Buuffie's Proeflokaal

Marktplein 4 8141 AG Heino Nederland Kaart

Over het restaurant Buuffie's Proeflokaal

Nostalgisch genieten

Vroeger een kruidenierswinkeltje, nu een gezellig restaurant. De nostalgische sfeer is bewaard gebleven, waardoor je je in Buuffie's Proeflokaal al gauw thuisvoelt. Laat je in deze gemoedelijk setting verrassen door de lekkernijen die ze hier serveren. Van smoothies en gebak voor overdag tot lekkere pasta's, vlees en vegetarische gerechten 's avonds. Ook een prima plek om te borrelen!

Meer informatie over restaurant Buuffie's Proeflokaal

- Lunch 11:00 - 1

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
JokeenD .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Goede porties, goed warm opgediend. Leuke presentatie van de gerechten. Sfeervolle en gezellige ambiance. Kortom: echt een aanrader! Wij komen beslist vanuit Ommen vaker terug naar Buuffie's in Heino!
geakolk .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
Visschotel als vooraf was heerlijk, net zoals wildtrio. carpaccio gewoontjes.
verhouding hoeveelheid vlees was een beetje vreemd. stoofpotje mooie hoeveelheid.
boerenschnitzel aan de kleine kant net zoals bieflapje.
Grand dessert weer heerlijk.
Lammie-Ab W.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Met de verwarming direct naast je is het niet prettig. Lijkt een wel een sauna. Ik wil het kort houden, maar een recensie moet minstens 120 tekens bevatten. Dus val ik maar in het herhaling. Direct naast de verwarming is het bloedje heet.
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Een onverwacht, verrassend goed restaurant in Heino. Een bescheiden leuke kaart. Maar een uitgebreide bierkaart.
(Meer biersoorten dan wijnsoorten)
De dorade kon iets minder droog, het stoofvlees was fantastisch, de bieflapjes en hertenbiefstuk goed.
De wedges waren een beetje "slap"
De garderobe is met een koude dag zoals gisteren overvol, dus toch maar de jassen over de eigen stoel.

Heel fijn was dat we achteraf als nog gebruik mochten maken van onze AH-kaarten. We hadden doordat we met buitenlanders waren en erg lang van te voren hadden gererserveerd en niet gecheckt of dit restaurant (we komen uit Bussum) ook aan de actie meedeed.
Chapeau!!
Annette K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wij waren aangenaam verrast, zowel door de lekkere gerechten als door de gezellige aankleding van het restaurant en komen zeker nog eens terug.
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Leuk sfeervol restaurant met toegewijde bediening en uitstekend eten. Heerlijke wild en visgerechten. Het grandddessert was een goede afsluiter. Zullen zeker terugkomen.
B S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We zijn tevreden.
kaot .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
het eten was prima, niet heel exclusief, de patat was koud, maar werd snel vervangen door warme, de vis was wat flauw bereid. de sfeer was goed, prima en vriendelijke bediening.
Gerrard V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Prima restaurant
Met een goede service vriendelijk personeel en goede keuken.

Verder leuke locatie midden in het centrum van Heino klein maar gezellig knus
Brug .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Patat wordt medere keren gebakken. Tomatensoep is net uit blik.
spareribs matig van smaak en maar klein stukje geserveerd. Champignon dordogne was heerlijk.
Everdien H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Er mag wel wat meer tijd zitten tussen voor en hoofdgerecht. Heerlijk grand dessert, alles smakelijk opgediend.
We hadden als voorgerecht de champions, erg lekker maar mag wel iets minder.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten
Min puntje kwamen niet veel langs voor drinken
Hadden spareribs miste een natdoekje of bakje water voor de vingers
LJKroon .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Erg fijn personeel! Komt regelmatig langs om te vragen of alles goed is. Zelf vond ik de kaasfondue als voorgerecht heel leuk gedaan! Zeker aangezien mijn vriend dit niet eet en je normaal meestal voor 2 personen als hoofdgerecht moet nemen. Wat ik wel jammer vond was dat de kaarsjes op tafel niet echt waren.
ingridgutlich .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Het eten was super. Alleen jammer dat ze zo vroeg dicht gaan. Dat liet de chef merken. Verder top . Leuke bediening heerlijk eten
hightealady .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Leuk en gezellig etentje voor ons tweetjes op de vrijdagavond en handiggin combinatie met boodschappen doen bij Albert Heijn
gero S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
We waren prima en gastvrij ontvangen door de gastheer en naar onze eettafel geleid , waarmee we de gastkaart kregen voorgehouden . De uitleg over de keuze van gerechten en het bestellen van de genomen maaltijd was wat onduidelijk en kwam wat storend over .Maar de kwaliteit en de smakelijkheid was prima te noemen al was de buitenkant van de spareribs bij sommige stukjes wat donker en wat ver doorgebraden .Een prima keuze samen met zn tweetjes om te eten

Er was een storende vlieg aanwezig die over de tafel vloog en irritant op de genomen gerechten was te zien en een ietwat tochtdeur buitenzijde gebouw bij Buuffie maar overigens goed en prima te eten en te genieten van alles
Leicec .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Prima gegeten al had ik voor de prijs wat meer verwacht. Fijn dat je ondanks het inleveren van een AH-diner kaart van de hele kaart kon bestellen!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Wij hebben genoten van het allerhande menu. Helaas was het restaurant volledig bezet m.a.g.
dat het er erg luidruchtig aan toe ging. Ook duurde het erg lang voordat de volgende gang werd opgediend.
De koffie maar thuis gedronken.
bejabruggeman .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Gezellig terras , ruime keuze wat betreft menu.
Het was er druk terwijl er maar 2 man bediening aanwezig waren.
Daardoor verliep alles niet vlekkeloos.
Maar ze deden wel hun best en waren erg vriendelijk.
Het eten was voortreffelijk !
esther.vd.vlies .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
We hebben met zen 5en gegeten nu buuffies, we hebben heerlijk gegeten en vonden het super leuk dat de recepten van de Albert heijn in de menukaart verwerkt zaten. Wat wij ook erg leuk vonden is dat je met de ah actie uit de hele kaart kon kiezen. Een aantal van ons hadden een heerlijk stukje roodvlees en daar paste de gekozen rode wijn super bij!! Het leuke is dat je deze dus ook bij de ah kan kopen dus dat gaan we snel doen!! Bedankt voor de leuke en lekkere ervaring bij buuffies. Groeten fam. Roelofs