Buurman & Buurman

9,4
9,3
Jetse M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Nog nooit in Nederland zo'n lekkere pizza gehad. Heerlijk dunne bodems, verse ingrediënten en de sfeer is erg leuk en informeel. Complimenten!
GJ D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Leuke tent met heerlijk eten. Het voorafje, de gemixte plate, was goed gevuld en lekker. Als hoofdgerecht hadden we pizza. Deze waren zeer goed, echt smaakvol. Het nagerecht was huisgemaakte tiramisu, hier was ik iets minder over te spreken. Qua smaak erg vlak.
De sfeer is uitstekend. Het is een kleine tent met kleine tafeltjes, veelal voor twee personen. Voor in de zaak staan een aantal hoge werkbanken waar je met bijv 4 personen aan kan eten. Leuk bedacht, maar niet echt praktisch. Het is geen restaurant voor de lange zit.
Bediening was trouwens top. Klantvriendelijk en adequaat. Het zou de standaard moeten zijn in Groningen (en NL), maar dat is het helaas niet. Dus dikke plus voor deze tent.
'Jos V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Wat een topzaak! "Best pizza's in town" is zeker van toepassing op Buurman & Buurman. Een bodem om verliefd op te worden met alleen maar superverse en heerlijke ingrediënten. Het personeel is aardig, enthousiast en heel erg attent. En, ook niet onbelangrijk in een studentenstad als Groningen, absoluut niet duur. AANRADER!
Renske Z.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Hele gezellige avond gehad bij Buurman & Buurman. Twee keer als voorgerecht de schaal met Italiaanse lekkerheden besteld (want de eerste was gewoon te lekker), daarna de pizza's. Héle smakelijke, verse, heerlijke pizza's en met recht kan dit restaurant spreken van de lekkerste pizza's van Groningen. Later ook afgehaald, maar dan worden de pizza's wel snel koud. Mijn tip is dus om lekker naar de gezellige eetwinkel te gaan en te genieten van verse pizza's.
Douwe G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Fantastische locatie met de beste pizza's van Groningen. Naast het heerlijke eten ook nog eens een leuke club personeel!!
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Nieuw tentje in Groningen met heerlijke hout gestookte steenoven pizza's! Volgens mij heb ik sinds de opening elke dag pizza van Buurman en Buurman gegeten, hihi! Super gezellige sfeer en natuurlijk erg leuke bediening ;)
FTG .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Zeggen dat je de beste pizza's van Groningen maakt, dat is nogal een statement... Maar man, wat maken ze het waar! Echt heerlijke pizza's met perfecte dunne bodem. En, ook niet onbelangrijk: lekkere rode wijn en toetjes om je vingers bij af te likken! Hier moet je zeker naar toe!