Buurt

Koningsweg 100 5211 BN Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Buurt

Kom even buurten

Ben je in de buurt? Dan kijk je om je heen; zie je bekenden of zoek een knus plekje om te eten. Een kleurrijke plek waar je een spelletje speelt, een krant leest, een kop koffie drinkt. De menukaart sluit perfect aan op een plek waar iedereen samenkomt. Op het terras schijnt de hele dag de zon, zodat je voor ontbijt, lunch en diner in de buurt blijft!

Meer informatie over restaurant Buurt

Maandag t/m Vrijdag 08:30 - 00:00
Zaterdag en Zondag 10:00 - 00:00

• Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heerlijk gegeten en hele vriendelijke en goede service! Jammer dat het niet zo druk was (Tweede Kerstdag) maar ondanks dat wel een fijne kerstsfeer en een uitgebreid menu! We hebben genoten van de hertenbiefstuk, uiensoep, steak tartare en sticky toffee pudding!
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Zowel het gebouw, de inrichting als het personeel: zooooo gezellig. Een heerlijk plekje om even uit de beslommeringen, in de gezelligheid om je heen even bij te tanken.
Onno L.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Vanavond met collega's gegeten.
Bij de kaart vroeg ik me af of ik het wat zou vinden, maar positief verrast. Heerlijk borrelplankje als start, gevolgd door thaise soep, grote hamburger en afgerond met scroppino. Alles voor een betaalbare prijs. Aanrader
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Erg fijne plek om te eten!! Prettige sfeer en bediening en lekker eten tegen een redelijke prijs!!
Ik raad iedereen aan om hier te gaan genieten!!

Een plek waar je blij en voldaan vandaan komt....!
Maarten
Janny B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Wij hebben gegeten bij buurt. Super lekker. Wij hadden met drieën een heel klein tafeltje naast de kassa. Dit was niet prettig zitten. Iedereen die af moest rekenen stond naast ons. Een volgende keer geven wij zeker door dat wij hier niet willen zitten .
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Met een paar vrienden hier gereserveerd. Leuke aankleding, knus en gezellig. Vriendelijke bediening. Eten was niet slecht, maar ook niet heel bijzonder. Prijs kwaliteitverhouding is prima.
Teun V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Leuk fris eetcafé met prima eten en leuke bediening!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Lekker hapje hoor!
VanderDoelen2 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Sfeer was relaxed, de bediening jong en wat onervaren maar vlot. Het eten was goed, kwam snel en de hoeveelheid was prima.
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Relaxte sfeer. Hadden tafel binnen gereserveerd, maar konden eerst nog een drankje doen op het terras. Tafel binnen bleef voor ons beschikbaar. Buiten besteld en eten werd binnen opgediend. Helemaal prima.
Anna6913 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
De sfeer is lekker toegankelijk & relaxt. De bediening zeer prima en de gerechten die wij gegeten hebben uiterst smakelijk. Wij hebben genoten van Buurt en elkaar!
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Superfijne sfeer en mooie inrichting, je voelt je hier meteen prettig. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Ontzettend goed en lekker eten, ik kom hier graag terug. Fijn terras, mis wel de parasols van vorig jaar, dat maakt het net iets aangekleder op het pleintje.
vwindsant .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Lekker smaak van eten
Mooi uitzicht
Maar 1 ding stoelen is nog best lelijk en past niet bij eetcafe Buurt
Soort stijl van de stoelen om passen van eetcafé Buurt
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Buurt is prima plek om lekker met vrienden, of samen te eten. Bij goed weer lekker buiten zitten op een leuk terras.

Als voorgerecht Sashmi, Garpaccio en Soto Ajam.
Hoofdgerecht Biefstuk met frites en Pizza geit.
Nagerecht appeltaart en Sgroppino lux (soort milkshake)
We melden na het voorgerecht dat het hoofdgerecht wel even kon wachten, hier werd netjes rekening mee gehouden.
Tafelwater for free zoals het hoort.
O ja en biefstuk was mooi medium gebakken zoals gevraagd.

Totale rekening voor 3 personen met wijntjes, bier, eten en koffie: €140
Susan D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Voor de eerste keer bij Buurt geweest, en zeker niet voor de laatste keer. Het ziet er heel mooi uit, er hangt een hele fijne sfeer.

Het eten was overheerlijk. Er is ook veel keus voor vegetariërs. Van tevoren een allergie doorgegeven en hier werd heel goed mee omgegaan. Zelfs de brooddipjes werden erop aangepast.

Al het personeel was ontzettend vriendelijk, snelle bediening.

Hier ga ik snel nog een keer naartoe!!
richard.de.cloe .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Eten was goed, echter lang hierop moeten wachten. Voorgerecht kwam pas na 1 uur en 45 min, het was enorm druk, dat wel. Toch vind ik dit te lang.
l.reijner .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
We komen vaker bij Buurt en het was zeer gezellig. Errst op het terras gezeten en later binnen het hoofdgerecht en toetje, super! Leuk team.
gast1111 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Leuke plek om af te spreken.
Bediening is niet zo accuraat: ze vergeten dingen en het duurt soms lang voordat ze weer langskomen.
Julian V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Leuke aanwinst voor Den Bosch. Top locatie, leuke inrichting en goede bediening.

Prima voor een borrel met een granituurtje. Het avondeten laat helaas te wensen over. Droge friet, matige kwaliteit van de biefstuk en kwam ook lauw op het bord evenals de soto ayam.
Als lunch had ik hier van de week Rendang op en die miste smaak (had meer zout op gemoeten).

Ondanks dat kom ik er graag. Maar helaas voorlopig niet meer om "echt" te eten.
sbertrums .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
antipasti perfect samengesteld.pasta met truffelsaus was heerlijk.diegene die de curry had miste de pompoen(wat wel op de kaart stond)er zat ipv pompoen ei door,net wat zij niet lust.de burger was ook goed!verder leuke sfeer,relaxt,vriendelijke bediening.leuke locatie!zeker aan te raden aan vienden en trouwens ook erg fijn dat er beperkt wel mogelijkheden zijn tot reserveren,zeker behouden.