Over het restaurant BUURT

Kom even buurten

Ben je in de buurt? Dan kijk je om je heen; zie je bekenden of zoek een knus plekje om te eten. Een kleurrijke plek waar je een spelletje speelt, een krant leest, een kop koffie drinkt. De menukaart sluit perfect aan op een plek waar iedereen samenkomt. Op het terras schijnt de hele dag de zon, zodat je voor ontbijt, lunch en diner in de buurt blijft!

Meer informatie over restaurant BUURT

Maandag t/m Vrijdag 08:30 - 00:00
Zaterdag en Zondag 10:00 - 00:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant BUURT

Gert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Hippe tent, goede bediening, prima eten ! Zeker moeite waard om nog een keer naar toe te gaan. Mooi gelegen aan de kop van de binnenstad.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Gezellig, hip en gastvrij restaurant met een gevarieerde menukaart.
Voor ieder wat wils en acceptabel geprijsd.
Wij hebben een heerlijke avond beleefd.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Prima gegeten en gedronken, op een leuke locatie met een heerlijk terras!
Mariekevo .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het personeel is erg vriendelijk en alle gerechten waren lekker! Het is een relaxte sfeer en in de straat erachter is voldoende parkeerplek. Aanrader!
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
De spareribs op de kaart vallen enorm tegen. Ik verwachte een heerlijk vers huisgemaakte gemarineerde sparerib uit de oven, maar kreeg, naar mijn idee, voor-gemarineerd-verpakte een sparerib dat zo van de Makro/Sligro komt. De smaak en structuur was verschrikkelijk. En dat voor een prijsje van ongeveer € 18,00. Jammer!
Blankers .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Ontspannen en een beetje hip restaurant. Onverwacht speelde er een bandje voor de deur. Geen heel uitgebreide kaart maar wel lekker vers gegeten. Enig minpuntje was dat de biefstuk lauw was toen hij geserveerd werd.
ansvangaal .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wij hebben genoten van het Vaderdag ontbijtbuffet met voldoende keus in diverse gerechten die je bij een buffet kunt verwachten.
De gitaarmuziek die er live gespeeld werd, was een aangename aanvulling op het terras.
Het was super. De naam 'Buurt' doet de zaak eer aan; het is een super gezellige 'buurt'accomodatie.
Houden zo, top!
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Voor de lunch is het een leuke tent, lekkere frisse salades. Voor het diner vind ik het matig, slappe fish&chips, lawaaiig. Bediening is wel vlot.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten met vrienden, gerechten zijn erg lekker en prijs kwaliteit is echt oke!!! Het was erg druk afgelopen zaterdag, maar we hebben alle aandacht gekregen en zijn zeer tevreden.
Geert T.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Fijn gegeten met mijn vrouw en dochter, goede en snelle service.
Nerine G.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Gebaseerd op de beoordelingen op tripadvisor, vol goede moed naar dit restaurant gegaan. Helaas voldeed het niet aan verwachtingen. Caesar salade werd besteld en graag zonder ansjovis. Vervolgens werd deze uitgeserveerd met ansjovis, foutjes worden gemaakt dus dit was geen enkel probleem. Toen we de salade terugkregen liep er een beestje in de salade, dit verpestte toch wel behoorlijk de eetlust. Het hoofdgerecht werd netjes teruggenomen en er werd een keer sorry gezegd en een nieuwe gemaakt, wat vervolgens amper werd aangeraakt door de eerdere ervaring... Één drankje van het huis en één excuses was waar dit probleem mee werd opgelost. Overigens is het écht niet oke dat er zo luchtig over werd gedaan en heeft dit ons zwaar teleurgesteld. Zeker niet aan te raden na dit voorval.

De rest van het eten was wel prima, minder lekker dan verwacht. Jammer!
Nikie K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Met een groepje van 4 lekker gegeten. Hadden 20:00 uur gereserveerd, maar moesten even wachten aan de bar. Hier waren echter vooraf al voor gewaarschuwd, dus het was geen probleem. Daarna lekker getafeld en vriendelijke personeel en een goede vibe. Zeker voor herhalibg vatbaar. Lekker eten. Diverse keuze. Dus kom allen. Tot snel. :)
Sarah W.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Super knus en gezellig restaurant op de hoek van een mega druk kruispunt, een klein (mega hip) pareltje in Den Bosch. De bediening was erg vriendelijk en geduldig, het eten kwam snel en smaakte lekker. Ga er zeker nog een keer overdag langs!
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heerlijk gegeten en hele vriendelijke en goede service! Jammer dat het niet zo druk was (Tweede Kerstdag) maar ondanks dat wel een fijne kerstsfeer en een uitgebreid menu! We hebben genoten van de hertenbiefstuk, uiensoep, steak tartare en sticky toffee pudding!
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Zowel het gebouw, de inrichting als het personeel: zooooo gezellig. Een heerlijk plekje om even uit de beslommeringen, in de gezelligheid om je heen even bij te tanken.
Onno L.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Vanavond met collega's gegeten.
Bij de kaart vroeg ik me af of ik het wat zou vinden, maar positief verrast. Heerlijk borrelplankje als start, gevolgd door thaise soep, grote hamburger en afgerond met scroppino. Alles voor een betaalbare prijs. Aanrader
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Erg fijne plek om te eten!! Prettige sfeer en bediening en lekker eten tegen een redelijke prijs!!
Ik raad iedereen aan om hier te gaan genieten!!

Een plek waar je blij en voldaan vandaan komt....!
Maarten
Janny B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Wij hebben gegeten bij buurt. Super lekker. Wij hadden met drieën een heel klein tafeltje naast de kassa. Dit was niet prettig zitten. Iedereen die af moest rekenen stond naast ons. Een volgende keer geven wij zeker door dat wij hier niet willen zitten .
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Met een paar vrienden hier gereserveerd. Leuke aankleding, knus en gezellig. Vriendelijke bediening. Eten was niet slecht, maar ook niet heel bijzonder. Prijs kwaliteitverhouding is prima.
Teun V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Leuk fris eetcafé met prima eten en leuke bediening!