooral flink!
Extra voordeel hier: als je met de auto komt kun je gratis parkeren.
Beste Josefien15,

Bedankt voor je recensie, fijn om te lezen dat je een positieve ervaring hebt gehad bij Buurten in de Fabriek. Hopelijk zien wij je snel weer.

Buurten in de Fabriek
patrick B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Met twee vriendinnen genoten van de heerlijke service en lekker eten op het terras. We zitten er zowieso al vaak maar toch overtrof dit bezoek ons. We bestelde een wijntje maar twijfelde welke wij zouden nemen. Dus mochten wij proeven! Helemaal top. Glas omgegooid door ons zelf ( kan gebeuren natuurlijk ) kregen gelijk een nieuwe met een glimlach geserveerd. Eten was top. Hebben vier uur gezeten op het heerlijke terras. Het leuke is dat ik hier vaker komt en dat je bij je naam word aangesproken. Top service en op deze manier voel je je welkom in een bedrijf. Gastvrouw winnie is een echte gastvrouw.
Beste Jeroenutr,

Bedankt voor je recensie, leuk om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over onze service :).
We kijken er naar uit om jullie weer te ontvangen op het terras.

Eva J.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Ik was nieuwsgierig naar Buurten in de fabriek dus vrijdagavond met vrienden naartoe geweest. Gebouw, locatie en inrichting is prachtig.
Het eten was absoluut niet bijzonder voor die prijs. Sommige gerechten waren aardig, maar met name de mosselen waren beneden de maat.
Service was prima, niet erg snel maar het was ook erg druk. Veel rondrennende kinderen de hele avond ondanks dat ze telkens werden aangesproken door de bediening.
Beste Edjd,

Bedankt voor je recensie. Er zijn inderdaad vaak veel kinderen bij ons in het restaurant, de ervaring leert dat deze rond een uurtje of half acht allemaal naar huis zijn, iets later op de avond komen eten zou misschien een goede optie zijn. Vervelend om te lezen dat je niet tevreden was over het eten, wat waren de andere gerechten die jullie hebben gegeten?

Hopelijk is deze mindere ervaring geen reden om niet meer terug te komen.

John J.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Zakelijke lunch in een steeds voller rakende gelegenheid.
2x "Buurten sandwich" met een patatje; niets bijzonders, gewoon smakelijk eten en prima voor een lunch. De eerste sandwich waar het lukt om hapjes vanaf te bijten.
We konden ons goed verstaanbaar wat een zakelijke lunch goed kan gebruiken ...
"Buurten in de Fabriek" is wat locatie en gerenoveerd pand betreft zéér geslaagd, de stoelen zitten noemenswaardige comfortabel en de bediening, we hebben 4 verschillende jongedames aan tafel gehad, zeer vriendelijk!! Jawel, we lunchen hier vast nog eens van de zomer op het terras.
Beste Zoonvan,

Wat goed om te lezen dat jullie bezoek een succes was. Hopelijk zien je jullie snel in de zon op het terras.

Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Heel gezellige sfeer, leuk tafeltje bij het raam. Wij waren er met 5 volwassenen, maar ook bijzonder geschikt voor gezinnen met kinderen. Lekker gegeten - o.a. lamstoofpot, cheesecake en sorbet.
Beste Guitartiger,

Bedankt voor je recensie, goed om te lezen dat jullie bezoek aan ons is bevallen.

Krista O.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Met twee volwassenen en twee kinderen (4 en 9) hier heerlijk gegeten. Het borrelplankje dat we bestelden was verrassend lekker! Het zag er ook prachtig opgemaakt uit. Lekkere stukjes vis, kip en rauwe ham om soepstengels (leuk voor de kinderen), olijven en kaas met een heel lekker tipje. Samen deelden we het voorgerecht "aubergine torentje" dat ook erg lekker was en het was maar goed dat we er één deelden, want door dat uitgebreide plankje hadden we eigenlijk al aardig wat gegeten. Als hoofdgerecht kozen we de vegetarische strudel, die erg lekker was, maar te groot. Maar niet getreurd, de rest mocht mee naar huis en diende de volgende dag als lunch. En de entrecote, die ook goed smaakte. Kinderen kunnen kiezen uit een kinderkaart of een kleine versie van de gewone kaart. Wat resulteerde in een echt kindermenu: kroket, patat en appelmoes, maar ook in een iets minder kindermenu: een lekker kipje, patat en appelmoes. De groenten hebben de kids niet aangeraakt en ik vraag me ook af of een hele berg sperziebonen nou de best gekozen groente voor een kindermenu is, maar misschien lag dat aan onze kids.
De cheesecake als desert maakte het helemaal af.
Kortom een geslaagde avond, waar zeker ook de jongste door de speelhoek en de vele kindjes het prima naar zijn zin had. We komen zeker nog eens. Met mooi weer zal het buiten ook ongetwijfeld heerlijk vertoeven zijn!
Beste KristaO,

Bedankt voor je recensie, leuk om te lezen dat je bezoek aan ons is bevallen en dat de strudel de volgende dag ook nog goed smaakte :)!

Hopelijk tot een volgende keer!

Henriette V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij Buurten. Een bijzondere locatie in de stad met een gezellige ambiance en goed eten. Hier kom ik zeker eens terug!
Beste Superkok,

Bedankt voor je recensie! Fijn dat je bezoek aan ons restaurant is bevallen.

Gert V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
We hebben afgelopen zaterdag aan het begin van de avond met een groep (waaronder twee kleine kinderen) gegeten. Als je op dit tijdstip komt eten, heeft het restaurant de sfeer van een gezellig eetcafé. Voor de kinderen is een speciale hoek waar ze zich prima kunnen vermaken. Het personeel was heel vriendelijk en hulpzaam. Het viel me wel op dat er relatief veel verschillende mensen onze tafel bedienden waardoor het niet altijd duidelijk was wie wat had besteld. De aankleding is mooi en modern waardoor je je snel comfortabel voelt. Ik had de entrecote met bearnaisesaus besteld, medium gebakken. Ik vond de entrecote een beetje taai bij het snijden, maar de smaak was prima. Hoewel het eten bij Buurten goed is, vind ik het wel vrij prijzig.
Beste Gert1234,

Bedankt voor je recensie, leuk om te lezen dat de sfeer bij ons restaurant is bevallen. Wij streven ernaar om niet te veel verschillende gezichten aan tafel te laten komen, helaas lukt dat niet altijd maar zullen hier meer aandacht aan besteden.

Hopelijk tot een volgende keer.

Gijs P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
De locatie van Buurten is even zoeken maar mooi en het is prima parkeren voor de deur. De inrichting is sfeervol, het is een grote tent maar toch prettig ingericht. De bediening was vlot en attent, passend bij het type restaurant.
Ik had als hoofdgerecht kabeljauw, op de huid gebakken, met krokante parmaham en als side-dishes aardappeltjes, gewokte groenten en rabarbermoes. De vis was uitstekend klaargemaakt en goed op smaak, de combinatie met de parmaham heerlijk. Als dessert had ik de kaasplank die royaal was, met 4 lekker stukken kaas. Alleen de oude stolwijker viel uit de toon, die was te droog. De andere kazen waren prima.
al met al een uitstekende avond uit eten tegen een zeer redelijke prijs, dus voor herhaling vatbaar!
Beste Gpelser,

Bedankt voor je positieve recensie. Fijn dat jullie zo lekker hebben gegeten, alleen jammer dat het kaasplankje niet helemaal in de smaak viel.

Hopelijk tot een volgende keer.

niehk .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Bij Buurten heeft de menukaart geen dure woorden of misplaatste pretenties. Je bestelt een stuk vlees of een saté, met frietjes en groenten ernaast en dat krijg je dan ook, goed klaargemaakt, in een royale portie en tegen een redelijke prijs. De prijs/kwaliteit-verhouding is dus prima, maar dit is niet de plek om iets heel bijzonders te eten (voor het dubbele bedrag). Het "Borrelplankje om te delen" als voorgerecht is desondanks toch het vermelden waard.

De service was deze avond (een donderdag) uitstekend. We waren hier voor een diner met een buitenlandse gast en we werden te woord gestaan door iemand die zonder aarzelen in het Engels uitweidde over de kabeljauw, forel en witlof op het menu. Ik twijfelde over de wijn om per glas te bestellen, waarop we meteen het aanbod kregen om de verschillende wijnen te proeven alvorens tot de bestelling over te gaan. De wijnen waren technisch in orde, maar beslist niet allemaal mijn smaak, dus ik heb mezelf hier een teleurstelling bespaard. We komen hier overigens wel eens vaker; het is vrijwel altijd vol, maar de snelheid van de bediening is wisselend. Soms (niet deze keer) moet je erg lang wachten.

Toen we gingen zitten, vroegen ze meteen of we brood op tafel wilden, wat dan op de rekening bleek te belanden. Als ze dat doen in een duur grote-borden-kleine-porties restaurant, kost ze dat de fooi. Gezien de royale porties en bescheiden prijzen hier heb ik het hier door de vingers gezien.
Beste Niehk,

Bedankt voor je recensie, leuk om te lezen dat je tevreden bent over je bezoek aan ons restaurant. Het is inderdaad niet de bedoeling dat er onverwachts verassingen op de rekening van onze gasten komen te staan. We zullen er meer opletten dat de communicatie aan tafel net zo duidelijk is als op onze menukaart.
Hopelijk tot een volgende keer!

Han E.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Een restaurant waar jonge gezinnen zich thuis zullen voelen. Leuke entourage. Leuke gerechten tegen een zeer aanvaardbare prijs. Je bent niet de enige, want velen hebben dit restaurant ook ontdekt. Het restaurant past goed in de oude, nieuwe omgeving van de herbestemming van deze voormalige fabriek.
Beste Haneman,

Bedankt voor je positieve recensie, leuk om te lezen!